Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piszesz

Jak na bezyne też ciezko i nierowno odpala brzmi to jak diesel

Jak by to był tylko czujnik to sprzedający taką upierdliwa usterkę by usunął przed wystawieniem na sprzedaż bo to zniechęca wszystkich kupujących ale się może zdarzyć że jeszcze nikt tam nie grzebał.

Tu jest potrzebna warsztatowa diagnoza a wirtualnie to tylko można gdybać, może być kilka usterek naraz ,jak masz kogoś pod ręką co sie specjalizuje w BMW to wszystko jest do ogarnięcia.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pytasz

A czy to mozliwe że takie są objawy od samego czujnika

Między innymi tak ale mam obiekcje bo niewiem na pewno jaki to silnik i nie jestem pewny diagnozy bo mogą być tam dwa czujniki wałka i jeszcze jeden czujnik wału. Dla laika to czujnik wałka czy wału to prawie to samo.

Czy ten co Co podpinał pod kompa to ci dał wydruki z błędami ? albo porobiłeś fotki ekranu ? oraz jakim programem była robiona diagnoza ?

Można grzebać w czujnikach a może sie okazać że na rozruch nie dostaje wystarczająco paliwa,itd , ktoś co ma ogólne pojecie o mechanice to powoli to może sam ogarnąć, ale jak masz sie bujać po mechanikach to jest ryzyko.

Ps.

Trzeba przyznać że Toyota się mniej psuje i diagnostyka jest bardziej jednoznaczna.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

No jest :) to fakt. Nie porobiłem zdjeć kurcze nie pomyslałem. Tu mam link do aukcji:http://olx.pl/i2/oferta/bmw-3-e46-1-8-benzyna-115km-z-niemiec-bezwypadkowy-klimatronic-CID5-ID6kw73.html#cd306d3680#gallery#gallery

troche mnie to martwi bo chciałbym się cieszyć nowym nabytkiem a nie siedzieć po serwisach. A też wyczytałem że generalnie to dość niewdzieczny silnik coś mozesz powiedzieć na ten temat ? Pzdr

  • Moderatorzy
Opublikowano
troche mnie to martwi bo chciałbym się cieszyć nowym nabytkiem a nie siedzieć po serwisach. A też wyczytałem że generalnie to dość niewdzieczny silnik coś mozesz powiedzieć na ten temat ?

Może być to czujnik wałka lub wału, najlepiej właśnie zdiagnozować kompem.

Co do tego, że pierdoła to owszem bo taki czujnik kosztuje w granicach 250 zł-oczywiście czujniki tylko VDO, bo potem będzie temat "założyłem czujnik i jest tak samo".

Każdy silnik jest niewdzięczny jak się z nim źle obchodzimy. To tak jak N47 jedni nie chcą o nim nawet słyszeć, a inni wychwalają pod niebiosa i nie chcą nic innego.Dlatego ile użytkowników tyle opinii :wink:

PS.Ogłoszenie już jest nie aktualne.

Jak by to był tylko czujnik to sprzedający taką upierdliwa usterkę by usunął przed wystawieniem na sprzedaż

Niby tak, ale...na swoim przykładzie wiem, że nie do końca.

U mnie poleciał czujnik wałka, więc zmobilizowałem się i kupiłem nowy (oczywiście VDO) tylko ta mobilizacja trwała 1,5 miesiąca. Żeby nie było za kolorowo po 3 dniach od wymiany czujnika wałka skończył się czujnik wału :mrgreen: :cry2: i samochód stoi już miesiąc bo....nie mam kiedy tego zrobić.

No nie mam kiedy!!!

Mam w lipcu 8 dni wolnego porozrzucane nieregularnie,a w dni pracujące albo wstaję o 3-a nawet wcześniej, a jak wstaję później to wracam do domu o północy.

Fakt, że auto jest używane rekreacyjnie. Moc jest zbiera się i w ogóle tylko trzeba dłużej kręcić żeby odpaliło i auto jest obecnie na sprzedaż, dlatego różnie z tym bywa(jak zdążę to oczywiście wymienię ten czujnik).A chcę sprzedać bo mam na oku model 1502 czyli E10 z 76 roku :D

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Nie, kierownica z m paka a tutaj nie ma nic z m pakietu z wyjatkiem kiery ktora ktos zmienil

Daj vin i bedzie wszystko jasne

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano (edytowane)

No właśnie też mnie to zdziwiło, bo z m pkaietu nic nie ma.

 

WBAAU51040KN09787

 

edit. chociaż po zdekodowaniu vinu pojawia się

 

S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel

Edytowane przez michszy
Opublikowano

jednak z autem jest coś nie tak, w aucie niestety tego brak:

 

S522A Xenon-Licht Światło ksenonowe

S502A System czyszczenia reflektorów

 

Oglądał je kolega i rzeczywiście sprzedający się przyznał, że zderzak był malowany (choć uparcie twierdzi, że tylko dlatego, że był porysowany), reszta (maska, błotniki) wygląda na nieruszoną. Dostał strzała i taniej wyszło założyć zwykłe lampy i zderzak...ciężko jest kupic dobre auto :|

Opublikowano
Jak się szuka sprowadzonej igły to szuka się długo :) Są ludzie sprzedający dobre auta za troszkę większą cenę ,którzy je użytkują i coś o nich wiedzą .Niestety większość zapytań to właśnie świeżo sprowadzone cuda z zachodu. Tam są drogie dobre samochody i nikt ich nie rozdaje za darmo.Swoją drogą lakierowany zderzak z nawet wymienione lampy to nie żaden wielki problem ale... Oczywiście sprzedający powinien poinformować o takich zabiegach:)
Opublikowano

Też macie tak, że jak ciśniecie swoją furą przez miasto, dajmy na to prawym pasem (a co, czasami można jechać wolniej) to prawie wszystkie głąby, które siedzą na fotelu pasażera się na Was gapią? Albo na światłach próbują Was wyprzedzić? :mrgreen: Mam tylko 2litrowego, poliftowego diesle'a a przez tych łosiów czuję się jak w conajmniej M3 :mrgreen: :mrgreen:

 

I jeszcze pytanie. Wie ktoś gdzie mogę znaleźć oryginalny kluczyk do autka? Szukam na necie i jakoś nie mogę nic znaleźć. Byłem wymienić akumulatorek w pilocie ale typ powiedział, że go tylko podładował i żebym sprawdził. Poszedłem i działał jak wcześniej, czyli dopiero za setnym razem otworzyło się auto. Zasugerowałem wymianę akumulatorka. Powiedział, że "z własnego doświadczenia będzie to już wina pilota, a nie akumulatorka, po prostu jest już stary i się zużył". Spróbować wymienić akumulatorek czy szukać nowego?

Opublikowano
Też macie tak, że jak ciśniecie swoją furą przez miasto, dajmy na to prawym pasem (a co, czasami można jechać wolniej) to prawie wszystkie głąby, które siedzą na fotelu pasażera się na Was gapią? Albo na światłach próbują Was wyprzedzić? :mrgreen: Mam tylko 2litrowego, poliftowego diesle'a a przez tych łosiów czuję się jak w conajmniej M3 :mrgreen: :mrgreen:

mimo ze e46 to pospolity model to poliftowy czarny wypudzowany m pasztet zwraca uwagę bardzo wielu osob, widać to aż za często....

a ścigać chcą sie zazwyczaj passertti w tdi ;p oczywiscie

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
I jeszcze pytanie. Wie ktoś gdzie mogę znaleźć oryginalny kluczyk do autka? Szukam na necie i jakoś nie mogę nic znaleźć. Byłem wymienić akumulatorek w pilocie ale typ powiedział, że go tylko podładował i żebym sprawdził. Poszedłem i działał jak wcześniej, czyli dopiero za setnym razem otworzyło się auto. Zasugerowałem wymianę akumulatorka. Powiedział, że "z własnego doświadczenia będzie to już wina pilota, a nie akumulatorka, po prostu jest już stary i się zużył". Spróbować wymienić akumulatorek czy szukać nowego?

 

Poszukaj tematów o kluczyku do e46 na naszym forum - jest tego bardzo dużo, również na innych forach. Generalnie kluczyk do e46 jest fabrycznie "nierozbieralny", akumulatorek ładuje się w stacyjce podczas jazdy. Można spróbować wymienić akumulatorek samodzielnie - jest sporo tematów DIY, również na YouTube'ie. Jest to rozwiązanie najtańsze z możliwych, bo koszt ori kluczyka w ASO ok. 700 zł z tego, co pamiętam. Spróbuj też ponownie zakodować kluczyk (instrukcja jest również dostępna w necie). Jeśli to nie pomoże, to może się okazać, że to nie jest wina akumulatorka.

 

Tematy o pilotach:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=124380

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=189634

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=206079

 

i wiele wiele więcej, wystarczy poszukać :search:

Opublikowano
Z tego co wiem to właśnie tam, gdzie byłem wymiana akumulatorka koszt ok. 50zł więc cena w miarę no i gościu sam mówił, że trochę to trwa, bo trzeba go później kleić i robił już kilka takich kluczyków. Znalazłem też autoryzowany serwis BMW i wysłałem do nich maila, dostałem odpowiedź, że koszt nowego kluczyka 710zł także wolę spróbować zrobić to tańszymi opcjami.
Opublikowano
Ja bym kluczyka do samochodu nie zostawiał nikomu więcej niż na 10 sek, zwłaszcza w serwisie zajmującym się dorabianiem/wymianą akumulatorków w kluczykach :mrgreen:

 

A co Ci zrobia z nim? Widac jak sie na tym znasz. Rozbierales chociaz raz taki kluczyk?

 

Tam jest ukladzik, ktory jest "indywidualny" dla kluczyka i nie idzie go przeprogramowac, potocznie zwie sie go transponderem.

Jesli zostawisz komus, to nic mu to nie da, bo musialby miec swieza baze i mozliwosc zakupu tego ukladu (nie do dostania, pytalem u producenta, ktory odmowil sprzedazy, tylko dla BMW sprzedaja).

Potem trzeba jeszcze by bylo zczytac z twojego klucza i wgrac na nowy lustrzana kopie.

Jesli kupisz nawet sama surowke (alledrogo 200zl) to programowanie to koszt u mojego kolegi 50zl i masz nowy, dzialajacy, nie rozbierany kluczyk. Jest jedno male ALE - programowanie mozliwe tylko jak sie ma dostep do samochodu, bo trzeba zgrac nowy klucz z EWSem, a ten musi byc wytargany z auta. Jak nie zgrasz, to mozesz sobie programowac do woli a samochod i tak nie odpali. Powiem wiecej, mozna zaprogramowac bez problemu obcy EWS z obcym kluczem do innego DDE, ale tez tylko majac dostep do srodka samochodu.

 

Temat mam przerobiony wszerz i wzdluz. Ludzie od dorabiania kluczykow w zyciu nie dorobia Ci do BMW bez dostepu do EWSa.

Tylko seriws ASO jest w stanie to zrobic.

 

Innymi slowy, najlatwiej odpalic BMW, majac dostep do srodka samochodu, wtedy w ogole nie trzeba kluczyka, tylko dostep do OBD.

Opublikowano
Ja bym kluczyka do samochodu nie zostawiał nikomu więcej niż na 10 sek, zwłaszcza w serwisie zajmującym się dorabianiem/wymianą akumulatorków w kluczykach :mrgreen:

 

A co Ci zrobia z nim? Widac jak sie na tym znasz. Rozbierales chociaz raz taki kluczyk?

 

Nie rozbierałem, bo nie miałem takiej potrzeby - jeśli jednak to się zmieni, niezwłocznie się z Tobą skonsultuję ;) I w ogóle fajnie, że mamy Ciebie na forum - znasz się na wszystkim i na wszystkich, tak jak na kierownicy w moim samochodzie :cool2: Oby więcej takich ludzi - życie będzie o wiele łatwiejsze!

Opublikowano

Cóż, po prostu głupich i naiwnych nie sieją.

Nie znam się na wszystkim, ale jeśli już się nie znam to A) nie wypowiadam się ze swoimi mądrościami z d... wyjętymi B) grzecznie pytam.

 

A twoja kierownica ch... mnie obchodzi gwoli ścisłości.

Opublikowano (edytowane)

Na wieki, wieków amen?

Masz, tak dla potomności, bo wiara w Tobie mała.

 

http://i122.photobucket.com/albums/o271/pbjy/E46%20Lock/KeyCompare.jpg

Po lewej masz chinola o którym piszę powyżej, na kodowalnym transponderze. Po prawej ORI na chipie ELMOS-a, nie do kupienia, nawet u producenta.

Już nie musisz z brzytwa na kluczyk się targać...

Edytowane przez dxtr71
Opublikowano
Witam :D ,

Jest to mój pierwszy post. Noszę się ze zmianą auta na E46. Do tej pory jestem w posiadaniu Golfa MK4 1.9 TDI (165KM/380Nm) 2002r (wirus/gwint weitec/alu rh, wiadomo o co chodzi). Przede wszystkim chcę zmienić auto na tylnonapędowca, trochę większego (sedan), poza tym interesuje mnie przesiadka na silnik benzynowy (w związku z tym, że moje przebiegi na przestrzeni kilku lat spadły 3-4 krotnie do ok. 5tys. km rocznie, a to już odbiło się czkawką turbinie po zimie kiedy to auto robiło 2x3km dziennie). Na szczęście udało się ją po kilku dniach odmulić.

Jako, że Golf daje radę, a ja nie wyobrażam sobie przesiadania się na słabsze auto interesuje mnie tylko wersja 325i (na 330i się nie nastawiam, bo nie chcę skarbonki, albo auta dalekiego od ideału). Preferowana wersja po lifcie.

Teraz pytanie do was czy do 20 tys. znajdę auto bezwypadkowe i dobrze utrzymane (chcę dobrej bazy do pedantycznego traktowania :8) detailing), w grę wchodzi zarówno rynek polski jak i niemiecki. Pytam, bo nie chcę sprzedawać Golfa i zostać bez auta, a wiem, że gdybym miał sprzedać i dołożyć do tych 20 tys to zadowala mnie tylko wspomniane 325i. Generalnie auto z racji moich małych przebiegów ma mi dawać po prostu radość z jazdy i być dobrze utrzymane (liczy się dynamika i stan techniczny oraz cena części w przypadku ewentualnej usterki).

 

Przeglądam internet i w zasadzie za te 20 tys można dostać w/w auta ale czy można liczyć na ich bdb stan ? Jaki przedział cenowy jest bezpieczny ? Wiadomo, że wcześniej robiłbym oględziny, ale auta poniżej jakiej kwoty w ogóle nie brać pod uwagę ?

 

Szukaj 323i lub 328i przedlifty, w tej cenie dostaniesz bardzo dobre auta.

 

Na mocne polifty fajnie utrzymane w cenie ok. 20 tys zł bym nie liczył... nie mówiąc o 330i.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.