Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

uwierz że dla niektórych i magnetofon z radiem starczy z kierą bez multifunkcji :mrgreen:

a co to niby za wypas dzisiaj ksenony i czujnik deszczu :shock:

tu jest całkiem w pytkę za 3500E i co niby mu brakuje?

niewalony, książka serwisowa jest.

318i

nawet ma H&K i czujnik ciśnienia w oponach.

tak nie ma sportowej kiery jak u Ciebie i zmieniarkę w bagażniku przez co plecy bolą bo trzeba się schylać do wymiany :norty:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam panowie!

potrzebuje porady. chcialbym kupic e46 tylko nie wiem dokladnie na ktory silnik sie zdecydowac.

czy moglby mi ktos przyblizyc temat uzytkowania 1.8; 2.2 i 2.5?

z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

Tu nie jest kwestia co ma moj a co niema, bo nawet z takim samym wyposazeniem auto autku nie rowne, wlasciciele zazwyczaj jak dbaja, to wiecej sobie cenia (co widac po niektorych perelkach z forum)

Myslisz ze ja takich nie widzialem, tylko odrazu olej porozlewany po silniku, srodek pomimo iz na zdjeciach wygladal nie najgorzej, fotele bywaly podarte, boczki pokiereszowane, to jest nie do przyjecia, widac jak ludzie dbaja o auta, jak dbasz w srodku tak tez traktujesz mechanike, owszem, nie mowie ze nie moze sie zdarzyc tani a dobry egzemplarz, sam tez taki trafilem (moja byla A4-ka), ale uwazam to za przypadek patrzac co sie dzieje u znajomych gdy kupuja cos za "byle tanio" :)

Pozdro

Opublikowano

O.K. , tablice próbne już mam , zbiorniczek płynu chłodniczego kupiłem, a w sobotę 4.50 wyruszam pociągiem po odbiór.

Tak naprawdę nie uśmiecha mi się wymiana zbiorniczka na miejscu , ale jak będzie trzeba to to zrobię.

Tylko teraz pytanie za 100 punktów jakie narzędzia, czy klucze musiałbym ze sobą zabrać ,aby to tam zrobić.

Proszę o szybką odpowiedź, bo zegar tyka..a ja czuję już dresczyk emocji - piszcie na co jeszcze zwrócić uwagę przy oględzinach auta

pozdrawiam,

Piotr

Opublikowano

Jest o.k. choć widać że jakieś wycieki na pewno są ale w górnej części zbiorniczka - nawet podejrzewam korek.

Ale nie zmieniałem go , założyłem blachy i pojechałem ostrożnie w trasie jechałem tylko 160 i nie przekraczałem 180.Jestem b. zadowolony ze stanu technicznego,a temp wody nawet nie drgnęła , kontrolka również nie zapaliła się.

A teraz to niech się już mechanicy wypowiedzą skąd to cieknie...

Opublikowano

Po przeglądzie okazuje się że amorki o.k. tylko łączniki stabilizatora do wymiany.Diagnosta strasznie się zdziwił, że z tyłu nie ma stabilizatora i kazał dowiedzieć się, czy w tym modelu po prostu go nie było czy może ktoś wymontował.

Denerwuje mnie trochę, że pedał gazu ciężko pracuje (szczególnie w początkowej fazie) tak jakby go coś blokowało ocierało ale to może taka uroda tych aut?

Prawdopodobnie będę musiał wymienić płyn w chłodnicy bo podobno dolewali płyn z wodą więc chyba lepiej wymienić całość.

Opublikowano
Prawdopodobnie będę musiał wymienić płyn w chłodnicy bo podobno dolewali płyn z wodą więc chyba lepiej wymienić całość.

 

Wymien też zbiorniczek i ten korek, płyn wymień koniecznie.

Gratuluje dobrego zakupu. Pochwal sie ile dałes. Z tysiac euro pewnie?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Ile dałem pisałem wyżej (1,6) , ale myślę że to nie ma sensu , bo jak piszę o przebiegu,wyposażeniu i że tylko 1 właściciel był (zmarł rok temu i auto niestety stało w garażu)i że miał 91 lat , to przecież mnie zakrzyczą, więc zaoszczędzimy sobie pyskówek...

Auto nie jest bez wad do drobnych poprawek lakierniczych (na błotnikach lekkie przecierki na jednym lekka rdza) , końcówki stab., zbiorniczek z korkiem i płynem,czujnik temp. na zewnątrz do wymiany , a właściciele (nie handlarze,Turcy, Jugole, Ruscy ani Polacy) uczciwie wszystko wyszczególnili w opisie auta , zdjęcia zrobili niekorzystne , bo w rzeczywistości auto wyglądało o wiele lepiej dlatego zlicytowałem za tylko 1,6 tys. Eurasów i jestem b. zadowolony.

Ps. żonie też b. się podoba więc nie jest na sprzedaż...

Opublikowano

rok 2001 , ale jeszcze przed liftem , więc nie wiem czy to dobrze czy żle , podobno od jakiegoś czasu (ok. 2000 roku)firmy motoryzacyjne robią planowane starzenie się produktu, tak aby zarobić na częściach i serwisie więc może lepiej że przed liftem.

Dzisiaj jeszcze się nią bujałem , bo tylko do dzisiaj mam numery i przyjemność z jazdy jest...

Ps. dziś odkryłem, że ma jeszcze el. składanie lusterek (ja w swojej e 39 tego nie mam).Całkowicie bezużyteczne za to jest elektryczne nadmuchiwanie środka fotela kierowcy (niby na kręgosłup ma robić dobrze,ale mi nie robi...),poza tym boję się że przez to mogą niszczyć się skóry.

Póki co zapakowałem do garażu i muszę w najbliższych dniach polatać po urzędach, aby ją zarejestrować-mdli mnie na samą myśl.

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów wszystkim szukającym auta-moje też mógł kupić każdy za np.1601 Euro (bo ja dawałem max 1,6), a auto było normalnie wystawione na niemieckim Ebayu.

Opublikowano

Witam . Jako ze kolega rozbil moje bmw e46 318d 2003rok po lifcie na common railu szukam innej lecz tym razem chce benzyne ,myslalem nad 320 150km ale jak brac r6 to chyba najlepiej 2.8 sadze ze koszta eksploatacji te same ,chociaz nie wiem czy przez wysokosc ubezpieczenia nie zostane przy320 . Wracajac do tematu znalazlem kilka bmek w mojej okolicy ktore chcialbym sprawdzic ,benzyne najchetniej chcialbym oczywiiscie miec z gazem ,na auto mam przeznaczone okolo 15tys gdzie ccialbym zmiescic sie z kosztami rej. Najchetniej kupilbym juz auto z lpg ,chociaz nie powiem ze jak trafi sie ladny to bede wolal dac wiecej za sama benzyne a lpg dolozyc po wakacjach . Znalazlem kilka modeli w mojej okolicy ,moze ktos cos bedzie w stanie sie wypowiedziec a ich temat :

1. http://allegro.pl/show_item.php?item=4116281261 autko ma malowane przednie nadkola po rudej , cena bez felg spadnie tak wiec bedzie mi odpowiadala ,a felgi moge z czasem dorzucic .

2.http://otomoto.pl/bmw-320-super-stan-oplacony-C32878030.html ta mi sie podoba ,z tego co dzwonilem ,tak wyszla z fabryki ,i nic nie malowane

3.http://otomoto.pl/bmw-325-C32758233.html

4.http://olx.pl/oferta/bmw-e46-CID5-ID5EbYH.html#063ea38ecc

5.http://allegro.pl/ladna-bmw-e-46-325i-192-km-gas-sekwencja-nowa-i4142713542.html

6.http://otomoto.pl/bmw-320-ideal-od-i-wlasciciela-C32881470.html

7.http://olx.pl/oferta/e46-coupe-polecam-warto-zamiana-CID5-ID5tUwR.html#424f5e0096 tylko ten silnik ale prezentuje sie ladnie i cena przystepna , z czasem mozna zrobic swap

 

Odbiegajac od tematu ,jakby ktos chcial znac opinie na temat bmw e46 318d 2003rok po lifcie na common railu to powiem tak silnik byl wporzadku spalanie jakies 7.5on ,niby nie duzo ale malo tez nie jest,dopoki nie padly wtryski (niby zle paliwo ,ale passat ojca na pompowtryskach dal rade z nim ) 1.800zl ,gdyby nie to to zmienilem plyny i lacznik stabilizatora zaczal mi stukac ale nie zdarzylem go zmienic . Blacha byla do du*y ale auto bylo tam robione i to mi rdzewialo i rudej najbardziej sie boje . Przez te wtryski i ciagly strach o dwumas turbo jakosc paliwa ,wole przesiasc sie na lpg .

Opublikowano

Zalozylem nowy temat, ale moze lepiej tu - co sie lepiej prowadzi - sedan czy coupe? Abstrahujac od silnika. Sa jakiww testy np. na zwartosc karoserii, itp?

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Opublikowano
Tak samo dobrze sie prowadzą. Róznice jesli są, to w zaleznosci od załozonego zawieszenia i ewentualnych rozpórek. Najwiecej zalezy od stanu auta i ogumienia :) To niby oczywistosc, ale tak jest.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Czy jeśli mam nowy dwumas+ sprzegło podczas wizyty u mechanika można to stwierdzić ? Chodzi mi o to że jesli chciałym sprzedac samochód i udowodnic kupujacemu ze były te czesci wymieniane mechanik moze to potwierdzic ?
Opublikowano

Panowie,

jade na Wielkanoc do rodziny do Niemiec i chce cos sobie sprowadic. Cos w sensie e46, R6, 2000-2001 (po prostu przod przed liftem mi soe bardziej podoba). I mam kilka pytan:

1. Czasami sa ogloszenia z silnikiem 2.0 170 PS (takiego szukam w sumie) przed liftem. To mozliwe? Myslalem, ze ten silnik juz po lifcie wszedl.

2. Niektore przedliftowe maja biale kierunki - bite byly, czy niektore tak maja? (nie sa to zadne m-pakiety, zwykle)

3. Niemcy niekoniecznie chca mi VIN slac, a bez tego w dziale Chce kupic nie moge wrzucic - mam miernik, kompa, ale zanim tam zwiedze pol Niemiec (na tydzien jade), to wolalbym podpytac specow:) Czy w tym watku mozna by wrzucic kilka aut do ew. skreslenia listy?:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Opublikowano

1 170KM to silniki 2,2l z oznaczeniem m54b22, montowane już od 2000r, o ile dobrze pamiętam. Najlepiej sprawdzać po VINie.

 

2. Białe kierunki muszą być też zapisane w VINie, jeśli nie ma w VINie - pierwotnie były pomarańczowe.

 

3. Moim zdaniem - jak nie chcą wysyłać VIN - olewaj takich. Jak kiedyś prosiłem to prywatne osoby, a nawet handlarze z komisów, mi podsyłali - widocznie nie mieli się czego obawiać.

Opublikowano
Panowie,

jade na Wielkanoc do rodziny do Niemiec i chce cos sobie sprowadic. Cos w sensie e46, R6, 2000-2001 (po prostu przod przed liftem mi soe bardziej podoba). I mam kilka pytan:

1. Czasami sa ogloszenia z silnikiem 2.0 170 PS (takiego szukam w sumie) przed liftem. To mozliwe? Myslalem, ze ten silnik juz po lifcie wszedl.

2. Niektore przedliftowe maja biale kierunki - bite byly, czy niektore tak maja? (nie sa to zadne m-pakiety, zwykle)

3. Niemcy niekoniecznie chca mi VIN slac, a bez tego w dziale Chce kupic nie moge wrzucic - mam miernik, kompa, ale zanim tam zwiedze pol Niemiec (na tydzien jade), to wolalbym podpytac specow:) Czy w tym watku mozna by wrzucic kilka aut do ew. skreslenia listy?:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

 

1. Silniki M54 weszły w 2000r. - były wieć też przed liftem, który wszedł we wrześniu 2001r.

M54 to 2,0L - 170Km , 2,5L - 193KM , 3,0L - 231KM - Jak nie masz kasy na 3,0L :norty: to moim zdaniem najlepiej szukać 323 lub 328 z silnikami M52 - są to silniki mniej problematyczne - nie piją oliwy i trzymają moc a M52TUB28 jest nie do zajechania :cool2: Ogólnie - szukaj auta w najlepszym stanie a nie wg silnika czy rocznika.

2. Kierunki wychodziły wg życzenia klienta - często ludzie sami zmieniają - pomarańcze np. - mój przykład :wink: (pomarańcze ładnie wyglądają tylko na czarnej buni :cool2: )

3. Próbuj

Opublikowano

Na granatowym e46 pomaranczowe kierunki też ładnie wyglądają.

M54 weszły w czerwcu 2000 roku. Warto szukac aut i z M54 i M52Tu pod maską. Ważny stan i sensowny przebieg.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

http://m.mobile.de/portal/index.html#Car/DES/192340982

 

http://m.mobile.de/portal/index.html#Car/DES/192955321

 

http://m.mobile.de/portal/index.html#Car/DES/192821830

 

na razie bez VIN. szukam w skorze, nie bite, R6 benzyne. nie onyeresuje mnie na razie co tam ktos przekladal, chociaz po VIN dojde. bardziej mnie interesuje czy to rzeczywiscie nie bite i czy przebieg realny. na miejscu sobie posprawdzam miernikiem i kompem, ale nie chce polowy Niemiec zwiedzic. w sobote juz jade i nie chce w dniu wyjazdu po auto tego wrzucc:) do adminow za nieskasowanie posta dzieki:)

Opublikowano
1 170KM to silniki 2,2l z oznaczeniem m54b22, montowane już od 2000r, o ile dobrze pamiętam. Najlepiej sprawdzać po VINie.

 

2. Białe kierunki muszą być też zapisane w VINie, jeśli nie ma w VINie - pierwotnie były pomarańczowe.

 

3. Moim zdaniem - jak nie chcą wysyłać VIN - olewaj takich. Jak kiedyś prosiłem to prywatne osoby, a nawet handlarze z komisów, mi podsyłali - widocznie nie mieli się czego obawiać.

 

Polemizowałbym z tym VIN-em. Niecałe 2 lata temu kupowałem w Niemczech Mercedesa C 180 kompressor (W 204) z 2008 r., który miał przejechane 17.500 km. (praktycznie nowe auto, na zamkach z tyłu nie było nawet żadnych rysek od otwierania, itp.) i podczas rozmów ze sprzedającym 3 razy go prosiłem, żeby podał mi VIN celem potwierdzenia przebiegu w ASO. Niemiec (nota bene pakistańskiego pochodzenia w wieku ok. 60 lat) za żadne skarby nie chciał podać mi VIN-u i nie podał, nie rozumiał o co chodzi z tym cofaniem licznika, on przecież prawdę w ogłoszeniu mi napisał, więc nie rozumiał co ja chce sprawdzać i potwierdzać (cytuję jego słowa). Dopiero jak już oglądałem auto u niego na podwórzu w Hamburgu mogłem zadzwonić do ASO w Polsce i zweryfikować przebieg (autentyczny był oczywiście, ale było już to widać po stanie auta). A on i tak się dziwił po co to robię.

Chciałbym sprzedających z taką mentalnością w Polsce :norty: Także nie skreślałbym takich aut, gdzie sprzedający w de nie chce podać VIN-u przez telefon słysząc polski głos, może po prostu się bać :wink:

Opublikowano

Dokladnie to samo pomyslalem. Jesli ktos jest uczciwy, to nie rozumie po co nam ten VIN. Dlatego na razie wrzucilem 3 auta do oceny bez VIN. Jak zadalem pytanie w mailu do kiedy jest ksiazka serwisowa i pytanie o VIN, to dwa razy dostalem odpowiedz do kiedy i pytanie raz 'co to VIN?', a raz pytanie 'A po co?'. I znajac ich mentalnosc nie umiem napisac 'A, wie Pan, moze mnie Pan oszukuje'. Co ciekawe - dealerzy/handarze podaja prawie zawsze, osoby prywatne bardzo rzadko. Ale zerknijcie na te bryki pls:)

 

Sent from my GT-S7275R using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.