Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

@edek.by

Zgadzam sie z Toba. Ale z racji tego, ze to w sumie marne pieniadze (szukam do 5000 EUR), a ojciec ma jakies tam talony na paliwo z firmy, to moge podjechac i bez VIN. Zawezilem obszar do 150 km, a tam to maks 2 h:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli ktos jest uczciwy, to nie rozumie po co nam ten VIN. Dlatego na razie wrzucilem 3 auta do oceny bez VIN. Jak zadalem pytanie w mailu do kiedy jest ksiazka serwisowa i pytanie o VIN, to dwa razy dostalem odpowiedz do kiedy i pytanie raz 'co to VIN?', a raz pytanie 'A po co?'

co to za bzdury wypisujecie.

nie wiedzą co to vin bo albo trzeba się wysłowić że to vehicle identification number, albo fahrgestellnummer.

tam nie funkcjonuje skrót vin i uczciwość/lub nie, nie ma nic do tego.

każdy podaje bez gadki i nie róbcie popeliny.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

@pete_wawa

Zanim nas zganisz o bzdurach, to sie niemieckiego naucz. Fahrzeugidentifikationsnummer - tak sie to zwie. To po pierwsze. Po drugie numer VIN funkcjonuje i w DE. Spytalem o VIN w 4 komisach i wiedzieli, co to znaczy. Po trzecie wysylalem prosbe o VIN/FIN i i tak niektorzy nie wiedza. Wiec zanim cos palniesz to sie zastanow i sam bzdur nie plec.

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to i to jest poprawne.

chodziło mi o istotę sprawy.

a mini-rozmówki albo tableta każdy może ze sobą zabrać :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Ale mi nie sa potrzebne, znam niemiecki:) Uwierz, ze nie kazdy ogarnia tak auta jak ludzie tutaj. Podam Ci krotki przyklad - kolega z pracy kupil sobie nowa Insygnie. I rozmwa taka:

- Jak sie jezdzi?

- Super.

- Jaki tam masz silnik? Ze 160 KM?

- Nie wiem.

- Zaplaciles za auto ponad 100 tysi i nie wiesz, jaki masz silnik?

- No wiem, ze bezynowy.

 

Czujesz? Tak to wyglada. Ja nie mowie, ze nie ma nieuczciwych Niemcow. Bo sa. Ale mowie, ze niektorzy z nich nie ogarniaja tematu jak moj kolega. A poza tym dla mnie 5000 EUR to nie duzo i zaryzykowac moge. A moze sie uda trafic na dobre auto...

:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

czyli istota jest ta sama.

nie chodzi że się boją vin podać tylko często nie wiedzą o co biega w motoryzacji.

nie jak nasza nacja co się na wszystkim zna :mrgreen:

akurat nie znam niemieckiego ale parę potrzebnych zwrotów i słówek ogarniam :norty:

dla mnie po prostu łatwiej dostać vin dodzwonić się do serwisu zapytać co było robione i co ile.

a nie pedałować setki kilometrów w ciemno.i nie mówię o km z Polski ale nawet lokalnie na miejscu są duże odległości.

Edytowane przez pete_wwa

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Dlatego napisalem, ze nie jade dalej niz 150 km. A ze mam wache za darmo, uwielbiam ich drogi to moze sie uda pogodzic przyjemne z pozytecznym:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Opublikowano

Cześć, zerknięcie na to e46 bardzo ładny zadbany może ktoś go kojarzy ?

 

http://otomoto.pl/bmw-330-czarne-330d-m-pakiet-ii-C32344300.html

 

Albo ten

 

http://otomoto.pl/bmw-330-330d-C32846182.html

 

Wogole to się zastanawiam czy jest szansa kupić w Polsce w dobrym stanie z tym silnikiem. Szukam tylko od osób prywatnych. Są tu forumowicze którzy dobrze ogarniaja temat więc może ktoś cos podpowie.

Opublikowano
Pierwszy to M57 184 KM drugi to M57N 204 KM tylko trzeba uwazac zwlaszcza na rocznik 2003 poniewaz wychodzily I 184 I 204 KM czesc nieuczciwych sprzedawcow pisze 204 KM poniewaz auto jest po chipie ale oryginalna moc jest 184 KM ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Dokladnie to napisalem. Pierwszy to M57B30, a drugi to modyfikacja powyzszego, dlatego nazywa sie M57B30TU - technisch uberarbeitet. I napisz chlopakowi, ktorego ma szukac, bo z Twojej odpowiedzi nic nie wynika:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Opublikowano
Dokladnie to napisalem. Pierwszy to M57B30, a drugi to modyfikacja powyzszego, dlatego nazywa sie M57B30TU - technisch uberarbeitet. I napisz chlopakowi, ktorego ma szukac, bo z Twojej odpowiedzi nic nie wynika:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Cos tam poczytales cos tam wiesz ale nie do konca . Jesli dla Ciebie silnik diesla to M57B30 sorry ...

M57D30 to jest poprawne oznaczenie .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie to napisalem. Pierwszy to M57B30, a drugi to modyfikacja powyzszego, dlatego nazywa sie M57B30TU - technisch uberarbeitet. I napisz chlopakowi, ktorego ma szukac, bo z Twojej odpowiedzi nic nie wynika:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Cos tam poczytales cos tam wiesz ale nie do konca . Jesli dla Ciebie silnik diesla to M57B30 sorry ...

M57D30 to jest poprawne oznaczenie .

co się czepiasz to poliglota i encyklopedysta nie technik praktyk :norty:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Hehehehe widzę ze ciekawa dyskusja się rozwinęła, ale wracając do mojego pytania to któryś z tych dwóch wart jest uwagi ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co Ci powiedzieć.

po pierwsze to nie ten dział.

ten jest dyskusja ogólna nie oceny egzemplarzy.

samochody oceniamy tutaj: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44

po drugie po to jest vin żeby porównać z tym co wyjechało z fabryki.

reszta to indywidualna kwestia podejścia właściciela, jego serwisów itp.

ze zdjęć się nie dowiesz.

jedynie widać że ten od tej pizzy to wielkopolski centuś i oszczędza nawet na płynie w spryskiwaczu :mrgreen:

ciekawe na czym jeszcze z droższej półki.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

@TC

OK, racja. Oznaczenie jest z D. Czepiasz sie literowek. Mo chodzilo o to, ze zupelnie inny silnik do moze byc M57 i np. N57, a nie tamte dwa. I zamiast odpowiedziec chlopakowi, ktory jest lepszy, to Ty sie literowek czepiasz.

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Opublikowano
Dla mnie sa to zupelnie dwa rozne silniki oczywiscie na plus dla M57N czyli 204 KM . Podobna maja tylko pojemnosc I tyle ... sa to silniki z dwoma roznymi systemami paliwowymi I potencjalem :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Wazne, ze chlopak sie, ze ma szukac tego drugiego:)

A takie 204 na 250 zrobisz?

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Opublikowano
Wazne, ze chlopak sie, ze ma szukac tego drugiego:)

A takie 204 na 250 zrobisz?

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

260 KM bez ruszania gratow ... pod 300 KM jak jest wiekszy IC I wolny wydech . Plus oczywiscie w jednym I drugim przypadku sprawny dwumas I sprzeglo ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Koledzy z góry uprzedzam że jestem nowy na forum i nie czytałem całego tematu bo ma 150 parę stron a przeczytanie ich zajęłoby mi cały dzień i zadam pytanie o które pewnie pytał się nie jeden.

 

Otóż przymierzam się do zakupu e46 318 ceny wahają się do 13k (interesują mnie wersje przed liftowe)i teraz pytanie: Czy warto się pchać w ten silnik za tą cenę? Czytałem co nieco że absolutnie nie, bo ponoć jest jednym z najgorszych silników w e46 no i że ogólnie trzeba na niego uważać. Ponadto niepokoją mnie problemy z dyfrem bo czasami trzeba wymienić na nowy (podobno jak znajdę auto z tym problemem to mam unikać jak ognia, bo nie opłaca sie remontować- czy to prawda? ile wyniesie koszt tej naprawy?) albo po prostu trzeba wymienić łożyska. Mam jeszcze na oku mondeo mk3 2.0 TDDI i mam dylemat który lepiej z nich wybrać.

 

Proszę o radę.

Opublikowano

Janekkkkk, na stronie 146-7 znajdziesz kilka odpowiedzi, sam się pytałem o ten silnik. Pisałem również kilka PW z użytkownikami 318 przde liftem i polecają, prosty silnik.

PS Piszę o silniku benzynowym, nie określiłeś się :)

Opublikowano

Witajcie

 

Jestem nowy na forum, ponieważ będę posiadaczem BMW E46 Compact - prawdopodobnie 320d lub 318d.

 

Dużo czytałem na temat serii 3 i konkretnie modelu E46, silników itd.

 

Chciałbym aby moje wątpliwości zostały całkowicie rozwiane.

 

Mianowicie, silnik 320d 150km w compakcie ze względu że jest on produkowany od 2001 roku to jest to nowszy model na common rail i czy ma pojemność 1995cm - czy to jest prawda?

 

Podczas oględzin samochodu na co muszę zwrócić szczególną uwagę diagnozując np. pracę silnika. Gdzie MUSZE zajrzeć, co usłyszeć i co zdbadać czy podotykać żeby nie kupić studni bez dna.

 

Czy da się zdiagnozować kończące się sprzęgło, koło dwumasowe, niepoprawnie działające klapki dolotowe?

 

Na pewno auto z tym dieslem jak każde ma swoje czułe punkty, zatem bardzo was proszę o podanie kilku najważniejszych.

 

Obecnie jeźdzę clio 2 generacji 1.4 16v 98KM, ale od pewnego czasu brakuje i miejsca w samochodzie i mocy. Szczególnie chodzi o słabą elastyczność spowodowaną niskim momentem obrotowym. Stąd decyzja o kupnie compacta.

 

Pozdrawiam

 

Dziadbab

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.