Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

uważaj na magiczne Polskie przebiegi 140-180tys :) bo nawet dodana książka serwisowa do nich jest warta tyle co papier do dupy , chociaż zdarzają się rodzynki ale nawet za granicą mają wyyyysoką cenę ;)

No i silnik :) jak coupe to nich ma się czym odpychać od 2.5i w górę ;) a jak diesel to obojętnie wszystkie dają radę przy tym w miarę ekonomiczne

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W tych rocznikach za tą cenę to raczej spokojne 318Ci, na 6 cyl będzie za mało.

Ale farmazon :duh:

Jeśli mogę wiedzieć, ile dałeś za swoje coupe i co musiałeś w nim zrobić po zakupie ?

Opublikowano
Polifta w fajnym silniku i nie biedaku po słupie albo dachu bez przebiegu 350 tys za 30.000 ? Średnio.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W tych rocznikach za tą cenę to raczej spokojne 318Ci, na 6 cyl będzie za mało.

Ale farmazon :duh:

 

na 2.0 pewnie starczy, na 3.0 'polifta' to mu braknie i to wcale nie mało chyba, że /posłużę się cytatem z oględzin przykładowej "igły"/ nie przeszkadzają mu takie kwiatki:

".....no maska do lakierowania bo schodzi klar, blotnik lewy do wymiany/lakieru bo ruda wychodzi, reszta auta wydaje sie ok, tzn nie dam sobie ręki uciąć, ze nie było nic lakierowane ale jak było to na pierwszy rzut oka ja tego nie zauwazyłem, z mechaniki to dyfer cieknie, opony z tył troche łysawe, silnik po odpaleniu na zimno jakby troche rzęźił, chociaz sam nie wiem, pozniej jak sie rozgrzał to juz w miare cicho pracowal, chyba podobnie jednak jak w tej którą ogladałem ostatnio, chociaż tam był gaz i też wstryskiwacze akurat halasowały,a na benzynie jakoś nie zwróciłem uwagi wtedy więc może być ok, jeszcze hamulce zapieczone, moze dlatego ze auto juz stoi jakies 4tygodnie....."

Opublikowano
Nawet kojarzę ;), z którego tematu i nie tylko wypowiedź wzięta ................ :) .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To akurat nie było nawet z 3.0Ci ale 2.0Ci i nie 03-04', a ledwo 01' za cenę ~22kzł do rejestracji. :norty:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Weź sobie i pojedź zobaczyć jedno czy dwa auta które masz blisko domu żeby nabrać wyobrażenia czego możesz się spodziewać za dane pieniądze. Każdy ma inne oczekiwania i co dla jednego jest wadą dla drugiego może nie być.
Opublikowano

Witam.

 

Przeczytałem prawie wszystkie posty do 40-tej strony (dalej juz mi sie nie chce) i... w sumie nie znalazłem nic konkretnego na temat e46 w zestawieniu cda po lifcie. Czy mógłbym prosić o opinie w tym temacie?

 

Chce zmienić markę, ponieważ mój portfel nie wyrabia juz z audi (a3 z końca 2004 r.). Szukam samochodu dla dwóch osób, więc na pierwszym miejscu jest coupe, ale nie mówię nie wersji touring. Przebieg roczny to około 30 tys.

 

Co myślicie o dieslu 2.0 (150 PS) z automatem? Jakie problemy mogą wystąpić? Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

 

Mam na oku jedno coupe z tym dieslem w automacie z przebiegiem 147 tys, początek 2004 roku. Cena 7750 euro.

 

Z góry dziękuje za info.

 

Daniel.

Opublikowano

Odpowiem politycznie, takie same jak w d po lifcie i w da po lifcie.

O tym jest tyle na forum, ze szczytem ignorancji jest stwierdzic, ze sie nic nie znalazlo.

Opublikowano

Kolego dxtr71,

 

psychiatrą nie jestem, ale podejrzewam u ciebie duże problemy natury psychicznej. Nie interesuje mnie to czy siedzisz w ciemnym, zamknięty pokój i tylko czekasz żeby dociąć komuś odpisując na post, onanizujac sie przy tym. Cytuję: 'nie mój cyrk, nie moje małpy'.

 

Przechodząc do tematu, przczytałem pozostałe 44 strony i odpowiem apolitycznie:

- 95% postów na tym forum dotyczy silników benzynowych

- kolejne 4% to posty dotyczące ropniaków (z czego 3% dotyczy silników przed liftem lub jednostek trzy litrowych)

- 1% to posty dotyczące tych silników po lifcie, z tym że każdy następny post brzmi: 'ja bym wziął benzynę' lub '... a ja mam benzynę i jestem zadowolony'......

 

Proszę więc, nie pisz że jest fullll na temat połączenia jednostki 2.0 d po lifcie ze skrzynią automatyczną, ponieważ tak nie jest.

 

Jeżeli moge liczyć na opinie osób które miały lub mają do czynienia z tym silnikiem w połączeniu z automatem, to z góry dziękuję.

 

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żeby było bardziej miło i przyjaźnie napiszę parę słów o 320d :mrgreen:

Nie wiem co miałeś pod maską a3, ale tutaj taniej może nie być :roll:

Z takim przelotem rocznym śmiało można polecić kopciucha, bo spalanie przy umiejętnej jeździe może być symboliczne.

Podstawa to wywalenie klapek z kolektora dolotowego, aby przypadkiem któraś nie zrobiła sobie wycieczki po silniku :wink:

Przy okazji wymiana wężyków podciśnienia i można spokojniej jeździć.

Oczywiście wymiana oleju (pełen syntetyk) + filtry (ok 500,-) + wymiana odmy (ok 200,-).

Aby poprawić komfort jazdy (zapalania/gaszenia) warto wymienić poduchy silnika i skrzyni (ok 350,-) i koło pasowe/tłumik drgań (ok 500,-)

Po magicznym przebiegu 200kkm może odezwać się asb, ale nawet jak by jej nie było to zapewne dwumas+sprzęgło, czyli jakieś 3k, więc na jedno wychodzi :8)

I jak w każdym kopciuchu wtryski, turbo..wiadomo.

Mnie na szczęście nic "grubszego" nie spotkało, przez przeszło dwu-letnią eksploatację "włożyłem" w autko jakieś 2500,- (w tym dwie wymiany oleju), ale chyba jestem tu ewenementem :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam, jestem nowy na forum. Wiec tak, mam okazje kupna e46 330d 204km z 2003 roku (Przebieg 190k). dwa komplety fajnych felg 17. Autko robi wrazenie. Polozony nowy lakier, gdyz fura z Wloch i ponoc mocno porysowana byla. Mam zdjecia, jak miala lekkiego dzwona w lewy przod, poszedl zderzak i chyba tyle. Tak wiec, mniej wiecej wiem , co sie dzialo z tym samochodem.

Auto ma do sprzedania moj dobry znajomy, ktoremu ufam i ktory zna sie na autkach. Teraz moje pytanie, czy takie autko, powiedzmy, ze zadbane z takimi parametrami jest warte 24k? Tyle za nie chce znajomy.

z gory dzieki za odp ;)

Opublikowano
Żeby było bardziej miło i przyjaźnie napiszę parę słów o 320d :mrgreen:

Nie wiem co miałeś pod maską a3, ale tutaj taniej może nie być :roll:

Z takim przelotem rocznym śmiało można polecić kopciucha, bo spalanie przy umiejętnej jeździe może być symboliczne.

Podstawa to wywalenie klapek z kolektora dolotowego, aby przypadkiem któraś nie zrobiła sobie wycieczki po silniku :wink:

Przy okazji wymiana wężyków podciśnienia i można spokojniej jeździć.

Oczywiście wymiana oleju (pełen syntetyk) + filtry (ok 500,-) + wymiana odmy (ok 200,-).

Aby poprawić komfort jazdy (zapalania/gaszenia) warto wymienić poduchy silnika i skrzyni (ok 350,-) i koło pasowe/tłumik drgań (ok 500,-)

Po magicznym przebiegu 200kkm może odezwać się asb, ale nawet jak by jej nie było to zapewne dwumas+sprzęgło, czyli jakieś 3k, więc na jedno wychodzi :8)

I jak w każdym kopciuchu wtryski, turbo..wiadomo.

Mnie na szczęście nic "grubszego" nie spotkało, przez przeszło dwu-letnią eksploatację "włożyłem" w autko jakieś 2500,- (w tym dwie wymiany oleju), ale chyba jestem tu ewenementem :roll:

 

 

Witam,

 

W audi mam 2.0 tdi... Więc podejrzewam ze z bmw drożej na pewno nie bedzie! (W audi wymienilem juz chyba wszystko. Najpierw dwumas + sprzęgło, pózniej znowu sprzęgło bo okazało sie ze 5ty bieg poszedł w skrzyni.... no i skrzynię. Następnie pompowtryski. Potem intercooler i całe zawieszenie z przodu. Ostatnia wizyta u mechanika z tylnym zawieszeniem kosztowała mnie 1049.... euro! No i po za tym standardowo układ hamulcowy, oleje itd. A juz słychać turbo. :mad2:

 

Ogólnie to nie ma chyba co porównywać diesli z audi z tymi z bmw. Ze względu na przebieg jaki robię na 99% musi to byś diesel, chociaż domyślam sie ze z benzyniakiem może być wiecej frajdy z zjazdy. Nie chce mi sie wahlować w korkach, dlatego szukam tez auta w automacie.

 

Dziękuje za info.

 

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W e46 jakbyś chciał zrobić całe tylne zawieszenie i zawieszenie dyfra to zabrakłoby te 1000 euro :wink: części nie są jakoś specjalnie drogie, ale jest sporo roboty. Twój silniczek niestety jest dość problematyczny..a jak tam pompka oleju? Wałeczek nie wytarł się? Znajomy w passacie b6 już trzy razy robił :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pod względem konstrukcyjnym to te 2.0TDI to gniot nad gnioty. Więc rzeczywiscie eksploatacja 320d będzie tańsza. Poza tym przyjemnosc z jazdy nieporównywalna na korzysc BMW.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Wiem, wiem.

 

Niestety cztery lata temu tego nie wiedziałem.... Wydaje mi sie ze e46 za okoł 7,5 - 8 tys euro z 2004 r to nie jest jakaś tragedia. Wiadomo trzeba wszystko sprawdzić itd.

 

Znajomy jeździł e46 i przez 3 lata grubsza sprawa była wymiana turbo, przy 200 tkm. Jeździł aż mu ktoś w d*** wjechał. Teraz ma drugie e46 320 d i mówi ze nie chce nic innego.

 

Mam nadzieje ze tez trafię dobry egzemplarz.

Opublikowano
Kolego dxtr71,

 

psychiatrą nie jestem, ale podejrzewam u ciebie duże problemy natury psychicznej. Nie interesuje mnie to czy siedzisz w ciemnym, zamknięty pokój i tylko czekasz żeby dociąć komuś odpisując na post, onanizujac sie przy tym. Cytuję: 'nie mój cyrk, nie moje małpy'.

 

Przechodząc do tematu, przczytałem pozostałe 44 strony i odpowiem apolitycznie:

- 95% postów na tym forum dotyczy silników benzynowych

- kolejne 4% to posty dotyczące ropniaków (z czego 3% dotyczy silników przed liftem lub jednostek trzy litrowych)

- 1% to posty dotyczące tych silników po lifcie, z tym że każdy następny post brzmi: 'ja bym wziął benzynę' lub '... a ja mam benzynę i jestem zadowolony'......

 

Proszę więc, nie pisz że jest fullll na temat połączenia jednostki 2.0 d po lifcie ze skrzynią automatyczną, ponieważ tak nie jest.

 

Jeżeli moge liczyć na opinie osób które miały lub mają do czynienia z tym silnikiem w połączeniu z automatem, to z góry dziękuję.

 

Pozdrawiam.

 

Przyjacielu. Idiota z Ciebie. W dodatku opcja szukaj jest Ci obca tak samo jak google.

4% postow dotyczacych ropniakow? viewforum.php?f=69 Wejdz sobie tutaj i zobacz ile procent jest o ropniakach.

 

Generalnie, jesli widzisz kolosalna roznice miedzy silnikiem VW CR a BMW CR, ktore maja prawie identyczny osptzet, to tylko wiekszy z Ciebie idiota.

A co ma skrzynia do samego silnika to juz w ogole magia. Przeciez to sa praktycznie dwa osobne urzadzenia. Problemy w 2.0d manual sa takie jak 2.0d automat + problemy zwiazane z sama skrzynia...

 

Wybacz, ale sowim pitoleniem o onanizacjach zmusiles mnie do odpisania na twoj post, ktory wyraza tylko twoje lenistwo i nieumiejetnosc wyszukania informacji, z forum, ktore jest ich pelne.

Opublikowano
CR w Audi to dopiero od końca 2008 roku, przynajmniej jak chodzi o 2.0TDi w A4 i A6.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.