Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

z tego co wiem wiekszosc co ma 2.8 broni go jak moze,ze co to za roznica w pojemnosci itd ,a z tego co wiem to jest roznica znaczna, w konstrucji silnika, wieksze tarcze itd, szukalem takiego ale nieznalazlem w tym roczniku i wyposazeniu jakie chcialem, skonczylem z klokotem 2.0 i bo w 330d tez niebylo nic ciekawego :) w niemczech sa 330 beznyny fajne itd ale zabija te 17 czy 18 % od wartosci

jak bedziesz wytrwaly to szukaj 330

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
330 lubia olej w przeciwienstwie do 328 :D

🙃🙃

Opublikowano
328i ładnie brzmi, niektórzy uważają że lepiej niż 330i. Jestem zadowolony z silnika, żadnych awarii, do tego stopnia, że nie mając nic do roboty z samochodem, zabrałem się za poprawianie szczelin w karoserii. :duh: Czy bierze olej M54? W moim 1L starcza na 14-15 000 km. Jak miałem okres wściekłości, czyli ostra jazda tak w mieście (pod czerwone pole :mrgreen: ), jak w trasie w okresie letnim zauważyłem spożycie 0,10L na 1000 km. Olej Castrol SLX 0W/30 czyli rzadki. Generalnie polecam, bo spalanie przyzwoite 10-11L na 100km, ale po jakimś czasie będziesz chciał czegoś mocniejszego :mrgreen:
Opublikowano
ja się rozglądałem trochę za sedanem 330i z roku 2003-2005 (chciałem koniecznie 6-biegową skrzynie) i praktycznie nie da się takiego kupić... ewentualnie import z USA ale to trochę dużo motania... za to można wyrwać wersje ZHP które mają 235PS, które są mocniejsze od zwykłych 330i i nie było ich w europie, ale ceny dość abstrakcyjne
Opublikowano
a piszesz o 2.8 czy 3.0? bo po sygnaturce widze ze masz 3.0 ;)

 

PS. sliczny turing ;) tez pewnie nie latwo było znalesc takie cos ;p

 

Piszę o 330i. :D Niestety przed trzema laty w PL nic nie znalazłem w kombi, dlatego musiałem drałować do gebelsów i słono za to zapłaciłem :mad2: Łatwiej było o 330d.

Opublikowano
za to można wyrwać wersje ZHP

 

:?:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46#Performance_package_.28ZHP.29

 

taka wersja oferowana tylko jako sedan i tylko w USA:

* 175kW (238PS)

* 310Nm

* redline chyba od 7000 albo od 6800

* dyfer z krótszym przełożeniem

* 6.2s do setki (normalne 330i 6.5s)

* w standardzie m-pakiet i felgi 18" styling 135

Opublikowano
a piszesz o 2.8 czy 3.0? bo po sygnaturce widze ze masz 3.0 ;)

 

PS. sliczny turing ;) tez pewnie nie latwo było znalesc takie cos ;p

 

Piszę o 330i. :D Niestety przed trzema laty w PL nic nie znalazłem w kombi, dlatego musiałem drałować do gebelsów i słono za to zapłaciłem :mad2: Łatwiej było o 330d.

 

no o diselka 3.0 nie trudno, no teoretycznie bo te 3.0 to maja nasmigane i tez mogły mieć rożne przygody ale dużo większy wybór niz 3.0 benzynka ;p ale jakbyś kiedyś sprzedawał swoje cacko to napisz ;p

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Gdybym ja miał taki dylemat to szukałbym tylko i wyłącznie 330i. Jak coś trudniej znaleźć to znaczy, że bardziej warte szukania ;-)

 

To taka złota myśl poczęta na biegu.

Opublikowano
też przed kupnem mialem taki dylemat , przejchalem się 328 i 330 w sedanie, nie ma co ukrywać 330i idze lepiej, na każdym biegu ciągnie a 328 tylko na 1i 2 a póżniej jedzie bo jedzie i tyle, to prawda że 330i lubi olej, mój bierze na 5tyś.km 0.5-0.6l olej castrola 10w-60, mam już go 1.5 roku i co tylko musiałem wymienić na początku to czujnik położenia wałka rozrządu koszt 160zł zamiennik. Kup zadbane 330i a na pewno nie będziesz żałował .
Opublikowano
a 328 tylko na 1i 2 a póżniej jedzie bo jedzie i tyle,

otóż to, a już myślałem, że samymi zajazdami jeździłem :D dla mnie różnica, powtórzę, duuża

Opublikowano
Litr oleju na pol roku warty jest tej frajdy ktora oferuje 330,jezdze nia od 1,5 roku i dalej zachwycam sie jazda jak dziecko zabawka.pozdr.
Opublikowano

A najlepszy jest moment obrotowy, pojawia się przy włączeniu rozrusznika a kończy na czerwonej skali.

Wato zauważyć, że rożnica mocy pomiędzy silnikami to 20%.

Opublikowano
Ja napisze tak jezlei pszesz ze chcesz miec naprawde w stanie bardzo odbrym to nie zjedziez tak naprawde ponizej 40 tysiaków nie oszukujmy sie za te auta z tymi siklnikami w stanie BDB to nawt i koło 50 tysiaków trzeba dac tutaj dam ci linki do słabszych silnków z róznych roczników akurat co ja szukam i zoabcz ceny i wtedy zrozumiesz ze ceny aut u nas w poslce które wynosza za te silniki koło 30 tys to musza juz byc jakies zajezdzone , wysilone , i z przebiegami naprawde kosmicznymi !!! 1. http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?action=topInCategory&id=150597587&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&fuels=PETROL&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&crossBorderSearchEnabled=true&categories=SportsCar&minConstructionYear=2003&maxConstructionYear=2006&lang=pl 2. http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=150287828&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&fuels=PETROL&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&crossBorderSearchEnabled=true&categories=SportsCar&minConstructionYear=2003&maxConstructionYear=2006&lang=pl&pageNumber=1 3. http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=123213400&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&fuels=PETROL&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&crossBorderSearchEnabled=true&categories=SportsCar&minConstructionYear=2003&maxConstructionYear=2006&lang=pl&pageNumber=1 jest tego wiecej ale daje doi myslenia !!!
Opublikowano
tylko nie wiem na który silnik się zdecydować bo ceny podobne ale dużo łatwiej znaleźć wersje 2.8 niż 3.0

 

Ceny nie są podobne, chocby ze względu na rozbieżnosc roczników. Podobne mogą byc tylko w roczniku 2000. Potem przecież już nie robili 328i.

Wg mnie brać to co sie uda ustrzelic w super stanie, a znalezienie super 330i to nie lada wyzwanie. Pewnie sie da, ale ceny fajnych egzemplarzy niemal zawsze przekraczają 40 tys zł.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Trzeba być cierpliwym i czekać na polską ofertę, zresztą były takie rok temu, choć w "automacie". Owszem, kupisz co chcesz w DE, położysz dużą kasę ( ja tak zapłaciłem ), nawet 40% większą niż ceny ofert w PL, ale później przy sprzedaży stracisz, chyba że będziesz jeździł 10 lat.

 

W Polsce albo kupuje sie dobre auto dla siebie i jezdzi dlugie lata, albo kupuje coś przeciętnego modli sie w między czasie zeby sie nie rozleciało nic poważnego, ale wtedy można odsprzedac bez duzej straty.

U mnie w rodzinie na przykład auta jeżdza po 15-18 lat u jednego własciciela i to wydaje sie rozsądne podejscie. :)

 

Jest wersja trzecia kupowac dobre auto za wysoką cene i tracic po roku czy dwóch dużo na odsprzedazy, ale mało kogo na to stac.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Rozsądnie jest jeździć długo, ale generalnie w Polsce to 5-6 lat eksploatacji i następne wóz. Był dwa lata temu na allegro sedan, "automat", 1-wł, z polskiego salonu, life style, 98 000 km, za 50 000 zł. Dwa razy był wystawiany i pewnie się sprzedał. Była to dobra oferta i gdyby nie moje fanaberie, to pewnie bym go kupił, zamiast jechać do Niemiec, a później płacić chorendalną akcyzę. :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.