Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślę ze "dycha" w kieszeni na zapas to przesada, chyba ze diesle mają takie wymagania :)

 

Na benzyniaka na pakiet startowy i początkowe naprawy starczy na pewno duuużo mniejsza suma... chyba ze ktos kupi trupa, ale wtedy to wogole szkoda kasy ładowac...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
matipl6600 - rozumiem w takim razie, że swoją bunię kupiłeś za co najmniej 25k + dołożyłeś z 10k na start, i twierdzisz ze kto zapłaci mniej ten jeździ autem złożonym z kilku ? :duh: No coż, czasem bół tyłka po przepłaceniu bywa. Każdemu jednak życzę frajdy z jazdy, za ile by nie kupił autka - po to je przecież kupujemy ;)
Opublikowano
Dla mnie mozecie kupowac auta za 1 zl w promocji bez roznicy . Po 2 lub 3 latach uzytkowania aby utrzymac auto w bardzo dobrej kondycji dolozycie spokojnie 10 tys .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Do kazdego uzywanego auta sie doklada mialem audi a3 rocznik 99 przez 3 lata dolozylem do neigo jakies 7 tys wiadomo bmw drozsze czesci kazdy kto kupuje wie o tym i kazdy sobie rzepke skrobie jak ktos zarabia pracuje stac go na odlozenie tych 25 tys to stac go tez bedzie na 10 tys w ciagu 2 lat auto to nie zabawka i drogie w utrzymaniu jest
Opublikowano

To sobie piwka na wzajem stawiajcie ............, w ogóle nie zgadzam się że "stare" autka mają mało kosztować (a jeszcze lepiej jak ktoś doskrobał ileś tam i chce ........) ............. oczywiście można kupować po okazjach ........ z np. prawie łysymi oponami itd. itd. .

 

 

Mateusz faktycznie trochę przekręcił z tą "dyszką", tańszy egzemplarz nie musi być z 2 albo trzech złożony, ale według mnie na przemyślane kupno używanego autka składają:

- stopień bezwypadkowości

- faktyczny stan techniczny

- autentyczność przebiegu itd. itd.

- wersja nadwoziowa/silnikowa oraz wyposażenie

- bonusy np. dwa komplety kół/opon.

 

 

W ogóle nad kupnem diesla z padającymi wtryskami a może tłokiem albo cylindrem to trzeba się poważnie zastanowić .......... a nie traktować tego jako pakiet startowy.

Opublikowano
Dla mnie mozecie kupowac auta za 1 zl w promocji bez roznicy . Po 2 lub 3 latach uzytkowania aby utrzymac auto w bardzo dobrej kondycji dolozycie spokojnie 10 tys .

 

W ciągu 2-3 lat użytkowania to może tak, ale nie na "dzień dobry" jak ktoś napisał wyżej :duh: chyba, że faktycznie kupi trupa albo diesla. Kupując zadbaną benzynę na start w zupełności wystarczą 2 tys., w najgorszym wypadku 3. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć o Mercedesie CLK 200 c208 w manualu i wolnossącej benzynie. Miałem to auto równe 4 lata (2007-2011) od przebiegu 200 tkm do 270 tkm. i w tym czasie wydałem na auto (przeglądy w ASO, eksploatacyjne rzeczy typu łożysko, przepływka (ASO), czujnik abs-u, cewka zapłonowa (ASO), zawieszenie) około 6 tys. zł. Nie licząc paliwa, ubezpieczenia auta, czy opon. Fakt, że kupiłem bardzo zadbany egzemplarz po długich poszukiwaniach i z potwierdzonym przebiegiem. Podejrzewam, że w przypadku BMW powinno być podobnie. Swoje pierwsze BMW kupiłem 2,5 miesiąca temu, prowadzę bardzo skrupulatny kosztorys, więc za 4 lata będę miał pogląd i porównanie :wink:

Opublikowano
Witam jestem zdecydowany na zakup E46 tylko mam spory dylemat o rodzaju silniku do tego auta. Chodzi mi o silniki od 1.8 do 2.0 benzyna tylko i wyłacznie. Który wybrac, który jest długowieczny? z którym sa najmniejsze problemy? prosze o porady w miare rzetelne
Opublikowano

Przymiarzam sie do 330 M57 manual.

Chcialbym kupic cos co ma ponizej pol miliona km.

Czy w ASO mozna dociec jaki jest przebieg auta?

Opublikowano
Generalnie można, ale są wyjątki. Zależy jak długo auto było w ASO serwisowane i zależy jak bardzo sprytny i przebiegły jest handlarz :norty:
Opublikowano
Ja bym wybrał
2.0 benzyna

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Jeśli nie zależy ci również tak bardzo na osiągach to możesz szukać wśród 1.8, 1.9 patrząc pod kontem stanu technicznego. Choć zdaję sobie sprawę, że w 100% się nie sprawdzi ale zadbane i dobrze utrzymane 1.8 1.9 dłużej posłuży i bezawaryjnie niż zapuszczone 2.0
Opublikowano
Ważny jest chyba rocznik auta. Silnik 2.0 występował jako 6 cylindrowy i jako 4.
Opublikowano

Rozsądnie 1.9 czyli 316/318 przed liftem - najtańszy w zakupie, oszczędny, mało awaryjny

Jak nie zależy ci na niskim spalaniu ale chcesz żeby to trochę jechało to bierz 2.0 6-cyl (320 przed liftem)

Jeśli chcesz osiągów i jednocześnie niskiego spalania to bierz 2.0 4-cyl (318 po lifcie)

Opublikowano

Daj spokój z tymi silnikami

Rozumiem kwestie oc i takie tam...Spalanie 2.0 a 2.5 jest prawie takie same .

Ja mam srednie 10.8

Lepiej mieć zapas mocy niż cisnąć do dechy bo wyprzedzić nie możesz.

Na wiosnę założysz temat swap jaki silnik wybrać 1.8 to za mało

Opublikowano
Kolego,mocy zawsze będzie zbyt mało.150, czy 165,to jedno nic.Zatem pomyśl czy chcesz udawać M3 czy chcesz w miarę normalnie jezdzić.Jeśli kultura pracy SPRAWNEGO silnika jest dla Ciebie istotna to kupuj R6,4 cylindrowe to dużo inna bajka.
Opublikowano

Tak jest, spalanie 2.0 a 3.0 prawie nie ma różnicy.

A co do mocy, jeśli lubisz przyspieszenie, zawsze będzie za mało. Sam mam 330Ci, po przesiadce z escorta 1.6 przez pierwszy tydzień było och i ach, a teraz mocy mi bardzo brakuje i planuję swap na jakieś S62.

Tak przy okazji powiem, że 2.0 R6 to kiepski wybór. Mój znajomy ma ten silnik w e46 i to zwyczajnie nie jedzie. Inny znajomy ma poliftowe 2.2 R6 i różnica jest niebo a ziemia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.