Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oglądałem jakieś 4-5 miesięcy temu odpuść to bo ja tylko straciłem czas po pierwsze dzwon był nie mały z przodu są 2 ćwiartki a robota jest spierdolona na maxa jeszcze żeby było to ładnie zrobione a nie jest po spawach jest przemuśnięte ale to przypomina raczej robotę w szopie niz u profesjonalisty. Auto w tamtym czasie było wycenione na 17-18tys. Auto było nie chlujniue całe malowane brakuje dupereli przy prowadzeniu jest masakra dwumasa jest po tak zwanej regeneracji haha powiem tyle spawane hihi na stałe jak to właściciel powiedział po co przepłacać masakra. Zawieszenie do****. Jeżeli mi nie wierzysz jedź i sparwdz hah ja swoeje 330d szukałem przez 4 miesiace od maja do sierpnia trafiałem w takie dziury że tego się nie da opisać kilka km od tego gościa było 330d na zdjęciach piękne w pełnym M-pakiecie wpadam na miejsce a co tam o Boże ratuj proszę kwotę na wykończenie blacharki w owej wyliczyliśmy na 11 tyś po kosztach a nie mówiąc już o reszcie. Swoją zakupiłem w stanie dobrym za 18tys ale z czasem wyszły rzeczy których nie przewidziałem niestety już wydałem na części ok 3tyś jeszcze 2 tyś muszę znaleść do 2 tyg i dopiero będzie Ready aby polecieć spowrotem zemną do UK. Ja przynajmniej wiedziałem że układ hamulcowy będę robił lecz nie przewidziałem dwumasy i sprzegła no i jeszcze pompa lecz utrapienie to lampy trzeba nowych przetwornic. Zastanów się grubo bo tego szczepa nie opłaca się nawet oglądać.

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przekonałeś mnie. Na zdjęciu nie jestem w stanie ocenić stan blachy. Prowadzenie dopiero po jeździe próbnej ale na innym samochodzie. Czy CR pierwszej generacji (184km) jest awaryjny? Chodzi mi o spokojną jazdę, bez przeciążeń na silniku. Max 3 tys obrotów.
Opublikowano

Szukałem tak jak ty CR2 na początku lecz po tym o czym się przekonałem CR pierwszej generacji jest mniej bez awaryjny ja nie szukałem 3L silnika aby go wykończyć nawet jak to bywa w bieszczadach na którejś z barjerek lub zimową aurą lecz do normalnego uzytku lecz abym mógł mieć zapas mocy przy jazdach długo dystansowych. O silnikcha można dużo dyskutować ceny są wyższe części niż cr2 sama głupia dwumasa jest drozsza do cr ale coś za coś szkusza silnika który nie bez powodu dostał nazwe panzer (czołgu) silnika bez awaryjnego i dostając nagrody silnika roku. Zresztą z znalezieniem cr2 jest jeszcze trudniej niż się zdaje. Zadaj sobie pytanie po co Ci CR2 jeżeli to jest ta sama buda a osiągami wiele się nie różni masz tam 20 koni więcej. Pamiętaj że nie sztuka kupić trupa lecz doprowadzić go do perfekcji to jest już sztuka.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
To może i ja się wypowiem. Moje 330d z Francji udało mi się kupić za niecałe 13kk do tego akcyza (ok 1100zł nie tak jak pisał kolega wyżej) i rejestracja od czerwca 8k km bez awarii. jestem zadowolony pomimo że auto po lekkiej stłuczce. Warto było. Trafił się egzemplarz wcześniej nie malowany i pomimo stłuczki błotniki a nawet i maska są spasowane więc ta wyżej to niezły "ulep". Silnik super ,ale jeżeli chodzi o osprzęt to jednak kosztuje :) To samo koła które w przed lifcie muszą mieć co najmniej 17 cali. Bolało jak kupowałem opony na zimę:D Moim zdanie dobre 330d 184 km w PL to w granicach 18-19 k kosztują.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Paździerz jakich mało, ci którzy spasowali ten przód musieli być ostro nabąblowani :mrgreen:

 

Pisałem to już w kilku innych tematach i w tym się powtórzę, nie wolno kupować aut z Francji. Ściągałem kiedyś auta z "zachodu" i mieszkałem kilka miesięcy we Francji. Auta są tam drogie i drogie są naprawy lakiernicze. Dlatego 99,9% aut z Francji na polskim rynku, to auta po krasztestach.. co najlepiej widać na załączonym obrazku.. Całych samochodów nie opłaca się stamtąd ściągać, ale zdrowo rozbite są śmiesznie tanie..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów.

Przymierzam się do zakupu BMW 3 e46. Dziś miałem jazdę próbną jednego z egzemplarzy. Silnik 2,0 diesel 150KM, automat z 2003 roku.

Wszystko było ok, skrzynia nie szarpała, żadnych luzów i stuków, dobrze reaguje na gaz. Tylko jedno ale... na desce rozdzielczej wciąż paliła się spiralka z literami pod nią... chyba DRC czy DSR... nie pamiętam. Generalnie kontrolka świec żarowych. I właśnie... czy obawiać się tego, że cały czas świeciła? Tak wiem powinna zgasnąć jeszcze przed zapaleniem silnika, nie ja go odpalałem. Odpalał go właściciel, a ponieważ stał długo bez ruszania trzeba było go odpalać z drugiego akumulatora. Facet stwierdził, że pali się dlatego, że aku jest jeszcze nie naładowany i jak się naładuje do wymaganego minimum to zgaśnie. Cóż... podczas mojej jazdy nie zgasła. Zatem czy się tym przejmować czy nie?

Z góry wielkie dzięki za wszelką odpowiedź i w miarę szybką gdyż jutro chciałbym podjąć decyzję co do zakupu.

Opublikowano
Paździerz jakich mało, ci którzy spasowali ten przód musieli być ostro nabąblowani :mrgreen:

 

Pisałem to już w kilku innych tematach i w tym się powtórzę, nie wolno kupować aut z Francji. Ściągałem kiedyś auta z "zachodu" i mieszkałem kilka miesięcy we Francji. Auta są tam drogie i drogie są naprawy lakiernicze. Dlatego 99,9% aut z Francji na polskim rynku, to auta po krasztestach.. co najlepiej widać na załączonym obrazku.. Całych samochodów nie opłaca się stamtąd ściągać, ale zdrowo rozbite są śmiesznie tanie..

 

To albo moje to ten 0,01 % ,albo przy sprawdzaniu kilka osób się dało nabrać :D

Opublikowano

Przecież tu nie ma o czym gadać. Na pierwszy rzut oka widać, że bezwypadkowe to ono nie jest. Inna sprawa na ile było trafione. Nawet sprzedający nie silił się żeby to wmówić/napisać. Przód mieni się odcieniach srebra. Zresztą cena pewnie odzwierciedla stan techniczny.

Po raz kolejny okazuje się, że CCC.

Ja ze swoje strony tylko życzę bezpiecznej jazdy i oby to nie była skarbonka bez dna.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To albo moje to ten 0,01 % ,albo przy sprawdzaniu kilka osób się dało nabrać :D

 

a dwa posty wcześniej piszesz:

 

jestem zadowolony pomimo że auto po lekkiej stłuczce.

 

Czyli 100% aut z Francji potrzebowało polskiego lakiernika..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Auto zostało sprzedane jako "niebezwypadkowe" a kupione jako bezwypadkowe.

Rzadkość... nawet w PL :mrgreen:

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano (edytowane)
Może być urwana świeczka lub ew. uszkodzony przekaźnik tychże świec żarowych ale skoro właściciel tego nie naprawił to pewnie to pierwsze... Edytowane przez mcgyver7
Opublikowano

Witam

 

Ja co prawda jestem już posiadaczem e46 ale znudziła mnie jazda automatem 150km , wiec planuje sprzedać a kupić manual . Pytania jakie mnie interesują to jak w obecnej chwili ceni się porządna e46 czy do 13 -14tys zl znajdę auto do jazdy a nie do ciągłych napraw ?? Czy prawdą jest ze jeśli diesel to tylko jak się dużo jeździ i bardziej awaryjny od benzyny ?? i jeśli kupił bym benzynę to o ile ktoś ma tez gaz to jakiej firmy najlepiej włożyć BRC ? Stag 300 ? czy któryś KME ? ostatnie pytanie jakie mnie jeszcze nurtuje to jak to jest w chwili obecnej z bmw czy rzeczywiście ich koszt napraw sa dużo wyższe od powiedzmy Opli ? VVW ? czy np Hond ? chyba tyle narazie :)

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za odp.

Opublikowano
Kolego wystarczy że byś zrobił jedną prostą rzecz i przejrzał chociaż allegro i od razu być wiedział że za takie pieniądze nic ciekawego nie dostaniesz jeśli zamienił byś jedynkę z przodu na dwójkę to wtedy masz co szukać ja sam osobiście mam zamiar kupić e46 i wiem ze bez 18-20tyś nie ma co podchodzić jeśli chce się wyrwać dobrą bawarkę tyle co mogę Tobie pomóc z mojej strony :)
Opublikowano
Na allegro znajduje sie mase e46 w roznych cenach dlatego pytam , swoja kupilem rok temu za 16 tysiecy i nie mam z nia od tamtej pory zadnych problemow .
Opublikowano
Witam, mam zapytanie do znawców tych modeli. Otóż to że oglądałem E46 coupe rok 99 silnik 2.0B 150km. Przebieg 240tyś,km, podobno że prawdziwy. Ogólnie już parę sztuk oglądałem i ta mi się spodobała, bo dość zadbana. Wszystko w oryginale, nie porysowana, spód może się trochę złoci wiec pewnie by się przydała konserwacja. Ale tak ogólnie nie jest źle, gość mówił że kupił od pierwszego właściciela z Niemiec i jeździ rok. Komplet kół zimowych i letnich. Co wymieniał to sprzęgło i oleje i tyle, wiec podał cenę 18tyś,zł i przyznaje się że poniżej 18tyś nie zejdzie. Wiec pytanie do was, czy jednak cena jest przesadzona, czy może warto by było dopłacić, zna ktoś dokładne ceny tych E46? Chciałbym ten samochód prześwietlić, wiec co proponujecie w serwisie BMW, czy w jakimś innym serwisie, u kolegi na warsztacie, na stacji diagnostycznej czy gdzieś indziej?
Opublikowano
nie sluchaj bredni po co kupowac samochod za 20+ tys jak mozna kupic za 15. nikt Ci nie zagwarantuje ze jak kupisz za ponad 20 kola BMW to sie nic w niej nie zepsuje. nie badz frajerem, kupuj za 15 :P ja osobiscie kupilem za tyle i nie narzekam.
Opublikowano
Powiedzcie mi jak najlepiej sprawdzić takie auto, gdzie je dać, kto by mógł najlepiej sprawdzić. A te sprzęgła padają przy tym przebiegu przy normalnym użytkowaniu>? Wiec 18tyś za rok 99 to przesada, czy niekoniecznie ?
Opublikowano

Witam mam okazje kupic o znajomego BMW E46 318 2.0 diesel 116 KM kombi manual 2003 r przebieg 190000 km jest na felgach 16" i dodatkowo jest komplet letni z 17" cena za niego to 14000 tys

chcial bym sie dowiedziec na co zwrocic uwage w tym silniku co sie psuje ewentualnie wymaga wymiany przy takim przebiegu jakie ma plusy jakie minusy i czy jest wogole godny polecenia to bylo by moje pierwsze BMW i jestem zielony jesli chodzi o ta marke :)

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zależy kto ma jakie wymagania

dokładnie :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dość istotne czy jest to wersja na cr czy na vp44?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.