Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak myślisz o benzynie i gazowaniu to szukaj 2.5 lub 2.8 :wink: często lepiej jest kupić starszy model ale w dużo lepszym stanie i mocniejszym motorem, niż nastawiać się na rocznik czy lift :)
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A mi zaś nasuwa się jeszcze jedna myśl może kupić jakieś dobrze utrzymane e46 np. 2000.r 316 za 18-20 K ,bo przecież słaby silnik to i auto też tańsze ???

i zrobić swap silnika na 330 z Anglika z niskim przebiegiem po stłuczce ? wyszło by to coś ok pewnie 10 K, ale może lepsze rozwiązanie i już wtedy wiem co mam.

Jak myślicie ?

Opublikowano
Jak myślisz o benzynie i gazowaniu to szukaj 2.5 lub 2.8 :wink: często lepiej jest kupić starszy model ale w dużo lepszym stanie i mocniejszym motorem, niż nastawiać się na rocznik czy lift :)

 

 

opłaty mnie zjedzą.. i tak będę brał z rodzicami jako współwłaścicielami to i tak mi wyjdzie OC koło 1000/rok.

Opublikowano
Wierz mi, że to i tak będzie najmniejszy koszt w utrzymaniu BMW :wink: a frajda z jazdy za kolejne parę stów więcej na ubezpieczenie, ja bym się zdecydował :D
Opublikowano
A mi zaś nasuwa się jeszcze jedna myśl może kupić jakieś dobrze utrzymane e46 np. 2000.r 316 za 18-20 K ,bo przecież słaby silnik to i auto też tańsze ???

i zrobić swap silnika na 330 z Anglika z niskim przebiegiem po stłuczce ? wyszło by to coś ok pewnie 10 K, ale może lepsze rozwiązanie i już wtedy wiem co mam.

Jak myślicie ?

 

Moim zdaniem, jeśli planujesz tym autem pośmigać dłużej albo zostawić dla siebie do końca jego żywota, to możesz rozważyć. Jeśli rok czy dwa, nie ma sensu, bo ciężko będzie odsprzedać za sensowne pieniądze, bo tylko napaleńcy na okazję za 10k biorą swapy pod uwagę (taka jest moja teoria ;) ). Poza tym, swap musi zrobić ktoś naprawdę ogarnięty w temacie. I jesteś pewien, że zamkniesz się w 10k kosztów za swap (pytam z ciekawości)?

 

Wierz mi, że to i tak będzie najmniejszy koszt w utrzymaniu BMW :wink: a frajda z jazdy za kolejne parę stów więcej na ubezpieczenie, ja bym się zdecydował :D

 

Popieram! :cool2: Ja bym szukał 2,8 - legendarny już wręcz silnik BMW.

Opublikowano
A mi zaś nasuwa się jeszcze jedna myśl może kupić jakieś dobrze utrzymane e46 np. 2000.r 316 za 18-20 K ,bo przecież słaby silnik to i auto też tańsze ???

i zrobić swap silnika na 330 z Anglika z niskim przebiegiem po stłuczce ? wyszło by to coś ok pewnie 10 K, ale może lepsze rozwiązanie i już wtedy wiem co mam.

Jak myślicie ?

 

Moim zdaniem, jeśli planujesz tym autem pośmigać dłużej albo zostawić dla siebie do końca jego żywota, to możesz rozważyć. Jeśli rok czy dwa, nie ma sensu, bo ciężko będzie odsprzedać za sensowne pieniądze, bo tylko napaleńcy na okazję za 10k biorą swapy pod uwagę (taka jest moja teoria ;) ). Poza tym, swap musi zrobić ktoś naprawdę ogarnięty w temacie. I jesteś pewien, że zamkniesz się w 10k kosztów za swap (pytam z ciekawości)?

 

 

Mam paru magików w Warszawie którym bym się nie obawiał zostawić na swap auto,myślę ze 10 k na swap wystarczy znajomy robił swap 328 do starej e30 i wyszło go to 8 K.

 

A jeśli chodzi o auto dla mnie to na pewno chce e46 na długie lata kupić dla siebie i robić pod siebie te auto.

Wiecie co jest najważniejsze przynajmniej dla mnie! by była zdrowa buda bez rudej,by nie był ulep składany z 3 innych,tak samo zaakceptuję że było coś malowane jeśli nie ma tony szpachli i lakier oraz odcień został położony bardzo dobrze a element został poprawnie spasowany,tak jak mówię w mojej ocenie aby blacha była ok bo mechanikę można po trochu zrobić, z lakierem już nie tak łatwo.

Więc też myślę sobie że nawet jak bym kupił e46 z 330 ci w jakimś podejrzanym stanie to jak ma zostać na długo i wsadzę 5 k na naprawy to i tak warto..bo nie sprzedam za rok czy dwa.

Opublikowano
Panowie spokojnie, 10k to przy bardzo dobrej kumulacji może być ............., bez względu czy "i"/"d".
Opublikowano
te 5k na naprawy to bardzo optymistycznie myślisz widzę. pomnóż to przez 2 conajmniej :mrgreen:

no nie wiem, czas pokaże ja zawsze jestem optymistą jak miał bym myśleć negatywnie to bym wolał w ogóle nie kupować nic, może znajdę taki w którym części eksploatacyjne tylko wymienię eeee nie wiadomo,od handlarza nie mam zamiaru kupić lecz od polaka zarejestrowanego w PL.

Już wszystko wiem pomogliście mi meega super. Natchniony tymi wszystkimi opiniami z wielkim zapałem zabieram się do roboty.

Opublikowano

No Siema. mam pytanie mam upatrzone BMW a mianowicie http://tablica.pl/oferta/0bmw-e46-328i-coupe-instalacja-gazowa-nawi-skora-ful-opcja-m-pakiet-CID5-ID4JYo7.html#8335a11633 i teraz jest sprawa taka, że żeby ją obejrzeć, ewentualnie kupić muszę przejechać dokładnie 424 km w jedną stronę i cały myk polega na tym że to nie był by problem jeżeli bym coś o niej wiedział. Dzwoniłem pod numer w ogłoszeniu i w sumie osoba znajdująca się po drugiej stronie nic nie wiedziała na temat tego auta, dostałem nawet numer do właściciela BMW, który przebywa obecnie za granicą, ale on podobnie posiada bardzo małą wiedzę na temat swojego samochodu ;]. i teraz w końcu zadam pytanie: Czy ktoś z forumowiczów może przypadkiem oglądał to BMW? - najlepiej ktoś kto się zna i wie na co zwracać uwagę przy kupnie takiej fury, a może ktoś mieszka nie daleko, albo ma po drodze i mógłby się czegoś dowiedzieć :P. .... jeżeli chodzi o mnie to dla mnie ważne jest :

 

-stan techniczny (tylni most, zawieszenie, ewentualne wycieki, praca skrzyni, wspomaganie- ogólnie układ kierowniczy)

-stan wizualny ("rdzawki", wgniecenia, ryski, pęknięcia, odpryski, jeżeli chodzi o wnętrze to tylko jakieś rażące usterki)

-komplet dokumentów (dokumenty "zagazowania), faktury za ewentualne naprawy(paragony),)

 

NO i Fachowe spojrzenie czy warta ceny :P ... ...Świat jest mały i może w ten sposób dowiem się, czy wyprawa na drugi koniec Polski się opłaci. Pozdrawiam.

 

P.S możliwe że ktoś posiada takie BMW i napisze jak się sprawuje i czy jest zadowolony.

Opublikowano
to jest angol przerobiony

HAHA to ja się rozpisałem, a tutaj w pare sekund odpowiedź w 4 słowach. ;] to nic dziękuje bardzo, jestem zaskoczony tak szybką reakcją i .... szukamy dalej. Pozdrawiam.

Opublikowano

Tak, łatwo poszło, że zapytam znów ;] ... mam jeszcze 2 opcje i po prostu i może ktoś oglądał albo coś słyszał o tych egzemplarzach, bo wiecie jak to jest sprzedawca da sobie ręce i nogi uciąć, że auto jest idealne. :) . Najbardziej śmieszy mnie to, że auto które jest na sprzedaż ma wymieniony rozrząd, filtry i oleje ;D - KAŻDE ! hehe....

 

 

a tu są kolejne 2 piękności ;] http://allegro.pl/show_item.php?item=4037661773

http://allegro.pl/show_item.php?item=4043276494

Opublikowano
Dział do takich pytań http://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44, ale sugeruję najpierw zapoznać się z regulaminem.
Opublikowano
Wierz mi, że to i tak będzie najmniejszy koszt w utrzymaniu BMW :wink: a frajda z jazdy za kolejne parę stów więcej na ubezpieczenie, ja bym się zdecydował :D

 

 

A takie roczne utrzymanie e46 w jakiej cenie się mieści? Aż takie drogie są części? Mam paru znajomych co mają BMW no i też mówią, że części swoje kosztują ale jak coś się zrobi to już nie psuje.

Opublikowano
Części to jedna sprawa, chcesz wiedzieć ile kosztują filtry, płyny, klocki, tarcze, świece, przewody itd. kliknij na baner reklamowy sklepu z częściami do BMW wiszący na forum i się dowiesz. Druga sprawa to kosmetyki do wnętrza i karoserii. Do tego opony. Pewnie jeszcze coś i jeszcze coś. Ani dobre części, ani dobre kosmetyki nie są tanie, ale pamiętaj: jak dbasz, tak masz. Swoją drogą zawsze mnie dziwi pytanie "ile kosztuje utrzymanie rocznie?"...
Opublikowano
Tak, łatwo poszło, że zapytam znów ;] ... mam jeszcze 2 opcje i po prostu i może ktoś oglądał albo coś słyszał o tych egzemplarzach, bo wiecie jak to jest sprzedawca da sobie ręce i nogi uciąć, że auto jest idealne. :) . Najbardziej śmieszy mnie to, że auto które jest na sprzedaż ma wymieniony rozrząd, filtry i oleje ;D - KAŻDE ! hehe....

 

 

a tu są kolejne 2 piękności ;] http://allegro.pl/show_item.php?item=4037661773

http://allegro.pl/show_item.php?item=4043276494

 

W tej czarnej odstaje zderzak od błotnika z tylu z lewej strony, generalnie w Szwajcarii auta są dość drogie, opłaca się sprowadzać mocno uszkodzone, więc podchodziłbym z rezerwą, srebrna prezentuje się ładnie, przebieg też realny, stan wnętrza ok, jeżeli sprzedaje nie handlarz, to pewnie dowiesz się o aucie dużo więcej. Z tych 2 postawiłbym na tą srebrną :wink: (mimo, że osobiście bardziej podoba się ta czarna, ale to kwestia mojego skrzywienia kolorystycznego na tym punkcie :mrgreen: )

Opublikowano
Jak nie będziesz o silnik dbał, to rozsypie się po 200 tkm., jak będziesz dbał, chuchał i dmuchał, to zrobisz 500 tkm. i więcej :wink:
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tak, łatwo poszło, że zapytam znów ;] ... mam jeszcze 2 opcje i po prostu i może ktoś oglądał albo coś słyszał o tych egzemplarzach, bo wiecie jak to jest sprzedawca da sobie ręce i nogi uciąć, że auto jest idealne. :) . Najbardziej śmieszy mnie to, że auto które jest na sprzedaż ma wymieniony rozrząd, filtry i oleje ;D - KAŻDE ! hehe....

 

 

a tu są kolejne 2 piękności ;] http://allegro.pl/show_item.php?item=4037661773

http://allegro.pl/show_item.php?item=4043276494

 

W tej czarnej odstaje zderzak od błotnika z tylu z lewej strony, generalnie w Szwajcarii auta są dość drogie, opłaca się sprowadzać mocno uszkodzone, więc podchodziłbym z rezerwą, srebrna prezentuje się ładnie, przebieg też realny, stan wnętrza ok, jeżeli sprzedaje nie handlarz, to pewnie dowiesz się o aucie dużo więcej. Z tych 2 postawiłbym na tą srebrną :wink: (mimo, że osobiście bardziej podoba się ta czarna, ale to kwestia mojego skrzywienia kolorystycznego na tym punkcie :mrgreen: )

 

Generalnie zgoda chociaz tej srebrnej cos klapka od wlewu paliwa dziwnie kolorystycznie odstaje od reszty, a srodek troche pachnie samorobka (ten pseudo carbon na desce) osobiscie mi sie nie podoba. Ale felgi ma ladne - bo mam takie same ;)

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano

Witam.

 

Mam pytanie odnośnie BMW E46. Wiem, że ma realny przebieg 180000, gdyż osoba ma ten samochód od nowości i jest to starszy pan, znajomy rodzicow. Kwotą za jaką będzie chciał go sprzedawać to koło 12 tyś zł. Jeździłem już tym samochodem, 2.0D 136km (czyli ten awaryjny) jak dla mnie, albo ten silnik jest taki słaby, albo coś nie halo z nim już jest. Raczej słabo przyspiesza jak na te 136km, może już turbo sie konczy? Jak sie cisnie na jedynce i zmienia bieg, to słychać taki jakby blow off :) Nie wiem czy to oznaka konca trubiny, czy tak ma byc, bardzo delikatnie to slychac, ale jednak. Jeszcze przy gaszeniu silnika troche zatelepie buda, nie wiem czy to poduszki silnika, czy moze cos innego. Dziwnie tez odpala, nie od pierwszego, tylko jakby swiecie byly nie do konca dogrzane, z 2 razy zakreci i dopiero pali, moze to i faktycznie juz swiece wysluzone sa. Pytanie moje jest takie, czy ten samochod, z tym silnikiem będzie sprawial problemy? Pomijam juz to turbo, ale chodzi mi o typowe bolaczki tego 136km silnika. Pakowac sie w ten samochod? Plus to ze wiem co biore, wiem ze nie mial nigdy wypadku, wiem ze nigdy nie byl katowany. Wyglada jak nowka, caly czas garazowany itp. Tylko czy to nie jest tykajaca bomba? Chodzi mi glownie o to, czy z takim porzebiegiem ten samochod jeszcze pojezdzi, czy zaraz cos sie posypie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.