Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cupeta z silnikiem powyżej 2 litrów w roczniku 2003 w cenie poniżej 28-27 tyś złotych to jakiś wałek - gdzie handlarz musi na niej zarobić od 2 tyś w górę.

W jakich kwotach powinna oscylować w takim razie zadbana 320 i 325 coupe a w jakich sedan? Ile taniej wychodziłaby 318 (którą dopuszczam jeśli chodzi o zakup, choć zdecydowanie wole 6 cylindrów ale jednak najbardziej zależy mi na bardzo dobrym stanie auta:))?

 

Będę szukał auta w Polsce a najlepiej w woj. dolnośląskim (jestem z Jeleniej Góry:))

 

Bardzo dobry stan auta - czyli rozumiem, że kupując wiesz co kupujesz i do samochodu nie dokładasz nic prócz standardowej ekspoatacji filtrów i oleju plus to, że samochód wygląda mega dobrze. Zakładam też, że trafiasz na osobę która szanuje samochody - wyraża chęć sprzedania takiego bmw e46 320i - 325i i wie co sprzedaje .... myślę, że do tych 30 tyś złotych sporo byś musiał dołożyć to raz a dwa, że śmiem zaryzykować stwierdzenie - nie znajdziesz takiego auta koło siebie ( chciałbym się mylić ). Widziałem wczoraj na mobile.de czarnule z 2003 roku - chyba za coś około 5990 Euro - BMW 320 Ci Schwarz M-Paket 1.Hand. To tylko przykład z mej strony tak abyś się zmieścił w 30 tyś zł.

 

pozdrawiam

_______________________________________________________________
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

czy mogę prosić o pomoc

miałem 320 d i sprzedałem czego żałuje

chce 328 i

auto jako 2 w rodzinie czyli tylko dla mnie do pojeżdżenia

pomocy jak szukać i gdzie

i ile muszę zapłacić za auto którym będę jeździł ale nie do warsztatu

Opublikowano
Cupeta z silnikiem powyżej 2 litrów w roczniku 2003 w cenie poniżej 28-27 tyś złotych to jakiś wałek - gdzie handlarz musi na niej zarobić od 2 tyś w górę.

W jakich kwotach powinna oscylować w takim razie zadbana 320 i 325 coupe a w jakich sedan? Ile taniej wychodziłaby 318 (którą dopuszczam jeśli chodzi o zakup, choć zdecydowanie wole 6 cylindrów ale jednak najbardziej zależy mi na bardzo dobrym stanie auta:))?

 

Będę szukał auta w Polsce a najlepiej w woj. dolnośląskim (jestem z Jeleniej Góry:))

 

Bardzo dobry stan auta - czyli rozumiem, że kupując wiesz co kupujesz i do samochodu nie dokładasz nic prócz standardowej ekspoatacji filtrów i oleju plus to, że samochód wygląda mega dobrze. Zakładam też, że trafiasz na osobę która szanuje samochody - wyraża chęć sprzedania takiego bmw e46 320i - 325i i wie co sprzedaje .... myślę, że do tych 30 tyś złotych sporo byś musiał dołożyć to raz a dwa, że śmiem zaryzykować stwierdzenie - nie znajdziesz takiego auta koło siebie ( chciałbym się mylić ). Widziałem wczoraj na mobile.de czarnule z 2003 roku - chyba za coś około 5990 Euro - BMW 320 Ci Schwarz M-Paket 1.Hand. To tylko przykład z mej strony tak abyś się zmieścił w 30 tyś zł.

 

pozdrawiam

 

Jestem w stanie nieznaczenie przekroczyć ten budżet, mam do wydania jakieś 36-8 tys., ale wiadomo rejestracja, ubezpieczenie, wymiana filtrów oleju itp., trzeba mieć jakiś zapas :)

Może lepiej darować sobie 325 a skupić się na poszukiwaniu 320 lub 318? Jezdziłem troszkę 320i ale E36 i muszę przyznać, że dynamika mi odpowiadała... Jest duża różnica w dynamice między 318 a 320 E46?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
raczej zostaw ten silnik z wersji 318. Sporo problemów bo skomplikowany :) tylko że zacznie ci się robić paradoks ponieważ kupisz 320i czyli 2.2 170 koni i się okaże ze 2.5 190koni i 3l pali tyle samo a mocy ma wiecej :D i jest ból pupy :P
szukam
Opublikowano

Czyli 318 to zły wybór? Czytałem o tej wersji silnikowej na forum, wiem, że jest to dość skomplikowana jednostka ale która z nowszych benzyn nie jest?

Mimo wszystko chyba nie jest specjalnie awaryjna, ale mogę się mylić :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest bardziej awaryjna od m54, ale sporo zależy od egzemplarza i jego poprzedniego właściciela; tak samo jest z kopciuchami, jeden ładuje kasę a drugi jeździ bezproblemowo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czyli 318 to zły wybór? Czytałem o tej wersji silnikowej na forum, wiem, że jest to dość skomplikowana jednostka ale która z nowszych benzyn nie jest?

Mimo wszystko chyba nie jest specjalnie awaryjna, ale mogę się mylić :)

 

318i nie jest zła- to dobry silnik. Psuje sie ale przy wiekszych przebiegach. Jesli chcesz auto oszczedne - to kup 318i. Jesli mocne - to szukaj 325i lub najlepiej (jesli budzet pozwala) 330i.

 

320i jest chyba najsłabszym wyjsciem, bo pali tyle co więksi bracia a bardzo szybkie nie jest.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
318i nie jest zła- to dobry silnik. Psuje sie ale przy wiekszych przebiegach. Jesli chcesz auto oszczedne - to kup 318i. Jesli mocne - to szukaj 325i lub najlepiej (jesli budzet pozwala) 330i.

 

320i jest chyba najsłabszym wyjsciem, bo pali tyle co więksi bracia a bardzo szybkie nie jest.

 

Przy wiekszych przebiegach czyli jakich? I co masz konkretnie na myśli? Rozrząd?

I jak jest z tymi spalaniami ? Patrzyłem na raporty spalania na autocentrum.pl i wychodzi tak: 318i 9l, 320i 9,5l, 325i 10,5l, 330i 11,5l.

Przyznam, że chciałbym mieć średnie spalanie do 10l

PS.: Dzięki za konkretną odpowiedź :D

Opublikowano

Przy wiekszych przebiegach czyli jakich? I co masz konkretnie na myśli? Rozrząd?

I jak jest z tymi spalaniami ? Patrzyłem na raporty spalania na autocentrum.pl i wychodzi tak: 318i 9l, 320i 9,5l, 325i 10,5l, 330i 11,5l.

Przyznam, że chciałbym mieć średnie spalanie do 10l

PS.: Dzięki za konkretną odpowiedź :D

 

Przy wiekszych przebiegach, to zalezy jak kto dbał jaki olej stosował, nie ma jednej uniwersalnej odpowiedzi. Uwazam ze powyzej 250 tys km trzeba uwazac... rozrząd chyba akurat jest trwały, bardziej szwankuje valvetronic...... do 150 tys km prawdziwego przebiegu warto takie auto kupic.

 

Raporty na autocentrum mozna sobie głęboko schowac....

 

Jezdzac po meiscie: 318i spali 9 litrów, 320i ok 12 litrów - więksi bracia minimalnie wiecej...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Macku, sprecyzju o ktorym 320i mowimy. 2,2l czy 2l.

Jestem przekonany, ze zarowno 318i jak i 320i mozna zrobic 10l/100km po miescie.

Wszystko zaleznie od stylu jazdy.

 

No i dlatego wlasnie warto wybrac 320i, w nim jazda ma po prostu styl :).

Szesc garkow robi robote i zawsze bylo wizytowka BMW.

 

A z tym, ze spali tyle co 325i czy 330i to bujda z resorami na kolkach.

No i dostac 325i czy 330i w normalnej cenie i dobrym stanie, to juz kompletnie inna bajka.

Opublikowano
Macku, sprecyzju o ktorym 320i mowimy. 2,2l czy 2l.

Jestem przekonany, ze zarowno 318i jak i 320i mozna zrobic 10l/100km po miescie.

Wszystko zaleznie od stylu jazdy.

 

Oczywiscie ze wszystko zalezy od stylu jazdy. Ale porównujemy auta przy takim samym stylu jazdy. I w takich warunkach, 320i spali zawsze ok. 3 litry wiecej niz 318i w miescie. Na trasie ta różnica spada. Choć jesli jedziemy ostro i dużo wyprzedzamy, to 320i też ma wir w baku. :)

 

Zalezy na co kogo stac i jakie spalanie moze zaakceptowac. Nie krytykuje 320i. Bo to dobre auto. Gdybym jednak miał brac R6, to dużo bardziej bym wolał kupic 325i.

Zresztą sam miałem przez 5 lat e46 z silnikiem 2,5 - tylko że 323i :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Tez bym bral 325i, ale znajdz zdrowe 325i w normalnej cenie.

Z 330i jest jeszcze gorzej. Cudenka z allegro siorbia oleju jakby mialy po dwie turbiny dorzucone.

Opublikowano

Wniosek dla pytajacego kolegi: warto brac kazde benzynowe BMW, byle by było w super stanie technicznym i z sensownym przebiegiem. Dobrze serwisowane i doinwestowane. Jeśli uda sie kupić takie 325i to tym lepiej :)

Najlepiej przejechac sie osobiscie samemu 318i i 320i i zobaczyc co bardziej pasuje. Dla wielu osob dynamika 318i (9,3 sek do setki) jest i tak wystarczająca.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Maciek, jak sie patrzy na osiagi i spalanie to 318i.

Jak na awaryjnosc, to juz nie na 318i.

 

Na chwile dzisiejsza, po 3 latach z moim 318d, wszystkich modach nie modach, ktore zrobilem najchetniej kupilbym 330d 204KM albo od 320i polift w gore benzyne.

Chociaz wciaz uwazam, ze zadbane 320d to lepsza opcja niz 318i, ktorego na rowni z 316i nie bralbym pod uwage (chyba, ze przedlift) ze wzgledu na awaryjnosc tych silnikow.

 

Bez dyskusji 318i malo pali i ma dobra dynamike. Oczywiscie ma 2 litry pojemnosci, a nie 1,8 jak sugeruje nazywa.

Opublikowano

Trudno mi wypowiadać się o innych modelach silnikowych - dlatego wypowiem się o swoim 320i.

Kultura pracy bajka. Dynamika - dla mnie wystarczająca - nie jestem piratem - nie ścigam się na wszystkich światłach. Spalanie:

 

1 - 90% miasto 10% poza miastem - 11,01 l/100km ( komputer pokazywał 10,9 ) - styl normalny przebieg 490 km

2 - 80% miasto 20% poza miastem - 10,51 l/100km ( komputer pokazywał 10,3 ) - styl normalny przebieg 560 km

Spalanie przeprowadzone z wyliczeń czyli na stacji bak do pełna i zerowanie licznika

 

Na razie tylko tyle gdyż samochód mam od czerwca a robię małe przebiegi miesięczne

 

pozdro

_______________________________________________________________
Opublikowano

Witajcie, mam kilka pytań odnoście e 46.

Chciałbym kupić model po 2001roku kiedy to auto przeszło mały FL.

Co do wyposażenia, to tutaj tnę koszta wystarczy mi klimatyzacja, fotele mogą być welurowe nie jestem jakiś boss żeby wozić się w skórze ;)

Nie wiem kompletnie w jakim przedziale się trzymać szukając ON, bo często jeszcze, ostatecznie może być PB.

Reasumując szukam "golasa" z klimatyzacją po FL do 2002roku. 5door. Pb lub ON(raczej ON)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no a w jakim budżecie?

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
no a w jakim budżecie?

 

Myślę o wydaniu między 15-30tyś ale pewnie trzeba myśleć między 20-30tyś. No nic w każdym bądź razie 15-30tyś mogę przygotować.

Opublikowano

Witam wszystkich na forum!,

nigdy nie myślałem że przejdę z marki Honda na BMW, ale jak wiadomo z upływem lat priorytety zaczynają się zmieniać. Od zawsze moją uwagę przyciągała piękna i ponadczasowa linia E46 o nadwoziu coupe. Problem polega na tym, że większość moich znajomych to zagorzali właściciele samochód Japońskich i nie mam się zbytnio kogo poradzić, a przeglądając tematy różnych for z Google natykam się na same opinie w stylu "eeee będziesz miał wydatki!!". Nie oczekuje od BMW żadnej super mocy ze względów na dużą ilość pokonywanych km, moja Honda miała 185km i potrafiła w mieście odwdzięczyć się spalaniem przy delikatnej jeździe w skali od 8-9. Teraz oczekuje czegoś trochę bardziej wygodnego, czytałem dużo opinii na temat silników i wybór padł na 1.8Ci 143km, uważam że to będzie dobry kompromis. Pan z warsztatu BMW straszył mnie wahaczami i tulejami, ponoć to ich największa bolączka, czy to prawda?. Proszę pomóżcie mi bo tak naprawdę jestem w ciemnej dupie!. Dzięki wielkie;).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A przejrzałeś chociaż 5 stron z tych 92? :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.