Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wysmaruj na nowe 3er w At z dodatkami, odzyskiwanie energi to polatasz tanio, ale wtopisz w aso na serwis.

Słabo rozumiem takie podejście, nie widzisz różnicy kup sobie astrę, gofla albo vectrę 1.8 z gazem.

Z resztą po grzyba brałeś at, które więcej spali.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolego, oczywiscie, ze znajdziesz zadbane E46 do 20tys PLN. Ludzie czasem zyja jeszcze czasami, w ktorych sami kupowali a najswiezsze e46 maja juz po 10 lat najmniej.

Dodatkowo od tego czasu pojawilo sie E90, lift E90 i F-ki. To oczywiscie tez wplywa na cene E46.

Jak chcesz zadbane auto, do ktorego nie bedziesz co chwile dokladal, wejdz w dzial gielda na forum i kup od forumowicza. Czesto sa galerie i historia auta, z opisanymi wymianami w postach.

Moze zaplacisz ciut wiecej niz z allegro, ale kupisz pewny samochod.

Opublikowano
Oby życie pozytywnie zweryfikowało takie optymistyczne założenia. W każdym razie życzę pytającemu powodzenia w poszukiwaniach.

Wszystko jest warte tyle, ile ktos chce za to zaplacic. Pamietaj, ze rynek jest wrecz zalany E46, szczegolnie w dieslu i sprzedanie go, wcale nie jest takie latwe, jak sie tu niektorym wydaje.

 

Ludzie juz czesto zapatruja sie na cos swiezszego i sa tez swiadomi, ze za 20tys moga miec i30 z 2008 roku a nie E46 z 2002.

Bez zadnej ujmy dla E46, bo kocham ten model i sam posiadam, ale i30 jest jednak sporo tanszy w serwisowaniu, a to dla statystycznego Polaka jest wazniejsze niz znaczek BMW na masce.

 

Mam np przyklad goscia, ktory na co dzien sciaga sie na torze w M3, a cwyilnie ma E39 525d. Stan - perfect, wyposazenie - full (i to prawdziwy full, a nie full bez tego i tamtego z allegro). Sprzedaje juz rok, a wcale nie ma wygorowanej ceny.

Dlatego jak widze np 320d za 28tys, bo niby perelka (wcale nie coupe), to sie zastanawiam, czym sie wystawiajacy kierowal. Bez urazy, ale w tej cenie, bez problemu idzie nabyc 330d 204KM. Wcale nie zapuszczone.

Opublikowano

Ale pytający nie pyta o diesla 320d, tylko na samym początku pytał o poliftowe bezwypadkowe zadbane 325i i do tego chciał go ściągać z DE. Nie da się sprowadzić takiego samochodu z DE i zmieścić ze wszystkimi kosztami: zakupu, podróży, opłat w 20k. To jest niewykonalne moim zdaniem.

 

Polski rynek jest zalany szrotem, a nie samochodami. Jeśli kogoś stan tych samochodów zadowala, to owszem bez problemu znajdzie e46. Wnioskuję jednak, że kolega chce zadbane i wypasione auto. Takie auta sporo kosztują w DE (jak na polskie rozumowanie o cenach) i nic na to nie poradzimy.

 

A patrząc na to, co się wrzuca do tematu "Co sądzicie o aucie z ogłoszenia", to odnoszę wrażenie, że dla statystycznego Polaka ważniejszy jest jednak znaczek BMW na masce, niż zdroworozsądkowe podejście do zakupu i późniejszej eksploatacji auta. Każde jednak auto znajdzie swojego właściciela - i 330ci w m-paku za 23k z 80k km na liczniku i 320d za 28k. Tylko jeden będzie się bujał od warsztatu do warsztatu i będzie wielkie zdziwienie, jak się dowie, że w cenie 1 kupił 2 samochody, a drugi będzie bezproblemowo użytkował przez parę lat.

 

I serio, jeśli ktoś liczy na poliftową perełkę BMW z mocnym R6 za 20k, to lepiej moim zdaniem sprawę przemyśleć i rozglądać się za i30, bo szkoda własnej kasy.

Opublikowano
Popatrzę, a jeśli nie znajdę to pojadę ze znajomym do Niemiec. On ogarnia igły tyle, że trzeba liczyć się z tym żeby dołożyć te 2-3 tys zł i niekiedy jechać nawet pod belgijską granicę, ale po takiej max 2-dniowej wycieczce zawsze wraca się z tym z czym się chce. W każdym razie dzięki za rozjaśnienie sprawy.
Opublikowano

Wiesz, wystarczy spojrzec na dzial gielda, o ktorym pisalem. Co jaki czas sa tam perelki, w naprawde moim zdaniem normalnyc pieniadzach.

320d podalem jako przyklad. 320i nie jest tez rzadkoscia. 325i juz bardziej, ale jak mam byc szczery wolalbym juz M57N od M54, jakiegokolwiek. Mowcie co chcecie, R6 BMW skonczylo sie gdzies na M50-M52. Jak slysze teorie typu, 3.0i lubi sobie wypic oleju, to tylko przewracam oczami. Nawet skatowany silnik od malucha, lubi sobie wypic oleju i to nie jest rzadna prawda objawiona.

Jesli jest inaczej, to niech mnie specjaliscie oswieca, jakie to rozwiazanie konstrukcyjne sprawia, ze M54B30 lubi sobie wypic...

 

Powiem Ci tylko, jako wlasciciel 320d, ze jesli uwazasz, ze wydasz 28k na 320d i bedziesz mial wiekszy spokoj niz ten, ktory wyda 20k, to jestes w naprawde duzym bledzie.

To, ze dzisiaj masz wtryski z dobrymi korekcjami a turbo dobrze popomuje nie oznacza, ze ktos wymienil juz zaworki podcisnien, nie zregenrowal turbo na chinolu albo nie wlozyl troszke lepszej uzywki za 300zl, zeby bylo. Swoja droga wolalbym 320d z 220tkm przebiegu niz 140tkm przebiegu. Ta pierwsza bedzie miala juz wymienione wszystko, co mozliwe, ta druga nic. Cenowo oczywiscie mniejszy przebieg bedzie drozszy, perelka, ori i w ogole.

 

Takze dyskusja, dyskusja, a kazdy samochod mozna ocenic chlodnym okiem na kanale + miernik + komp.

No i odnosnie DE. Filia mojej firmy jest w DE, mam sporo znajomych i dalsza rodzine w DE. Tam ludzie zazwyczaj pozbywaja sie samochodu w 2 przypadkach a) konczy sie leasing i biora nowy, w leasing b) stary, po leasingu jezdzil jeszcze pare lat, ale jest juz tyle rzeczy do roboty, ze wola sprzedac. Te twoje perelki z DE E46, to zwykle ta druga kategoria. Wole juz kupic od Polaka, z forum, ktory powymienial i dbal, niz od niemca, ktory pozbywa sie klopotu.

 

Takze dla mnie koniec tematu, a kupujacemu zycze szczescia w polowaniu ;).

Opublikowano

320i po lifcie też by mnie w ostateczności zadowoliło, wiadomo ze 12-letnie auto nie będzie w stanie salonowym, drobna rysa tu czy tam jest dla mnie do zaakceptowania (wiem że w przypadku igły takie coś zbija cenę o 2000-3000zł, bo jak ktoś szuka igły to ma być salon a nie jakikolwiek defekt) ja aż tak pedantyczny nie jestem i takie coś bym zaakceptował, byle nie raziło. Wychodzę z założenia że lepsza widoczna rysa niż pomalowana. Chodzi o to żeby auto było zadbane i bez fuszerki, bez historii. Żebym miał czarno na białym to co biorę. :)

 

Jak pisałem, nie szukam dupowozu, szukam auta do zabawy, bo autem zacząłem od dłuższego czasu jeździć mało w związku z tym ekonomia spadła na dalszy plan i diesel idzie w odstawkę, jestem skłonny zapłacić za nastoletnie e46 tyle samo kasy co za 5 lat młodszy dupowóz, ale niech to ma ręce i nogi (nie zapłacę 25 tys zł za kilkunastoletnie BMW po którym wyszły już 3 generacje).

 

Mam świadomość, że sprowadzone auto to dodatkowe koszty i mogę dołożyć te 2 tys do auta z niemiec, a nie wybitego z rodzimego rynku od naszych dróg i zmęczonego solą. Myślę że suma sumarum takie 320i z drobnym otarciem na zderzaku czy rysą jest osiągalne już z opłatami za 20-22 tys. W każdym razie jestem cierpliwy, zasięgnę jeszcze opinii znajomego.

 

Odnośnie tego co piszesz o autach poleasingowych to właśnie tego się obawiam, że e46 jest już za stare na ten pierwszy optymistyczny wariant (ojciec kupował auto poleasingowe właśnie w de z salonu gdzie niemiec oddał 5-letnią toyotę za nowego passata i ojciec ma spokój od 5 lat). Nie chciałbym robić sobie bezsensownej wycieczki, ale też nie chciałbym naciąć się na napoczęty egzemplarz tu czy tam. Wolę już pozostać przy golfie i ewentualnie przy nim rzeźbić, bo mam to auto od 5 lat i znam jego wszystkie bolączki i zalety, a tych pierwszych nie ma za wiele.

 

Tak jak piszesz. EOT. :)

Opublikowano
Wiesz, wystarczy spojrzec na dzial gielda, o ktorym pisalem. Co jaki czas sa tam perelki, w naprawde moim zdaniem normalnyc pieniadzach. [...]

 

Niech będę w błędzie. Jeszcze raz powtórzę - obyś miał rację i koledze mikew udało się znaleźć wymarzony samochód za przyzwoite pieniądze. Dzięki za dyskusję ;)

Opublikowano
Trochę poczytałem i uświadomiłem sobie, że jeśli faktycznie silniki benzynowe 2.2 czy 2.5 w wersji poliftowej biorą olej tak jak to piszą ich użytkownicy to już nie ma dla mnie alternatywy, bo poniżej 2.2 to tylko 150KM w dół czyli poza moimi zainteresowaniami. Pozdrawiam.
Opublikowano
Różnica w masie tych samochodów jest kolosalna. Mój Touring z manualem waży prawie 1600 kg, a więc z automatem jeszcze więcej. Masa astry pewnie w okolicach 1000 kg.
Sprzedam:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jechać nawet pod belgijską granicę, ale po takiej max 2-dniowej wycieczce zawsze wraca się z tym z czym się chce.

to akurat są dwa dni :mrgreen:

a szukanie auta zajmuje trochę więcej.

zejdź na ziemię i nie fantazjuj :D

 

Wolę już pozostać przy golfie bo znam jego wszystkie bolączki i zalety, a tych pierwszych nie ma za wiele.

zostań,zostań.tych drugich ma jeszcze mniej.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

albo możesz mieć wszystko na raz :mrgreen:

http://www.v10.pl/archiwum/tuning/galerie_zdjec/wiejski_tuning/THUMBS/THUMB_WIDE_wiejski_tuning__25.jpg

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Trochę poczytałem i uświadomiłem sobie, że jeśli faktycznie silniki benzynowe 2.2 czy 2.5 w wersji poliftowej biorą olej tak jak to piszą ich użytkownicy to już nie ma dla mnie alternatywy, bo poniżej 2.2 to tylko 150KM w dół czyli poza moimi zainteresowaniami. Pozdrawiam.

 

Masz kase? Kup 330d M57N. Nie robiac reklamy koledze, w dziale gielda jest do kupienia juz po modach na 300KM. Nawet jak kupisz cywilna z DE np 204KM, to samym chipem masz kolo 270KM a to koszt do 1000zl.

Trwalosc jak oryginal. Wrazenia z jazdy w porownaniu do 320i 325i czy 330i? Nie ma porownania. Porownywac 300 konne M57N mozna do M3 (i to calkiem bez przesady).

 

Albo E36 M3... Robisz zawieszenie, wkladasz klatke i mozesz jechac na tor.

Opublikowano

Witajcie Milosnicy BMW :))

 

CHce sie podlaczyc do tematu E46. Szukam jej w wersji coupe, wydaje mi sie ze znalazlem cos ciekawego.

Po zdjeciach nie widac wielu podejrzen co to nadwozia, ale fachowcem nie jestem. Ciekaw jest Waszych opinii nt tego silnika, nie szukam potwora pod maska, dlatego wydaje mi sie odpowiedni. Kumple z hurtowni motoryzacyjnej mowia ze te R4 sa godne uwagi, ale chcialem poprosic o potwierdzenie badz negacje tej opinii.

 

Bede wdziczny za pomoc. Pozdrawiam

 

http://otomoto.pl/bmw-318-318-ci-150-km-jaak-nowa-103-tys-km-C33750274.html

Opublikowano
Ciekawe jaka jest data pod tym przebiegiem 99 tys.km ? :)
Opublikowano

to bede mogl stwierdzic dopiero na miejscu, ale przebieg jest mozliwy. Sam robie ok 10 tys rocznie, wiec moze byc realny.

 

A co sadzicie o tym silniku? Slyszalem ze ten 143km jest godny polecenia, ale nie wiem jak ten 150km N46?

 

Z gory wielkie dzieki Panowie :)

Opublikowano
Na zdjęciu jest gałka od e90, e46 miały podobną o nr katalogowym 25 11 7 503 100 (jest bardziej zaokrąglona w porównaniu do tej od e90). Sam długo się nad tym tematem zastanawiałem i bez pomocy forumowego eksperta nie odróżniłbym :mrgreen:
Opublikowano
lipna ta gałka z e90, nie pasuje jakos

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

witam Panowie i Panie.

Jak w temacie chce zakupić e46 r 2003 1,6 benzyna, kombi.

Ogladałem dziś samochód, mechanicy potwierdzaja dobry stan wszystko jest ok.

Samochód naprawde godny uwagi ale po podłaczeniu komputera wyskoczył błąd czujnika połorzenia wałka rozrządu.

Jak na bezyne też ciezko i nierowno odpala brzmi to jak diesel, bląd sie pojawia i znika wiec raczej na moje oko nie jest to uszkodzenie wałka tylko tego czujnika.

Do tej pory jezdziłem toyotą wiec nie mam pojecia ile to moze kosztować ani czy jest to coś co dyskwalifikuje ten samochód.

POMóżcie !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.