Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
moze jedynka na poczatku mu sie z dwojka pomylila.. Jak by tam bylo 220 to bym i uwierzyl :)

 

To są fachowi handlarze, którzy pracowali w Niemczech, zarobili kasę, zobaczył okazję i do Pl. I z Niemiec auto to Oni serwisują to im ubywa przebieg ha ha :D

Przecież auta 4-5 letnie mają po te 150 tys. przejechane, to co kiedyś tak nie jeździli. Czemu każde auto na aukcjach niemieckich mają przebiegi po 250-300 tys, i ceny są spore, a jak chcesz co ma 180 tys, to już kupisz nowszy model.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam ponownie

Nurtuje mnie jeszcze kilka pytan. Czy full elektryczne fotele w najnizszym polozeniu sa kilka cm wyzej niz te z manualna regulacja? Jestem dosc wysoki, a ze poluje na wersje z szyberdachem te kilka cm bedzie mialo duze znaczenie.

Po 2, czy wszystkie 328iA mialy tiptronic’a? Czy te skrzynie czyms sie roznily w zaleznosci od rocznika?

I kiedy byl lift (glownie chodzi mi o wzmocnienie mocowania dyfra, ktore podobno w modelach przedliftowych lubilo wypadac przy troche mocniejszym upalaniu)?

Z gory dzieki!

Artur

 

wszystkie 328iA maja tiptronic i wszystkie maja taką samą skrzynie, lift w sedanie byl w pazdzierniku 2001 a w coupe w 2003 roku

 

a silnik 2.8 montowano do czerwca 2000 roku, potem M52TU zastapiono M54

 

mocowanie dyfra mozna obspawac za pare złotych i po problemie... wiekszosc aut mialo to naprawionych przez BMW na gwarancji (podobno).

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Ile zapłaciliście? Ile urwaliście :D?

 

Nie chce skłamać, ale koło 2 tys. zł urwaliśmy na pewno,wiem, że było, kiedy chcemy kupić i czy za gotówkę i my, że teraz to mieliśmy proponować cenę :) dodatkowo były felgi aluminiowe na zimę 16/65/205 i przyciemniony dach, prezentowało się pięknie, i dalej się prezentuje, folię na dachu zmieniłem na carbon, na dniach będą fotki :) wszystkich moich wymian,przeróbek i koszt łączny, a wracając fajnie, że znalazłem bo nie wiedziałem, że jest zawieszenie sportowe :)

Opublikowano

 

wszystkie 328iA maja tiptronic i wszystkie maja taką samą skrzynie, lift w sedanie byl w pazdzierniku 2001 a w coupe w 2003 roku

 

a silnik 2.8 montowano do czerwca 2000 roku, potem M52TU zastapiono M54

 

mocowanie dyfra mozna obspawac za pare złotych i po problemie... wiekszosc aut mialo to naprawionych przez BMW na gwarancji (podobno).

 

 

 

 

Dzieki Maciek, o to mi chodzilo. Z tymi fotelami pewnie wezme to co bedzie akurat dostepne, tak dlugo jak bede sie miescil. W Volvo v40 z szyber mam jakies 2-3 centymetry do dachu, przyznam ze to malo wygodne...

Jak wyglada temat obspawania - ile to powinno kosztowac? Czy w historii serwisowej jest wymienione czy dany egzemplarz mial przeprowadzona ta naprawe?

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

W historii serwisowej raczej tego nie znajdziesz, koszt - w zaleznosci od regionu i cennika warsztatu. Myślę że 300-500 zł powinno starczyc.

 

Jak jestes bardzo wysoki, to moze szukaj wersji bez szyberdachu... bo w wersji bez szyberdachu bedziesz mieć więcej miejsca nad głową.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Gdzies na forum sa moze prywatne ogloszenia osob z forum którzy wystawiaja na sprzedaz auta? Moze i swoje prywatne? Jesli tak to prosze o podinformowanie mnie gdzie moge znajsc na forum takie targowisko czy cos w tym stylu :P

 

Aktualnie użytkownik forum o nicku "320SI" ma na sprzedaż 2 bardzo fajne e46: granatową i białą, jeśli dobrze pamietam.

 

Niedrogą i ładną 318i ma na sprzedaż użytkownik "grzechusk"

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
W historii serwisowej raczej tego nie znajdziesz, koszt - w zaleznosci od regionu i cennika warsztatu. Myślę że 300-500 zł powinno starczyc.

 

Jak jestes bardzo wysoki, to moze szukaj wersji bez szyberdachu... bo w wersji bez szyberdachu bedziesz mieć więcej miejsca nad głową.

 

Zawsze z otwartym szyberdachem możesz i głowa na zewnątrz, w ostateczności cabrio , to ile Ty masz tego wzrostu ? Żebyś się nie męczył, bo to szkoda kupować

Opublikowano

@ Maciek, ok, czyli nie sa to jakies wielkie koszta. Kto w Warszawie badz okolicach zrobi to w rozsadnym czasie i zakladanym budzecie?

 

@seqk Nie tak znowu duzo - 187 cm.

Opublikowano
@ Maciek, ok, czyli nie sa to jakies wielkie koszta. Kto w Warszawie badz okolicach zrobi to w rozsadnym czasie i zakladanym budzecie?

 

@seqk Nie tak znowu duzo - 187 cm.

 

To dasz radę spokojnie :)

Opublikowano
Dzisiaj pogrzebałem w archiwum allegro i znalazłem moją aktualną E 46, gdy ją mój brat kupował:
Opublikowano

Przede wszystkim sprawdź go komputerowo czy jest ok (błędów nie ma), jak nie masz kogoś kto by Ci sprawdził to kup kabel taki:

http://allegro.pl/tester-interfejs-do-bmw-inpa-vag-obd2-usb-e46-e39-i3236290587.html

I nagraj sobie na laptopa oprogramowanie, wpinasz go na dole po lewo od kierownicy, tam gdzie wajcha jest od klapy silnika,

sprawdź opony czy mają dobry bieżnik który wodę odprowadza,

podjedź do stacji diagonostycznej, tylko do takiej co mają cały sprzęt i Ci sprawdzą amortyzatory, hamulce, zawieszenie itp.

Sprawdź wszędzie dosłownie wszędzie miernikiem lakieru czy jest ok, sprawdź też wzrokowo po otwarciu klapy od bagażnika i silnika czy rdza nie osadza się gdzieś na brzegach,

Klimatyzacja, sprawdź czy nie pyrczy w środku (jeżeli pyrczy do wymiany jeż klimy lub łożysko w sprężarce koszt około 200 zł), czy nie wariuje, dmuchawy wszystkie chodzą, zapytaj się czy zagazowana i odgrzybiona

Sprawdź radio, wszystkie przyciski, czy głośnik każdy działa itp.

Sprawdź też przyciski na kierownicy, tempomat czy działa, wyłączanie, włączanie radia itp.

Zobacz czy są wszystkie niti rozprężne i śruby w obudowie silnika,

Sprawdź czy nie była nigdzie spawana pod bagażnikiem itp.

Hak ma czy nie ma, narzędzia które są dodane w BMW powinny być w komplecie, schowek odkręcany po otwarciu bagażnika, na wysokości głowy,

Niech sprzedawca nie waży się uruchomić samochodu przed Tobą!!!!, wpierw otwórz klapę od silnika i sprawdź czy jest zimny, dopiero później odpal sam!!!!, niech pochodzi na wolnych obrotach i sprawdź czy równo chodzi,

Następnie dodaj gazu i niech Twój kolega sprawdźi czy nie kopci.

Otwórz klapę od silnika i sprawdź światła czy wszystko w nich jest ok, sprawdź też wszystkie światła,

Ogólnie dużo do sprawdzenia ale jak nie chcesz szrota kupić to lepiej sprawdź wszystko, a jak sprzedawca będzie się wykręcał bo czasu nie ma i 100 osób czeka na tą BMKę to olej go i niech szuka frajera...

No i sprawdź czy nie ma za dużo przetarć z tyłu na siedzeniach i czy ma spinki do dywaników bo powinny być 2 na każdy dywanik.

Skrzynię biegów też zobacz czy chodzi lekko, ręczny....

I tyle z tych ważniejszych rzeczy :D

Udanego zakupu życzę :)

Opublikowano

Proponuje udać Sie odrazu do salonu ;)

...czasami mi sie wydaje że to kupujący szukają frajera który sprzeda im auto za grosze a wymagania maja kosmiczne ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Witam!

Po wakacjach planuję zakup pierwszego bmw interesuje mnie głównie 320d(150km) sedan. Do wydania ok 18tys na wyposażeniu mi nie zależy głównie na zdrowym silniku. Zastanawiałem się na początku nad benzyną bo nigdy nie miałem ropniaka ale jeździłem kolegi 320d(136km) i zrobiła na mnie duże wrażenie. Dziennie robię 50-60 km 6 dni w tygodniu więc pewnie lepszy będzie diesel. I tu moje pytanie jak sprawdzić kondycje diesla od początku do końca bo ja jestem całkiem zielony w temacie tego silnika. Dużo czytałem już o najczęstszych wadach ale nie wiem czy będę w stanie je sprawdzić. I nie wiem czy tylko ja to zauważyłem ale polski klimat sprzyja małym przebiegom:) śledzę niemieckie portale i tam samochód rzadko ma mniej niż 240tys km a u nas to ciężko znaleźć jakiś powyżej 220tys km jest szansa samemu po zakupie kabla do wpięcia się sprawdzić czy coś było kręcone z przebiegiem? Mówię tu o kręceniu przez amatora nie profesjonalistę. I czy brać pod uwagę 320d przed liftem ? Bo na forach źle go oceniają

Opublikowano
Witam!

Po wakacjach planuję zakup pierwszego bmw interesuje mnie głównie 320d(150km) sedan. Do wydania ok 18tys na wyposażeniu mi nie zależy głównie na zdrowym silniku. Zastanawiałem się na początku nad benzyną bo nigdy nie miałem ropniaka ale jeździłem kolegi 320d(136km) i zrobiła na mnie duże wrażenie. Dziennie robię 50-60 km 6 dni w tygodniu więc pewnie lepszy będzie diesel. I tu moje pytanie jak sprawdzić kondycje diesla od początku do końca bo ja jestem całkiem zielony w temacie tego silnika. Dużo czytałem już o najczęstszych wadach ale nie wiem czy będę w stanie je sprawdzić. I nie wiem czy tylko ja to zauważyłem ale polski klimat sprzyja małym przebiegom:) śledzę niemieckie portale i tam samochód rzadko ma mniej niż 240tys km a u nas to ciężko znaleźć jakiś powyżej 220tys km jest szansa samemu po zakupie kabla do wpięcia się sprawdzić czy coś było kręcone z przebiegiem? Mówię tu o kręceniu przez amatora nie profesjonalistę. I czy brać pod uwagę 320d przed liftem ? Bo na forach źle go oceniają

 

Hehe jakbym widzial siebie poltora roku temu.

 

Dziennie robię 50-60 km 6 dni w tygodniu więc pewnie lepszy będzie diesel

 

I to jest wlasnie kolego kwestia sporna, ja mialem diesla 320d E46 i po roku zmienilem na benzyne, a dokladniej 528i. Co do kosztow jazdy:

W trasie ten dieselek po mocniejszym programie od TC palil mi 6 litrów. Moja 528i w trasie pali 9-10 litrów gazu. W miescie natomiast 320d palila mi 8 litrów ropy. A 528i pali mi 15 litrów gazu. W obu przypadkach mowie o normalnej dynamicznej jezdzie, bez katowania ale i bez czajenia sie jak baba w matizie.

 

Tak wiec pokonanie trasy 100 kilometrów, jadąc dieslem kosztowało mnie jakieś 33zł, teraz jadac o klase wyzszym i sporo wiekszym autem w dodatku majac sporo wiecej mocy, dwustrefowa klime, elektryke pod dupą, oraz wiekszy silnik pokonanie tej samej trasy kosztuje mnie jakieś 23zł czyli o 10zł mniej. Dodatkowo odkad mam benzyne, spie spokojniej. Ile ja sie naczytalem o tych pompach VP44... ile o sprzeglach, dwumasach, turbinach... A tutaj? Ja akurat mam silnik m52b28 czyli czesciocylindrowy rzedowy wolnossacy silnik- BAJKA pod kazdym wzgledem, ma taki zapas momentu obrotowego oraz mocy ze przy spokojnej jezdzie mozna nim jezdzic prawie jak dieslem... tzn wystarczy krecic do 3 tys aby zachowac niezla dynamike jazdy, co najlepsze mi auto pali mniej niz koledze 320i w gazie... czyli przy okazji obala sie kolejny mit jakoby wiekszy silnik musi wiecej palic. Gucio prawda, wiekszy silnik nie musi sie starac zeby napedzic auto, i suma sumarum spali mniej niz maly silnik zylowany do granic mozliwosci. Ale do tematu: wiec ja majac diesla, i benzyne zdecydowanie wybieram BENZYNE, oczywiscie + gaz, bo nie kazda kieszen zniesie te 14 litrow benzyny w miescie... Poza tym, ciezko trafic na nie zajezdzonego diesla, tym sie poprostu jezdzi, latwiej jest zalatwic tania rope niz benzyne, wiec i ludzie bardzo czesto jezdza na sredniej jakosci paliwie, do tego nie oszczedzajac auta, no bo jak pali 6l a ropa ruska po 3zł to i czego tu żałować? Ale to jest odwieczny spor, czy wybrac diesla czy benzyne, zalezy co kto lubi ja wybieram duza benzyne+ dobry gaz, bo suma sumarum wychodzi taniej, diesel jest duzo drozszy w naprawach, i duzo bardziej marudny.

 

I czy brać pod uwagę 320d przed liftem ? Bo na forach źle go oceniają

 

Brac zawsze mozesz, ja go mialem i nic powaznego mi sie nie stalo. Nie mniej jednak cholernie ciezko jest takie auto sprzedac (zle opinie sie rozchodza lepiej niz te dobre), ludzie poprostu nie chca tego potem kupowac, i auto traci na wartosci bardzo drastycznie. I pomyslec ze sprzedalem swoja 320d 1999 za 15.500zł miesiac temu :) Moja rada:

Jezeli juz masz kupic 320d, to doloz te pare tysiecy i wez polifta... Duzo lepszy silnik.

Co do diesla tak jak napisalem, nie namawiam ani nie odradzam kazdy lubi co innego ale mam nadzieje ze uzmyslowilem Ci przynajmniej tyle, ze jazda dieslem wdzisiaj cale nie nalezy do najtanszych :)

Moj ojciec cale zycie jezdzil dieslami, jak kupilem bmke 2.8 to powiedzial ze na leb upadlem i ze nie zarobie zeby ja zalac. Ale mina ojczulka, gdy wracajac z Poznania na dwa samochody, ja wydalem na ta trase 80zł na gazik, a ojciec 100zł na rope do seata w dieslu 1.9 - bezcenna.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Po wakacjach planuję zakup pierwszego bmw interesuje mnie głównie 320d(150km) sedan. Do wydania ok 18tys

Nie dajesz sobie żadnych szans na niekręcony przebieg. Za 18k ludzie się pozbywają poliftów, z którymi nie mogą dojść do porządku.

Opublikowano
Ben+ gaz nie wchodzi w grę do tej pory miałem 2x nissan jedn z gazem sekwencja dobra, drugi bez i za dużo z tym problemu. A co do zakupu to ja głównie szukam włochy niemcy no ale może w kraju też uda się coś znaleźć na razie planuje kabel zakupić i po próbować na kolegi szukać błędów itd żeby przed zakupem móc sobie coś sprawdzić o ile to możliwe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.