Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no ok tylko takie pytanie to trzeba niemiecki znać by jechac i np kupić od tego kolesia tak?żeby z nim się dogadać?

 

aha i takie pytanie czy można zrobić tak,że zadzwonić do osoby która sprowadza auta i powiedzieć,żeby do tej kwoty mi sprowadził np czarne e46 318i 143km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jejku chodzi oto,że na allegro jest tych 318i ale w większości moc auta to 115/116koni i takich modeli jest sporo ale mi chodzi o model 2.0 143km 318i

 

115/116 koni to model 316i - silnik 1.8

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jejku chodzi oto,że na allegro jest tych 318i ale w większości moc auta to 115/116koni i takich modeli jest sporo ale mi chodzi o model 2.0 143km 318i

Czytając fora można dojść do wniosku, że łatwo się wpakować w wydatki przy silniku 143KM n42 bo jest znacznie bardziej awaryjny od 1.9 118KM M43. Jak jeszcze raz stałbym przed wyborem na pewno wybrałbym ponownie M43.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
golas ale pewny:

[url=http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-318i-.......

A skąd pewność, że pewny? :)

stąd że jest książka serwisowa i unfallfrei napisali.

kumasz?

to nie czcze pogaduchy jak w Polsce.

jak ktoś nie jest pewien to nie pisze bo podpada to pod paragraf.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale M43 był produkowany tylko do 2001 roku... nie wiele drozej mozna miec nowsze auto, stąd ludzie biorą N42

No fakt jak ktoś szuka nowszego samochodu to M43 odpada. Napisałem tylko stricte porównanie tych dwóch motorów jeżeli chodzi o awaryjność opisywaną na forach.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto nie dla mnie tylko serdecznego kolegi, który nigdy z BMW nie miał do czynienia

pewnie temat klepany setki razy ale jak komuś nie będzie ciężko napisać parę zdań to będę wdzięczny ponieważ ostatnia trójka jaką jeździłem to była E36 a było to 13 lat temu :P

czego szukać, czego unikać? a może lepiej benzynę z lpg?

www.nemo.dot.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zaraz się pewnie paru wypowie, że w tej cenie to tylko przedlifta...

 

Kolego, za te pieniądze szukajcie od rocznika 2002, czyli 150 konny diesel, jest tego zatrzęsienie. Standardowo unikać nieznanych komisowców. Tak jak przy każdym innym aucie dobrze sprawdźcie wypadkowość, czy nie był składany z dwóch czy trzech innych, czy nie przeszedł jakiejś powodzi. Dobrze mieć ze sobą kompa z inpą lub disem, aby sprawdzić kondycję wtrysków, pomp paliwowych, przepływki. Po zakupie koniecznie wymiana odmy i wyrzucenie klapek zawirowań, oraz podstawowy serwis.

Widzę, że już parę autek w życiu kupiłeś, więc jak kupować nie ma co Cię uczyć :wink:

 

A czy LPG lub DIESEL.... To już jak kto co lubi.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zaraz się pewnie paru wypowie, że w tej cenie to tylko przedlifta...

 

 

Co by nie kupił przeciętny diesel z tych roczników i w tej cenie będzie ocierał się o realny przebieg 300-400kkm jak nie więcej. A zatrzęsienie jest tego tyle bo i stan tych pojazdów jest jaki jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co by nie kupił przeciętny diesel z tych roczników i w tej cenie będzie ocierał się o realny przebieg 300-400kkm jak nie więcej.

 

To z przebiegiem, to jakiś powielany stereotyp, tyle to robią auta u akwizytorów...

 

Na swoim przykładzie widzę, że jeżdżę codziennie, taka praca... Robię około 15-20 tysi rocznie, więc jakbym miał auto od nowości, to po 11 latach miało by około 200 tysi.

Nie wiem czemu wszyscy twierdzą, że 10 latki muszą mieć nalatane miliony kilometrów. Ja swoją kupiłem właśnie za równe 15000zł rok temu, wsadziłem może tysiaka w normalne rzeczy eksploatacyjne i mam dobre autko, przebieg obecny 216000km, wiem że oryginalny.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

 

Na swoim przykładzie widzę, że jeżdżę codziennie, taka praca... Robię około 15-20 tysi rocznie, więc jakbym miał auto od nowości, to po 11 latach miało by około 200 tysi.

 

Nie wiem gdzie i jak "jeździsz" ale ja gdybym policzył same dojazdy do pracy to wychodzi ~40km dziennie, w ciągu roku robię ~11 tyś km!!! Faktycznie nie robię tyle bo wychodzi rocznie w sumie ~10kkm. Kompletnie nie rozumiem co to za Twoja praca w której jeździsz codziennie jak przebieg o którym mówisz to tylko ~1,5-2x więcej niż u mnie czyli robisz dziennie po ~60-80km :lol: I Ty mówisz, że jeździsz? Raczysz żartować.

 

Weź teraz policz jak ktoś robi 100-150km dziennie na dojazdy co wcale nie jest dużo w realiach niemieckich albo tam gdzie mają autostrady, ba nawet taki dorobiony kowalski co jeździ spod warszawy do pracy do centrum przejedzie dziesiątki km dziennie.

 

Dlatego napisałem przeciętny sprowadzony diesel, bo u nas sprowadza się to na czym jest szansa najwięcej zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.