Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Akcyza 18% to kradziez w bialy dzien. Tym bardziej, ze jestesmy w UE i strefie.

Jest to bezprawne i Polska juz raz zaostala pouczona na temat akcyz.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tomfer napisał:

zastanawiałem się nad tablicami zjazdowymi ale chyba laweta to tańsze rozwiązanie.

Policz wszystkie koszty, zakup tablic zjazdowych na 5 dni to 75-100 Euro. W moim przypadku koszt sprowadzenia auta do pojemności 2.0 to około 3 tys. zł. (benzyna, akcyza, rejestracja itd.) tylko, że ja mam 500km do miasta Nurnberg lub 600km do Monachium. Od października lub listopada 2012 bez tablic nie zrobisz przeglądu, więc musisz iść do WK po tablice tymczasowe, koszt to chyba 62zł lub mieć ważne zjazdówki. Popatrz na handlarzy, którzy kupują auta w Niemczech, oni w większości przypadków nie znają języka niemieckiego, więc nie ma co się bać. W naszym kochanym kraju najgorsza jest biurokracja i latanie po wszystkich urzędach, akcyza to złodziejstwo, za 325ti musiałbym zapłacić 2,5-3,5 tys zł akcyzy, co skutecznie odstrasza myśli o zakupie takiego auta.

Opublikowano

Ale w Niemczech też jest mnóstwo złomu, szczególnie im bardziej na wschód.

 

Dobre e46 w Niemczech jest sporo droższe niż w Polsce.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
To wiadomo, po zakupie i rejestracji w kraju można się zdziwić i zarazem zadać pytanie w jaki sposób polift z 2002/2003 r. zarejestrowany w PL kosztuje 15tys zł i jeszcze ktoś na tym zarabia:)
Opublikowano

Jeśli polift kosztuje 15 tys zł po rejestracji, to albo: był bardzo mocno rozbity, albo ma przebieg pow. 300-400 tys km, albo ma liczne wady mechaniczne albo to przełożony anglik.

 

Najczęściej 2 lub nawet 3 z tych opcji razem. :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Niestety to racja, ale ludzie się na to dają nabierać i normalny samochód ciężko sprzedać. Chcę sprzedać swoje e36 i już wiem, że będę musiał pozbyć się dobrego auta z marne pieniądze.
Opublikowano
A musisz sprzedac? jak nie musisz to nie sprzedawaj.... ja 3 razy podchodziłem do sprzedaży swego e46, bo chciałem zmienic na e60... ale jak mieli mi dac 12-13 tys zł za bardzo dobre auto, to szkoda mi sie pozbywac go na siłę.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
To wiadomo, po zakupie i rejestracji w kraju można się zdziwić i zarazem zadać pytanie w jaki sposób polift z 2002/2003 r. zarejestrowany w PL kosztuje 15tys zł i jeszcze ktoś na tym zarabia:)

 

tutaj ktoś chce kupić polifta 2.0 w granicach 12 tys zł:

 

viewtopic.php?f=5&t=211790

 

i co z takimi ludzmi robic? jak dobry przedlift kosztuje kilka tys zł więcej

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Ja chcę wydać 6000 euro na e39 lub e46 z 3 litrową benzyną + opłaty, więc przeglądając ogłoszenia widzę że wybór mały ale jest chociaż wypasy chodzą nawet po 8, 9 tyś.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
maciek323 napisał:

A musisz sprzedac? jak nie musisz to nie sprzedawaj.... ja 3 razy podchodziłem do sprzedaży swego e46, bo chciałem zmienic na e60... ale jak mieli mi dac 12-13 tys zł za bardzo dobre auto, to szkoda mi sie pozbywac go na siłę.

Chcę/muszę sprzedać, bo auto mi się znudziło, klima jest na pokrętła, silnik 1,6 nie powala mocą i elastycznością przy wyprzedzaniu kolumny tirów i wlokących się aut a za rok lub dwa ceny tych aut będą na poziomie 2,5-3 tys zł.

 

Tomferm ja się wybieram pod koniec kwietnia, więc jeśli pojedziesz pierwszy to zdaj relację. Jeżeli ja pojadę pierwszy to napiszę o wrażeniach i formalnościach w tym temacie.

Opublikowano

Jak? Oprocz udawania, ze auto rozbite? Nie poklamiesz z pojemnoscia raczej.

 

Ja osobiscie bym wzial swoje blachy i zalozyl na niemieckie auto. Noca spokojnie bym je dowiozl bo granic przeciez nie ma a tyle razy co jezdzilem do Niemiec i kontroli nie mialem.

Opublikowano

akcyze można załatwić:)

u mnie biorą wartość z eurotaxu

przebieg 250-300 tys bo to zaniża wartość, i na podstawie tej wyceny płacisz :)

i jedziemy dalej:) A jak chcesz duzo mniej zapłacić to rzeczoznawce ale oni biorą 400 zł no i najlepiej gdyby auto uszkodzone było lub niekompletne

Jeżeli policzą powyżej tysiaka to bedzie sie opłacać isc do rzeczoznawcy. dasz mu te 400 zł on Ci obliczy wartość tak żebyś zapłacił tej akcyzy 300-500 zł , bo mniej niz 30% wartości auta nie może być. Wiec i tak bedziesz do przodu. Odkręcisz drzwi i kilka innych elementów i będziesz miał niby że auto niekompletne, bo rzeczoznawca z palca też Ci nie bedzie mogł obniżyc wartości auta :D

 

Pozdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak teraz, ale jakieś 3 lata temu z bratem kupowaliśmy a6c6 3.0Tdi i ominęliśmy akcyzę dzięki temu, że auto w Niemczech było zarejestrowane jako ciężarowe. A od ciężarowych nie płaciło się albo nadal nie płaci akcyzy. A Co do poliftów za 15-16tyś to faktycznie śmieszne, ja swojego wystawiłem za 21999pln i dosłownie kilka telefonów... i również stwierdziłem, że jak się nie znajdzie konkretny kupiec to na siłę nie sprzedaje. Zmienić na e90 zawsze się zdąży :)
Opublikowano
Witam ja też właśnie rozglądam się za bmw i upatrzyłem e46 2.0 143km z 2002r z przebiegiem 186000 (benzynka)na 18calowych alusach za 17800zł.Auto na zdjęciach prezentuje się fajnie oprócz małej wgniotki z lewej strony nad zderzakiem.Auto do obejrzenia w Sieradzu,może ktoś patrzyl już na ten samochód to poprosił bym o opinie :D
Opublikowano

Tu masz odpowiedni dział:

viewforum.php?f=44

Wrzuć link do auta, do tego nr VIN i będzie git.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak wyżej, nie ten dział.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Witam, przymierzam się do zamiany mojej A4 na E46 320d.

Moje pierwsze pytanie, czy mógłby mi ktoś krótko napisać, jakie mają "bolączki" i na co warto zwrócić uwagę?

Co sądzicie o regenerowanej turbinie ? (317k przelotu ma, gdzieś przy 280-290 była regeneracja).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko zostało już napisane na poprzednich stronach; jeśli chodzi o regenerację turbo to zależy gdzie i jak zrobione, jakiś papier chociaż jest czy tylko na gębę?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam po przerwie :)

Czy jest znacznie odczuwalna różnica w silniku z modelu 318i - 143KM a tym z modelu 320I - 170KM. Miło by było gdyby ktoś się wypowiedział kto jeździł tymi motorami ... Chodzi mi o elastyczność silnika i kulturę pracy, przyspieszenie i czy w ogóle warto pchać się w 2,2 jesli ktoś jeżdzi ogólnie mało i po mieście :)

 

pozdrawiam Marcin

_______________________________________________________________
Opublikowano

Rozglądaj się za autem zwracając szczególną uwagę na stan techniczny. A kupisz to co będzie miało najlepszy stosunek stanu technicznego do ceny.

Jeśli mało jeździsz to chyba najbardziej rozsądna rada.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Witam po przerwie :)

Czy jest znacznie odczuwalna różnica w silniku z modelu 318i - 143KM a tym z modelu 320I - 170KM. Miło by było gdyby ktoś się wypowiedział kto jeździł tymi motorami ... Chodzi mi o elastyczność silnika i kulturę pracy, przyspieszenie i czy w ogóle warto pchać się w 2,2 jesli ktoś jeżdzi ogólnie mało i po mieście :)

 

pozdrawiam Marcin

 

Jest zasadnicza różnica między silnikiem 4 i 6 cylindrowym, rzecz jasna ten większy lepiej jedzie z dołu i generalnie ma lepszą elastyczność i kulturę pracy, nie mowa o ładnym dźwięku :) Miałem okazje jeździć E39 523i , wprawdzie to inny silnik ale moc ta sama, auto bardzo fajnie jechalo, w sumie to sie zdziwilem ze az tak dobrze. Jezdzilem rowniez 318i E46 o mocy tam około 120-130 koni nie pamietam dokladnie i jechalo srednio, nie bylo biedy do normalnej jazdy starczy, ale dla mnie to za malo.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

bierz r4 :cool2: 143km ci wystarczy na taką jazdę jak mówisz a nawet na więcej :cool2:

2.0 143km r4 lepiej się zbiera i mniej pali niż 2.0 150km r6 :cool2:

viewtopic.php?f=69&t=197234

2.0 r4 143km - http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/e46_2-edycja/313/e46_318i.html

2.0 r6 150km - http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/275/e46_320i.html

2.2 r6 170km - http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/e46_2-edycja/316/e46_320i.html

Opublikowano
Też - tak myślę - R4 mi wystarczy w zupełnośći - jest jeden problem - jak taką pewną znaleźć ? :)
_______________________________________________________________

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.