Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po lifcie do kwietnia 2003 330d to m57 184km

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzięki za sprostowanie, podobnie jest z 318d po lifcie wychodziły silniki na pompie jak i CR. Niektóre motory były też przed liftem np M54, M47TU. Specjalnie podałem stronę realoem bo jest niesamowity młyn z silnikami.
Opublikowano
Więc jeśli to auto było by ok technicznie to opłaca się je kupować, nie będę miał problemów z silnikiem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt nie odpowie na takie pytanie..musisz mieć świadomość, że prawdopodobieństwo awarii w silnikach n42/n46 jest dużo większe niż w m52tu/m54. Jakbym szukał benzyny i miałby to być polift to rozglądałbym się za m54b22 2.2l 170km lub m54b25 2.5l 192km a jak przedlift to m52tub28 2.8l 193km lub m52tub25 2.5l 170km.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Po pierwsze sprawdź jaki dym leci po odpaleniu i czy mocno kopci po przygazowaniu, zwróć uwagę żeby przy sprawdzaniu silnik był zimny (często zdarza się że na ciepłym lepiej pracuje np. nie trzęsie) sprawdź czy na jałowym telepie w środku budą (jak telepie to odpuść sobie) w miarę możliwości sprawdź ciśnienie na cylindrach (jakiś serwis) posłuchaj pracy silnika czy nie ma dziwnych stuków, chrobotań, świstów itp. niefajnych dźwięków. Vin itd. to sam wiesz. Zerknij czy kluczyk otwiera z pilota i wszystkie zamki+ schowek (bo ja nie sprawdziłem :( )

Jak juz kupisz usuń klapki z kolektora bo to zabójstwo dla auta. U mnie w wrześniu 2013 jedna wpadła sobie do silniczka i skończyło się kupnem drugiego silnika 3200zł + turbina 800zł + części do kupionego silnika uszczelki simeringi łożyska koła pasowe itd 900 zł robocizna 1000. :(

Opublikowano

Jeden z najlepszych modeli jakie Bmw wyprodukowalo.Auto ladne ,zwinne o wystarczajacej mocy.Wygodne zwlaszcza ze skorzana tapicerka.Nie mozna go porownywac z seria 5 e39,ktorej to auta uwazam sa najlepszymi samochodami kiedykolwiek zwyprodukowanymi.ale i tak sie obroni.

Samochod posiada dwa slabe punkty.Jednym sa tylne tulej przednich wachaczy.Od razu dodam,ze sa tanie i latwe w wymianie.

Drugim i niestety powazniejszym mankamentem jest rozrzad,a szczegolnie lancuch wykonany ze slabego materialu,ktory jest podatny na rozciaganie.Mowa tutaj o silniku N42.Rozciagniety lancuch moze ukruszyc lub polamac plastikowe prowadnice i oczywiscie przeskoczyc kilka zebow na walku.Bmw probowalo przeciwdzialac temu problemowi modyfikujac napinacz,aby przedluzyc zywotnosc rozrzadu i po prostu naciagnac mocniej rozciagajacy sie lancuch.Wiec pierwsza rzecz przy zakupie to sprawdzenie jaki napinacz jest w samochodzie.Mozna to latwo poznac poniewaz glowka napinacza nowego typu ma bodajze 8mm wysokosci,a starego typu okolo 15mm.Jest to bardzo dobrze widoczna 27mm sruba po lewej stronie silnika.

Jezeli kupiles auto ze starym typem napinacza,wymien go natychmiast na nowy,zeby uniknac problemow.

Najlepszym rozwiazaniem jest zalozenie nowego rozrzadu po zakupie i wtedy jest pewnosc,ze pojezdzisz tym autem naprawde dlugo,bo sa to autka nie do zarzniecia.

Warto tez przestrzegac regularnych wymian oleju poniewac system rozrzadu w tym aucie (valvetronic)zalezy od dobrego cisnienia oleju.

Ja sam jezdze takim i naprawde nie widze zadnego innego,ktore mogloby z nim konkurowac.

Niech cie nie zrazi to co tutaj napisalem,bo autko jest naprawde swietne i nie ma konkurencji w swoim segmencie moim zdaniem.

Opublikowano

Hahaha te 143 kucyki to i tak niezle.Mogloby byc gorzej.

Jak kto chce sobie pobrykac to polecam M3,a ten do kosciola i z powrotem wystarczy az nadto. :wink:

Zarty zartami,ale auto naprawde dobre.Zona ma takie i oprocz wymiany rozrzadu i tulei wahacza nic nie trzeba bylo robic.

Polecam.

Opublikowano

Witam, proszę o pomoc w wyborze pierwszej Bawarki.

Wymagania:

benzyna + lpg

rocznik 2002 (wymysł mojej żony)

silnik 2,0 wydaje mi się najlepszy dla mnie

kapitał jaki mogę zainwestować w zakup to około 15k oczywiście z drobnym poślizgiem

Nie szukam funkiel nówki z przebiegiem 100k po wymianie wszystkiego ;)

Znalazłem taką ofkę http://allegro.pl/bmw-coupe-gaz-i3693341677.html jeżeli nie liczyć felg i szyb wygląda całkiem spoko ;)

jakieś sugestie ??

Opublikowano
Z zasady rzędowe szóstki uchodzą za jedne z najlepszych w swojej klasie. Natomiast nie ma się co oszukiwać, że 2.0 to najsłabszy z nich. Jeśli Cię czas nie nagli, to śmiało szukaj 2.5 choćby nawet 323i (170 KM). Sam taki mam w swojej Buni i jestem zadowolony :cool2: , ale jakby było więcej mocy to na pewno by nie zaszkodziło :lol:
A wszystko to przez REKINA ;-)
Opublikowano

 

Szymon, ale brutalny jesteś :)

 

A tak na marginesie to każdy silnik jest wart uwagi, a wiele z nich ma często jedną podstawową wadę - poprzednich właścicieli :)

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Tak jak pisze Maru 170km bardzo kusi ale jak dla kierowcy co ma dopiero jakieś 30% zniżek to ubzepieczenie auta powyżej 2.0 pojemności to już nie co bądź.
Opublikowano
Często koszt ubezpieczenia jest najmniejszym poniesionym kosztem. Zdecydowanie więcej kosztuje doprowadzenie auta do stanu używalności i zapewnienie kierującemu i pasażerom bezpieczeństwa.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

Powiadasz

wymysł mojej żony
żonie podoba się po-liftowa wersja dla mnie to nie ma aż takiego znaczenia

Bierz co żona lubi bo widać sie autami interesuje i rozrużnia wersie , z nią śpisz na co dzień a koledzy na forum to przypadkowi spektatorzy, zresztą zawsze możesz nika zmienić a z żoną gorzej ;-)

Tak jak już zauważono to ktoś to auto picował ale jest zasadnicze pytanie czy tylko dla oka ? czy dla licznika też ?

W ogłoszeniu jest bardzo skromny opis, czyli ogłoszenie amatorskie, jak byś podał nr vin to można by było sprawdzić czy to autko już nie było wałkowane.

Pisze : posiadam do niego opony zimowe wraz z Felgami, tylko czy są w cenie czy osobno sprzedaje ?

Auto zarejestrowane w PL czyli możesz nim swobodnie się poruszać i niema nowych wydatków jak przy autach sprowadzonych.

Przedni zderzak jak by trochę nie dopasowany , ale to może ja niedowidzę, zresztą każde auto coś będzie mieć.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Ja polecam 2.0 150KM.

Spalanie jest do przyjęcia a moc, jeśli się dba o auto i wymienia co trzeba na czasie, jest satysfakcjonująca. Auto świetnie sprawdza się w mieście jak i na trasie nie ma żadnych problemów z wyprzedzaniem.

Należy natomiast zaznaczyć, że do zabawy taki silnik nie wystarcza, tutaj polecałbym co najmniej 190KM.

Opublikowano
Kolego Axegorrr zabawa nie wchodzi w grę, potrzebuję taki motor gdzie jak zajdzie potrzeba żeby nie brakło mocy "pod nogą" :) ciągle rozważam między 150 a 170 więcej mi nie potrzeba...
Opublikowano
Miałem e46 z takim silnikiem i jest on wystarczający do tego auta aby sprawnie się przemieszczać. Jeżeli chcesz jak piszesz żeby nie brakło mocy "po nogą" jak zajdzie potrzeba to bierz coś wiekszego. Bo możesz się rozczarować.
Opublikowano

ja posiadam 320ci (czyli 2.2 170km) i co mogę powiedzieć? Mocy jest wystarczająco :) 1-2-3 - ciągnie jak głupie. 4 i 5ty bieg - na 4ce powyżej około 3000 obrotów - również ciągnie dobrze, a na 5tce już delikatniej ale wciąż wyraźnie czuć jak auto przyspiesza. Spalanie w mieście mam w okolicy 11L przy takiej "średnio-spokojnej" jeździe. Na trasie schodzi do 8L..

 

Dla mnie rewelacja.

Opublikowano
Witam:) mam do was pytanie czy mial ktos z was problem z elektronika w tym modelu? A dokladniej z zamkiem centralnym swiatlami stopu i szybami elektrycznymi. Bo wlasnie z tym mam problem.:/ i xaden mechanik nie moze sobie z tym poradzic:/macie jakies pomysly? Dodam ze samochod kupiłem pół roku temu i zaczynam miec go dosc... b
Opublikowano

Nie wiem czy to w czyms Ci pomoze,ale jak jeszcze mialem e39,to byly jaja z elektryka.Jak wlaczalem klakson,to zamiast dzwieku zaswiecala sie kontrolka airbagu.Jak wlaczalem podswietlenie lusterka wewnetrznego po prawej stronie,to sie radio wylaczalo,a jak po lewej stronie to wlaczala i wylaczala sie blokada lewarka automatycznej skrzyni biegow(chodzi o lustereczka w oslonach przeciwslonecznych).

Ni chu chu nikt nie mogl wymodzic o co kaman,a elektryk rozlaczyl mi nawet przycisk startu,ktory zalozylem uznajac go za winnego tego stanu rzeczy.

Co sie koniec koncow okazalo? Ano okazalo sie,ze za ta cala choinke odpowiadaly luzne styki w kostce od stacyjki,co odkrylem calkiem przypadkowo.

Nie wiem jak jest u ciebie,ale ja bym poprzegladal polaczenia,przeczyscil styki,bo przyczyna moze byc jeden slabo stykajacy kabelek od masy.

Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.