Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Była przygoda z przodu, dlatego i zderzak i lampy zmienione. Pas przedni pewnie też bo brakuje naklejek.

Widać że wszystko robione na sztukę - brak sprysków, nadkoli itp. :roll:

 

Chcesz zobaczyć wnętrze musisz jechać i obejrzeć na żywo.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

2003 rok w tej cenie? To przeciez wogole cud ze to cos ma zderzak jakikolwiek...

Auto do dokladnego sprawdzenia i obstawiam że strzał w przód to i tak najmniejszy problem tego autka...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fan marki a leje 10w40..a to wnętrze to jakiś żart..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Lać taki olej do tego silnika to barbarzyństwo.

Pewnie leje taki bo taniej wychodzą dolewki konieczne.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Czy w poliftowym e46 wewnętrzny pas przedni, ( widoczny tylko w komorze silnika, po otwarciu maski ), był oryginalnie w czarnym kolorze ( lakier technologiczny ), niezależnie od koloru lakieru auta?
Opublikowano
Ogólnie, to już jestem zmęczony szukaniem e46 w Polsce. Szkoda, że Twoje, oferowane do sprzedaży do klekot a nie benzyna. Pozdrawiam
Opublikowano
Panowie, czy opłaca sie kupić bmw e46 1999r 328i + instalacja gazowa 2 letnia. Czarna w chromlinie (miała kilka elementów malowane ale bez szpachli), oryginalne fele 16 cali opony lato/zima .W srodku - czarna skóra, 4 elektryczne szyby, 6 poduch, cd- wszystko naprawde w niezłym stanie. Kolega ma na sprzedaż życzy sobie 18500zł. NA zdrowy rozum czy oplaca sie pakować w samochód prawie 15letni za taką kase? Przemawia stan ale rocznik niebardzo
Opublikowano
Wszystko zależy od stanu. Na pewno plusem może być, ale wcale nie musi ( jak to w życiu ), fakt że znasz poprzedniego właściciela. Naoglądałem się ostatnio tyle szrotów "zapakowanych" w ładne opisy i deklaracje ( głównie handlarzy ), że mam powoli dosyć. Jedziesz kilkaset kilometrów, aby na miejscu zweryfikować opowieści handlarza, który do ostatniej minuty liczy że trafi na łosia, któremu wciśnie kit.
Opublikowano

Znam bardzo dobrze auto, mozna powiedziec , że sam je kupowałem z kolegą od forumowicza, jest w świetnym stanie jak na e46 przedlifta. Jedzie duzo lepiej od mojej 528i... Uważam , że polift jest zdecydowanie ładniejszy , natomiast polift + ząłożenie gazu , wyszłoby ok 30tys.

 

Teraz dylemat czy przedliftowe za prawie 19tyś to dobry pomysl...

Opublikowano
Twoja decyzja. Dla mnie ważniejszy jest stan i znana przeszłość, niż rocznik i przebieg. Często uczciwe powiedzenie przez sprzedającego co auto boli, co trzeba zrobić, może uchronić nabywcę przed dużymi wydatkami.
Opublikowano
Sądzimy że na tym forum jest odpowiedni dział do wstawiania linków. Tu dajemy ogólne porady na temat e46
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano

Witam. Na wiosnę chciałbym kupić bmw e46 330d (204 km) bo jest to silnik drugiej generacji. Od którego roku silniki były te montowane? Znalazłem na allegro bmw: http://otomoto.pl/bmw-330-330d-m-pakiet-lift-okazja-C30653508.html. Posiada 220km i zastanawiam się czy to wersja 184 km czy 204 km z dodatkami.

Przy okazji prosiłbym o ocenę. Może już ktoś oglądał ten samochód lub jeżdził nim?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Z takim spasowanie przodu i różnicami w kolorach blach - ja bym się zastanowił nad zastanawianiem się nad tym autem.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
tutaj jest wyczerpujący temat na temat obu silników http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=97251&start=40 a tak bardzo ogólnie wersja M57N 204KM oprócz większej mocy i momentu obr.jest bardziej podatna na złej jakości paliwo(wtryskiwacze nowej generacji piezoelektryczne)od wersji M57 184KM .Wg opinii wielu użytkowników silnik M57 jest nieśmiertelny-przykład tutaj http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/05/08/1187-mln-km-bmw-e39-niezaplanowana-przydatnosc/ Co prawda ma mniejszą moc i tylko 5 biegów ale ma opinię bardzo trwałego.Z kolei M57N wszedł do produkcji od 2002 roku i jest idealny do tuningu.Twój wybór.
Opublikowano
za granicą za polifta z tym silnikiem trzeba zapłacić ponad 3tys euro to ten musiał być po dobrym dzwonie :) jak za samą akcyze trzeba zapłacić około 3tys zł do tego zrobienie oooo :) a licznik u doktora był na 1000%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.