Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

(: Smieszny z Ciebie czlowiek herbatkowy. Bede sie trzymaj okreslenia krotki, bo chociaz nigdy go nie slyszales, dokladnie odzwierciedla twoj stan umyslu.

Dla mnie to bedzie koniec tematu, bo g... wiesz a duzo piszesz. Uturbia to sie dobrze ale B25 a nie B28 i tu masz pierwszy blad (wchodz na trubobmw i zaczynaj tam z nimi klotnie o wspanialosci swojego B28). Drugi to taki, ze jedyne co w zyciu widziales to M47 i M57 bez N na koncu. A w jednym i drugim, z Nka wystarczy chip, zeby twoje M52B28 nie urywalo d...

Smiem twierdzic, ze praktycznie kazde M57N z wyjsciowych 204KM (to juz wiecej niz u Ciebie) robi okolo 250-260KM. Dokladasz wtryski od 535d i masz ~290-300. Nawet w tej pierwszej konfiguracji auto rwie tak do przodu, ze ciezko nim ruszyc. Nie jezdziles, to wypij meliske i sie uspokoj.

 

No i lec kupuj ten zestaw na ebay. Jak znam zycie to nie odrozniasz kompresora od turbo i wlasnie taki zestaw widziales.

A jak Ci sie wydaje, ze wkladasz to P&P, klikniesz dwa razy w inpie i dziala, to mozesz rownie dobrze isc lodowki stroic a nie samochody.

W dodatku ta twoja wycena 400-500HP (ciekawy rozrzut swojda droga, bo co to 100 w ta czy 100 w tamta) z 2,8 za parenascie klocy. Rozumiem, ze kucia nawet nie bierzesz pod uwage bo silnik taki pancer, ze i 800 kucy zniesie na seryjnych gratach?

 

Przede wszystkim poslugiwanie sie numerkiem z mojego podpisu czyli 318d nie czytajac, ze sprzedaje praktycznie wszystkie graty z 318d swiadczy o tym, ze czytanie ze zrozumieniem nie jest twoja mocna strona. Widzisz ty tam tego plusa za 318d? Nie jestem takim narcystycznym dupkiem jak Ty, zeby chwalic sie moca zaokraglona o 10kucy, tylko po to, zeby optycznie powiekszyc sobie penisa o 1mm.

 

PS:Nie jestem dyslektykiem i nie bede pisal, ze jestem, skoro nie jestem. Nie kazdy jest taki bezbledny jak ty po prostu.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak to jest z e46 ? Niektórzy płaczą że ciezko sprzedać, inni że cieżko kupić. Owszem, moze i ciężko sprzedac jak sie ma trupa... ciężko kupic, jak sie ma malutki budżet i mega wymagania.

 

Ja wystawiłem ogłoszenie w piątek o 12.00. Na forum miałem wrzucic wieczorem. O godzinie 14 przyjechał pierwszy oglądający. Auto o 15 było sprzedane. 323i e46 1999 rok, przebieg minimalnie ponad 200 tys km. Auto dobrze utrzymane, ale nie igiełka, troche rzeczy do porobienia - nic nie ukrywałem. Chciałem 14,500, sprzedałem za 13,800zł. Jestem zadowolony. Moja 5-letnia przygoda (bardzo miła) z e46 - jest juz definitywnie zakończona.

 

Teraz będę szukał Z3 cabrio, zostaję przy marce BMW :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Macku - jak kto dba, tak i ma.

Miales relatywnie zadbane autko i realna cene, dlatego nie miales problemow ze sprzedaza.

 

Zycze powodzenia w szukaniu Z3. Zawsze mi sie te autka podobaly wizualnie. W jakim silniku szukac zamierzasz?

Opublikowano
Krotki z Ciebie czlowiek.

Nie widze dalszego sensu dyskusji. Objechales moze dziadka w 530d 184 konnym z rezystorem z allegro dodajacym 300 koni.

A po twoich wypowiedziach od razu widac, ze jestes z warszawy bo twoje g... zawsze musi byc na wierzchu.

 

No bez takich dxtr71... ja jestem Warszawiakiem z dziada pradziada i nie kłócę się o moc i kto jest szybszy, bo po co. Dla mnie to nie ma sensu. Jestem zadowolony z tego co mam i to mi starcza, nie musze scigac sie z całym światem.

A kolega z którym się spierasz - po rejestracji wynika że jest z Ostrołęki. A to dobre ponad 100km od Warszawy ;)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Zycze powodzenia w szukaniu Z3. Zawsze mi sie te autka podobaly wizualnie. W jakim silniku szukac zamierzasz?

 

Najlepiej 3.0 M54, ale rozważę też inne, może z jakimś swapem na S50, czy S52....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Z tym dziadza pradziada to bym sie nie spieral raczej ;). Jest to dosc unikatowe jesli mowisz, ze jest tak jak jest.

Tak generalnie to jest to moja prywatna opinia, wyrobiona na podstawie wielu kontaktow z ludzmi z tamtych rejonow. Wyjatek sie znajdzie od kazdej reguly oczywiscie.

 

Ja tam nie mowie, jestem generalnie chamski, ale glownie jesli ktos jest dla mnie chamski wczesniej ;).

 

Po rejestracji nie oceniam, u nas tez 10% pojazdow jest teoretycznie z Klodzka.

Opublikowano

Zycze powodzenia w szukaniu Z3. Zawsze mi sie te autka podobaly wizualnie. W jakim silniku szukac zamierzasz?

 

Najlepiej 3.0 M54, ale rozważę też inne, może z jakimś swapem na S50, czy S52....

 

Byly seryjnie M wersje Z3. Tylko na naszym rynku to raczej bedzie swiety gral.

Byle nie 1,9 bo kompletnie nie pasuje do charakteru tego autka.

Opublikowano
Za parenascie tys lekka reka, to moge zrobic z m52b28 400-500 koni. Gotowy turbo-kit na ebayu do m52 kosztuje w przeliczeniu 3.000zl, ludzie maja i sobie chwala ... Turbo z zestawu moze nie jest z najwyzszej polki, ale zawsze mozna wsadzic cos lepszego, wystroic ecumasterem i gotowe.

 

M52b28 nie zrobi sie na 500, a nawet 400, a juz nawet bardzo trudno bedzie zrobic 300 koni. Owszem - zrobić się da, ale to sie zaraz rozleci. Tych silników sie tak nie kręci - wał, blok i inne elementy nie zniosą 300 KM. Co innego M50b25... ale to inny silnik, choc z wyglądu podobny.

 

Rozumiem Twoje zachwyty nad M52, bo sam 5 lat jeździłem z tym silnikiem i jest ekstra ( dni temu sprzedałem ze smutkiem), ale 400 koni sie z tego nie wyciśnie. Bardzo dobry silnik do codziennej jazdy. Ale do tuningu - bierze sie co innego. Z tego co ja wiem i co widziałem, czytałem i słyszałem.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Zycze powodzenia w szukaniu Z3. Zawsze mi sie te autka podobaly wizualnie. W jakim silniku szukac zamierzasz?

 

Najlepiej 3.0 M54, ale rozważę też inne, może z jakimś swapem na S50, czy S52....

 

Byly seryjnie M wersje Z3. Tylko na naszym rynku to raczej bedzie swiety gral.

Byle nie 1,9 bo kompletnie nie pasuje do charakteru tego autka.

 

Są, są , wiem o tym. Jednak cena zabija i bardzo ciężko o zadbaną niebitą sztukę.

1,9 na pewno nie... musi byc przynajmniej 200 KM i R6...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Maciek323 akurat wał jest kuty i spokojnie wytrzyma 500KM/750Nm. Gorzej korby, tłoki, głowica, no i blok który popęka już przy 0,5 bara. Poza tym jeszcze skrzynia, dwumas, sprzęgło, dyfer itd.

 

Ktoś wspominał że B25 jest dobry pod turbo, ale prawda jest taka, że tylko stary dobry M50B25 na żeliwnym bloku. Nowsze M50TUB25, M52B25, M52TUB25, M54B25 już się nie nadają.

 

Jak chcemy turbić benzynkę i oczekiwać bezawaryjności to robimy swapa na żeliwny S50B30, ładujemy 0,5 bara i cieszymy się mocą ponad 400 koni bez obaw o zniszczenie silnika.

Opublikowano
Maciek323 akurat wał jest kuty i spokojnie wytrzyma 500KM/750Nm. Gorzej korby, tłoki, głowica, no i blok który popęka już przy 0,5 bara. Poza tym jeszcze skrzynia, dwumas, sprzęgło, dyfer itd.

 

 

No tak, racja , oczywiscie masz racje.

 

Skrzynia, dwumas, sprzęgło, dyfer - wydaje mi się że już w seryjnym 323/328 są dosc mocno obciązone, więc 250KM nie mówiąc o 300KM to nie przeniosą bez uszczerbku.

Tak czy inaczej 323/328 nikt raczej nie modzi na wyżej niz 230 KM. 325i (e36, M50) - owszem - je robią nawet na ponad 300 KM. Sam myślałem o e36 z tym silnikiem pod turbo, albo wrzuceniem takiego motorka do e46. Jednak zadecydowałem o sprzedazy - i po prostu zakupie innego, fabrycznego, mocniejszego auta (oczywiscie BMW). ;)

 

Jesli nie uda sie znalezc mocnego Z3, to bedzie to M3 e36. Mam nawet upatrzoną ładną sztukę już...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam!

Wiem, że istnieje na forum opcja szukaj, ale dużo już się naszukałem i naczytałem, dlatego piszę w oczekiwaniu na jakieś rozsądne podsumowanie wszystkiego co powinienem wiedzieć przy zakupie wymarzonej e46 330d. Poważnie zastanawiam się nad kupnem auta w Niemczech, choć wolałbym w kraju, gdyż ta akcyza 18,6% jest zabójcza. Liczę na jakiś krótki poradnik co powinienem wiedzieć przy zakupie tego samochodu z tym silnikiem, jakie są realne ceny eksploatacji i co na dzień dobry po zakupie należy zbadać/wymienić. Najbardziej martwi mnie stan tych silników, wiem, że koszty napraw mogą być dość wysokie, choć dużo tu zależy od szczęścia przy zakupie. Przebieg już rzadko jest wyznacznikiem realnego stanu samochodu, dlatego też pytam się Was jak traktować przebiegi rzędu 300tk+ w tych samochodach, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. Powiedzcie szczerze na jakie koszty eksploatacji się przygotować i czego sie spodziewać po tym silniku. Byłbym wdzięczny, jeżli choć jedna kompetentna osoba odpowiedziałaby mi na moje pytania, z góry dzięki:) Pozdrawiam

 

P.S Czy opłacalne jest sprowadzenie takiej przykładowej e46 330d do Polski jako auto uszkodzone, czy to zmienia coś w świetle prawa i akcyzy? Słyszałem, że ludzie potrafią wymontować silnik i przywieźć osobno budę, tylko po to by ominąć wysokie cło, czy to tylko mit?

Opublikowano

Kolego Dr.Hardcore

Napiszę Ci jak ja do tego podchodziłem szukając i kupując swoje e46, którego jestem właścicielem od niespełna miesiąca.

Ze względu na swoje roczne przebiegi nie przekraczające 6 tys. km zdecydowałem się na benzyniaka z silnikiem M54B22.

 

Nie napiszę Ci tu o motorze w modelu 330d - gdyż sam o nim nic nie wiem ... ale o moich przemyśleniach :)

Możesz szukać u nas w kraju 330d jednak zadbany egzemplarz kupisz w tej samej cenie co byś sprowadził z Niemiec - ba ... a nawet drożej :). Sam miałem okazję kupić 320i z 2003 roku, która miała dwoje drzwi z prawej strony wgniecione. Na 100% słupek był do roboty a nie wiadomo jak z podłogą i z osiowością pojazdu. Wyposażenie było w niej podstawowe. Cena za samochód była 2950 Euro i pewnie by się coś urwało. Ze sprowadzeniem - opłatami - robocizną samochód by mnie kosztował około 21 tyś zł. Cóż z tego ? - widziałbym, że mam auto poważnie walnięte a ja po prostu jestem człowiekiem, który nie mógłby spać po nocach z czymś takim - więc sobie samochód tego typu odpuściłem. Większa grupa handlarzy właśnie tak robi - kupią auto w takim lub podobnym stanie zrobią i wystawiają za 25 - 27 tyś złotych - bo to są normalne ceny dla samochodów w tym roczniku z silnikiem 2,2 litra.

Jeśli znajdziesz auto z niewielką usterką - stłuczką, obdarciem, wgnieceniem - myślę, że warto się czymś takim zainteresować - jednak poważne uderzenia sobie odpuść.

Musisz sobie dokładnie przekalkulować ( po ile na, np. mobile.de lub autoscout24.de ) chodzą roczniki modelu który Cie interesuje. Piszę tutaj o sprawnych samochodach z prywatnych ogłoszeń... aaa właściwie pewnie już to zrobiłeś :)

Nikt dobrego samochodu nie sprzeda po okazyjnej cenie - gdyż albo go sprzeda w cenie, która będzie go satysfakcjonować, albo będzie nim dalej jeździł. Nie kupuj od nieznajomych handlarzy :).

 

Nie wiem w jakim roczniku chcesz kupić 330d - jednak jeśli ma to być 03-04 i ma być zadbany musisz szykować spokojnie 30-37 tys złotych na autko. Oczywiście, znajdziesz też oferty poniżej 30 tyś złotych.

 

pozdrawiam :cool2:

_______________________________________________________________
Opublikowano
Kolego cruzier zupełnie się zgadzam z Tobą, tylko chce wiedzieć czy sugerujesz, że nie kupi się w Niemczech rozsądnej i sprawnej 330d do 5000€?? A co do wyboru benzyna/klekot wybór padł na diesla, gdyż nie stać mnie na spalanie benzyny, a nie toleruję LPG, jedynym rozwiązaniem kalkulującym się wydaje mi się diesel, co o Tym sądzicie? Wolałbym usłyszeć jeszcze jakieś opinie, jakich napraw w tym M57 mam się spodziewać po zakupie. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Opublikowano
Mam 18 lat i zamierzam kupno samochodu. Jako że podoba mi sie seria 3 ( niejestem małolatem bez głowy który bedzie smigał przez wieś ponad 170 ). Chciałbym kupic samochód do jazdy do szkoły potem studia aby troche mi posłuzył. Kwotę jaką chce przełozyc na te auto to 23 tyś zł. Rocznik to 2001/2002/2003 , aby był po lifcie bo lepiej wyglądają te samochody. I teraz moje pytania dlaczego w niektórych modelach są kierwonice płaskie a w niektórych takie okrągłe multifunkcyjne ? Jaki najlepszy silnik dla mnie ? myslalem nad 320i 170 KM albo 150 KM ( Spokojnie mam głowe na karku :) już troche pojeździłem samochodem i chce kupić samochód o wiekszej pojemnosci aby był oszczedny na lekkim gazie). Jak chodza te samochody ? czy są lepsze od Mercedesa W203 c200 ? bo takim jeździłem . Jak z komfortem mocno sie rózni z mercedesem ? i jak ze spalaniem w benzynie i gazie bo planuje w niedalekiej przyszłosci załozyc LPG ale to tylko plany. Zobaczymy jak bedzie spalanie w benzynie. Naprawde prosze o odp bo potrzebny mi jest samochód a nikt niechce mi doradzić potrzebuje fachowej opini ;) pozdro :)
Opublikowano

Obaj koledzy powyzej. To sa zwykle dywagacje.

 

Oczywiscie i benzyniaka i diesla mozna kupic po rozsadnym dzownie i rodzaj paliwa ma tu najmniejsze znaczenie. Smien nawet twierdzic, ze szybciej kupi sie benzyne po dzownie niz diesla.

 

Jesli gwarancja stanu ma byc cena to jutro jade po odpicowanego zloma i wystawiam za 35tys (widze, ze niestety prawie wszyscy tak tu mysla a sporo osob kupuje naprawde zadbane auta w normalnych cenach).

 

PS: Jako, ze rocznik 2003 ma juz ponad 10 lat nie powinno dziwic, ze kosztuje mniej niz 30 tys. w Przedziale 30-40 idzie E90/E60 kupic.

 

Wiekszosc ludzi, ktorzy teraz chwali sie od miesiaca posiadanym BMW tak naprawde powinna wziac sobie na wstrzymanie.

Co ma wyjsc dopiero wyjdzie. Malo to przypadkow pieknych nie bitych, po powodziowych autek :). Wystarczy dac cene ponad norme i juz nikt nawet nie bedzie podejrzewal, bo jasna sprawa ze grata sprzedaje sie za bezcen...

Opublikowano (edytowane)

to nie jest auto do nauki jazdy... musisz sie liczyc z tym ze pierwsze auto pujdzie na straty a bmka bardzo droga w naprawie a duża moc + 18 latkek co dopiero co zdał prawko to jeszcze szybciej zakończy sprawe

 

rozumiem że lans dziewczynom sie bedzie podobac a koledzy beda zazdrościc ... ale poczwicz na jakims tanszym autku przez jakis czas jak je zniszczysz to nie bedziesz płakał...

Edytowane przez PanMiyagi
Opublikowano
Skoro teraz się uczysz a później planujesz studiować to raczej nie pracujesz tak? Pieniądze na utrzymanie samochodu będziesz dostawał od rodziców? Pytam całkowicie poważnie i bez jakiegoś szydzenia z Ciebie. Części do BMW są bardzo drobie porównując to z takimi powiedzmy Fiatami, czy jakimiś francuzami. Duży silnik to też większe spalanie, większe koszty eksploatacyjne, instalacja gazowa do 6cyl kosztuje ponad 3tyś zł. Polecam się zastanowić nad wyborem pierwszego samochodu bo można na prawdę fajne samochody stosunkowo tanie w utrzymaniu dorwać a kwotę na samochód masz sporą jak na 18sto latka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.