Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Oczywiście że za 13-14 tys. można kupić ładne zadbane E46. Tylko że przedliftowe i z silnikiem M43TU. Handlarze sprowadzili tyle złomu że jest nadpodaż tanich aut która psuje rynek i nawet jeżeli masz super zadbane auto które musisz sprzedać to musisz też zacisnąć zęby i zaakceptować taką niewielką kwotę w zamian.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak można kupić za 13-14 tys zł ale już z dużym przebiegiem,początki rocznika 98 no i ubogie wyposażenie,wiadomo po lifcie trzeba sporo dużo dołożyć

a wersję M-Pakiet to niestety najdroższe za ładnego polifta w sedanie trzeba dać lekko minimum 5 tys euro....

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

witam,

 

rowniez zamierzam nabyc sobie fajna e46, ale o co chodzi z tym liftem/przedliftem? mozna wiedziec? generalnie unikac silnika M43TU tak?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siema

Szukam porządnego egzemplarza bmw e46 z 3 litrowym sercem , wiele obejrzałem już ogłoszeń i ciężko być obiektywnym...

 

Co sądzicie o tym ?

http://allegro.pl/bmw-e46-330d-pelny-m-pakiet-2004-xenon-webasto-i3895815348.html

 

Masz tu temat:

viewtopic.php?f=44&t=232777&hilit=WBAED91000FM75588

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siema

Szukam porządnego egzemplarza bmw e46 z 3 litrowym sercem , wiele obejrzałem już ogłoszeń i ciężko być obiektywnym...

 

Co sądzicie o tym ?

http://allegro.pl/bmw-e46-330d-pelny-m-pakiet-2004-xenon-webasto-i3895815348.html

nie ten dział, tu pytasz ogólnie.

poza tym ten rodzyn był już latem na forum.

załatw vin i poszukaj.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podałem wyżej link.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie takie pytanie.

Szukam e46 po lifcie z silnikiem 2,0(143kM)lub 2,2(170kM) ew więcej jak się trafi w dobrym stanie za około 20 tys zł,

Nadwozie koniecznie sedan w ostateczności kombi-nie interesują mnie compakty i coupe z racji 2 drzwi.

Na co zwrócić uwagę przed kupnem ?Który silnik lepiej będzie się sprawował na LPG-niestety konieczność-dużo jeżdżę

Są jakieś newralgiczne miejsca które szczególnie trzeba obejrzeć? chodzi np. o jakieś źle spasowane elementy czy coś w tym stylu .Przebieg wiadomo w każdy nie mały ale jak nie owinięta o latarnie to pojeździ jeszcze. Czekam ja jakieś sugestie.

 

Yakuz-Lift to tzw odświeżenie samochodu-inne lampy zderzaki itp. w e46 końcem 2001r o ile się nie mylę go przeprowadzono.

Opublikowano
mario704- zobacz czy silnik suchy bez wycieków, czy szarpie podczas jazdy, czy wydaje dziwne dźwięki podczas rozruchu, czy wszystkie kontrolki się świecą przed rozruchem. za 20 000 zł zadbaną benzynę/diesela poniżej trzech litrów spokojnie kupisz. Ale pamiętaj, to samochód przynajmniej 10 letni, więc nie ma co marzyć że pojeździsz kilka lat bez wizyty u mechanika, odłóż 2000zł na wszelki wypadek.
Opublikowano

Co powiecie o tym egzemplarzu? Myślę o kupnie 330 Ci, ale ostatnio zastanawiam się nad kompaktem z mocnym silnikiem, z racji tego że znalezienie zadbanego 330 Ci w manualu w rozsądnej cenie graniczy z cudem :mad2:

 

allegro.pl/bmw-325ti-comp-220km-6sek-do100-1-taka-w-alle-i3904859201.html

Dzwoniłem do sprzedającego, sprowadzona 1,5 roku temu z Luksemburga przy przebiegu 114 tys. km, tam 1 właściciel, w Polsce również. Sprawdzałem po VIN-ie i wszystko pasuje. Podejrzewam, że cały tuning AC Schnitzer ograniczył się do wyglądu zewnętrznego, ale to i dobrze -w przypadku ewentualnych kosztów serwisowania.

Co o niej myślicie?

Opublikowano

Witam forumowiczów

 

Jestem posiadaczem BMW e46 320d 2000r, natomiast planuję zamianę auta na BMW e46 coupe 320CI(2.0 benzyna 150kM).

Moje pytania są następujące:

1. Jakie jest średnie spalanie silnika 2.0 150kM w cyklu mieszanym?

2. Jak będzie się zachowywał gaz w takim aucie zakładając przyzwoity stan silnika i przebieg do 250tys km na samej benzynie?

3. Jak wygląda sytuacja z podwójnym wałkiem rozrządu? Czy jest to główna bolączka silników R6 w e46?

4. Czy silnik 2.0 150kM może się porównywać mocą z 2.0d 136kM?

 

Może to ostatnie pytanie troszkę rozśmieszy niektórych ale nie miałem okazji sprawdzać swojej E46 z innymi autami, moje auto służy mi do jazdy a nie do katowania, palenia gumy itp. Jednakże cenię sobie w moim aucie wysoki moment obrotowy. W forach czytałem że e46 2.0d ma bodajże 280nM, a 2.0Ci ma ok 190nM. Różnica bardzo duża, więc zastawiam się jakim cudem te auta mają te same przyspieszenie do setki.

 

Będę wdzięczny za udzielone odpowiedzi, oczywiście złośliwości nie znoszę a sam jak będę się mógł pomóc(na temat 320d mam już sporą wiedzę) i chętnie się podzielę swoimi doświadczeniami

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Przyspieszenie obiektywnie porównywalne, nawet benzyna pójdzie trochę lepiej. Ale subiektywnie - jeśli nie lubisz majtania biegami - odczuwalne doznania lepsze w dieslu. Jak lubisz moment z dołu to będziesz zawiedziony. Ale nie przeceniaj momentu obrotowego. Formuła 1 ma niewiele ponad 250Nm, a wymiata wszystko co jeździ nawet najnowsze lambo czy ferrari.

Warto poczytać: http://www.technikajazdy.info/techniczne/moc-czy-moment-obrotowy/2/

 

Spalanie średnie 9-10 litrów więc dość kiepsko. M52TUB20 nie chwali się ekonomią.

 

Z zagazowaniem nie ma problemu, komp z M52TU jest jeszcze tolerancyjny jeśli chodzi o niedociągnięcia instalacji gazowej.

 

Dwa wałki w głowicy ma już chyba każdy silnik, chyba chodziło ci o podwójny vanos? Jeśli tak to psuje się jak każda inna rzecz. Na szczęście z niesprawnym vanosem można jeździć i spokojnie odkładać $$$ na naprawę.

Opublikowano
do setki mogą jechac tak samo ale jak sobie porównasz elastyczność np 80-120 na V biegu albo 60-100 na IV to diesel wygrywa, ponad 100Nm więcej robi robote, no i diesla nie musisz kręcić bo masz moment z "dołu" a w benzynie koło 4000 dopiero jest max moment
Opublikowano

Tak. Diesel ma podstawową przewagę - ma fabrycznie montowaną turbosprężarkę. Dzięki temu może dorównać benzynie w osiągach, a dodatkowo, ze względu na spiczasty moment obrotowy staje się elastyczny.

 

Swoją drogą, nie wiem jak wy, ale ja wolę pomruk wysokoobrotowej 6-stki niż warkot traktora :roll:

Opublikowano

Dzięki za parę słów wyjaśnień. Co do diesla chwalę sobie fajne przyśpieszenie praktycznie od momentu dotknięcia pedału gazu. Miałem A4 1.8T 150kM i powiem szczerze że nie chodziła tak jak moje 320d, dlatego moje obawy co do 2.0 150KM benzyna.

Rozmawiałem ze swoim gazownikiem(ok Wołomina) zaproponował mi następujący zestaw:

1. Elektronika KME

2. Reduktor Valtek

3. Wtryskiwacze KME Silver.

 

Ogólnie chyba przyzwoity sprzęt a warsztat bardzo dobrze zakłada LPG co miałem możliwość osobiście sprawdzić(moje A4 1.8T nie przekraczało 11L LPG w cyklu mieszanym i chodziło naprawdę dobrze). Zastanawiam się co do wtryskiwaczy czy nie za słabe, jednak czytałem instrukcję i przeznaczenie, że Silvery teoretycznie można montować w autach do 270kM, w praktyce do 200kM. Koszt LPG 2800zł z roczną gwarancją. Jak ktoś z okolic Wołomina to będzie wiedział jaki warsztat robi najlepiej LPG w okolicy.

 

Proszę jeszcze o podpowiedź w zakresi LPG jeżeli coś jest rażąco sprzeczne z logiką. Wiem że najważniejsze jest jak się założy to LPG więc myślę że na przyzwoitym sprzęcie auto zrobi 100 tys na gazie i dalej będzie śmigało jak należy.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Przy takim podejściu twoje obawy są słuszne - będziesz mocno zawiedziony po przesiadce na benzynę. Zastanów się dwa razy.

 

Reduktor KME Silver nadaje się najwyżej do 2.0 i to jest granica jego możliwości.

 

Wtryskiwacze valtek najgorsze g**no jakie istnieje (typ 30). Jeśli już tak bardzo chcesz valteki to tylko typ 34. A jak chcesz żeby ci wytrzymało 100tys.km to ładuj HANA albo Barracuda albo Landi Renzo MED albo podobne.

Opublikowano
Wszystko zależy od tego jaką cenę uważasz za "rozsądną" ...

 

W przypadku 330 Ci rozsądną cenę uważam ok. 25 tys. Niestety w wersji i z wyposażeniem jakim bym chciał potrzebowałbym 30-35 tys. Rozglądałem się wcześniej w tym budżecie, ale niestety budowa i wykończenie domu jest ważniejsze, w związku z czym budżet z 35 tys. zmniejszył się do maksymalnie 18-20 tys. (łącznie z serwisem auta po zakupie, zarejestrowaniem i ubezpieczeniem) dlatego rozglądam się za najmocniejszym dostępnym kompaktem :wink:

Opublikowano
Co powiecie o tym egzemplarzu? Myślę o kupnie 330 Ci, ale ostatnio zastanawiam się nad kompaktem z mocnym silnikiem, z racji tego że znalezienie zadbanego 330 Ci w manualu w rozsądnej cenie graniczy z cudem :mad2:

 

allegro.pl/bmw-325ti-comp-220km-6sek-do100-1-taka-w-alle-i3904859201.html

Dzwoniłem do sprzedającego, sprowadzona 1,5 roku temu z Luksemburga przy przebiegu 114 tys. km, tam 1 właściciel, w Polsce również. Sprawdzałem po VIN-ie i wszystko pasuje. Podejrzewam, że cały tuning AC Schnitzer ograniczył się do wyglądu zewnętrznego, ale to i dobrze -w przypadku ewentualnych kosztów serwisowania.

Co o niej myślicie?

 

Na forum subaru gosciu na do sprzedania fajne 330XI. Nie znam osobiscie auta ani człowieka. ale z opisu i fotek wygląda na naprawdę dobrą sztukę. Jesli szukałbym 330i, to na pewno bym sie zastanowił się nad nim.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Nawet za 35tys, ciężko znaleźć ładną zadbaną 330Ci.

 

No chyba że nie przeszkadza ci inny kolorek ćwiartki, niespasowany błotnik, ruda gdzieniegdzie, łomot i szarpnięcia przy zmianie biegów, grzechot spod maski, falowanie obrotów, zużycie oleju, max 210 koni na hamowni itp itd, wtedy możesz szukać za 25tys.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.