Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego grzedzian, zazwyczaj jest tak, że ceny na allegro i innych są zaniżone, i właśnie tymi wyższymi należałoby się kierować. O ile się szuka porządnego egzemplarza. Pamiętaj też o tym, że takie M3 w e46 jeśli już bite, to raczej rzadko tylko do wyklepania. Najczęściej się okazuje, że jeszcze sporo trzeba wymienić, czego na pierwszy rzut oka nie widać. A M-ki lubią generować niespodziewane koszta.

Co do konkretnych cen, to już zależy od rocznika, przebiegu (mówimy tylko o tych przebiegach dających się sprawdzić i już po sprawdzeniu) itd.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i poszukuję M3 E46. Ile mniej więcej zielonych trzeba na to przeznaczyć i ile kosztowałaby bita do wyklepania? Bo ceny z allegro i ebay-a nie są zbyt dokładne i niektóre są mocno zawyżone względem wyglądu i stanu auta. Z góry dzięki. :roll:

Za półtora roku i tak ceny będą inne.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
a co myślicie o tym: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11057883

dziś oglądałem, naprawdę zadbana. Skóra (pół skóra) jak nowa, kierownica nie wytarta, lakier moim zdaniem bardzo dobry. Lecz bez książki serv.

Oglądałem. SZROT!

A i sprawdz sobie numer VIN i bedziesz wiedzial ile razy wiecej ma najechane :D

 

Moim zdaniem,nie bitych aut niema(to tak jak z dziewicami :)

A co ty dzieciom do łóżka wchodzisz? :D Im auto starsze tym wieksze prawdopodobieństwo przeszlosci kolizyjnej autka, ale nie zawsze! Czasami nawet auto moglo miec lakierowane coś tam (załóżmy całą strone) ale mogło być to porysowanie na parkingu lub w domu przez psa chcącego otworzyć drzwi... Nie koniecznie auto malowane musiało miec kolizję poważną! I jesli jest ładnie zrobione, bez zlewów i przebarwień to wg mnie jest warte kupna, a jesli jeszcze jest dokumentacja pokazujaca jak wyglądało przed lakierowaniem to juz w ogóle...

Opublikowano
Co do cen to w sumie racja. Nawet jak trzeba wymienić trochę rzeczy to myślę że się opłaca. Chociaż jakby akurat szczęście szprzyjało może się trafić model lekko bity. I różnica w cenach przez te dwa lata raczej nie powinna zbyt drastycznie spaść bo co jak co ale M3 swoją cenę raczej trzyma.
Opublikowano
bo co jak co ale M3 swoją cenę raczej trzyma.

ceny M3 także spadają. Popatrz chociaż na E92. Kiedyś kosztowało niecałe 300tyś zł, a teraz już są za 130tyś! Ale pewnie jakieś boby :D Tak czy siak ładne ///M3 E92 kupisz za niecałe 200tyś, a ładne ///M3 E46 za niecałe 100tyś. A niedobite ///M3 E36 za 35tyś, oczywiście 3.2l 321KM ;-)

Opublikowano
Hm no skoro tak mówisz to mi się upiecze i ceny zejdą do tych 40 tyś. Bo mi M3 wystarczy z mniejszym silnikiem jako pierwsze auto ale tak żeby z 2.0 miał i te 200km a później to już się modyfikacje silnika zrobi. :wink:
Opublikowano

Witam,

Taszko82 widzę że tak jak ja, też szukasz.Masz może na myśli tę za 66900 z Ostrowa Wlkp.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11039423

Byłem ją oglądać, komis import z Francji. Byłem z nią na stacji diagnostycznej, amortyzatory słabe ("podobno dlatego że auto nie jest użytkowane"- słowa diagnosty), cała płyta podłogowa pokryta nową konserwacją-wosk, silnik głośny i pracuje metalicznie twardo, drzwi zamykają się topornie, brak książki i jakichkolwiek faktur. Brak ochoty na wizytę w ASO BMW, podobno z braku czasu.

Środek czysty, fotele ładne nie poprzecierane, Ładne skóry.

Wycieczka 300 kilometrów, i dałem sobie spokój.Szukam dalej konkretnej sztuki.

 

Pozdrawiam.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano
Hm no skoro tak mówisz to mi się upiecze i ceny zejdą do tych 40 tyś. Bo mi M3 wystarczy z mniejszym silnikiem jako pierwsze auto ale tak żeby z 2.0 miał i te 200km a później to już się modyfikacje silnika zrobi. :wink:

A o jakim modelu M3 ty mówisz? 2.0l raczej nie ma 200KM! A silników ///M nie modyfikuje się tal łatwo jak zwykłe... Tam jest wszystko tak dograne, że szok! Już widziałem magików, co powgrywali mody do silników, a póżniej zaworki porobiły stempelki na cylindrach :twisted: Gwarantuje ci ze jak kupisz ///M3 e36 nawet z silnikiem 3,0l to będziesz strasznie podniecony i wystarczy ci to na dłuższy czas...

Opublikowano

sorry za OT

ostatnio oglądałem tvn turbo opt, i było tam m3 e46 o koleś tam miał coś kolo 600 ponad koni

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
co do tego bmw z linka to dziwi mnie czemu kierownica nie jest w m pakiecie moze jest to 2 kierownica czyli moze powypadkowa.
Opublikowano
ja kupilem miesiac temu 330cd szukalem jej ogolnie dlugo moze z rok przegladalem internet i ogbladalem pare na zywo wkoncu zdecydowalem sie kupic ta poniewaz bylem juz zmeczony tymi jazdami i ogladaniem po polsce puki co nie zaluje jest super czarna pelen org m pakiet bezowe skory navi harmon kardon full wersja z polskiego salonu wersja shadow line dodatkowo w srodku wykonczenie w carbonie kosztowala mnie 61 tys. Pierwszym wlascicielem byl wlasciciel salony bmw tarnowski taki szczegol co przemawia wedlug mnie za tym ze auto bylo w dobrych rekach :)
Opublikowano
No to rzeczywiście nie opłaca się kombinować. Tylko hajs zbierać i kupić normalną, a skoro mówicie, że ceny spadną a pewnie spadną bo wiadomo że samochód wraz z latami traci na wartości to możliwe że się wyrobię. :mrgreen: Tak na marginesie planowałbym też kupno ESS supercharger do tejże właśnie emki. :D
Opublikowano
Tak na marginesie planowałbym też kupno ESS supercharger do tejże właśnie emki. :D

Pierw naucz sie jezdzić np E46 ///M3, naucz sie wykorzystywać pełną moc, a dopiero poźniej pomysl o tym. A ESS to który stage myslisz?

Opublikowano
Jak szaleć to szaleć. :D Widziałem tylko jedną taką na stronie ESS za 6 tyś $ więc nie wiem jeszcze jak to jest. A co do nauki jazdy to ja ścigam się w sportach motorowych więc trochę w tych sprawach jestem kumaty co do techniki jazdy mocy itp. :lol:
Opublikowano

Ale odpowiedzcie mi jeszcze na jedno moje spostrzeżenie:

 

bo taka a6 lub passat jest droższy niż e46 - w tym samym roczniku - czy chodzi tu o eksploatacje??? awaryjność mam na myśli - albo wielkość auta???

Opublikowano
Ale odpowiedzcie mi jeszcze na jedno moje spostrzeżenie:

 

bo taka a6 lub passat jest droższy niż e46 - w tym samym roczniku - czy chodzi tu o eksploatacje??? awaryjność mam na myśli - albo wielkość auta???

po ogólnie nie wiem czemu Polacy bardziej lubią VW, a są droższe w utrzymaniu, zawieszenie, rozrząd.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
Ale odpowiedzcie mi jeszcze na jedno moje spostrzeżenie:

 

bo taka a6 lub passat jest droższy niż e46 - w tym samym roczniku - czy chodzi tu o eksploatacje??? awaryjność mam na myśli - albo wielkość auta???

 

A6 to klasa wyżej. A mówiąc Passat masz na myśli nowy model, tzn. B6. Nowy model trzyma cenę, i nie chodzi tutaj o rok produkcji, ale o to, że to już B6 , a nie B5 FL.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Ale odpowiedzcie mi jeszcze na jedno moje spostrzeżenie:

 

bo taka a6 lub passat jest droższy niż e46 - w tym samym roczniku - czy chodzi tu o eksploatacje??? awaryjność mam na myśli - albo wielkość auta???

Segmanty pomieszałeś kolego, bo to jest tak:

bmw 3 - audi a4 - vw golf

bmw 5 - audi a6 - vw passat

bmw 7 - audi a8 - vw jakiś tam :P

Opublikowano
bmw 3 - audi a4 - vw golf

golf to jest kompakt, a seria 3 nie jest z wyjątkiem kompakta :)

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
bmw 3 - audi a4 - vw golf

golf to jest kompakt, a seria 3 nie jest z wyjątkiem kompakta :)

no dobra, więc:

bmw 3 - audi a4 - vw bora :D

tak czy siak przedni napęd dobry jest dla "dziefcynek" :P

Opublikowano

hihi bora tez kompakt :)

a z przednim napędem tez można poszaleć.... ale nie da takiej radochy z jazdy jak RD, no chyba ze magiczna x, choć szczerze 4wd wydaje mi się lepsze, i quatro tysz :) (w sporcie)

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
Quatro to nie tylko w sporcie się dobrze spisuje. Przednim napędem owszem można się pobawić ale nie da tylu możliwości i wrażeń co RWD. Miałem okazję jeździć Mitsubishi Lancerem Evo IX z 4WD i to jest dopiero zabawa. :lol: W gruncie rzeczy ja zostaję przy RWD i BMW. :mrgreen:
Opublikowano

No i co teraz myśleć o tych autkach ? Kolego ‘frack’ miałem na myśli tą, której link wkleiłeś. Jest to wg mnie cena raczej z górnej półki jak za ten model. Ciężko znaleźć droższa u nas w Polsce. Skoro ktoś wystawił ją za taką cenę to musiał być pewny, że autko jest TIP TOP. Jak sam widziałeś tak nie było i raczej nie jest.

Kolego lisek1985 cena 61k zł za taką wersję to cena, którą idzie jeszcze zaakceptować i gdybym miał na oku taką z takim właśnie wyposażeniem to też brałbym ją pod uwagę. Ja na razie oglądam od września i chciałem coś kupić na wiosnę. Teraz kiedy poczytałem różne opinie i poprzeglądałem niektóre oferty stwierdzam, że wcale nie łatwo będzie kupić coś ciekawego. Niestety nie jestem na tyle zamożny by kupić pierwszą lepszą i potem nie martwić się o to czy będę coś dokładał czy nie.

Na razie dalej szukam i przeglądam, rodzina z Niemiec tez ogląda czy coś ciekawego się koło nich pojawi ale przy sprowadzeniu będę musiał pokombinować z akcyzą bo inaczej cena wyjdzie z kosmosu.

Na razie by zaspokoić rządzę szybkiego autka buduje Golfa II z silnikiem VR6 i wtedy spokojnie będę mógł szukać odpowiedniej 330CD.

Mimo wszystko uważam, że poza mną jest jeszcze wielu chętnych, którzy chcieliby właśnie ten model wyhaczyć w dobrym stanie więc chyba dla nas wszystkich ich nie wystarczy :(

Niestety w przypadku tego modelu podaż jest chyba mniejsza niż popyt oczywiście nie licząc tych modeli, których historia nie jest bliżej znana bądź jest znana ale niezbyt ciekawa dla zainteresowanego.

Opublikowano
No i co teraz myśleć o tych autkach ? Kolego ‘frack’ miałem na myśli tą, której link wkleiłeś. Jest to wg mnie cena raczej z górnej półki jak za ten model. Ciężko znaleźć droższa u nas w Polsce. Skoro ktoś wystawił ją za taką cenę to musiał być pewny, że autko jest TIP TOP. Jak sam widziałeś tak nie było i raczej nie jest.

Kolego lisek1985 cena 61k zł za taką wersję to cena, którą idzie jeszcze zaakceptować i gdybym miał na oku taką z takim właśnie wyposażeniem to też brałbym ją pod uwagę. Ja na razie oglądam od września i chciałem coś kupić na wiosnę. Teraz kiedy poczytałem różne opinie i poprzeglądałem niektóre oferty stwierdzam, że wcale nie łatwo będzie kupić coś ciekawego. Niestety nie jestem na tyle zamożny by kupić pierwszą lepszą i potem nie martwić się o to czy będę coś dokładał czy nie.

Na razie dalej szukam i przeglądam, rodzina z Niemiec tez ogląda czy coś ciekawego się koło nich pojawi ale przy sprowadzeniu będę musiał pokombinować z akcyzą bo inaczej cena wyjdzie z kosmosu.

Na razie by zaspokoić rządzę szybkiego autka buduje Golfa II z silnikiem VR6 i wtedy spokojnie będę mógł szukać odpowiedniej 330CD.

Mimo wszystko uważam, że poza mną jest jeszcze wielu chętnych, którzy chcieliby właśnie ten model wyhaczyć w dobrym stanie więc chyba dla nas wszystkich ich nie wystarczy :(

Niestety w przypadku tego modelu podaż jest chyba mniejsza niż popyt oczywiście nie licząc tych modeli, których historia nie jest bliżej znana bądź jest znana ale niezbyt ciekawa dla zainteresowanego.

to jeśli popyt jest większy niż podaż to już wiecie dlaczego są takie ceny .... a co do golfa II z silnikiem VR6 to mój kuzyn zbudował już takiego i powiem że bardzo fajnie jeździ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.