Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przebieg przebiegiem.... prawda jest taka że nie jest ona wyznacznikiem zużycia ogólnego samochodu. A co do sprawdzenia samochodu od podszewki to trzeba być przygotowanym na to że jest to dalej ~12 tyś za auto, w związku z tym patrzył bym tylko na to czy nie był składany z dwóch (poważniejsza kolizja). Lakier, plastiki, opony i inne duperele odstawił bym na plan dalszy. 320i przed-lift można nawet kupić za 18 tyś zł patrząc po cenach "polskich", to samo mówi za siebie. Jeżeli miał bym 12 tyś zł na 320i, a jeździł bym sprawnym 320d, to nie myślał bym nad zmianą auta. Po co generować sobie dodatkowe koszta, dozbierał bym pieniądze aby mieć do dyspozycji około 20 tyś i wtedy zaczął bym myśleć nad zmianą auta. Raz że większa paleta silnikowa a dwa, być może trafiło by się na "pewny" egzemplarz.
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mylisz się odnośnie takiego q7. Tak samo jest kręcone każde to normalne lecz jak kupujesz auto za 50tys to 90% ludzi jedzie nim na serwis.

Jak kupujesz takie za 20tys to moze 10% pojedzie do aso bo szkoda 300zł wydać.

 

Nie ma tutaj litości, diesel kazdy jest przekrecony jeśli go sam nie kupisz od pierwszego właściciela. To masz jakieś 90% szans że przebieg bedzie ok. W innym wypadku 3 latki z niemiec mają 150tys, 15 latki w polsce mają 150-200 i nic wiecej.

 

Sam mam auto 13 letnie które ma 138tys i ani przez chwile nie wierzyłem że tyle ma, podczas kupna też o tym wiedziałem że conajmniej raz tyle :mrgreen:

szukam
Opublikowano

Ja słyszałem dowcip

 

wymontowuje facet licznik by go troche cofnąć przed sprzedarza a tam karteczka z napisem : Ja cofnąłem juz o 100tys a ty ?

Opublikowano

Panowie to jest tylko przykład....

mozna kupic fajne auto tylko trzeba sledzic. Takie auto trafia do PL i cena po wyklepamiu sięgała by pewnie około 28tys i ktos to kupi i bedzie sie cieszył a tak na prawde nie bedzie wiedział co z nim było...

Wniosek nasuwa sie bardzo łatwo lepiej poszukać lekko uszkodzonego i samemu zrobic jak kupić u nas jako bezwpadkowy i pózniej mozna sie rozczarowac.

POZDRAWIAM :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:cool2:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Witajcie.

 

No i na mnie przyszla pora.

 

Planuje zmiane samochodu, ale nie chciałbym wydac na to wiecej niz 20k zl.

 

Planuje zakup e46. Ale szukam jakiegos naprawde zadbanego egzemplarzu, choc wiem,ze to nielada wyczyn na chwile obecna.

Nie mam sprecyzowanych wymagan jezeli chodzi o karoserie - napewno odpada coupe. Wiec pozostaje kombi/sedan.

Jednostka tylko i wylacznie benzyna, ew B+G. Najlepiej tak,zeby nie przekroczyla 2.2l pojemnosci.

 

No i na chwile obecna znalazem 2 takie samochody:

http://otomoto.pl/bmw-320-navi-m-pakiet-serwisowana-C29737080.html

http://otomoto.pl/bmw-320-lift-tiptronic-niemcy-serwis-C27353005.html

 

Co sadzicie o tych samochodach?

Opublikowano
ja sadzę że jest od tego odpowiedni dział z regulaminem trzeba vin załatwić itp.

a tutaj się to dubluje i nic nie wnosi, w tym dziale jest jak u bab na bazarze :mrgreen:

Opublikowano
A ja tam uwielbiam moją E46 2000 rok 2.0 TDI, trzyma się drogi jak zwariowana, jest czym depnąć, a można też jeździć ekonomicznie i oszczędnie, ale kto by takim autem tak jeździł. Ogólnie wrażenia z jazdy jak na ten przedział cenowy są zarąbiste. Pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że sto razy lepsze wrażenia z jazdy niż w Audi A4 nawet z 2005-6 roku, a nawet i z 2010 :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jest tu jeszcze jednen taki.

tylko że depcze 3.0 TDI :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
A ja tam uwielbiam moją E46 2000 rok 2.0 TDI, trzyma się drogi jak zwariowana, jest czym depnąć, a można też jeździć ekonomicznie i oszczędnie, ale kto by takim autem tak jeździł. Ogólnie wrażenia z jazdy jak na ten przedział cenowy są zarąbiste. Pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że sto razy lepsze wrażenia z jazdy niż w Audi A4 nawet z 2005-6 roku, a nawet i z 2010 :P

 

 

Faktycznie 320tdi przedlift asfalt rwie :D Az strach jechac tym. A drogi trzyma sie jak M3, wrazenia z jazdy zarabiste, sto razy lepsze niz A4 z 2010 i 2013 roku :D Lubie bmw ale ten przyklekotany 13 letni diesel raczej troche odstaje od nowego audi :D

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Natomiast na kreske M47N nie odstaje od tego nowego Audi.

Sprawdzilem wczoraj organoleptycznie. 170 konne audi dostaje po tylku od mojego 318d.

 

Ale to chyba nie o tym?

Opublikowano
A moje 318i ma lepsze odeście niż samolot. Dajcie spokój z tym offtopem.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niestety prawda jest taka że sporo osób na forum to kryptogeje lubiący szmelcwagony.

nie jestem ortodoksem ale odpychają mnie te marki z ludowym tdi do 2000ccm.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Natomiast na kreske M47N nie odstaje od tego nowego Audi.

Sprawdzilem wczoraj organoleptycznie. 170 konne audi dostaje po tylku od mojego 318d.

 

Ale to chyba nie o tym?

 

 

170 konne audi ale chyba A6 i to w automacie, i braliscie sie z miejsca, bo a4 2.0 tdi 170ps w manualu ma ponad 2 sekundy mniej do setki od Ciebie, 318d ma 10.7 sek do 0-100km/h, takze sporo nie ma opcji zebys go przegonil, nawet jezeli masz po auto programie to i tak nie ma opcji zebys przegonil 2.0tdi 170ps w manualu. Najzwyklejszy golf 1.9tdi 110km ma osiagi prawie identyczne co te Twoje 318d.

 

niestety prawda jest taka że sporo osób na forum to kryptogeje lubiący szmelcwagony.

nie jestem ortodoksem ale odpychają mnie te marki z ludowym tdi do 2000ccm.

 

 

Moje BMW: 320td

 

Uwazasz ze Twoje M47 rozni sie az tak bardzo od TDI? :D

 

Generalnie powiem Wam tak, mialem 320d E46 po modzie TC', fakt samochod zaczal sporo lepiej jechac i nie chce tu hejtowac tego silnika ani tych aut, bo to calkiem przyjemna furka i cieszylem sie ze je mialem, ale cieszylem sie do momentu az przejechalem sie mocniejsza benzyna, nie chce juz diesla a juz napewno nie zadne 2.0d.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

No to ja Cie nie bede uswiadamial co moje 318d ma.

Umiesz popatrzec tylko w podpis, a i to niedokladnie, czym udowadniasz swoja krotkowzrocznosc.

A6 w automacie ma DSG i zmienia biegi szybciej niz pomyslisz o zmianie biegu. Automat w dzisiejszych czasach wcale nie ujmuje osiagow.

 

Zauwaz tez, ze ja nie poprawiam np twoich blednych podpisow mowiacych, ze 192 kuce (o ile jeszcze by tyle wyplul twoj przelatany silnik) to 200 jest.

 

Polecam zmienic samochod na ten spod znaku czterech kolek wiec.

 

No i generalnie twoja wiedza o dieslach jest mizerna, jesli porownujesz golfa z silnikiem rodem z traktora, na pompie rotacyjnej do diesla na CR i to nie pierwszej generacji.

 

Jakby M47 nie roznilo sie od TDI to by mialo w oznaczeniu TDI. Oprocz tego, ze jezdza na tym samym paliwie, maja tyle wsponego co twoj 2,8 z 2,8 V6 volkswagena. Chociaz dalekosieznie patrzac to wszystkie silniki spalinowe maja cos wspolnego.

 

Nie chce Cie tez martwic, ale to, ze nie chcesz 2,0d nie oznacza, ze nie ma 2,0d ktore po chipie ( i niczym wiecej) ma wiecej kucy niz twoja mocna benzyna.

Z doswiadczen osobistych, z jazdy takim autem, taka mocna benzyn nie ma polotu. Jeszcze bym zrozumial jakbys mial 3,0 3,5 4,0... M5

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

niestety prawda jest taka że sporo osób na forum to kryptogeje lubiący szmelcwagony.

nie jestem ortodoksem ale odpychają mnie te marki z ludowym tdi do 2000ccm.

 

 

Uwazasz ze Twoje M47 rozni sie az tak bardzo od TDI? :D

 

Generalnie powiem Wam tak, mialem 320d E46 po modzie TC', fakt samochod zaczal sporo lepiej jechac i nie chce tu hejtowac tego silnika ani tych aut, bo to calkiem przyjemna furka i cieszylem sie ze je mialem, ale cieszylem sie do momentu az przejechalem sie mocniejsza benzyna, nie chce juz diesla a juz napewno nie zadne 2.0d.

 

akurat nie mówimy tu o benzynach ani nowym M6 którym też wolałbym jeździć po ostatnich testach niż nowym 520d i trochę starszym 320td to raz.

pasujesz jak ulał do tej grupy co napisałem jak nie widzisz różnicy między klekotem a dieslem bmw.

w rozwijaniu mocy(mocny dół1000-3000 i dalej nic, zero) , kulturze pracy , osiągach itd., temat rzeka.

pisałem o tym już nie raz.

poza tym bez urazy miałeś przedlifta więc szału nie było więc akurat to można pohejtować :wink:

dobrze zaczipowane 320 nie odstaje wiele od 330 więc o czym mowa, a co tu porównywać jeszcze do szmelcwagena nawet z "wypasionym" 2.0tdi 170 koni wprowadzonym dopiero w 2006 bodajże a osiągi ma jak 320d poliftowe robione od 2002.a z racji wieku to e46 powinno się raczej z a38l porównywać.

pzdr. dla tych którzy widzą różnicę :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
No to ja Cie nie bede uswiadamial co moje 318d ma.

Umiesz popatrzec tylko w podpis, a i to niedokladnie, czym udowadniasz swoja krotkowzrocznosc.

A6 w automacie ma DSG i zmienia biegi szybciej niz pomyslisz o zmianie biegu. Automat w dzisiejszych czasach wcale nie ujmuje osiagow.

 

Zauwaz tez, ze ja nie poprawiam np twoich blednych podpisow mowiacych, ze 192 kuce (o ile jeszcze by tyle wyplul twoj przelatany silnik) to 200 jest.

 

Polecam zmienic samochod na ten spod znaku czterech kolek wiec.

 

No i generalnie twoja wiedza o dieslach jest mizerna, jesli porownujesz golfa z silnikiem rodem z traktora, na pompie rotacyjnej do diesla na CR i to nie pierwszej generacji.

 

Oprocz tego, ze jezdza na tym samym paliwie, maja tyle wsponego co twoj 2,8 z 2,8 V6 volkswagena. Chociaz dalekosieznie patrzac to wszystkie silniki spalinowe maja cos wspolnego.

 

Nie chce Cie tez martwic, ale to, ze nie chcesz 2,0d nie oznacza, ze nie ma 2,0d ktore po chipie ( i niczym wiecej) ma wiecej kucy niz twoja mocna benzyna.

Z doswiadczen osobistych, z jazdy takim autem, taka mocna benzyn nie ma polotu. Jeszcze bym zrozumial jakbys mial 3,0 3,5 4,0... M5

 

I tutaj kolego strzal w kolano, widac ze sam sie nie znasz i jedyne czym jezdziles to M47, i przyznaj to szczerze. Objechalem juz 5 sztuk 530d e39, trzy sztuki 530d E60 (przedlift), oraz 520d E60 polift po mocnym modzie na 212 kucy. 3,0 3,5 mowisz... to zobacz co robi 528i z 535i, bedziesz mial zagadke.

 

 

I kolejny filmik jak 528i zjada 530d i to wedlug autora filmu, 530d jest po powerboxie.

 

 

 

 

No i generalnie twoja wiedza o dieslach jest mizerna, jesli porownujesz golfa z silnikiem rodem z traktora, na pompie rotacyjnej do diesla na CR i to nie pierwszej generacji.

 

TDI rodem z traktora.. Faktycznie pompa a common rail to przepasc techniczna, najsmieszniejsze jest to ze ten poczciwy TDI przejedzie 2 razy tyle co Twoje M47 bezawaryjnie :) Odrazu prostuje, nie jestem fanem TDI i nigdy nie bylem. Ale mowilismy tu o osiagach wiec specjalnie for ju:

Masz przyjacielu, na pierwszym lepszym filmiku golf 110 konny tdi z rodu traktorow objezdza 320d, czyli 136 konne m47, a Ty masz 115... wiec bieda i jeszcze raz bieda.

 

 

Jaki sie do tego wszystkiego odniesiesz?

 

Jakby M47 nie roznilo sie od TDI to by mialo w oznaczeniu TDI.

 

:shock: Napisales to powaznie?

 

Z doswiadczen osobistych, z jazdy takim autem, taka mocna benzyn nie ma polotu.

 

Nie wiem jakie Ty masz doswiadczenia, ale obawiam sie ze cala reszta swiata ma inne. Te diesle maja duzo momentu i wciskaja w siedzenie, przez co taki przecietny chlopaczyna jak Ty ma wrazenie ze zaraz puszcza mu zwieracze, ale to tylko chwilowe wcisniecie w fotel, widac ze nie jezdziles m52b28 bo piszesz glupoty...

 

Jeszcze bym zrozumial jakbys mial 3,0 3,5 4,0... M5

 

Dokladnie, M5 400 konne to jedyny godny konkurent dla Twojego 318d ! :D

 

Zauwaz tez, ze ja nie poprawiam np twoich blednych podpisow mowiacych, ze 192 kuce (o ile jeszcze by tyle wyplul twoj przelatany silnik) to 200 jest.

 

Blednych wedlug Ciebie bo widac ze pojecia nie masz ile kucy moze miec m52b28 po odetkaniu wydechu, po wkladce i kolektorze od M50, 200 koni to te silniki maja w serii, 210-230 koni- tyle maja te silniki po modach. Nie masz rowniez pojecia o moim silniku, a piszesz ze jest przelatany. Jezdzisz najslabszym dieslem BMW a piszesz jakbys mial nie wiadomo co, mialem 320d po mocnym modzie od TC' i wiem jak to jedzie takze takie bajki to mozesz opowiadac ale nie na forum bo sie jedynie osmieszasz. 100 razy wole To R6 od klekota, dla mnie jedyny plus diesla to natychmiastowy przyrost momentu dzieki niskiemu zakresowi, przez co mozna sobie sprawnie wyprzedzac. Jedyne auta ktore mnie interesuja to BMW a jedyny diesel BMW jaki mnie interesuje to 3.0d biturbo :] Reszta dla mnie nie jezdzi, oczywiscie nie mowie o m57 zrobionym na 300 kucy, bo wiadomo ze to jedzie ale rownie dobrze mozna w m52b28 zrobic turbo, mowie o seryjnych samochodach z normalnymi modami w granicach rozsadku, a nie o jakichs grubych projektach. Twoje m47 nie jedzie i tego nie zmienisz. Chocbys to napisal 100 razy na forum to one nie zacznie jechac. Okej a6 2.0TDi z dziadkiem w srodku mogles objechac, bo to zlomy ktore nie dozywaja 200.000km, ale nie masz szans z dobrym r6.

 

Poza tym nie wiem czy wiesz, ze 528i to oprocz 540i , M5 no i 535i w manualu ( w automacie juz nie ), to najszybsze E39 :)

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Krotki z Ciebie czlowiek.

Nie widze dalszego sensu dyskusji. Objechales moze dziadka w 530d 184 konnym z rezystorem z allegro dodajacym 300 koni.

A po twoich wypowiedziach od razu widac, ze jestes z warszawy bo twoje g... zawsze musi byc na wierzchu.

 

Skad Ty wiesz, ze moj samochod ma 115KM Bog jeden wie, ale widac Ty po prostu wiesz wszystko. Bide i jeszcze raz bide, masz w glowie.

 

Tak samo jak to, ze w filmie, w ktorym jest napisane tylko golf IV 1.9TDI samochod ma 110KM i jest na pompie rotacyjnen, a nie na pompowtryskach i nie ma 150KM. Takie organoleptyczne badanie mocy moze przeprowadzic tylko taki spec od jutuba jak Ty.

 

Po porownaniu 3,0d gdzie zmieniasz wtryski za 1000zl i program, i masz ~300KM do M52B28 (ktory jest nawiasem mowiac kiepski do trubo) uturbionego, gdzie musisz wpakowac parenascie tys lekka reka, zeby to zrobic, w ogole juz nie mam slow.

 

Ty nawet nie odrozniasz M47 od M47N wiec o czym Ty chcesz ze mna rozmawiac.

Jesli nie byles na chamowni ze swoim VP44 na seryjnym sprzegle 225mm, to nie mow o super mocnym modzie, bo tylko sie osmieszasz.

 

Ach, a w ogole to gowno mnie interesuje, co Ty wolisz. Z czystej grzecznosci moglbys to tez zachowac dla siebie a nie afiszowac na forum, bo podejrzewam, ze inny tez maja to raczej dosc gleboko.

Opublikowano

 

Jesli nie byles na chamowni ze swoim VP44 na seryjnym sprzegle 225mm, to nie mow o super mocnym modzie, bo tylko sie osmieszasz.

 

Na "chamownie" to jezdza tylko takie chamy jak Ty . A na hamowni nie bylem ,bo po co? Co to by zmienilo czy mialbym 148km czy 158km? Pewnie Ty masz sprzeglo 285mm, dlatego objezdzasz "mocne benzyny" swoim 318d :D

Wrzucaj filmik, jak to przyspiesza. Ogarniesz biegi, kierownice i telefon z wlaczonym nagrywaniem na raz? Jezeli tak to czekam.

 

Nie widze dalszego sensu dyskusji. Objechales moze dziadka w 530d 184 konnym z rezystorem z allegro dodajacym 300 koni.

A po twoich wypowiedziach od razu widac, ze jestes z warszawy bo twoje g... zawsze musi byc na wierzchu.

 

Skad Ty sie urwales? Ty naprawde sadzisz ze 530d urywa glowe? Zrozum to, poczytaj forum i zrozumiesz ze 528i wciaga 530d bez mydla. Rozumiem ze masz 318d i dla Ciebie to zapierdziela, wiec wydaje Ci sie ze 330d to z kapci wyrywa, poniekad sam majac 320d myslalem ze 330d to musi byc szatan. Czy tego chcesz czy nie, fakty sa inne i kiedys to zrozumiesz i przyznasz mi racje. Bo ja w przeciwienstwie do Ciebie wiem jak jedzie 530d, i jak jedzie 528i. I kazdy to potwierdzi.

A co do Warszawy to bywam tam raz na dwa miesiace, i to jak juz nie mam wyboru. Ale rozumiem ze dla czeresniaka ze wsi, kazdy z literka "W" z przodu to "Warsiawiak". Jezeli nie zrozumiales: Z Warszawy nie jestem i Warszawy nie cierpie, za zadne skarby nie chcialbym tam mieszkac. Wyscig szczurow, pozerstwo, chamstwo i owczy ped, tak bym nazwal zycie w tym miescie. I tu nie chodzi o to ze moje musi byc na wierzchu, tylko o prawde i niech mi jezyk uschnie i rece poodpadaja jezeli pisze nieprawde. M52b28 po lekkich modyfikacjach ktore wykrzesaja z tego silnika jego ukryta moc robi konkretna robote. Na wlasne oczy widzialem jak moj kumpel objezdzal na ćwiare 328i E36 audice TT 1.8T 270km quattro.

 

Skad Ty wiesz, ze moj samochod ma 115KM Bog jeden wie, ale widac Ty po prostu wiesz wszystko. Bide i jeszcze raz bide, masz w glowie.

 

Tak, i nie ogarniam podstaw ortografii jak Ty.

A przepraszam, napewno za chwile napiszesz ze jestes dyslektykiem, i to nie Twoja wina, znam to.

 

 

gdzie musisz wpakowac parenascie tys lekka reka, zeby to zrobic, w ogole juz nie mam slow.

Za parenascie tys lekka reka, to moge zrobic z m52b28 400-500 koni. Gotowy turbo-kit na ebayu do m52 kosztuje w przeliczeniu 3.000zl, ludzie maja i sobie chwala ... Turbo z zestawu moze nie jest z najwyzszej polki, ale zawsze mozna wsadzic cos lepszego, wystroic ecumasterem i gotowe.

 

Krotki z Ciebie czlowiek.

 

Pierwszy raz spotkalem sie z takim okresleniem. "Krotki czlowiek" ? Troche Ci nie wyszlo, chciales wyjsc na madrzejszego niz jestes i przekombinowales. A jezeli chodzilo Ci o moja fizyczna dlugosc to 190cm wzrostu wystarczy, nie chce wiecej i tak ciezko mi sie zgiac na motocyklu.

 

 

Ach, a w ogole to [bAD] mnie interesuje, co Ty wolisz. Z czystej grzecznosci moglbys to tez zachowac dla siebie a nie afiszowac na forum, bo podejrzewam, ze inny tez maja to raczej dosc gleboko.

 

Z czystej grzecznosci moglbym zachowac dla siebie to co wole? Chyba pomyliles miejsca, to jest forum dyskusyjne. "FORUM DYSKUSYJNE" czyli miejsce wymiany zdan i opinii, jezeli Ci to nie pasuje i tego nie lubisz to nie rozumiem jakim cudem natrzepales tyle postow na tym forum. I jezeli [bAD] Cie obchodzi to co wola inni forumowicze, to opusc to forum i wyjdz z domu, na spacer, na lody, na kebaba... Albo na tor swoim klekocacym poskramiaczem ulic 318d :D

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.