Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja mialem staga 300 kolega w m50 tez ma staga i nie nażekamy ale lepszy i droższy jest BRC . a co do silnika to tak jak ci pisali bier jak najwiekszy . ja mam 2.0 n42 fajny mało pali ale za to uszczelniacze sie psują . moj tata ma 1.8 i nie narzeka to zalezy kto nim wczesniej jezdził i czy piłował .
Opublikowano

Od roku jestem użytkownikiem silnika 2.0 N42, ten 143 KM. Po za wymianą napinacza (95 PLN w serwisie BMW i 25 minut roboty) i podstawowym serwisem (olej, świece) nie byłem zmuszony do innych czynności przy silniku a przejechałem 8 tys. kilometrów. Jednostka ta ma bardzo wysoką kulturę pracy i umiarkowany apetyt na paliwo (w porównaniu z M52 B20). Silnik ten w miarę dobrze znosi gaz, tylko przy zakładaniu instalacji nie oszczędzaj, zrób to w porządnym serwisie z hamownią itp. Także póki co nie mogę potwierdzić negatywnych opinii na temat tych jednostek, dodam że wcześniej jeździłem 4 lata Basią z M52 (150 KM) i już bym do tej wersji nie wrócił.

 

Pamiętaj przy zakupie i tak najważniejsza jest kondycja auta, strzeż się perełek i igieł. Najlepiej sam sprowadź auto z DE.

Opublikowano
jak najbardziej można. Tylko znajdź człowieku auto które nie jest potencjalna bombą ... ogólnie jakość oferty na polskim rynku jest fatalna.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
Sprawa wygląda tak, że "TYPOWY POLACZEK" myśli tak: " Jakim cudem taka cena jak przebieg 300 tyś km?? Jak na alledrogo widziałem tańsze z mniejszym przebiegiem??", albo "Panie w takiej cenie to ja kupie model nowszy i jeszcze mi zostanie". Takie w Polsce przyjęły się stereotypy. Auto ma być jak najtańsze, najlepiej igła niebite i broń Boże przebieg powyżej 200 tyś km. Sami w ten sposób napędzają całe te oszustwa bo każdy próbuje zarobić na naiwności stąd tyle oszustów, cofniętych liczników, aut poskładanych z kilku a w opisie bezwypadkowe. Nie mam zamiaru nikogo obrazić ale takie są polskie realia i jeszcze dłuuugoo tego nie zmienimy.
Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy i chciałem sie poradzic doświadczonych użytkowników BMW. Chce kupić BMW e46 nie zalezy mi na spalaniu tylko na radości z jazdy i w miarę bezawaryjności. Obecnie mam vectre c 2.2 Direct i nigdy więcej. zrobiłem 26tk i w tym czasie zmieniałem łańcuch rozrządu 3 razy mimo regularnemu servisowi. Zastanawiam się nad 325 benzyna 192 konie albo 330 diesel 184 lub 204 konie. Najwięcej jeżdzę po mieście czasami w dłuższe trasy. I tu pytanie do was: obydwa modele mają podobne osiągi ( wiadomo diesel lepszy moment obrotowy) ale co wybrać żeby cieszyć się z jady a nie spędzać czas w warsztacie.Cena nie gra roli mieszkam w Anglii.Z góry dzięki
Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy i chciałem sie poradzic doświadczonych użytkowników BMW. Chce kupić BMW e46 nie zalezy mi na spalaniu tylko na radości z jazdy i w miarę bezawaryjności. Obecnie mam vectre c 2.2 Direct i nigdy więcej. zrobiłem 26tk i w tym czasie zmieniałem łańcuch rozrządu 3 razy mimo regularnemu servisowi. Zastanawiam się nad 325 benzyna 192 konie albo 330 diesel 184 lub 204 konie. Najwięcej jeżdzę po mieście czasami w dłuższe trasy. I tu pytanie do was: obydwa modele mają podobne osiągi ( wiadomo diesel lepszy moment obrotowy) ale co wybrać żeby cieszyć się z jady a nie spędzać czas w warsztacie.Cena nie gra roli mieszkam w Anglii.Z góry dzięki

jeśli benzyna to o wiele lepsze od 2.5 będzie 2.8, lepsze oczywiście pod względem osiągów. Diesel to silnik m57, który też jest bardzo dobry. Wybór zależy od tego czy wolisz benzyne, czy diesla, bo oba silniki są bardzo udane.

Opublikowano
Jeśli cena nie gra roli, i spalanie też Cię nie interesuje, to szukaj M3. W nim uświadczysz najwięcej frajdy z jazdy .
Opublikowano

M3 hmmmm niestety za ubezpieczenie tutaj w anglii zapłacę ze 3000£ cena auta ok można kupić ale tyle za ubezpieczenie zapłacić polowe ceny auta- do przemyślenia. Odnośnie 328 to te silniki o ile się orientuję były produkowane do 2000r. Mogę się mylić. Na 85% zdecydowałem się na 325i. Pojadę obejrzeć auto, przyjadę się i zadecyduje.

Ma ktoś doświadczenie odnośnie 325i w użytkowaniu? Ta bmw ma służyć mi i większość czasu mojej żonie a po 2 do 3 latach chce kupić 535d z bi turbo tak ze frajdę będę miał później :)

Moja żona to ma ciężką mogę podczas jazdy hehe

Opublikowano
Jesli przezyjesz wyzsze ubezpieczenie i masz kase, to szukaj 330i. 325i osiągami nie powala, acz zawalidrogą nie jest.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam,

 

Mam prośbę o wypowiedzenie się w temacie. Otóż chciałbym zakupic e46 320d m47n 150 km, po obejrzeniu bardzo fajnego egzemplarza, sprawdzeniu błędów w INPA-ie okazało się że ma kilka błędów w kompie.

 

Słowem wstępu auto ma turbinę od e90 wysterowaną metodą prób i błędów (właściciel samochodu jest mechanikiem), ma większy intrecooler, zaślepiony EGR. Występują takie błędy:

- 41E2 (1286) exhaust controll (to może coś miec wspólnego z tym EGR-em?)

- 4232 glow plug cylinder 3

- 43F1 elect. spare heater

- 4AB2 elect. spare heater

- 4530 air charge control

 

Czy mógłby ktoś podpowiedzieć czym one skutkują bądź czym są spowodowane, ewentualnie jaki koszt napraw.

Opublikowano
Jeśli cena nie gra roli, i spalanie też Cię nie interesuje, to szukaj M3. W nim uświadczysz najwięcej frajdy z jazdy .

Jeżeli szuka czegoś fajnego to alternatywą dla M3 jest 330Ci 231KM silnik M54 wg mnie najlepszy silnik w e46 oczywisćie zaraz po m3 :D

brokat_
Opublikowano
Hej, mam kilka pytań. Czy silnik 1.9 118km jest dobry do gazu? Ewentualnie jakie inne silniki polecacie do lpg? Nie chce nic większego niż 2.0. Będę chciał kupić sedana już z lpg na pokładzie. Druga sprawa, mając 12-13 tys zł jest realne kupić w miare dobrą sztukę? Chciałbym mieć bezawaryjny samochód, który jest w miare tani w serwisie.

Dobry do gazu i najtańszy w eksploatacji, w tym budżecie już coś znajdziesz i nie słuchaj tekstów, że 2.0i r6 spali niewiele więcej, bo to g...o prawda :wink: i jego wspaniałej elastyczności nie będę nawet komentował...

 

Rzeczywiscie jeśli komuś zależy na ekonomii to najlepiej kupic 1.9. Bo 2.0 R6 spali duuużo więcej a i utrzymanie jego jest drozsze.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

- 41E2 (1286) exhaust controll (to może coś miec wspólnego z tym EGR-em?)

- 4232 glow plug cylinder 3

- 43F1 elect. spare heater

- 4AB2 elect. spare heater

- 4530 air charge control

pierwszy nie wiem .

drugi to spalona świeca żarowa na 3

następne dwa podgrzewacze

ostatni sterowanie turbiny.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

- 41E2 (1286) exhaust controll (to może coś miec wspólnego z tym EGR-em?)

- 4232 glow plug cylinder 3

- 43F1 elect. spare heater

- 4AB2 elect. spare heater

- 4530 air charge control

pierwszy nie wiem .

drugi to spalona świeca żarowa na 3

następne dwa podgrzewacze

ostatni sterowanie turbiny.

 

Już zaczynam czytać lekturę z formu. Ale po pierwszych postach na ten temat, to nie ma się za bardzo czym przejmować.

 

Dzięki wielkie za pomoc.

Opublikowano

Witam.

Mam zamiar kupić BMW e46 320i z przebiegiem 300 tys za 15k z 1999r Dwu letni gaz sekwencyjny, dwa lata w kraju. Ogólnie zadbane auto ale ten przebieg jakiś za wysoki jak na tą cene.

Co o tym sądzicie??

Opłaca się kupować z takim przebiegiem ??

https://moroland.pl/ Sklep z Militariami
Opublikowano
Witam.

Mam zamiar kupić BMW e46 320i z przebiegiem 300 tys za 15k z 1999r Dwu letni gaz sekwencyjny, dwa lata w kraju. Ogólnie zadbane auto ale ten przebieg jakiś za wysoki jak na tą cene.

Co o tym sądzicie??

Opłaca się kupować z takim przebiegiem ??

 

przebieg jest normalny jak za tę cene... jesli 100% oryginał, to nawet dosć niski...

 

95% e46 w tym wieku w Polsce ma grubo ponad 300 tys km i jeżdzą ładnie.

 

Ten silnik M52TU, jesli zadbany, to z tym przebiegiem pracuje tak gładko i idealnie jak niemal nowy. Jesli nie byl przegrzany i chodzil na dobrym oleju.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.