Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
maniek mowisz o 02/03 w M-Pakiecie tak ? Bo teraz sie pogubilem. Tzn mi najbardziej sie podobala wersja z polowa drewnianej kiery trojramiennej i drewnianymi wykonczeniami na desce rozdzielczej.

Mówisz o sportowej kierownicy trójramiennej, bo m-pakietowa nie ma drewna, a że stwierdzenie m-pakiet jest mocno nadużywane przez sprzedających, więc pewnie stąd to zamieszanie :mrgreen: cena jest mocno względna..więc nie powiem Ci, że za tyle i tyle kupisz takie auto jak chcesz w danym roczniku, ja na Twoim miejscu nie napalałbym się na m-pakiet tylko na stan, bo co Ci ze zderzaków jak auto będzie się sypać :wink: ja za 23k pln nie oddałbym zadbanej 320d w m-pakiecie, nieważne czy 2001 czy 2005 rok :P rynek jest mocno zeszmacony przez oferty aut z 2004 roku z przebiegiem "170 tys." za 19k :mad2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No dobra .. wiec jesli nie skupialbym sie na tych pakietach, tylko na dostaniu w dobrym stanie e46 w tym silniku z conajmniej 2004 roku. Juz bardziej mozliwe ? :)
Opublikowano

Na początku witam wszystkich to mój pierwszy post na forum,

 

Mój problem wygląda następująco:

planuje zakup E46 rocznik od 2003 cena do 33 tys. i w tym celu zamierzam udać się do Niemiec, mam wytypowane 3-4 samochody i chciałbym poddać je Waszej ocenie(nie mam ich nr VIN) i nie wiem gdzie je zamieścić.

Waham się również nad wyborem 320 cd czy 318i - przesiadka z E36 325i - chętnie pozostałbym przy tej mocy ale koszty sprowadzenia samochodu w takim stanie i wyposażeniu przerastają chyba moje możliwości.

z góry dziękuje za odp.

Opublikowano

E90 za 40 tys.? To chyba w PL tylko takie kupie - zlepione z dwóch, z masakrycznym przebiegiem i ubogim wyposażeniem.

Kolego sprowadzając z Niemiec igłe E46 z M-Pakietem ostatnie roczniki trzeba liczyć się z wydatkiem rzędu 7000 euro. A i powyżej 10 000 euro takich aut jest też sporo.

Opublikowano

Nie tylko w PL, ale nie bede sie klocil.

Pewnie, ze jest sporo, ktory Niemiec przy zdrowych zmyslach kupi 8 letnie bmw za 10tys EUR. Te w normalnych cenach schodza na pniu.

 

Za 30tys jest nowa z salonu.

Opublikowano

Absolutnie nie zamierzam się kłócić, racja być może zdarzają się okazje, że da się kupić E90 w granicach 10 tys euro w nienajgorszej opcji ale takie auta tak jak sam piszesz znikają momentalnie...Ja niestety nie posiadam nikogo takiego kto wsiądzie w auto i pojdzie ze mną do Niemiec po auto tego samego dnia, którego znajde ogłoszenie więc niejako zmuszony jestem przeinwestować...samochodu szukam już pewnie ponad 2 mc - w tym czasie jestem już bez auta - czas mnie nagli...przepłace trudno...

nikt nie napisze gdzie mogę umieścić auta do oceny bez VINu trudno zrobie to tu

1.

http://tnij.org/318i

2.

http://tnij.org/320diesel

 

proszę o ocene

Opublikowano

Jest temat, gdzie są auta do oceny kolego.

Po drugie zajrzyj tutaj -> viewforum.php?f=5

 

Ludzie naprawdę zadbane autka sprzedają, w ktróre włożyli masę pracy i serca. Za naprawdę przystępną cenę można kupić ciekawe autko.

 

Nie będę reklamował konkretnych.

Opublikowano

Witam.

Tak bez zakładania nowego tematu, orientuje się ktoś co może być ze wskazówka prędkościomierza zostaje na ~40km/h i później jak jadę to zawyża o tyle własnie zaczęło się od 20 km/h. trochę to irytujące. Proszę o porade

Opublikowano

witam

w wiekszości piszecie - zachęcacie do zakupu mimo wszystko benzynki + ewent LPG.

 

Jednak kolega sprzedaje 320d. 1 niemiec - po 3 latach kolega - jezdzi nim juz 7 lat. nie ma ciężkiej nogi, z tego co wiem - w miarę wszystko na bieżąco naprawiał - choc nie za bardzo miał co .

Głównie przeglądy.

przebieg 200 kkm udokumentowany przy kupnie.

 

Czy warto zainteresować sie dizlem czy raczej mimo wszystko patrzeć na benzyniaki? cena ok 22 000

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli jest taka prawdziwa historia tego auta to jak najbardziej warto, 7 lat jeden użytkownik :shock: jak dla mnie wielki plus. Ja ze swojego kopciucha jestem bardzo zadowolony :wink: tylko mimo wszystko musisz być przygotowany, że parę droższych rzeczy będziesz musiał zrobić, bo o ile ten przebieg jest mały na ok 10 letniego diesla to może się okazać pewną granicą nic nie robienia przy aucie (sam zresztą tak napisałeś) i teraz mogą się zacząć wydatki, czyli dwumas, turbo, wtryski..dobrze go sprawdź, bo kupowanie auta od kolegi jest dość problematyczne, co byś nie wymienił to będziesz mu gadał, że co on Ci sprzedał :P

 

Te 200k km było jak on kupował czy teraz jak Ty kupisz? :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

heheh

jest obecnie.

pierwotny przebieg jak kupowal - ma udokumentowany w ASO.

na poczatku wymienil tylko swiece zarowe w zeszlym roku - wahacze.

 

Tak jak napisales:

\

mozna sie spodziewac ewent turbiny, wtrysków, dwumasu.

czy turbina chyba powionna hałasować, dwumas: drżenie sprzęgła? huczenie, ?? tak bylo w poprzednich samochodach.

A wtryski? tylko komputer?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogólnie tak jak napisałeś, wszystko można próbować wyczuć na słuch, ale nie jest to pewne, myślę, że warto odżałować jakieś 200 pln w warsztacie specjalizującym się w dieslach na sprawdzenie, w aso to już większy wydatek i wcale nie lepiej..słuchaj czy przy wciskaniu/puszczaniu pedału sprzęgła nie słychać różnicy, czy nie kopci jak star jak dasz po gazie..wtryski też mogą stukać/cykać, ale tak jak pisałem najlepiej zrobić diagnostykę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam.

Za niedługo prawdopodobnie będę poszukiwał BMW e46 po liftingu z jednostką benzynową. Miałem kiedyś styczność już z tą marką, dokładnie z 520i e34 z 1994r. Był to naprawdę kawał solidnej maszyny. Wracając do e46. Poszukuje samochodu do użytku domowego. Zależy mi żeby auto było względnie bezawaryjne ( wiadomo, że nie jest to samochód nowy i zawsze coś do wymiany się znajdzie, byle bym tylko co miesiąc nie siedział w warsztacie na jakiś naprawach ), o rozsądnym spalaniu ( jako że był by to 3 samochód w domu, w BMW zamontowana będzie instalacja LPG z wyższej półki ), i dającym przyjemność z jazdy oraz sprawiając przyjemność dla oka. Przeglądając gamę silników jakie oferuje BMW najbardziej zainteresowała mnie jednostka o mocy 143KM. Budżet jakim dysponuje to ok. 24tys.-25tys. zł. Mowa tutaj o aucie bez LPG. Jestem w stanie osobiście pojechać do Niemiec po samochód, gdyż wiem co znajduję się na polskim rynku. O 143-konnym silniku słyszałem opinie, że są z nimi jakieś problemy dotyczące elektroniki, valvetronic'a itd. Możecie odnieść się co do tego? Nie wykluczam też silnika 2.2 R6, choć myślę, że 4-ro cylindrowa jednostka będzie lepsza głównie po jeździe w zatłoczonych Katowicach. Pozdrawiam

Opublikowano

Kolega ma stare E46 318i (silnik 1.9) spalanie w niedużym mieście bez korków 8-9 litrów, moja E46 320D pali 7 litrów ropy w tym samym mieście. E46 jest naprawde spoko, jak na nasze drogi z zawieszeniem nie ma tragedii, aczkolwiek sa mniej awaryjne samochody pod tym wzgledem. Nie trzeba wiele robic zeby ladnie wygladala, moja zmieniala sie tak:

http://www.picshot.pl/pthumbs/small/326453/bbbbbb.JPG

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Odnośnie zawieszenia to BMW znam, gdyż tak jak mówiłem miałem już z bawarskimi samochodami do czynienia. Chodzi mi o usterki silnikowe jednostki 143KM i 2.2 170KM. Może nawet zastanowiłbym się nad tą 116KM wersją, tylko nie wiem czy nie jest ona za słaba. Diesle odpadają w myśl mojej zasady, że jeżeli diesel to tylko nowy.
Opublikowano
Też drugi raz nie wziąłbym diesla ale póki co (odpukać) jest spoko nic się nie dzieje, moja chyba ma faktycznie 220.000km bo pare rzeczy pozmieniałem i wszystko było jeszcze fabryczne (np. alternator lub koło pasowe). Kolega ma właśnie 118 koni tą 318i, jedzie to jakoś ale przydałoby się więcej. No i nie wiem jak Ty ale ja osobiście nie czułbym sie fajnie w beemce, którą objedzie w sumie każda inna, no oprócz 316i. Według mnie beemka musi mieć te 150 koni, wtedy jedzie się najlepiej :-) Jeżeli totalnie nie interesuje Cię moc i liczy się tylko ekonomia w mieście, to weźmiesz 318i i będziesz zadowolony, jednakże jeżeli lubisz czasem depnąć to szybko zbraknie Ci mocy, tym bardziej jeżeli będą Cie objeżdżać obstrupiałe e36-ki 2 litrowe poobklejane płomieniami, jakich niestety pełno. Co do silników benzynowych, to wszystkie są bezawaryjne w mojej opinii bmw ma najlepsze wolnossaki benzynowe, osobiście jeżeli szukałbym e46 to celowałbym w 328i, wg. mnie jeden z najlepszych silników BMW.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
To, że silnik 2.8 R6 jest jednym z najlepszych silników BMW to się zgodzę, ale nie każdy potrzebuje aż 193KM żeby stać w korkach albo jeździć od świateł do świateł Nie zależy mi również, żeby moja przyszła e46 "objeżdżała" każdą inną BMW. Chce tylko aby autko zgrabnie przyspieszało i jeździło a przy tym względnie ekonomicznie, dlatego dalej podtrzymuje, że najbardziej interesowały by mnie silniki 143KM i 2.2 170KM. Gdyby to było jedno auto w rodzinie to nawet i 330i by wchodziła w grę, ale niestety trzeba się ograniczać. Poza tym radarów coraz więcej to gdzie taką 328i można sobie poszaleć jeżeli ktoś jeździ w 99% po mieście :wink:
Opublikowano

Broń Cię Panie boże od tego 143konnego 318 :). Jak masz taki brać, to już weź diesla. Będziesz miał więcej mocy (jak zrobisz chipa to nawet dużo więcej) i mniejsze spalanie. Śmiałbym twierdzić, że przy pomyślnych wiatrach nawet dużo niższą awaryjność.

 

Jak z benzyny to 2.0 R6 150 albo 2.2 170 jeśli nie chcesz brnąć w 2.5 i wyżej. Łatwiej też Ci je będzie znaleźć w lepszym stanie, niż te o większej pojemności.

Ktoś jak zawsze zaraz powie, że 4 cylindrowy 318 ma nawet troszkę lepsze osiągi na kreskę niż 2.0 R6, ale to już sam przemyśl, bo kultura pracy, bezawaryjność i dźwięk tego R6 są legendarne.

Opublikowano
Szybkie pytanko. Jakie obroty na luzie powinna mieć 318i 118km? Mam jedną na oku do kupna, ale na zdjęciu widać, że przy włączonym silniku obrotomierz wskazuje 1 tys obr/min. Nie za dużo?
Opublikowano
Szybkie pytanko. Jakie obroty na luzie powinna mieć 318i 118km? Mam jedną na oku do kupna, ale na zdjęciu widać, że przy włączonym silniku obrotomierz wskazuje 1 tys obr/min. Nie za dużo?

 

No ja myśle, u mnie jest 800 i zwróć uwagę na falowanie czy występuje.

http://www.autocentrum.pl/gfx/katalog/1787_1.jpg

E46 on board http://directory.e46fanatics.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.