Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolego Dlugi, gratuluje wyboru modelu, poczytaj lekture naszego forum i bedziesz wiedział duzo więcej. Ostudziłbym tylko Twój zapał do tuningu, myśle że po pierwszej przejażdzce seryjną 204KM powiesz że mocy wystarczy -przynajmniej na teraz. Jak na pierwsze auto i niewiele godzin za kółkiem to i tak mocne auto. Na jego tuning przyjdzie pora. Pomyśleć ,że zaczynałem od PF 126 bis :oops:
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie. Podejrzewam że zanim nowy nabytek doprowadzisz do zadowalającego stanu trochę kaski popłynie. Ciężko kupić taki w który nie trzeba inwestować. A 200KM spokojnie starcza. Nawet te 180, jest dużo:) Też zaczynałem od maluszka. 9 lat z pomarańczowym szerszeniem o mocy 24KM jak z fabryki wyjeżdżał:) A teraz młodzież chce mieć 300KM:) Marzenia trza spełniać. Życzę udanego zakupu w jak najlepszym stanie.
Opublikowano

Kolego z 184 KM zrobić te 230 -240 robiąc dobry program u mądrego tunera na lepszym wydechu i IC to rozumiem bo silnik spokojnie to zniesie bez większego problemu.

Ale 300 kucy to gruuuuuuuba zabawa za gruuuuuuube pieniądze i gruuuuube przeróbki. A pomyśl jeszcze o skrzyni która ci to przeniesie.

Jakby tak łatwo było zrobić 300 kucy to każdy by śmigał.

 

Moja rada tak kup pośmiga naciesz się mocą i potem decyduj albo kup tak jak ja 330Ci :twisted:

Opublikowano

Myśle ze temat został wyczerpany i nie ma co tu robić sieczki na temat tuningu czy to ropniaka czy to pb. 300 km to granica wysokich wydatków i nie ma co tu gadać jak ktoś chce sie przekonać jaka to zabawa to niech sobie poczyta temat użytkownika "Edu" i będzie miał inne wyobrażenie. Autorowi życzę zadbanego egzemplarza i grubego potrfela :) bo to sie przyda przy 330d.

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
Autor napisał że chce osiągnąć 250-300 koni. Jeśli mając zdrowe auto tylko wydając wymieni intercooler, wybebeszy wydech i zrobi program wydając rozsądne pieniądze i da mu to ponad 270 koni to jest to to o co mu chodzi i nie widzę powodu do zniechęcania go.
Opublikowano

Ja dziś oglądałem:http://otomoto.pl/bmw-318-e46-318i-idealny-stan-okazja-C33196216.html z wyglądu lakier jak z fabryki tylko klapa malowana co pokazał mi miernik, środek ładny dobrze utrzymany chociaż pewnie ma ponad 300 000 bo gałka zmiany biegów ma skórę przetartą do plastyku, a kierownica w dobrej formie. Tylko po odpaleniu zimnego silnika troche dziwnie pracował jakby delikatnie klekocząc . żabardzo na silnikach się nie znam i czy to mogły być np. panewki?

Do końca tygodnia jadę jeszcze obadać to: http://olx.pl/oferta/bmw-e46-2-2-benzyna-m-pakiet-okazja-CID5-ID5FDG5.html#1ae568b2d3

I to: http://otomoto.pl/bmw-320-2-0-benzyna-m-pakiet-mega-sta-C32869194.html

Z tym, że M-Pakiety wykraczają mi trochę za budżet bo mam zamiar zagazować bryczkę bo robię rocznie 20000 km więc jak w pierwszej silnik okaże się ok to będzie ostre targowanie jak na DISCOVERY ją wezmę.

Opublikowano
bo mam zamiar zagazować bryczkę bo robię rocznie 20000 km więc jak w pierwszej silnik okaże się ok to będzie ostre targowanie jak na DISCOVERY ją wezmę.

 

przy przebiegu 20000km rocznie nie opłaca się gazować. Oszczędzisz max 2500zl rocznie. Zanim Ci się za instalacje zwróci, to zdążysz auto sprzedać.

 

CHyba że chcesz jeździć zagazowanym BMW z 5 lat :roll:

Opublikowano
E 36 1,8i z 96r. jeżdźę już ponad 7 lat i bym dalej smigał jakby miało klimę i trochę więcej mocy, a z korozją sam walczę. Więc szukam czegoś dobrze utrzymanego żeby jeździć jak najdłużej (chyba proste). Jak ktoś sra kasą to może sobie pozwolić na zakup pierwszej lepszej fajnie wyglądającej sztuki 328 lub większej i się mądrzy, że spalanie prawie jak w 320, a jaka frajda z jazdy. Jak za 2 lata coś się sypie to sprzedaje. Różne tu czytałem opinie, ale można BMW uznać za ekonomiczne auto jak się go nie katuje i umiemy przy aucie wykonać podstawowe naprawy. U mnie mechanik 4 razy dobierał się do ustawiania ręcznego i brał kasę, a problem ciągle się powtarzał. W końcu sam rozłożyłem wszystko poczyściłem, rozruszałem i chodzi. Mam okazję kupić 323 z 99r w przyzwoitym stanie za 11 000, ale na błotnikach wyłazi powoli korozja. I gdybym nie miał małych dzieci to znalazł bym czas żeby auto doprowadzić do porządku, wystarczy mieć czas i nie mieć dwóch lewych rąk.
Opublikowano

Witam.

Zamierzam kupić E46 330 xD i mam pytanie do ludzi którzy tym jeżdza albo wiedza coś w tym temacie.

Na forum znalazłem że zawieszenie przód jest inne niz w tylnio napędówce ( wahacz ,tulejki ,amory,tarcze, sprężyny itd.)

Moje pytanie jak jest z dostępnoscia tych częsci i wszystkich których nie ma w RWD, czy są zamienniki i jak z cenami.

Pozdrawiam.

Opublikowano

do 4x4 wiele części jest dostępne tylko w ASO - brak zamienników.

 

O ile pamiętam amortyzator 1szt. to koszt ok.1000zł - w razie czego niech ktoś mnie poprawi.

Opublikowano
bo mam zamiar zagazować bryczkę bo robię rocznie 20000 km więc jak w pierwszej silnik okaże się ok to będzie ostre targowanie jak na DISCOVERY ją wezmę.

 

przy przebiegu 20000km rocznie nie opłaca się gazować. Oszczędzisz max 2500zl rocznie. Zanim Ci się za instalacje zwróci, to zdążysz auto sprzedać.

 

CHyba że chcesz jeździć zagazowanym BMW z 5 lat :roll:

 

Przy cenach 5,35 i 2,35 koszt instalacji do R4 zwróci się po niecałym roku przy takim przebiegu. Nie wiem skąd Ci się wzięły te wyliczenia, ale nie masz racji. Sam mam lpg w 2.0 R6 i przy rocznym przebiegu 15 tkm. oszczędności wynoszą ok. 4.000 zł.

Opublikowano

Maska ewidentnie źle leży zwróć uwagę na fragment róg kierunku - róg błotnika - róg maski - róg reflektora.

 

Wniosek maska była zakładana przez kogoś na odwal się. Pewnie jest to oznaka wypadku/stłuczki bo po co inaczej ją ściągać?

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Opublikowano
Maska ewidentnie źle leży zwróć uwagę na fragment róg kierunku - róg błotnika - róg maski - róg reflektora.

 

Wniosek maska była zakładana przez kogoś na odwal się. Pewnie jest to oznaka wypadku/stłuczki bo po co inaczej ją ściągać?

 

Często ściągają w warsztacie przy wyciąganiu silnika itp, jak jest jakaś grubsza robota. Poza tym to auto ma już grubo ponad kilkanaście lat, więc jak ktoś szuka niemalowanej i nie ruszanej to powodzenia życzę. Co do tej szpary to maska mogła być rzeźbiona, na zdjęciach tak dokładnie tego nie widać, bo normalnie tam jest szpara, ale nie aż taka duża (przynajmniej na foto na taką wygląda)

Opublikowano

UP: Ja kupuję samochód i stąd te pytanie :)

 

Tak coś słyszałem że benzynowe 1.8 mają paski ale nie chcę w to uwierzyć więc wolę się zapytać jak jest naprawdę- to jak jest z tym rozrządem?

Opublikowano
Witam.Przymierzam się do kupna e46 i po wielu lekturach nie moge zdecydować się z jakim silnikiem wybrać auto.Budżet jaki posiadam to około 15-16 tys.Wiadomo chciałbym kupić coś odrazu z gazem ponieważ dziennie robie po około 100 km i obecne auto cięzko lać samą benzyną:) znajomy namawia mnie na silnik 2.0 150 KM taki jak na przykład ten http://olx.pl/oferta/bmw-e46-320i-lpg-CID5-ID5VLtr.html?requestFromAd=1 .Spalanie jest na drugim miejscu,najważniejsze dla mnie to bezawaryjnośc - względnie niska awaryjność:) (przekręcone panewki itp). Z gamy silników od 1.8 do właśnie 2.0 który spełniał by moje wymagania.z góry dziękuje za odpowiedzi
Opublikowano
zdjęcia są tak zrobione że nic nie widać... BMW jak BMW... proponuję obejrzeć, przejechać się i ocenić;) z tego co widać wygląda zachęcająco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.