Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a no to chyba nie 1,6

wynika że najmniejszy to 1,8.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

witam. panowie czaje się na pewien egzemplarz amerykańskiej e46 mą ktoś może dostęp do portali takich jak carfax żeby sprawdzić co się działo z autem jeszcze w usa. proszę także o rozkodowanie vin-u

 

WBABM334XYJN60740

 

jeśli zły dział proszę o przeniesienie. z góry dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano
witam. panowie czaje się na pewien egzemplarz amerykańskiej e46 mą ktoś może dostęp do portali takich jak carfax żeby sprawdzić co się działo z autem jeszcze w usa. proszę także o rozkodowanie vin-u

 

WBABM334XYJN60740

 

jeśli zły dział proszę o przeniesienie. z góry dziękuje i pozdrawiam.

 

Cóż - szukaj dalej :)

 

Niestety - yebnięte mocno - wg mnie :(

Poza tym - jak zwykle - do 2000r to "trochę" mu brakuje :(

 

Prod. date: 1999-07-08

 

Powinny być szare sporty w środku - są czarne zwykłe - widać czemu - dostał mocno, deska popekała, fotel pewnie połamany :(

 

Actual Cash Value $25,600 USD

Repair Cost $12,386 USD

Title State NEW JERSEY

Title Type CERTIFICATE OF TITLE

Odometer 0 NOT ACTUAL

Primary Damage All over

VIN WBABM334XYJN60740

Body Style COUPE

Color SILVER

Engine 2.5L 6

Drive Rear-wheel drive

Cylinders 6

Fuel GAS

Keys YES

 

 

Lista uwag, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Pojazd mógł brać udział w wypadku/kolizji

Pojazd mógł mieć inspekcję emisi spalin i bezpieczeństwa

Pojazd mógł być w kredycie / zastawie na pojazd

Pojazd mógł być flotowy, z wypożyczalni lub leasingu

 

Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Data: 1999-09-02

Przebieg: 8 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

Data: 2000-03-29

Przebieg: 6323 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

Data: 2001-10-20

Opis: Pojazd został odholowany Zderzenie czołowe (FRONT IMPACT)

----------------------------------------

Data: 2002-06-17

Przebieg: 48000 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

Data: 2002-06-25

Tytuł‚: CERTIFICATE OF TITLE

Uszkodzenia: Wiele uszkodzeń

Opis: Pojazd wystawiony na sprzedaż (AUKCJA - USA)

----------------------------------------

Data: 2002-10-23

Opis: Leasing pojazdu

----------------------------------------

Data: 2004-12-16

Przebieg: 76800 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

Data: 2006-12-08

Przebieg: 115523 km

Opis: Leasing pojazdu

----------------------------------------

Data: 2009-01-12

Przebieg: 137600 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

Data: 2011-02-05

Przebieg: 148800 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

Data: 2011-08-04

Opis: Eksport pojazdu (POLAND)

----------------------------------------

 

 

http://img13.imageshack.us/img13/5331/5yve.jpg

http://img28.imageshack.us/img28/4055/v1i3.jpg

http://img703.imageshack.us/img703/4144/5aju.jpg

http://img6.imageshack.us/img6/2076/jhwz.jpg

http://img28.imageshack.us/img28/2522/kqjg.jpg

Opublikowano

Witam kolegów forumowiczów.

 

Od jakiegoś czasu interesuję się marką BMW i docelowo dążę do zakupu BMW e90 lci (prawdopodobnie po nowym roku), jednak teraz na zimę przydałby mi się jakiś samochód i pomyślałem, czemu też nie BMW, ale e46. Chciałbym przeznaczyć na nie max 20 tyś (na sam samochód), rocznikowo i "przebiegowo" nie mam określonych wymagań, bardziej interesuje mnie stan techniczny. Celuję w benzynę, najlepiej R6.

 

Z długiej listy ogłoszeń i okazji wyselekcjonowałem samochody, które w mojej subiektywnej opinii wyglądają najlepiej, lecz chciałbym poznać opinię ekspertów na temat tych samochodów:

http://allegro.pl/bmw-323-ci-coupe-170-km-i3705988384.html

http://otomoto.pl/bmw-328-C31135317.html

http://otomoto.pl/bmw-320-doinwestowane-C31366247.html

http://allegro.pl/bmw-320-coupe-full-mpak-skora-18alu-klima-webasto-i3739871760.html

http://otomoto.pl/bmw-320-full-opcja-mozliwa-zamiana-C31278789.html <- według mnie ten wygląda najrozsądniej.

 

Jeżeli swój post zamieściłem nieprawidłowo, z góry przepraszam.

Opublikowano
bardzo nieprawidłowo. Tutaj nie wstawiamy linków, do oceny aut jest odpowiedni dział gdzie trzeba mieć numer vin itp. Tutaj rozmawiamy tylko.
szukam
Opublikowano
Panowie. czaję się na BMW e 46, 330d. wersja 184KM. Co myślicie na temat tego modelu z tym silnikiem, na co zwrócić uwagę przy zakupie. Pozdrawiam
Opublikowano
Panowie, a co powiecie o silniku 330cd? Sporo jest tego w coupe po lifcie, jest w czym wybierać. Z tego co czytałem to silnik diesla charakteryzuje się niższym spalaniem od benzynowego, czy różnica w osiągach jest duża? wg. danych to jakieś 0,4s różnicy w przyśpieszeniu do 100km/h, więc chyba nie jest źle? Jak z awaryjnością, czy lepszym tu wyborem będzie 330cd czy 330ci?
Opublikowano
Jeśli kupisz zdrowe 3.0d po lifcie i pojedziesz z nią na program to objeżdżasz 3.0 benzynę bez problemu a spalanie o dużo mniejsze:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jaki to 1800ccm?

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Witam zastanawiam się nad kupnem E46 z silnikiem 1.8 lub 2.0 który byście polecali ??

 

2.0 też są 2 modele silników - R4 i R6. Jeden oznaczony 320i a drugi 318i.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Przepraszam myslałem o 1,9 a wpisałem z przyzwyczajenia 1,8 :wink: a te 2 litrówki jak domniemam r6 to rzedowa 6 duze sa z nia problemy ? bardziej ona by mi odpowiadała bo szukam auta około 150KM. Podtlenku LPG i tak bym nie kładł.
Opublikowano
Przepraszam myslałem o 1,9 a wpisałem z przyzwyczajenia 1,8 :wink: a te 2 litrówki jak domniemam r6 to rzedowa 6 duze sa z nia problemy ? bardziej ona by mi odpowiadała bo szukam auta około 150KM. Podtlenku LPG i tak bym nie kładł.

 

Ewentualnie jest też silnik 2,0 R4 ale tylko w poliftach. Spali dużo mniej niz R6.

 

Rzędowe szóstki są bardzo polecane, sam 5 lat jeździłem taką. Akurat silnik to najmocniejsza strona każdej e46.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Tak tylko trzeba pamiętać o największym bólu M54 - pierścieniach tłokowych. Przy przebiegu 250-300tys. km. nie da się już tym autem jeździć bo więcej oleju niż benzyny, a olej dużo dużo droższy. Potrzebny remont za wiele tysięcy pln. No i jeszcze te nieszczęsne zawory, w prawie każdym M54 latają jak chcą. Poza tym jeszcze vanosy - ciekną, grzechoczą itp. Małe 4cyl nie mają takich problemów.
Opublikowano (edytowane)
Witam. Prosiłbym was forumowiczów o kilka słow o tych silnikach w e46 a mianowicie 2.5 170km i 2.8 193km. Wiem że są tematy na temat wszystkiego(masło maślane) ale obecnie nie mam nawet kiedy poszukać inforamcji o tym;/ 12h pracy dziennie daje o sobie siwe znaki.. ale coż chcesz mieć Bmw musisz robic tak:) Który silnik wg. was jest lepszy i jakie są róznice w spalaniu? I czy dobre są do gazu? Miałem kiedyś e46 320D, przesiadłem się do innej marki i niestety okazało się to złą decyzja.. Teraz już wiem, której poszukuję :) z góry dzieki Edytowane przez Piotrek9333
Opublikowano

Tak, to wszystko są świete słowa dotyczące M54. Dlatego jak chodzi o R6 - to wszystkim polecam auta starsze z M52TU pod maską. Jeśli juz ktoś koniecznie chce te R6. Tam auta potrafią miec pół miliona i oleju nie brac. No Vanosy to też koszt, ale nie jakis olbrzymi.

Tak czy inaczej zawsze R4 wyjdzie taniej w eksploatacji - tak paliwie jak i naprawach. Zarówno ten starszy (1.9) jak i nowsze (1.8 i 2.0).

 

Auto z M54 pod maską warto kupic, ale jak mamy 100% pewnosc ze auto ma poniżej 200 tys km. Jeśli ma więcej, lub przebieg jest nie pewny to ja bym odpuścił. Własnie przez to co pisał przedmówca.

Oczywiscie można robic remonty, ale nikt sie w to nie bawi bo porządny remont takiego silnika to astronomiczne sumy. Jedynym wyjsciem jest zakup używanego silnika np. z Anglika, ale to też loteria. Nieraz moze sie okazac gorszy niz nasz stary silnik :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Panowie nie przesaadzajmy, nie wszystkie M54 tak żłopią oliwę.

Moja przykładowo już po wymianie odmy na wiosnę 2012, wciąga 0,3-0,4l na 1000km, jeżdzę w miarę dynamicznie aczkolwiek przy mocniejszym bucie - jest też mocne 0,4l oleju na 1000km :wink: - przebieg ponad 280kkm :8)

Do tego gdzieś tam w okolicy bagnetu mi sie lekko poci silnik co prędzej czy pozniej :oops: bede musiał zrobić. Remontu ani wymiany uszczelniaczy zaworów nie zamierzam robić, po prostu przyzwyczaiłem sie sprawdzać bagnet co jakiś czas i zrobić lekką dolewkę :cool2: .

Opublikowano

No to zalezy jak patrzec - dla jednego 0,3-0,4 na 1000km to nie dużo. Dla kogos innego to bardzo dużo. Przed e46 miałem peugeota 307 - wymiana oleju co 15 tys km - oleju nie ubywało na milimetr nawet. W obecnym aucie też nie bierze mi nawet grama - sam sie zdziwiłem bo zrobiłem trase Wawa-Bruksela z dużą predkością i bylem pewien ze cos wezmie - a tu nawet milimetra na bagnecie nie ubyło.

E46 z M52TU pod maską brało mi jakis litr na 10 tys km, może nawet trochę mniej.

 

Z kolei dla włascicieli BMW serii M spalanie rzędu 0,3-0,4 na 1000 to bardzo mało.... bo tam nawet zdrowe auta biorą litr na tysiac i więcej, mimo stosowania gęstego oleju. Także są różne punkty widzenia.

 

Ważne, żeby szczególnie w nowym nabytku ten olej regularnie sprawdzac i jak ubywa to regularnie dolewac. Jak komus nie przeszkadza pobór oleju, to jego wola. Ja np. nie wyobrażam sobie żeby kobita jezdziła BMW z M54, bo która sprawdza olej? Jeśli jej facet tego nie zrobi?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.