Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do BMW 320d i trasy to sprawuje się OK. Silniki BMW "rozkręcają" się ciut wyżej niz np: VW/Audi przez co osiągi "na starcie" są na ogół na plus dla innych aut, sytuacja zmienia się przy wyższych prędkościach i obrotach, gdzie BMW na ogół zyskuje przewagę nad innymi.

Co do pompy VP44 to owszem nie jest to szczyt niezawodności, ale trzeba pamiętać, że spotyka sie ją w wielu autach (Opel, Ford, Audi no i oczywiście BMW). Jeździ tego po naszych drogach dziesiątki tysięcy i jakoś nie widać aby stały po rowach, albo w kolejkach w serwisach "diesla". W BMW 320d/136KM awarii jest sporo ale to raczej z uwagi na dość znaczne przebiegi aut (300 tyś km i więcej).

A sama cena naprawy pompy to rzecz dość dyskusyjna, padła tu cena 2500-3000zł. Owszem, taki rachunek jest realny, ale za 3000-3500 można kupić zdrowy silnik z taką sama pompą :mrgreen:

A tak w ogóle jeśli robisz roczne przebiegi rzędu 15tyś i budżet masz nieduży to zastanów się nad 320i, bo takie auto w dobrym stanie znajdziesz łatwiej niż 320d i do tego będzie miało raczej lepsze wyposażenie. W zadbanym 320i będziesz wsłuchiwał się aby usłyszeć czy silnik pracuje, w dieslu silnik będziesz słyszał wyraźnie a czasem nawet można go poczuć na oparciu fotela :mrgreen:

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
rozumiem 136konne diesle są dość awaryjne? czyli bardziej mógłbym sie skłonić na 150konnego czy tam również z awaryjnością różnie? wysokie przebiegi.. jaka jest szansa, że trafie na dobrego diesla 136 konnego z przebiegiem ponizej 200tys? powiedzmy ze bede szukal takowego za 20 tys.. czy to juz jestem skazany na taki przebieg ale kręcony? ;/ hmm czyli mam rozumiec ze dieselek daje wieksza frajde niekiedy przy predkosciach "trasowych" mnie właśnie o to chodzi zeby moc byla odczuwalna w wyprzedzaniu, na trasie w potrzebie wzniesienia sie na 4czce przy 90km\h do 130 powiedzmy (daje przyklad) bo spod swiatel nie planuje szarzowac.. 320i ? no hmm myslalem na początku o benzynce kiedy wogole zacząłem sie interesowac e46 ale powiedzmy ze latem na skwarze wyjade gdzies w trase czy na miasto + włączona klima troche mnie straszy wizja powiedzmy 14litrow.. :/ (wiem ze to bmw a nie lanos) a gazowania raczej do takiego auta nie wypada zakladac (sekwencja) a tak z calej gamy silnikowej nie przekraczającej 2.0 l diesla i benz ktory silnik jest najmniej awaryjny?
Opublikowano

W 150 konnym chyba częściej pada turbo. Jest to silnik na common rail wiec kontrukcja lepsza. Z tego ci czytam na forum to spadek mocy podowuje przpelywka (700 zl) lub czujnik cisnienia na szynie (300zl) i z diagnoza jest lepiej. W M47 nie wszystko z INPY wyczytasz niestety.

Ale moze lepiej miec dobre M47 niz wyniszczone M47N.

136 koni (M47) do 200 000km bedzie ciezko znalezc ale jest to mozliwe. Szukal bym jednak za gnanica w kraju w ktorym nie kreca masowo licznikow. (w NL przy przegladach zapisuja licznik i mozna info za 1,5 euro uzyskac ile mial samochod km po ostatnim badaniu technicznym. Ale tu jezdza duzo wiec raczej 300 000 to bedzie mial).

Najlepiej kupic 320d z konca produkcji serii wiec > 2003 ale cena bedzie wysoka.

320i gdybys chcial jezdzic samochodem dlugo (min 3 lata) warto wrzucic gaz bo sie splaci a BMW ma zawory hudrauliczne wiec glowica tak nie dostanie jak w innych. Moze ktos napisze co ma gaz w tym modelu.

 

ps. Z tego co widze to przydalo by ci sie przejechac z kims co ma 320d i 320i. Mogl bys porownac czy spelnia twoje wymagania mocowe.

Zart: Jak masz dziewczyne to bedzie ja denerwowac ciagle chlodzenie turbo (znam to z autopsji :D )

Opublikowano

Witam

 

 

E46 320d 136ps -GŁOŚNO NIE ! obojętnie w jakim stanie kupisz ,wcześniej czy później bezlitośnie dobierze się do twojego portfela.

 

E46 320d 150ps - ZDECYDOWANIE TAK jak się coś zwali to również popłyniesz , sek w tym że w nich rzadko kiedy coś się wali.

 

Wszystkim śmigającym wersja 136 konną nie podoba się na pewno moja wypowiedź . Przykro mi ale 2 litrowy diesel przed liftem to straszna mina.

 

Pozdrawiam Krzysztof

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Bez urazy taszko82 ale według mnie to strasznie ględzisz i marudzisz jak stara baba. :duh:

Ciągle piszesz że z Niemiec sprowadzić dobre auto to za drogo wyjdzie a w Polsce to same szroty nie nadające się do jazdy. W takim przypadku jakie byś nie kupił auto to zawsze będziesz na coś narzekał. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz odpowiedni egzemplarz na miejscu w kraju, choćby z tych trzech propozycji które wyżej przedstawiłeś. Autka wydają się świeże, zadbane i warto byłoby się zapoznać z nimi bliżej bo ze zdjęć i opisu można tylko tyle powiedzieć.

Realia rynku używanych samochodów są dosyć trudne i mizerne ale trzeba je zaakceptować bo nic nie zmienisz.Tak więc przestań ględzić i bierz się do roboty, jedz sprawdzić jedno z tych trzech autek bo oferty mimo że są w Polsce to wyglądają na ciekawe mimo wygórowanej ceny w porównaniu do cen giełdowych.

Może jedno z nich będzie twoim wymarzonym BMW.

Powodzenia. :mrgreen:

Opublikowano
Bez urazy taszko82 ale według mnie to strasznie ględzisz i marudzisz jak stara baba. :duh:

Ciągle piszesz że z Niemiec sprowadzić dobre auto to za drogo wyjdzie a w Polsce to same szroty nie nadające się do jazdy. W takim przypadku jakie byś nie kupił auto to zawsze będziesz na coś narzekał. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz odpowiedni egzemplarz na miejscu w kraju, choćby z tych trzech propozycji które wyżej przedstawiłeś. Autka wydają się świeże, zadbane i warto byłoby się zapoznać z nimi bliżej bo ze zdjęć i opisu można tylko tyle powiedzieć.

Realia rynku używanych samochodów są dosyć trudne i mizerne ale trzeba je zaakceptować bo nic nie zmienisz.Tak więc przestań ględzić i bierz się do roboty, jedz sprawdzić jedno z tych trzech autek bo oferty mimo że są w Polsce to wyglądają na ciekawe mimo wygórowanej ceny w porównaniu do cen giełdowych.

Może jedno z nich będzie twoim wymarzonym BMW.

Powodzenia. :mrgreen:

 

Nie mam żadnej urazy, zdaje sobie sprawę, iż może tak to być odebrane. Po prostu wolę zapytać kilka razy o to samo by się upewnić. Dla mnie kwota 50k jest dość znacząca dlatego też nie mogę sobie pozwolić by kupić pierwsze lepsze. Tego, że w Polsce są same szroty nie powiedziałem,nie mniej jednak sporo użytkowników opisywało już niektóre auta, które na zdjęciach wyglądały ok a po oglądnięciu na żywo wychodziły pewne niejasności. Tak jak już mówiłem u nas w Polsce mało kto kupi taką wersję nową z salonu więc większość jak nie wszystkie to efekt sprowadzenia i tu każdy mający głowe na karku zastanowi się dlaczego sprowadzone auta są tańsze niź oferty na mobile, bez uwzględnienia akcyzy. Możliwe, że to niepisana prawda polskiego rynku wtórnego albo coś w tym jest nie tak.

Powyżej wskazane autka są dla mnie jak malina, jednakże ja jeszcze troszkę poczekam i pooglądam. Mam nadzieję, że w tym wątku umieszczę wpis, że kupiłem moją wymarzoną bawarkę :D

Opublikowano

Po czesci bym sie zgodzil bo ja bym 320d 136 ps juz nie kupil chyba.

A co do 150ps to jak co klapki w kolektor wpadna to na starcie silnika szukaj.

Opublikowano

Witam

 

A co do 150ps to jak co klapki w kolektor wpadna to na starcie silnika szukaj.

 

Klapki w rzeczy samej są problemem. Jednak temat znany i dość głośny , po wywaleniu ich nie ma problemu. Zaznaczyć trzeba że klapki to nie tylko problem E46 w innych modelach jak i również nowszych silnikach problem ten sam.

 

Gdybyś na dzisiejszy kupił auto z tymi klapkami ,myślę że pierwszą rzeczą było by sprawdzenie czy jeszcze są, czy poprzednik je wyciągnął. W jaki sposób zaślepił ,albo w jakim ewentualnie są stanie.

 

Zdaję sobie sprawę że wielu kupujących nie wie co to "forum" nie mówiąc że nie wie również co to kolektor dolotowy. Jednak świadomy kupujący nie boi się tego problemu bo wie co trzeba zrobić by spać spokojnie i cieszyć się lepszym wypełnieniem w przedziale wysokich obrotów .Wiadomo co za tym idzie :mrgreen:

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Osobiscie posiadam 320d 136KM i fakt wlozylem w nia troszke i obecnie jestem bardzo zadowolony i osobiscie mysle ze niema nie awaryjnych 136KM czy 150 KM Bemek 320 bo jesli owe klapki nam zrobia chaos w silniku to tak jak bysmy wymienili turbine i inne wadliwe elementy w 136 konnej wersji. znow jesli chodzi o 150 konna wersje to koszt wymiany wtryskow jest prawie 3 razy wyzszy niz w 136. Zawsze beda odmienne zdania. Jesli ktos kupi 136 czy 150 konna wersje musi sie pogodzic z faktem ze bedzie trzeba wlozyc jesli sie popsuje innego wyjscia niema.

Pozdrawiam

Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano
fornal mam dziewczyne ale jej wystarczy dobre radio w aucie i plyta rihanny, którą akurat co dzis dostala od brata ;) hehe i bedzie gitara.. coz czyli z tego co mi piszecie panowie to e46 zaczynam poznawac jako kapryśną kochanke w sensie ze bede mial takiego diesla to bede wolal drugiego bede mial drugiego to szlak mnie trafi i bede wolal benzynke.. :D a tak serio to widze, ze chciec nie chciec to diesla ok moge miec ale pod warunkiem ze jakiegos mlodziutkiego a to juz narazie odpada finansowo noi ogólnie można stwierdzić, że mam glębokie kieszenie- mam jakiegoklwiek diesla i jezdze z bananem na twarzy.. cholera te "zdania podzielone" :D jednak nie zapowiada sie az tak nie tragicznie jak przypuszczalem.. jedyne co by mi tu wychodzilo na tą chwile korzystnego to przeżyć te 14 litrów po miescie i nie martwic sie jakos o turbine i reszte.. co do gazu.. no coz powiedzmy ze autko nie szwankuje i nie wola o złote zbyt często to wtedy autko mam 2-3 lata moze wiecej nie da sie przewidziec co splata nam los..to wtedy mozna by pomyslec o gazie albo po prostu przebolec te kilka razy w miesiacu na stacji.. ok wiem jak sprawa wyglada z dieslem- starac sie w pracy moze mnie docenia bardziej :D natomiast benzyniaki to 1.8 raczej odpada bo raczej nie wali na glowe 2.0 150konnej jednostki ale tu znowu jest pewnie podobnie jak w dieslu 1.8 tanszy nieco tu i tam.. o 323 juz sie boje zapytac :D i tak juz sie dosyc przybilem hehe
Opublikowano

Powiem ci tak ze jak bym nie byl za granica to by mnie na 320d nie bylo stac i bys sie bal ze pompa padnie albo turbo i bede 2 miesiace zbieral pieniadze jak nie dluzej. Nie wiem jaka masz sytuacje i nie chodzi tu zey kogos straszyc ale widze ze bardzo sie napaliles na e46. Trzeba pamietac ze same filtry oleje i inne podstawowe rzeczy sa drozsze niz do opla/fiata i innych. Nie chcial bym zebys zle skonczyl i pozniej zalowal wyboru a dziewczyna byla zla ze zamiast zakupow trzeba pakowac w bawarke.

Ja bym wolal 320d 150km zamiast 136 ale to dodatkowe 10-15 000 zl. A wtedy bym wolal moze 330d a wtedy moze lepiej kupic nowa piatke (e60) - wyglada przecudnie. Ale nie o to chodzi a o to zeby kupic cos dostosowanego do potrzeb.

 

To ze zalozyles posta swiadczy ze podchodzisz do rzeczy rozsądnie. Zycze udanego wyboru :)

Opublikowano
Osobiscie posiadam 320d 136KM i fakt wlozylem w nia troszke i obecnie jestem bardzo zadowolony i osobiscie mysle ze niema nie awaryjnych 136KM czy 150 KM Bemek 320 bo jesli owe klapki nam zrobia chaos w silniku to tak jak bysmy wymienili turbine i inne wadliwe elementy w 136 konnej wersji. znow jesli chodzi o 150 konna wersje to koszt wymiany wtryskow jest prawie 3 razy wyzszy niz w 136. Zawsze beda odmienne zdania. Jesli ktos kupi 136 czy 150 konna wersje musi sie pogodzic z faktem ze bedzie trzeba wlozyc jesli sie popsuje innego wyjscia niema.

Pozdrawiam

 

TO prawda ze wtryski sa trzy razy drozsze w M47N ? I ze turbo szybciej leci?

Opublikowano
Rozumiem nie mniej jednak ja unikam takiego rozwiązania, zawsze jest wszystko dobrze dopóki nic się nie stanie więc zarejestrowanie auta na niemieckich blachach odpada. Tym bardziej, że niemieckie blachy chyba nieco bardziej jeszcze kuszą złodziei. Tak więc ja musze mieć autko na polskich blachach więc jeśli auto z Niemiec to po opłatach, stąd mój dylemat o nazwie opłaty sprowadzonego auta z silnikiem ponad 2 litry.

 

Łudzę się tym, że w Polsce znajdę coś ciekawego.

Aktualnie znajdują się trzy oferty, które są dla mnie ciekawe. Z niektórych opisów wynika nawet, że auto jest w 1000% bezwypadkowe.. Auta są sprowadzone i opłacone więc akcyzę miałbym za sobą. Proszę wszystkich znawców by zerknęli na poniżej podane linki i wypowiedzieli się na temat tych ofert.

Będę wdzięczny za pomoc:

 

1.

http://moto.allegro.pl/item932070059_bmw_e46_330d_204_km_6_biegow_absolutna_full_opcja.html

 

2.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11142243

 

3.

http://moto.allegro.pl/item944803966_sliczne_bmw_e46_3_0d_204km_89tys_km_ideal_okazja.html

Nie uważam się za znawcę, ale wybierałbym raczej między 2 a 3. 1 wygląda zacnie w czarnym wypolerowanym lakierze, ale żółte migacze :? W środku , nie wiem jak innych, ale mnie straszy ta "stara" kierownica. Jak sam szukałem, to dla mnie była dyskwalifikacja takiego auta. Na pewno można ją wymienić małym kosztem, ale tu chodzi o pierwsze wrażenie. No i rzecz której nie umiem wytłumaczyć - szara tapicerka kojarzy mi się z USA i nie koniecznie mi się podoba, choć trzeba przyznać że tu jest zadbana. Na dodatek zlewa się z "alu" wstawkami :?

Nie wiem nad czym się zastanawiasz. Jeśli te auta spełniają Twoje wymagania (wyposażenia) to poproś o więcej zdjęć na maila, wypytaj o wszystko przez tel.. Może uda Ci się wydębić WIN i będziesz mógł poznać historię auta (przynajmniej jej część) bez wychodzenia z domu. Jak nie będzie zastrzeżeń to umów się wcześniej w ASO i ruszaj na oględziny a po wszystkim negocjuj :8) i podejmij decyzję (albo na odwrót).

Jak ja szukałem, któregoś razu konkretna rozmowa tel. uratowała mnie przed przejechaniem na darmo ponad 1,2k km. Sprzedający był na tyle uczciwy, że jak mu powiedziałem ile kilometrów mam do przejechania, powiedział mi wszystko. A przyznam że opowieść była hmmmmmm CIEKAWA!?!?! Okazało się że miała przeleciane 160k ale to przebieg drugiego silnika a wymiana nastąpiła bo pierwszy był już zużyty :duh: . To było ciekawe bo wnętrze wyglądało jak nowe, kierownica jakby auto jeszcze stało w fabryce :shock: . Nie bardzo to wszystko ze sobą grało (auto z przeb. ok 400-500k?, nowe wnętrze, drugi silnik). Pan jeszcze był uprzejmy dodać że dwa elementy były lakierowane. Nie wiem czemu, ale nie pojechałem oglądać :lol: Jeszcze gdyby to kosztowało 1/2 no 2/3 średniej ceny to ok, ale cena była w normie.

Także czasem warto nawet ściemnić, że jesteś z daleka i że chciałbyś się dowiedzieć jak najwięcej przez tel. Może ktoś się zlituje i uchyli rąbka tajemnicy.

Opublikowano
Osobiscie posiadam 320d 136KM i fakt wlozylem w nia troszke i obecnie jestem bardzo zadowolony i osobiscie mysle ze niema nie awaryjnych 136KM czy 150 KM Bemek 320 bo jesli owe klapki nam zrobia chaos w silniku to tak jak bysmy wymienili turbine i inne wadliwe elementy w 136 konnej wersji. znow jesli chodzi o 150 konna wersje to koszt wymiany wtryskow jest prawie 3 razy wyzszy niz w 136. Zawsze beda odmienne zdania. Jesli ktos kupi 136 czy 150 konna wersje musi sie pogodzic z faktem ze bedzie trzeba wlozyc jesli sie popsuje innego wyjscia niema.

Pozdrawiam

 

TO prawda ze wtryski sa trzy razy drozsze w M47N ? I ze turbo szybciej leci?

 

 

Co do informacji na temat wtryskiwaczy to kieruje sie informacjami przeczytanymi na forum i zwerfikowanymi w ASO( werja 150 konna ma 4 takie same wtryskiwacze z sterowaniem ,natomiast 136 konna wersja ma jeden wtrysk sterujacy i trzy zwykle ktore sa o polowe tansze od sterujacego), a odnosnie turbo moge powiedziec tak znajomy mial 150 konna wersje , jemu turbo padlo a mi na szczescie jeszcze nie. Wybor zawsze zostaje kupujacemu. Wiem ze na obecna chwile nie sprzedal bym mojej 320d 136 KM chyba ze bylo by mnie stac na M3. Osobiscie polecam zakup tych wersji ale tylko od znajomych badz ludzi z forum (zawsze mozna przeczytac co komu sie dzialo z autkiem) nie polecam zakupu od handlarzy.

Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano
Skoro piszesz ze autko ma byc pasja a nie buda do tyrania po 40k km rocznie to pomysl nad jakims R6 w benzynie. Predzej znajdziesz cos zadbanego i nie zakatowanego w 2.0 benzynie lub nawet 2.5, a praca silnika + wrazenia z jazdy bezcenne. Sam zastanawiajac sie nad nastepnym BMW z serii e60 rozwazam 3.0d lub 3.0i i tu raczej na kozysc tego drugiego.
Opublikowano
Nie uważam się za znawcę, ale wybierałbym raczej między 2 a 3. 1 wygląda zacnie w czarnym wypolerowanym lakierze, ale żółte migacze W środku , nie wiem jak innych, ale mnie straszy ta "stara" kierownica. Jak sam szukałem, to dla mnie była dyskwalifikacja takiego auta.

witam

ja wprost przeciwnie- jechałbym właśnie 1 ogladać, ma niby najwyższy przebieg :mad2: , ale najmniej zniszczone wnętrze!!!, tylko w niej widać fotel kierowcy w całości...

troche mi te fele nie pasuja do gościa z 54 rocznika ale to szczegół

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja się powtórzę i tak jak kolega Mauro polecam rozważenie opcji benzyna. Nie będę stosował tu kalkulacji paliwa itp, bo nie ma sensu i może to rozpętać niepotrzebne spory. Przy przebiegu 15000km rocznie spokojnie utrzymasz benzynę, 14l w mieście to 320i spali przy jeździe typu "najszybszy z pod każdych świateł" i 4 osobami na pokładzie. Kultura pracy silnika - bezcenna. No i oczywiście ryzyko kosztownych awarii kolosalnie mniejsze.
Opublikowano
Witam

 

 

E46 320d 136ps -GŁOŚNO NIE ! obojętnie w jakim stanie kupisz ,wcześniej czy później bezlitośnie dobierze się do twojego portfela.

 

E46 320d 150ps - ZDECYDOWANIE TAK jak się coś zwali to również popłyniesz , sek w tym że w nich rzadko kiedy coś się wali.

 

Wszystkim śmigającym wersja 136 konną nie podoba się na pewno moja wypowiedź . Przykro mi ale 2 litrowy diesel przed liftem to straszna mina.

 

Pozdrawiam Krzysztof

 

Może to i prawda wszystko. Ale co z tego, skoro rozmawiamy o e46 do 20 tys zł? To o jakiej 150 konnej wersji mozemy mówić? Równie dobrze można napisac ze E60 3.0d jest lepsze, a BMW M5 jeszcze szybsze. Ale co z tego? Zejdzmy na ziemie, skoro ma byc auto do 20 tys zł to realnie można wybierac miedzy 320d 1998-1999 albo 318i.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

andie napisał:

ja wprost przeciwnie- jechałbym właśnie 1 ogladać, ma niby najwyższy przebieg :mad2: , ale najmniej zniszczone wnętrze!!!, tylko w niej widać fotel kierowcy w całości...

troche mi te fele nie pasuja do gościa z 54 rocznika ale to szczegół

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Te siedzenia są do d....Będziesz się na nich ślizgał i praktycznie nie mają trzymania bocznego.

Dla mnie liczyły by się dwie pozostałe oferty i jechałbym je oglądać bo idzie wiosna a tym samym zrobi się większy popyt na używane samochody i będzie trudniej coś ładnego znalezć .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

Witam

 

Może to i prawda wszystko. Ale co z tego, skoro rozmawiamy o e46 do 20 tys zł? To o jakiej 150 konnej wersji mozemy mówić?

 

Masz rację za 20 tyś. nie kupi e46 po liftingu kupi za 26tyś.

Zdaję sobie sprawę z tego że 6 tysięcy może stanowić barierę nie do pokonania.

 

Wolał bym poczekać i dozbierać niż kupić 136 konną wersją lub jak koledzy pisali kupić benzynę.

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Z tymi siedzeniami, to bym nie przesadzał. Wiadomo że głębokie są lepsze, ale z tym że te zwykłe nie trzymają, się nie zgadzam. A że będziesz się ślizgał :shock: ?!?. Ja mam płytkie siedzenia i moje 204 konie jeszcze mnie nie zgubiły :lol:

Jak już pisałem też wybierałbym między 2 a 3 (ale nie z powodu siedzeń)

Opublikowano
Z tymi siedzeniami, to bym nie przesadzał. Wiadomo że głębokie są lepsze, ale z tym że te zwykłe nie trzymają, się nie zgadzam. A że będziesz się ślizgał :shock: ?!?. Ja mam płytkie siedzenia i moje 204 konie jeszcze mnie nie zgubiły :lol:

Jak już pisałem też wybierałbym między 2 a 3 (ale nie z powodu siedzeń)

 

 

Ja mam głębokie siedzenia z alkantarą po bokach takie jak na jednym ze zdjęć i mogę powiedzieć że są bardzo wygodne i dobrze trzymają na zakrętach. :cool2:

Co do tych płytkich siedzeń i to w dodatku ze skórą to istnieje opinia że są po prostu śliskie przez co lata się na nich to w przód to na boki przez co pogarsza się komfort podróżowania.

Opublikowano
Z tymi siedzeniami, to bym nie przesadzał. Wiadomo że głębokie są lepsze, ale z tym że te zwykłe nie trzymają, się nie zgadzam. A że będziesz się ślizgał :shock: ?!?. Ja mam płytkie siedzenia i moje 204 konie jeszcze mnie nie zgubiły :lol:

Jak już pisałem też wybierałbym między 2 a 3 (ale nie z powodu siedzeń)

 

 

Co do tych płytkich siedzeń i to w dodatku ze skórą to istnieje opinia że są po prostu śliskie przez co lata się na nich to w przód to na boki przez co pogarsza się komfort podróżowania.

Jak ktoś stosuje środki do skóry, które sprawiają, że staje się ona śliska, a nie matowa, to być może tak się dzieje. Ja u siebie nia mam z tym problemów.

A co do powyższych trzech egzemplarzy, zdecydowanie jechałbym oglądać No.1.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Ja mam głębokie siedzenia z alkantarą po bokach takie jak na jednym ze zdjęć i mogę powiedzieć że są bardzo wygodne i dobrze trzymają na zakrętach. :cool2:

Co do tych płytkich siedzeń i to w dodatku ze skórą to istnieje opinia że są po prostu śliskie przez co lata się na nich to w przód to na boki przez co pogarsza się komfort podróżowania.

 

Opinia tych którzy nigdy nie mieli okazji się przekonać i porównać. Miałem okazje używać jednych i drugich, oprócz uprzedzeń wizualnych do 'zwykłych' mają wiele plusów np. łatwiej wsiąść do auta jak się nie da otworzyć szeroko drzwi, na pewno boczek mniej się wyciera. W odbiorze te 'głębokie' fotele dają może większe poczucie 'wtopienia' się w auto ale w/g mnie komfort przy dobrze ustawionym fotelu jest zbliżony.

Opublikowano

 

Ja mam głębokie siedzenia z alkantarą po bokach takie jak na jednym ze zdjęć i mogę powiedzieć że są bardzo wygodne i dobrze trzymają na zakrętach. :cool2:

Co do tych płytkich siedzeń i to w dodatku ze skórą to istnieje opinia że są po prostu śliskie przez co lata się na nich to w przód to na boki przez co pogarsza się komfort podróżowania.

 

Opinia tych którzy nigdy nie mieli okazji się przekonać i porównać. Miałem okazje używać jednych i drugich, oprócz uprzedzeń wizualnych do 'zwykłych' mają wiele plusów np. łatwiej wsiąść do auta jak się nie da otworzyć szeroko drzwi, na pewno boczek mniej się wyciera. W odbiorze te 'głębokie' fotele dają może większe poczucie 'wtopienia' się w auto ale w/g mnie komfort przy dobrze ustawionym fotelu jest zbliżony.

to fakt zawsze zahaczę o boczek jak wsiadam blisko zaparkowanego auta.... ale na zwykłych jeździ się jak na taboretach!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.