Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po lifcie to 320 170 km :) przed 150 km, ale jak na BMW to myślę, że R6, ale to byś musiał porozmawiać jak się spisują R4
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam serdecznie,

Moj pierwszy post w temacie, zrobilem rozeznianie i jestem (prawie) przekonany co chce kupic.

328i w automacie.

Kilka pytan - czy skrzynia automat w ogole wystepowala z LSD (szpera), czy takie rzeczy tylko w smg z M3?

Z tego co czytalem wszelkie naprawy e46 sa znacznie drozsze niz e36. Jak to wyglada w rzeczywistosci? Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze zakup nastoletniego samochodu wiaze sie z pakietem startowym (olej, filtry, kilka dupereli) i tym ze od czasu do czasu cos sie sypnie.

Na okazje cenowe nie licze, ale czy w granicach 3500 -4 K Euro takie zestawienie o ktorym napisalem jest do wyrwania? (wstepny research mobile.de mowi ze tak).

Budzet ze sprowadzeniem i pakietem start chce zamknac w 23 K PLN.

ps. off topic. Jak na tym nowym allegro wyszukiwac samochody wg rodzaju skrzyn biegow? Tak z ciekawosci zeby zerknac co jest na rynku w PL.

 

Pozdrawiam!

Artur

Opublikowano
328i w automacie.

Kilka pytan - czy skrzynia automat w ogole wystepowala z LSD (szpera), czy takie rzeczy tylko w smg z M3?

 

Żadna wersje e46 poza M3 nie miała szpery. Niezależnie czy automat, czy manual. Po prostu szpera byla tylko w M3.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano (edytowane)

Szpera w automacie? A po co coś takiego? Dziwne zestawienie.

 

Ogólnie zakup szpery do e46 to spory wydatek. I nie tak łatwo trafic.

 

Niektórzy wkladają cały dyfer od M3, nie wiem ile to kosztuje ale pewnie nie jest tanie. Wtedy trzeba przełożyć dyfer, wózek, półosie.

 

Firmy Quaife oraz Kaaz robią szpery do e46. Nie wiem ile to kosztuje, ale podejzewam że minimum 3-4 tys zł

Edytowane przez Maciek323
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano (edytowane)
Jesli szukasz auta do sportu, to lepiej celowac w e36 328i który do tego lepiej sie nadaje niż e46. No i e36 miewały w opcji szperę, a w razie czego mozna cały most zeszperowany dokupic za grosze. Edytowane przez Maciek323
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Nie tyle do sportu, co do okazjonalnego upalania. Track days na torze poznan, Ulez itp.

A na co dzien nie scierpie wiecej manuala w Warszawskich korkach. Wiem ze na tor to nie najlepsze rozwazanie (chyba ze SMG, ale M3 jest zdecydowanie poza budzetem), ale jednak glowna funkcja bedzie dupowoz.

 

Czy ktos zna odpowiedzi na pozostale pytania?

Dzieki!

Opublikowano

Ten allegrowicz naprawia i szperuje dyfry do BMW:

 

http://allegro.pl/szpera-bmw-typ-188-plytki-z-wymiana-i3250354293.html

 

Profesjonalista w swojej branży i ceniony znawca tego zagadnienia.

Takze na pewno u niego dostaniesz pełną wiedzę co do szpery w e46 i zapewne u niego też mozesz zakupić odpowiedni dyfer.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Ile jest warte na naszym rynku E46 Touring 320d M47 2001 przed liftowe?

Na 100% bezwypadkowe, 100% przebieg 222tyś km, bardzo zadbane. Wyposażenie navi, telefon, klimatronic, ASC, tempo, BC, kierownica funkcyjna, 4 x airbag. Jednak na korbki z tyłu, bez skóry i brak grzanych foteli. Kolor srebrny.

Opublikowano

tyle ile jest ktoś w stanie za nie zapłacić.

 

Za 15tys są już polifty z "mniejszymi" przebiegami z roku 2001/2002 albo i młodsze wiec jak wystawisz swoje za 20 to ci nikt nie zadzwoni nawet :)

 

niestety taki rynek u nas. Jak dostaniesz 15 to skacz z radości :)

 

lepiej w rodzinie komuś sprzedaj pewne auto jeśli chodzi ci o sprzedaż :)

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Muszę się z Tobą K3mOT nie zgodzić, a dokładnie ze słowem "niestety".

W każdym normalnym kraju europejskim takie e46 kupisz za jedną, góra półtorej wypłaty, a u nas za 5 średnich krajowych.... coś tu nie tak...

Samochody tanieją i dobrze, sam się czaję na e60, ale chyba szczęśliwie jak już mam kasę, to trafiają się ważniejsze wydatki. Już dwa razy kładłem pieniądze na stół, w 2008 roku 80tysi za 2004 rok, w 2011 roku 45tysi za ten sam rok, a teraz można już taka mieć za 35, nawet 2006 rok, na szczęście mam czym jeździć i znowu zbliża się lato i kolejne lepsze wydatki. nieważne..

Jak się kupuje autko dla siebie i pojeździ się kilka lat, to nie ma co liczyć na zarobek..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

ale u nas te auta nie tanieją ze wzgledu na wiek i przebieg ale ze wzgledu na ilośc ściągnietego złomu z zza granicy :)

 

wystarczy porównać ceny o których mówisz, wiadomo jeśli spojrzymy na zarobki to u nas auta droższe bo trzeba kilka pensji wydać albo kilkanaście, ale jeśli przeliczymy to na pieniądze to u nas auta są sporo tańsze, oczywiście dlatego że handlarze kupują szroty, malują, odswieżają przebieg i już. Jak się trafi 1 auto na 100 od prywatnego to on żeby je sprzedać również musi dostosować się z ceną.

 

no i tak jak napisałeś za cene zadbanego e46 można kupić już e60 które dobrą sławą się nie cieszy no i same padliny sprowadzone.

szukam
Opublikowano

Ogólnie kicha jest na naszym rynku z fajnymi samochodami. Pełno jest fiatów, citroenów czy innego szrota z silnikiem 1.1 w gazie albo 1.4 w dieslu o mocy 70 KM w porywach... Wszystko dymane ze wszystkich stron i spawane z 4.

 

BMW E46 w okolicy gdzie mieszkam przez rok szukania na internetowym portalu aukcyjnym znalazłem jedno godne uwagi coupe 325Ci, które i tak na drugi dzień poszło do rodziny o czym mnie ostrzegał jak oglądałem. Na wycieczkę do Niemców nie miałem warunków i czasu. Ludzie zajmujący się sprowadzaniem aut z zagranicy jak jeden zastrzegali sobie, że nawet jak ściągną padło to mam to wziąć... Jechać 500 km obejrzeć trupa też jest średnio sympatyczne. Fajnie to się chyba kupuje samochód z salonu, a poszukiwania na rynku wtórnym to jest morderstwo.

 

A co do ceny to właśnie BMW jest ciężko konkurować z młodszymi, tańszymi modelami marek typu citroen, peugeot, opel itp. itd. Jak dla mnie BMW ma szacunek i ogólnie taki citroen to może buty czyścić. Jednak większość ludzi jest takich, że patrzy jak najtaniej, jak najwięcej.

Opublikowano
Jeśli jest bardzo zadbane i nie śpieszy Ci się ze sprzedażą no i oczywiście masz trochę szczęścia to myślę ze ok 17-19 tys, ale to zależy od nasycenia autami rynku w danym momencie i od regiony kraju. Jeśli chcesz szybko pogonić to 12tys :(
Opublikowano
Szukaj 318i, czyli 2.0 R4 143 KM. Dobry silnik, oszczedny i dynamiczny.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Z tego co wiem to silnik 2,2 170km zarejestrujesz jako 320

 

To nic nie zmienia, bo pojemnosc masz 2200 ccm. Czyli placisz akcyzę 18,6%.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
To samo chodzi mi po głowie co i wam. BMW wśród nieznających tej marki nie cieszy się dobrą opinią, stary stereotyp "będziesz miał wydatki". A z wśród już zdecydowanych na BMW mało kto jest świadomy tego, że za egzemplarz w stu procentach pewny warto i kilka tysi więcej dać niż za najtańszy badziew w młodszym roczniku. A później bujać się z furą po mechanikach i liczyć tysiąc po tysiącu wyjętym z kapsy.
Opublikowano

Witam witam Panowie.

przegladajac ogłoszenia na aukcjach trafił mi sie fajny model e46 tylko boje sie trochę tego silnika bo słyszałem różne opinie na temat tego 3.0 231km

brakuje m pakietu pełnego ale auto zwróciło moja uwage....

jakiee są wasze opinie na temat tego 3.0 silnika ?

http://allegro.pl/zobacz-jaka-kozacka-beema-330i-max-opcja-z-niemiec-i3276993260.html

Opublikowano

Do e46 to dobry wybór, ale fakt jest wadliwy, prawie żaden jeżdżący po drogach nie trzyma serii z wyjątkiem tych które przeszły kompleksowy remont. Silnik bierze olej już po 200tys.km, więc znając realia nie licz że kupisz sprawny silnik. Gdybyś decydował się np na e39 to nieporównywalnie lepszą opcją byłby przedliftowy V8.

 

Auto z ogłoszenia odpuść - już sam tytuł aukcji jest podejrzany. Mimo że na zdjęciach wygląda idealnie to wierz mi - za taką cenę nie znajdziesz zadbanej 330stki.

Opublikowano
320i .... to 2,2 L 170 km ja mam przed lifta z marca 2001 juz z tym silnikiem prosze nie wprowadzac w blad. Bardzo fajny silnik z naprawde osiagami lepszymi niz dobre i w rzeczywistosci potrzebne na polskie drogi ... co do awaryjnosci zalezy jak trafisz pamietaj auta maja juz swoje lata i moze sie cos przytrafic. Spalanie w trasie faktycznie mozna zejsc ponizej 8 L przy normalnej jezdzie (mieszanej), Miasto to lato okolo 10,5 L - 11,5 L (Warszawa) cykl mieszany... zalezy ale cos kolo 10 L. Na zbiorniku w trasie robi sie spokojnie okolo 730 km. Mam Kombii i jestem zadowolony wiec co do osiagow i spalania trzeba brac pod uwage ze jezdze z duzymi bagazami
BUNIA :)
Opublikowano
NIe odpuszczaj, wyglada swietnie, przebieg wydaje sie w miare oryginalny (max. 50kkm wiecej ma), naklejeczki sa, zadbana, jednen wlasciciel = serswis, papierki sa, nie jezdzona w pl, cena jest normalna jak na taki przebieg, sprawdzic komputerkiem i miernikiem lakieru i jesli jest ok to brac. Rozkoduj VIN, sprawdz w ASO BMW w pl ja po VIN'ie bo ASO maja dostep do niemieckich wpisow serwisowych i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.