Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a4 b6 1.9tdi 131km mocny dól a potem też leci a myślałem,że bawara łyknie 131km

Ja się z tym nie zgodzę, jeździłem i tym i tym (bo oba mają koledzy z pracy). Może u ciebie coś nie gra.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie gra, bo przodu brakuje :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Maniek - to jeszcze turbo i sprzeglo przed Toba? :)

Malo wydales, to prawda. Mnie samo zawieszenie na przod kosztowalo tydzien temu pod 1600zl (bo wymienilem calosc a nie sralem sie z wymiana jednej tulei i jednego lacznika).

Tylko, ze to kosztuje tyle samo w dieslu co w benzynie.

Opublikowano
a4 b6 1.9tdi 131km vs e46 320d 150km

 

beta niestety nie ma styku

Stasiu musisz ją szybciej pchać po podwórku to będzie styk :cool2:

 

Ze swojej strony polecam spray do kontaktow i 100kg betonu w bagaznik.

Styk bedzie taki, ze lopaty w dyfrze popekaja.

Opublikowano
stasiu cos nie tak z twoja bawarka ja przed chipem takie audiczki zostwialem wachac spaliny to jest nast. Dowod abys ja sprzedal albo jak to mowia fura gwizda ale szofer pi....a:p
Opublikowano
Ja mogę śmiało polecić 2.2 M54 Touring z 2001 r. które mam od 6 lat. Autko super śmiga mocy ma zdecydowanie wystarczająco spokojnie się wyprzedza i daje bezpieczeństwo i zapas pod pedałem gazu. Co do spalania to wawie jak jeżdżę to w lato tak między 10-11 litrów zima to 12-13,5 litra, w trasie to przy normalnej jeździe 7-8 litrów. W tym roku do Chorwacji pojechałem i na tempomacie 110 praktycznie 90% czasu spalanie 7,4 Litra ( nie z kompa tylko wyliczone z spalonego faktycznie paliwa ) z 4 osobami na pokładzie i auto zapakowane pod sufit :D (Zasięg w trasie to około 820 km) ja przejechał Co do tych silników to jedyny mankament to ubytki oleju ale z tym można żyć kwestia pilnowania. Części są łatwo dostępne i zdecydowanie jest duży wybór w każdej kategorii cenowej tylko trzeba mieć mechanika który zna się na BMW !!! ale sporo rzeczy można samemu zrobić jeśli jest się trochę ogarniętym. Bagażnik jest w miarę duży można sporo zapakować choć trochę nadkola przeszkadzają ale to w końcu tylny napęd.
BUNIA :)
Opublikowano

Ja też sobie dzisiaj pooglądałem ogłoszenia, tyle że ja się zastanawiam nad sprzedażą. Faktycznie jest sporo egzemplarzy za 12 000 - 15 000 zł. Sam mam 2.0D 2003 touring, ale jak bym ją miał sprzedać za 13 000 czy nawet 15 000 to chyba wolę jeździć dalej... Któryś kolega pytał czy patrzyć na książkę serwisową. Ja zwracałem na to uwagę, nie chciałem samochodu z kręconym licznikiem, więc też nie nastawiałem się na to, że kupię 10-cio letnie BMW z przebiegiem mniejszym niż 200 000. W Niemczech są takie samochody, ale kosztują tyle co e90. Moja miała 250 000 jak kupowałem i był to potwierdzony przebieg, a sprzedawca wpisał go na umowie (dodam, że był prawnikiem). Niestety wszystkie "bolączki" modelu spadły na mnie, od termostatów, przez moduł świec żarowych, klapki w kolektorze, niedziałająca listwa podświetlania tablicy rej. plus standardowe rzeczy, czyli olej, amorki, wahacz przedni, poduszki pod silnikiem i skrzynią itp. Dlatego jak ktoś ma w kieszeni nawet 20 000 na samochód i za tyle kupi, to może się niemiło rozczarować kupując "bolida". Szybko może wyjść kilka "detali" do zrobienia, a cyferki na fakturach rosną szybciej niż w innych markach. Do tego trzeba znaleźć serwis który ma temat BMW opanowany, bo serwisowanie E46 u przysłowiowego Pana Mietka może być droższe niż w autoryzowanym serwisie.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Maniek - to jeszcze turbo i sprzeglo przed Toba? :)

Malo wydales, to prawda. Mnie samo zawieszenie na przod kosztowalo tydzien temu pod 1600zl (bo wymienilem calosc a nie sralem sie z wymiana jednej tulei i jednego lacznika).

Tylko, ze to kosztuje tyle samo w dieslu co w benzynie.

Ptfu Ptfu tak :wink: ale można powiedzieć, że wtryskiwacze mam za sobą, bo jakieś pół roku temu wymieniłem jeden, bo dawał na przelew za całe 200 pln :roll: ostatnio "podreperowałem" wydatki, bo wymieniłem koło pasowe, bo aż mi głupio było, ze nic nie wymieniam :norty: to popłynąłem ponad 500,- a wymiana we własnym zakresie, bo to sama przyjemność :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam Koledzy!

Chciałbym żebyście mi doradzili odnośnie zakupu autka. Chciałbym kupić e46 touring po lifcie. Mam na to jakieś 18-19 tys. Tylko nie mogę się zdecydować jaki wziąć silnik. Ogólnie jeżdżę codziennie do pracy 15 km, czyli 30km dziennie, miesięcznie to myślę do 1200km max robię czyli nie za dużo. Z początku chciałem benzynę z gazem no ale po przeczytaniu opinii o volvetronicu to sobie ten temat odpuściłem no a znowu r6 ciężko spotka żeby było już z lpg więc trzeba by załóżyć samemu czyli jakies 3.5tys. Tak więc zaczałem myśleć o dieslu 2.0 150km, wiadomo tu sie mam co psuć no ale jak mam dać za instalkę lpg 3.5tys to chyba lepiej zostawić tą kasę i wrzucić w ewentualne naprawy diesla.

Możecie podać orientacyje ceny naprawy dwumasy i turbiny? co jeszcze jest mankamentem tego silnika? co mi radzicie?

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dwumasa (kpl. ze sprzęgłem) jakieś 2-2,5k (zależy czy skrzynia 5- czy 6-biegowa), kpl. regeneracja turbiny od 1,5k (nowa 3,5-4k), wtryskiwacze nowe ok 1,2k/szt. (używki za ok 200,-), większość znajdziesz tutaj:

http://czescidobmw.pl/

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Lepiej w gaz zainwestowac niz potem w diesela a takie przebiegi ze kup sobie 318 i na benzynie lataj; p

 

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy takich przebiegach jakby kupił diesla zaoszczędziłby jakieś 2300,- rocznie na paliwie, więc musi przemyśleć sprawę co bardziej mu się opłaca :wink: mi się opłaciło, bo robię większe przebiegi, ale nawet jakbym miał takie to byłbym do przodu :P przez niecałe 4 lata włożyłem w eksploatację bez opon niecałe 4k :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Lepiej w gaz zainwestowac niz potem w diesela a takie przebiegi ze kup sobie 318 i na benzynie lataj; p

 

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Czy aby napewno 318i bedzie lepszym wyborem od 320d?? Podobno to bardzo awaryjny silnik chociaz naprawy beda napewno tansze od diesla... Sam juz nie wiem... Jazda na samej benzynie odpada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy o który pytasz? W przedliftowym 318i 1.9l 118km lubiła obrócić się panewka a z kolei w poliftowym 318i 2.0l 143km jest więcej zagrożeń :mrgreen: chociaż niektórzy nowi nabywcy uważają, że to bezawaryjny silnik :roll: wszystko zależy od egzemplarza i poprzedniego właściciela :wink: więc w każdym coś :lol: po prostu kup to co będzie w najlepszym stanie :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Zależy o który pytasz? W przedliftowym 318i 1.9l 118km lubiła obrócić się panewka a z kolei w poliftowym 318i 2.0l 143km jest więcej zagrożeń :mrgreen: chociaż niektórzy nowi nabywcy uważają, że to bezawaryjny silnik :roll: wszystko zależy od egzemplarza i poprzedniego właściciela :wink: więc w każdym coś :lol: po prostu kup to co będzie w najlepszym stanie :cool2:

 

dokładnie, wg mnie wszystkie silniki są dobre, nie ma lepszych czy gorszych, są tylko mniej lub bardziej zadbane ;)

 

jak trafisz na zadbane 2.0d to bierz, diesle w BMW są na prawdę mocne, wszystko zależy od tego czy poprzednik odpowiednio użytkował..

Opublikowano

Pisalem juz o tym wielokrotnie, ale wiadomo, ze kazdy swoje poletko chwali i ciezko pogodzic sie z faktami.

Silniki rodziny N, niezaleznie czy to N42, 46, 47 czy 57 maja to do siebie, ze sa jednorazowkami.

 

To bardzo lekkie, dosc wyzylowane i teoretycznie mniej paliwozerne konstrukcje, spelniajace wyzsze normy ekologiczne (co liczy sie np w Niemczech, gdzie podatki sie placi od emisji CO2 do powietrza).

 

Pewnie, ze jak taki 143konny 2.0 z valvetronickiem chodzi dobrze, to klient szczesliwy, ale mija 150-200tys na blace i problemy, ktore sie pojawiaja sa nieliche.

Najmniejszy to awaria pompy vacuum. Robi sie glosno i nieprzyjemnie dla ucha. Oczywiscie jak padnie calkiem to bedzie jeszcze bardziej nieprzyjemnie bo wspomaganie hamulcow przestanie dzialac i mozna skonczyc w rowie.

Potem jest slawetny rozrzad. Potem uszczelniacze zaworowe, ktore zaczynaja sie od tematow bierze mi litr na tysiac, czy to duzo? Ludzie pisza - absolutnie, tak ma byc, jezdzij dalej. Konczy sie na litrze na 100km i niebieskiej chmurze za samochodem. Do tego dochodzi jeszcze valvetronic. Generalnie jak ten silnik sie zwali, to nawet nie kupuj uzywki bo mozesz bardzo szybko stanac przed taka sama sytuacja. Najlepiej od razu robic generalke i nastepny wlasciciel bedzie mogl napisac, ze ma bezawaryjne N46.

 

Swoja droga to wyglada jeszcze gorzej w nowszych odslonach tego silnika. Najnowsza F-ka 328i. Nieco rozwiniety ten sam silnik co 318i, dolozone turbo, bezposredni wtrysk i z dwoch litrow 234KM.

LEO z konkurencyjnego forum aby pozyskac tloki pod turbo rozbieral silnik z 335i. Jego przemyslenia sa do znalezienia bez wiekszych problemow. Ogladajac zdjecia silnika ciezko dojsc do innych wnioskow niz te, ze to jednorazowka na 150tys km maks.

 

Staram sie nie oceniac negatywnie motorow BMW ale ich ewolucja jest dokladnie taka, jak wszystkich innych na rynku. Przy mojej wizycie w ASO wlasciciel 3.5 letniego X5 plakal, ze nie bedzie mial za co na wakacje pojechac, bo mu silnik padl. Z rozmowy zrozumialem, ze BMW pomimo braku gwarancji, bo to 3.5 roku w koncu, dalo mu go za free (biorac pod uwage niski przebieg, udokumentowany, bo serwis w ASO), ale wymiana kosztuje tyle, ze i tak mial powod do placzu. Stary oczywiscie nie remontowalny. Z samochodow ktore staly na serwisie, wszystkie to byly najnowsze modele i pare mialo wyjete silniki.

 

Ja z przykroscia stwierdzam (i wiem, ze wielu ludzi tez juz tak mysli), ze moje kolejne (badz drugie) BMW bedzie starsze od obecnego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rok 2005 to max niestety..jaki silnik był w tej x5?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Gosc z zona siedzieli do mnie plecami i rozmawiali o tym z dwojka kierownikow, czy kogos na podobnym stanowisku.

Zrozumialem, ze na pewno X5, ze inchcape im negocjowal to z BMW i pomimo, ze gwarancji nie maja bo samochod ma 3.5 roku, z uwagi na niski przebieg auta, silnik maja gratis od BMW, ale za naprawe musza zaplacic niestety. Wtedy facet zaczal lament, ze on tak duzych pieniedzy teraz nie ma, ze za tydzien na wakacje i takie tam. W tym momencie Pan przyszedl z kluczami od mojego samochodu i juz dalej nie wiem, co bylo.

 

Nie mowili nic o detalach samego silnika, niestety. Natomiast tuz przede mna byla taka duza szyba wiec widzialem samochody w czasie serwisu i po lewej bylo zaraz X5, a obok niego lezalo chyba V8.

Rzucilem tylko okiem, dlatego glowy sobie uciac nie dam.

Opublikowano
Pewnie wielu się to tutaj nie spodoba, ale na miejscu kolegi, który szuka E46 za 20 000 zł poszukał bym samochodu innej marki, zdecydowanie młodszego. Najmłodsze E46 mają już prawie 10 lat, i na 20 000 zł się nie skończy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dlaczego nie sprzedasz mu swojego? :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Bo muszę nią jeździć do maja - samochód amortyzuję w firmie. Poza tym wsadziłem w nią 8 000 zł... a wcale pierwszego lepszego szrota z alledrogo nie kupiłem tylko zadbany egzemplarz, więc trochę żal teraz robić komuś prezent, żeby mógł sobie spokojnie tylko olej zmieniać i jeździć. Dlatego pisałem, że jak kolega szuka za 20 000 to niech nie liczy, że na tym się skończy. Sam komplet opon w standardowym rozmiarze to przynajmniej 1000 zł, a przydałyby się i drugi na zimę.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witajcie, planuję kupić BMW E46 - wersja po lifcie, rok 2004-2005, diesel 2.0, 150 KM, sedan. Na ten szczytny cel planuję przeznaczyć do 28k. Wiem, że w tej cenie mógłbym kupić 330d, ale nie chcę na razie tak dużego silnika, ze względu chociażby na to, że jestem młody i mam mało zniżek. Powiedzcie mi, czy przeznaczając taką kasę, mam szansę na kupienie zadbanego egzemplarza z w miarę niskim przebiegiem do 230.000 km? Zastanawiam się nad sprowadzeniem auta zza granicy. Nie wiem czy osobiście pojadę, ponieważ znajomy nie wie czy znajdzie czas na taką wycieczkę, więc pewnie pójdę do jakiegoś handlarza, co sprowadza auta. Auto chciałbym w pełnym M-Pakiecie, pełna elektryka. Co do wnętrza to zastanawiam się nad Alcantarą albo skórą beżową (nie całe wnętrze beżowe, tylko wstawki w drzwiach beżowe i beżowe siedzenia) i różnymi bajerami - co do Navi to niekoniecznie. Cenię sobie w aucie system audio, więc nagłośnienie Harman Kardon byłoby mile widziane (radio Professional, bo podobno Bussines słabo gra). Czy według was mogę kupić takie auto z takim wyposażeniem wykładając do 28k?

 

P.S. Możecie mi powiedzieć, jak "fachowo" nazywa się ten kolor skóry - wstawki beżowe w drzwiach i beżowa skóra na siedzeniach?

Opublikowano

Cześć mam takie pytanie czyna na coupe rok 1999 silnik 2.8 z boku na na słupku drzwi może być oznaczenia 328i zamiast 328Ci? Troche mnie to zaciekawiło.

Drugie pytanie odnośnie pakietu chrom line. znalazłem taką jedną.Jednak ten pakiet strasznie mi nie podchodzi.Chciałbym zmienić kolor klamek i pasków na drzwiach.Czy jest z tym duży problem? bo na allegro widzę mało tego, a malować te chromy nie wiem czy to dobry pomysł.Więc może ktoś to jakoś rozwiązał:).Mówie tylko o tych rzeczach na drzwiach bo chromy dookoła okien wyglądają normalnie, moim zdaniem oczywiście.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witajcie, planuję kupić BMW E46 - wersja po lifcie, rok 2004-2005, diesel 2.0, 150 KM, sedan. Na ten szczytny cel planuję przeznaczyć do 28k. Wiem, że w tej cenie mógłbym kupić 330d, ale nie chcę na razie tak dużego silnika, ze względu chociażby na to, że jestem młody i mam mało zniżek. Powiedzcie mi, czy przeznaczając taką kasę, mam szansę na kupienie zadbanego egzemplarza z w miarę niskim przebiegiem do 230.000 km? Zastanawiam się nad sprowadzeniem auta zza granicy. Nie wiem czy osobiście pojadę, ponieważ znajomy nie wie czy znajdzie czas na taką wycieczkę, więc pewnie pójdę do jakiegoś handlarza, co sprowadza auta. Auto chciałbym w pełnym M-Pakiecie, pełna elektryka. Co do wnętrza to zastanawiam się nad Alcantarą albo skórą beżową (nie całe wnętrze beżowe, tylko wstawki w drzwiach beżowe i beżowe siedzenia) i różnymi bajerami - co do Navi to niekoniecznie. Cenię sobie w aucie system audio, więc nagłośnienie Harman Kardon byłoby mile widziane (radio Professional, bo podobno Bussines słabo gra). Czy według was mogę kupić takie auto z takim wyposażeniem wykładając do 28k?

 

P.S. Możecie mi powiedzieć, jak "fachowo" nazywa się ten kolor skóry - wstawki beżowe w drzwiach i beżowa skóra na siedzeniach?

 

 

Pytasz jak byś szedł do salonu i mielibyśmy Ci powiedzieć czy lepiej wziąć beżową skórę czy czarną... Wejdź na mobile.de i zobacz co stoi. Rzuciłem okiem i widzę że między 4000 a 5500 euro można kupić fajnego sedana, nawet z M-pakietem. Zależy jak długo chcesz kupować ten samochód... Po pierwsze popatrz na stan techniczny i wizualny - zderzakami czy sportowymi progami się nie jeździ. Poza tym, M-pakiet czy radio zawsze można dołożyć/wymienić. Co do nagłośnienia to standardowe głośniki w mojej spokojnie dają radę więc nie skreślał bym potencjalnego egzemplarza za to że nie ma jakichś lepszych.

Opublikowano
Pytasz jak byś szedł do salonu i mielibyśmy Ci powiedzieć czy lepiej wziąć beżową skórę czy czarną... Wejdź na mobile.de i zobacz co stoi. Rzuciłem okiem i widzę że między 4000 a 5500 euro można kupić fajnego sedana, nawet z M-pakietem. Zależy jak długo chcesz kupować ten samochód... Po pierwsze popatrz na stan techniczny i wizualny - zderzakami czy sportowymi progami się nie jeździ. Poza tym, M-pakiet czy radio zawsze można dołożyć/wymienić. Co do nagłośnienia to standardowe głośniki w mojej spokojnie dają radę więc nie skreślał bym potencjalnego egzemplarza za to że nie ma jakichś lepszych.

 

Oczywiście, że zdaję sobie sprawę, że muszę patrzeć na stan techniczny i wizualny. Bardziej chodziło mi o to, żeby się dowiedzieć, czy w tej cenie mogę kupić takie wyposażenie, jakie wymieniłem.

A może ktoś wypisać, jaki był kolor skór "montowany" do E46 (sedan)? Wiem, że czarne, beżowe (całe wnętrze), beżowe (wstawki w drzwiach).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.