Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PrzemO za 40 dostaniesz CLK w208 z 2002 roku, to jest poprzednik tego mojego (W209).

www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8007603

Miej na uwadze też to że CLK będzie w lepszej

kondycji. BMW oglądałem wiele i powiem Ci szczerze że były dość zmęczone. Nie wspominając już że przebiegi są w BMW duże. Poczytaj moje posty. Bmka za kwotę którą chcesz wydać będzie wymagała doinwestowania, musisz się z tym liczyć po zakupie bo to dość kosztowne auto.

Radzę dobrze sprawdź przed wydaniem kasy- i nic na siłę.

Co do automatu to kiedyś myślałem tak jak Ty, jednak warto też spróbować. Dzisiejsze automaty dają radę, mają też możliwość ręcznej

zmiany biegów. samochód z ASB zazwyczaj jest w lepszej kondycji, zwłaszcza silnik.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
BMW jak dla mnie ma duszę a co do tego "zmęczenia" BMW, wiadomo jaki użytkownik taki samochód. Będę bronił tej marki do ostatniej chwili :) Nie spieszę się, jestem wylajtowany i mam jeszcze troszkę czasu. Nie neguję też, że CLK, które posiadasz nie ma polotu do BMW ale u mnie decyzja zapadła jak tylko zobaczyłem E46 i usiadłem za jej kierą :) Planowałem 320-stkę ale czytając wypowiedzi forumowiczów uświadomiłem sobie, że dokładając "parę" PLN będę w 100 % usatysfakcjonowany a tak mogę mieć niedosyt.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W temacie mercedesa, to oprócz wszystkich do tej pory poruszonych plusów i minusów ja dodam kilka swoich spostrzeżeń.

Mercedes ML500, 2002r 104.000 przebiegu, 100% ori przebieg, pewne pochodzenie, niewielka naprawa blacharska w przeszłości.

W wieku 5 lat, auto zmieniło właściciela na moja siostrę, wymiana tylnej rejestracji skończyła się rozbiórką boczka klapy, zerwaniem śrub, obróceniem się aluminiowych gniazd śrub mocujących rejestrację, auto cały dzień unieruchomione :mad2:. W kilku miejscach auta (nie naprawianych) są juz widoczne ogniska rdzy. Skóra na kierownicy wytarta na połysk, ozdobne, podświetlane listwy progów poodpadały (puscił klej mocujący zatrzaski. Plastikowa obudowa fotela (ta ze sterowaniem elektrycznym i przyciskami pamięci) popękała w mak, nowa po 1 roku od założenia ma już pierwsze pękniecie. Jazda tym autem (twardsze/"sportowe" zawieszenie) zimą to tragedia, plastki we wnętrzu trzeszczą, skrzypią. Ostatnio po trasie około 140 km ML-em, wsiadłem do mojej e46 i poczułem błogość ciszy. Silnik V8 5.0l w Mercedesie to bajka.

Znajomy miał też sporo problemów z C-klasą 2003r chyba, w tym także z rdzą. Nie wspominam o Sprinterach, które po 2 latach potrafią mieć "piegi" z rdzawych purchli. Mercedes w okresie 2000-2005 bardzo obniżył się z jakością, ponoć nowsze modele zaczynają walczyć o odbudowe reputacji.

Ostanio miałem okazje jechać CL-em 63 AMG (525KM) i majty z d.... zrywało, ale jakoś MB mnie nie przekonuje.

Opublikowano

PrzemO E46 Ci(d) jest całkiem niczego sobie, jeśli jest Twoim marzeniem to oczywiście kup. Warto jednak rozważyć różne opcje.

Poszukaj w swojej okolicy CLK i przejedz się, to nic nie kosztuje. Może utwierdzisz się w swoim wyborze, albo pomyślisz o czymś innym.

Na forum BMW każdy będzie za tą marką, jednak zdaj sobie sprawę z tego, że chcesz kupić BMW którym raczej nikt po bułki nie jeździł.

Nowe CLK jako nowe nabywali ludzie którzy w większości mieli już inne auto w garażu-taka fanaberia.

Dlatego przebiegi w nich są dość małe.

W BMW na blacie przeważnie w okolicach 200 tys. W rzeczywistości kto to wie.

Prawdą jest też to że BMKi mają często niejasną przeszłość.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano

Jak już jesteśmy w temacie Mercedesów, wujek mój ma E klasy w dieslu i powiem, że wyłożył na niego ponad 50k i z pewnych rąk. Do tej pory cały czas mu pada cała elektryka, jakieś problemy z motorem a o blacharce nie wspomnę... porażka totalna. Wcześniej miał 124-kę i to było auto, ponad milion przekręcił na nim osobiście :) blacha zdrowa i wiadomo wymieniał części exploatacyjne.

Także jak kolega wyżej nie chwalę Mercedesów za bardzo ale nie wypowiem się do końca fair bo sam nie miałem.

 

TC, dlaczego byś jej nie kupił? Jakieś spostrzeżenia?

Opublikowano

Zastanawiałem się jeszcze nad 530d ale boję się dużego przelotu oraz, że może turbina + wtryski na wymarciu :(

Liczę się, że nie będzie łatwo znaleźć dobrą 330stkę ale nie wierzę, że niewykonalne dlatego wbiłem do was po opinię.

Co do tego, że na forum każdy będzie bronił to jasne :) ale uwierz, kręci mnie ta marka, do tego mam kilku znajomych w tym mój brat co nie widzą nic poza BMW. Może to już choroba ?:) jeżeli tak to nie chcę się z niej leczyć... He, he

Opublikowano

Wiem, tylko piszę, że jedyny na allegro, który wygląda przyzwoicie i dostępny w tej flocie...

Kiepska sprawa....

Opublikowano
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11194506

- brak navi

- fotele tak zwane stołki

- brak ksenonów

Na plus pakiet M

na zdjęciach wygląda ok.

biedna wersja, bo jeszcze brak:

- grzanych i pompowanych foteli

- czujników parkowania

- czujnika deszczu

- lusterka fotochromatycznego

- i pewnie nie ma podświetlanych lusterek w przesłonkach przeciwsłonecznych

 

Do tego lampy diodowe (tył), a to 2001 rok, a diody były chyba od 2003, tak? No i przód mi się nie podoba, bo zderzak jest od M3, a nie z M-pakietu... (dzwon?)

 

A tak w ogóle na zdjęciach laleczki, a na żywo padlina. A czasem te nieciekawe, lekko brudne na zdjęciach sa naprawdę zadbane mechanicznie i wizualnie (chodzi o lakier i wnętrze).

Szukaj spokojnie, obserwuj, czasami sie przejedz tu i tam i upatrzysz swoje to coś ;) Zyczę ci tego kolego ;)

 

A tak na marginesie navi może nie być! ;) TV to tylko kilka programów (filmów nie obejrzysz, bo zabawa z podlaczeniem dvd droga), a mapy jak to mapy... Ale jak bedzie navi 16:9 to lepiej, wizualnie większy szpan w środku :norty: a łachudry na to lecą :D

Opublikowano
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11194506

- brak navi

- fotele tak zwane stołki

- brak ksenonów

Na plus pakiet M

na zdjęciach wygląda ok.

 

Jak dla mnie to z M-pakietem to ma tyle wspolnego ze ktos zmienil zderzaki przod+tyl...

prawda jest taka ze u niemca za auto trzeba zaplacic + dochodzi wysoka akcyza...sam 4 miecy temu kupilem 330ci 2001 i powtorze to co kazdy, za darmo nikt dobrego samochodu nie odda.

Pojawil mi sie temat M3, dozbieraj kasy to sprzedam Ci moja perelke :)

 

 

Do tego lampy diodowe (tył), a to 2001 rok, a diody były chyba od 2003, tak? No i przód mi się nie podoba, bo zderzak jest od M3, a nie z M-pakietu... (dzwon?)

 

zderzaki sa akurat m-pakietowe :), ale na 100% z fabryki tak nie wyjechal

Opublikowano

Hej,

O to właśnie chodzi, fachowe oko :)

-premier- mówisz o 330ci czy m3? Podaj na PRIV jak by wyglądało to cenowo :)

Cały czas przeglądam mobile, może uda mi się niedługo jechać osobiście i się rozejrzeć, taka tygodniowa wycieczka rozeznawcza. Jak znajdę coś godnego to wrzucę jakieś linki.

P.S jak oceniacie 328ci? Lookałem wczoraj to muszę powiedzieć, ze za 9k € naprawdę ładne sztuki stały na opcji.

Opublikowano

chodzi o moje 330ci 2001r, chce sie przesiasc na m3 :twisted:

popatrz na foty, zobacz w niemczech ile taka opcja kosztuje, pelen ori m-pakiet, czyli zderzaki, progi, kierownica, podsufitka, galka zmiany biegow, nakladki progowe wew, zawieszenie, fele... dolozone wew lusterko m3 oraz zew el.lusterka m3 :) skory podgrzewane kubelkowe-m-pakietowe roznie to ludzie nazywaja, wnetrze carbon, tylni wydech 4 rury, xenony, itd itd... :)

 

przesle ci na PW ile mnie wyszla

 

http://images46.fotosik.pl/248/845352ed87807531m.jpg

 

http://images45.fotosik.pl/250/7567c14e11f0fccfm.jpg

 

http://images42.fotosik.pl/161/d517ea481088ddf5m.jpg

Opublikowano
Nie powiem, sztuka ładna ale brak skórki :)

 

Zerknijcie na te autko, jedyny godny egzemplarz na allegro w tej cenie...co się dzieje z PL, że albo drogo albo padaki...

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11194506

mnie osobiście w tym egzemplarzu rażą chromy wokół ramek drzwi jednak przyzwyczajenie do wersji shadowline pozostaje.... :8)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
premier, fajna, ale mnie osobiście razi to coś czarne przez cały środek karoserii oraz te 4 rury wydechowe, wolałbym osobiście 2 ori.
Opublikowano (edytowane)
premier, fajna, ale mnie osobiście razi to coś czarne przez cały środek karoserii oraz te 4 rury wydechowe, wolałbym osobiście 2 ori.

 

mnie na poczatku tez razilo /tak kupilem/ ale teraz jakbym mial srebrna to bym chyba tez to zrobil, pozatym jest tylko na masce... wierz mi widzac cos takiego w lusterkach automatycznie zjezdzasz na bok :) , na zywo wyglada niezle, dodatkowo to jest naklejka wiec mozna zerwac :cool2:, tlumik ori dostalem w zestawie, ale ten kosztuje 1tys E i jest nowy wiec narazie zostaje...

Edytowane przez premier
Opublikowano

-premier- piękna sztuka :) proszę jeszcze o foto w środku i info na PW za ile k byś ją oddał?

Muszę powiedzieć, że wygłaskana jest :) szkoda, że srebrna ale kwestia przyzwyczajenia :)

Opublikowano
Premier z tą okleiną na masce to chyba miałbyś wielki problem sprzedać to auto bo większość ludzi widząc zdjęcia od razu by się zraziła. Bardzo ładne ale osobiście nie jeździłbym ani dnia z takim paskiem na masce :P Jakoś zalatuje mi to agro tuningiem rodem z e30 czy e36.
Opublikowano
Premier z tą okleiną na masce to chyba miałbyś wielki problem sprzedać to auto bo większość ludzi widząc zdjęcia od razu by się zraziła. Bardzo ładne ale osobiście nie jeździłbym ani dnia z takim paskiem na masce :P Jakoś zalatuje mi to agro tuningiem rodem z e30 czy e36.

 

na zywo naprawde wyglada niezle i co wazne jest mega profesjonalnie zrobione, to nie jest jakas okleina z obi, a czy mialbym problem ze sprzedaza to watpie, bo jak ja sprowadzilem to od reki mialem dwoch klientow ktorzy kladli dobra kase na stol za nia.... ale wtedy nie bylo tematu m3 a to mialo byc auto na dluzej :)

 

ogolnie to wyroznia sie z tlumu e46 ktorych jest pelno na kazdym rogu...

Opublikowano

Jasne, że się wyróżnia :) ale takie lekkie pytanie, po co wogóle kleiłeś to na maskę? Tak z czystej ciekawości...

Wg mnie nie ma się do czego przyczepić. Jedna z ładniejszych e46 jakie widziałem.

 

Kolejne, które jedynie były warte uwagi:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=123218874&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&minPrice=7000&maxPrice=11001&ambitCountry=DE&transmission=MANUAL_GEAR&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=SportsCar&tabNumber=2

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=123196653&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&minPrice=7000&maxPrice=11001&ambitCountry=DE&transmission=MANUAL_GEAR&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=SportsCar&tabNumber=2

 

Co sądzicie, warte pieniędzy czy kolejne zlepki?

Opublikowano

Do autora tematu : Szukasz okazji czy samochodu ? :norty:

 

Bo jak okazji to jest ich trochę... do 40k ? Spokojnie się znajdzie nie jedna padlinka . Bierzesz pod uwagę sprowadzić 330ci do 40k ? Zapomnij kolego . Jak poznasz wszystkie opłaty to zobaczysz dlaczego . Z tego co zauważyłem to premier się chce auta pozbyć i tu bym się kolego nie zastanawiał . Premier to facet dbający o samochód a nie obwoźny co nim pojeździ i opchnie jak byle co . Ja na przykład o obie swoje 330ci dbam jak o istne dzieła sztuki i to jest już jakaś choroba albo jestem tak pedantyczny :mrgreen: Dodam że premier zaraził się podobnym wirusem co ja :norty: Co do opłat to akcyza ostatniej sprowadzonej 330ci wyszła trochę ponad 7k i jest to nie mała kwota . Co do clk to osobiście odradzam , auto jest odpychające jeśli chodzi o design wnętrza i ten efekt na żywo jest jeszcze gorszy . Taką clk można porównać dopiero z e92 ? :duh: Chyba się kolega nie wyspał bo to nie jest moja opinia jako zwolennika BMW tylko opinia byłego właściciela takiej właśnie clk a teraz mam w e46 równie mocne wyposażenie jak nie lepsze niż miałem w clk . Mnie interesują wyłącznie konkretne wersje wyposażenia i na to zawsze zwracałem uwagę . Komfort jazdy jest ok , zewnątrz też wygląda ok ale przyjemność z jazdy równa 330ci ? Tego już tam nie ma i jest nie do porównania z 330ci . Jestem pewien że clk już nie kupię . Jeśli autor chce się przekonać o tym samym to zapraszam do kupna clk i zobaczymy co jego gust na to . Co do bmw to szukałbym tylko wersji z m-pakietem i to pełnym , oryginalnym a nie dolepki ala allegro , jak wczoraj lookałem po allegro na m-pakiet w coupe to była tylko jedna wersja a reszta to same dolepki :duh: Sprawdźcie sami jak się ma ta sytuacja . M-pakiet robi spore wrażenie wiem bo mam dwie 330ci a m-pakiet tylko w jednej i robi to wielką różnice w wyglądzie .

http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Opublikowano

Witam,

Kolego nie wiem jakie CLK miałeś, ale jeśli teraz masz E46 i piszesz że masz podobne wyposażenie, to ten Twój CKL musiał być golas.

CLK jest z innego segmentu i wielu rzeczy które w nim są, w BMW e46 330i mieć po prostu nie możesz. Piszę tu o CLK W209 (po lifcie).

Dla przykładu w e46 w cupe masz szyby bez ramek ale tylko z przodu, z tyłu co najwyżej możesz uchylić.

W CLK brak słupka B i opuszczenie czterech szyb robi wrażenie, poza tym bryła nadwozia wygląda świeżo. Maksymalna moc już przy 3000 i 218KM daje dużą frajdę. Nagłośnienie BOSE sprawia że muzyka brzmi jak na koncercie. Sam fakt że CLK był produkowany

do 2009 wiele mówi.

 

BMW E46 cupe - no cóż, złe nie jest ale przyznaj że wygląda nieco gożej, a jeździ w miarę dobrze, diesel to ciągle coś.

Każde auto ma swego odbiorcę, każdy wybiera to co lubi. Najgorzej jak ktoś naczyta i nasłucha się o jakimś aucie (bez różnicy czy to BMW AUDI MERCEDES) nie sprawdzi co dla niego lepsze i ślepo brnie w przekonaniu.

Pozdrawiam.

gożej :arrow: gorzej

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.