Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Według mnie nie bo naturalną koleją rzeczy jest fakt iż samochody tanieją z kolejnymi latkami.

 

Osoby będące w posiadaniu na prawdę zadbanych/dopieszczonych egzemplarzy będą wołać inną cenę ... wyższą ...... ale łowcy okazji naoglądają się igiełek na aukcjach za np. 15 tyś ........... i bez względu na stan faktyczny chcą za tyle bo w takich cenach widzieli egzemplarze hehe.

 

Gorzej jak samochód jest wysoko wyceniony, ale np.:

- dwumas wali-stuka-puka

- wtrysk-tłok-cylinder kuleje

- o świecach i ich sterowniku nie wspominając ;)

- prawie cały samochód malowany i miejscami wychodzi korozja .............. , ALE takie rzeczy do oceny przy oględzinach na miejscu a nie przed ekranem komputera;).

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chyba nie jest az tak ze dobrego egzeplarza w przyzwoitej cenie ze swieca szukac? Czy naprawde marka bmw jest az tak sa;ba technicznie? Oczywisice ,wiem ze to zalezy jak sie samochod szanuje, ale nie powie mi nikt ze kazdy kierowca bmw zajezdza swoje maszyny
Opublikowano
przywoita cena to okreslenie mojego budzetu 20k :) Ok zgadzam sie ze dobre bmw kosztuje ale przeplaca tez nie warto
Opublikowano

Chcesz dowiedzieć się, na co możesz liczyć w tym budżecie - wejdź na mobile.de i zapoznaj się z ofertą. Jeśli sam będziesz sprowadzał, będziesz miał więcej pieniędzy do przeznaczenia na samochód.

 

Pozwolę również sobie zacytować kolegę niklucasa z tego wątku, bo zauważyłem, że nowi koledzy się lenią czytać od początku, a cytat ten jest bardzo istotny moim zdaniem:

 

niklucas » 24 Cze 2013 13:34

 

E46 stanialo do tego stopnia ze nagle zaczelo byc stac na jego zakup osoby ktore jakos kosztem wielkich wyrzeczen przyoszczedzily kolo 10 tysiecy i rozgladaja sie za prestizowa niemiecka limuzyna. Ja to naprawde rozumiem, kazdy chce miec w swoim zyciu odrobine luksusu ale na litosc boska to sa juz kilkunastoletnie samochody, w dodatku w odroznieniu wczesniejszych generacji bardziej skomplikowane i nie da sie ich tanim kosztem serwisowac, nawet jezeli nic sie nie zepsuje to OC, opony, oleje, materialy eksploatacyjne wiaza sie z wydatkami idacymi w grube tysiace. Oczywiscie mozna kupic i nie dbac a potem jak zacznie sie sypac - sprzedac nastepnej osobie, ale skad wiadomo czy to nie my jestesmy juz wlasnie ta nastepna osoba? To moj apel do nowych uzytkownikow forum:

 

1. policzcie dobrze czy Was stac na posiadanie BMW;

2. zapomnijcie o dieslach, tu nie chodzi o ich awaryjnosc tylko o znacznie wieksze wyeksploatowanie, a wyjatki sa bardzo nieliczne;

3. popatrzcie ile kosztuje Wasz wymarzony model na mobile.de;

4. wlaczcie sortowanie po cenie OD NAJWYZSZEJ;

5. zapomnijcie o ofertach od handlarzy.

7. zapomnijcie o BMW jak to ma byc auto na codzienne dojazdy do pracy w duzym miescie - lepiej sprawdzi sie jakis maly hatchback typu Fiat, Opel, Kia, Honda, itd.

8. zagladajcie na to forum, bo czasem ktos ze stalych uzytkownikow zmienia BMW na mlodsze/wieksze.

9. Jeszcze raz przeliczcie czy Was stac na eksploatacje.

Opublikowano
Zależy, co uznajesz za przyzwoitą cenę. Dobre auto musi kosztować, BMW tym bardziej.

 

brokat, 325i po lifcie za 20k? Chyba żartujesz.

Przepraszam przed miałem napisać mój blad. Wybacz

brokat_
Opublikowano
Chcesz dowiedzieć się, na co możesz liczyć w tym budżecie - wejdź na mobile.de i zapoznaj się z ofertą. Jeśli sam będziesz sprowadzał, będziesz miał więcej pieniędzy do przeznaczenia na samochód.

 

Pozwolę również sobie zacytować kolegę niklucasa z tego wątku, bo zauważyłem, że nowi koledzy się lenią czytać od początku, a cytat ten jest bardzo istotny moim zdaniem:

 

niklucas » 24 Cze 2013 13:34

 

E46 stanialo do tego stopnia ze nagle zaczelo byc stac na jego zakup osoby ktore jakos kosztem wielkich wyrzeczen przyoszczedzily kolo 10 tysiecy i rozgladaja sie za prestizowa niemiecka limuzyna. Ja to naprawde rozumiem, kazdy chce miec w swoim zyciu odrobine luksusu ale na litosc boska to sa juz kilkunastoletnie samochody, w dodatku w odroznieniu wczesniejszych generacji bardziej skomplikowane i nie da sie ich tanim kosztem serwisowac, nawet jezeli nic sie nie zepsuje to OC, opony, oleje, materialy eksploatacyjne wiaza sie z wydatkami idacymi w grube tysiace. Oczywiscie mozna kupic i nie dbac a potem jak zacznie sie sypac - sprzedac nastepnej osobie, ale skad wiadomo czy to nie my jestesmy juz wlasnie ta nastepna osoba? To moj apel do nowych uzytkownikow forum:

 

1. policzcie dobrze czy Was stac na posiadanie BMW;

2. zapomnijcie o dieslach, tu nie chodzi o ich awaryjnosc tylko o znacznie wieksze wyeksploatowanie, a wyjatki sa bardzo nieliczne;

3. popatrzcie ile kosztuje Wasz wymarzony model na mobile.de;

4. wlaczcie sortowanie po cenie OD NAJWYZSZEJ;

5. zapomnijcie o ofertach od handlarzy.

7. zapomnijcie o BMW jak to ma byc auto na codzienne dojazdy do pracy w duzym miescie - lepiej sprawdzi sie jakis maly hatchback typu Fiat, Opel, Kia, Honda, itd.

8. zagladajcie na to forum, bo czasem ktos ze stalych uzytkownikow zmienia BMW na mlodsze/wieksze.

9. Jeszcze raz przeliczcie czy Was stac na eksploatacje.

ŚWIĘTE SŁOWA

brokat_
Opublikowano
Reasumujac za 20 k nie kupie dobrego bmw e46 320d. A co jesli pzeznacze na zakup 30k ? Znajdzie sie cos lepzseego?
Opublikowano
Chcesz dowiedzieć się, na co możesz liczyć w tym budżecie - wejdź na mobile.de i zapoznaj się z ofertą. Jeśli sam będziesz sprowadzał, będziesz miał więcej pieniędzy do przeznaczenia na samochód.

 

Pozwolę również sobie zacytować kolegę niklucasa z tego wątku, bo zauważyłem, że nowi koledzy się lenią czytać od początku, a cytat ten jest bardzo istotny moim zdaniem:

 

niklucas » 24 Cze 2013 13:34

 

E46 stanialo do tego stopnia ze nagle zaczelo byc stac na jego zakup osoby ktore jakos kosztem wielkich wyrzeczen przyoszczedzily kolo 10 tysiecy i rozgladaja sie za prestizowa niemiecka limuzyna. Ja to naprawde rozumiem, kazdy chce miec w swoim zyciu odrobine luksusu ale na litosc boska to sa juz kilkunastoletnie samochody, w dodatku w odroznieniu wczesniejszych generacji bardziej skomplikowane i nie da sie ich tanim kosztem serwisowac, nawet jezeli nic sie nie zepsuje to OC, opony, oleje, materialy eksploatacyjne wiaza sie z wydatkami idacymi w grube tysiace. Oczywiscie mozna kupic i nie dbac a potem jak zacznie sie sypac - sprzedac nastepnej osobie, ale skad wiadomo czy to nie my jestesmy juz wlasnie ta nastepna osoba? To moj apel do nowych uzytkownikow forum:

 

1. policzcie dobrze czy Was stac na posiadanie BMW;

2. zapomnijcie o dieslach, tu nie chodzi o ich awaryjnosc tylko o znacznie wieksze wyeksploatowanie, a wyjatki sa bardzo nieliczne;

3. popatrzcie ile kosztuje Wasz wymarzony model na mobile.de;

4. wlaczcie sortowanie po cenie OD NAJWYZSZEJ;

5. zapomnijcie o ofertach od handlarzy.

7. zapomnijcie o BMW jak to ma byc auto na codzienne dojazdy do pracy w duzym miescie - lepiej sprawdzi sie jakis maly hatchback typu Fiat, Opel, Kia, Honda, itd.

8. zagladajcie na to forum, bo czasem ktos ze stalych uzytkownikow zmienia BMW na mlodsze/wieksze.

9. Jeszcze raz przeliczcie czy Was stac na eksploatacje.

 

Jako posiadacz e46 przez 5 lat potwierdzam w 100%. I chylę czołą przed autorem tych słów. :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
W takim razie co jeszcze można zaliczyć do eksploatacji oprócz oleji, filtrów i opon? Dajmy na to, że nic się nie psuje i jaki jest miesięczny koszt utrzymania takiego e46 przy przebiegu np. 500-600km miesięcznie? I przy takim przebiegu lepiej benzyne czy diesel'a? Bo również chcę kupić e46 za ok. 13k, dlatego przed zakupem chcę się dokładnie dowiedzieć wszystkiego o tym samochodzie.
Opublikowano
Wystarczy przejrzeć dokładnie moją galerię i sumować ceny części np. według http://czescidobmw.pl/ ............ bo posiadacza R4/R6 "d" takie wydatki nie miną ... chyba że poprzedni właściciel zgodnie ze sztuką/zaleceniami niektóre podzespoły wymienił.
Opublikowano
Szymon Ci radził zajrzeć do jego galerii: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=162704. Przestudiuj i policz. To jest odpowiednie podejście do samochodu i tak należy auto traktować, by mieć z niego frajdę.
Opublikowano
Niestety ceny z allegro sa m9cno zanizone bo to szroty ... a jak chcesz sprzedac doinwestowane auto to slyszysz ze przeciez nikt tyle nie zaplaci bo mozna kupic za 10 tys zl . Heh to ludzie kupuja za 10 tys I placza I narzekaja jaki to brzydki I slaby ten samochod bmw . Przeciez mial byc taki extra .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Nie, nie jest mało i na pewno znajdziesz przyzwoity egzemplarz w tej cenie. Czasem czytając to co niektórzy piszą o cenach jakby nie patrzeć kilkunasto letnich aut, to zastanawiam się w czy w tym samym świecie żyjemy ;) Wiadomo, że każdy by chciał by jego auto nie traciło na wartości tylko trzymało poziom a najlepiej z każdym dniem nabierało +500zł do ceny odsprzedaży ale tak nie jest. Wszystko jest warte tyle ile ktoś się zdecyduje za to zapłacić, a nie tyle ile akurat sobie wymyślimy. I dotyczy to i doinwestowanych sztuk, jak i tych paździerzowatych. BMW E46 jest obecnie relatywnie tanim autem w zakupie, ale drogim w utrzymaniu, i myślę, że to własnie te koszty należy dokładnie sobie oszacować, żeby później nie stękać że dużo pali i może gaz założyć ( :mad2: ), albo żulić na częściach i wyprawiać jakieś druciarstwo przy ewentualnej naprawie.
Opublikowano
Ci co maja doinwestowane auta najczesciej nie chca ich sprzedac ;) bo po co ? W jakim celu ?

zeby kupic lepszy model ?

Opublikowano
Czasem komuś brakuje tych kilkunastu k do następnej generacji BMW, i zamiast brać kredyt, to woli sprzedać obecne, doinwestowane auto. Ale i tak mała szansa że sprzeda po cenie nazwijmy ją dla niego odpowiedniej (czyli cena rynkowa + cena dołożonych części) tylko cenie rynkowej.
Opublikowano
Ci co maja doinwestowane auta najczesciej nie chca ich sprzedac ;) bo po co ? W jakim celu ?

zeby kupic lepszy model ?

No to teraz trzeba sie zastanowic ile z ofert jest tych co chca kupic nowszy model a ile zwyklych szrotow na handel . Te pewne I doinwestowsne auta najczesciej biora znajomi ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
kupując e46 za 20 klocków lepiej mieć jeszcze dychę w kieszeni na "drobne wydatki". jak ktoś chce kupować e46 2.0 w dieslu za 20-25 trzeba mieć jeszcze zapas na pierwsze naprawy. wszystkie egzemplarze mają już jakiś przebieg nie rzadko 200k+. u Szymona jest napisane co ile kosztuje i to nie jest mało, jeszcze jak ktoś kupi auto sprowadzone to trzeba liczyć koszty opłat recyklingi cła i inne pierdoły..... fajnie jak ktos pisze, że to już stare auto i kosztuje 13k .... :D :D ale to jest forum ludzi którzy nie chcą jeździć 2 w cenie 1 plus trzeci gratis....

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.