Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Załóż sobie cenę maksymalną, od niej odejmij pierwszy serwis i ubezp. oraz, nie wiem, na początek opony i hamulce. Resztę zrobisz w czasie.
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dokładnie jak napisał Ponta,

może bym pomyślał o wojej BMW żeby sprzedać. coupe z2001 r. 330ci, wszystko oryginał jak opuścił fabrykę. skóra jak nowa. auto utrzymane idealnie,żadnych przeróbek wszystko działa. nowe opony,posłuży lata bez inwestycji. jeśli jesteś zainteresowany to na priv napisz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To w takim razie chciałbym zadać kolejne pytanie - czy w budżecie 20 tys. znajdę jakieś B+G R6 Sedan ew. Coupe (myślę głównie o 320/323/325 ze względu na spalanie chociaż zdaję sobie sprawę z tego że 2.8/3.0 potrafi być bezpieczniejszą opcją, bardzo mile widziany szyberdach)? Czy może jest sens szukać trochę taniej by w 20 się zmieścić z założeniem instalacji (w tym ile by taka porządna kosztowała)? Powinienem się nastawić na M52(tu) czy bezpieczniejszą opcją jest szukanie jakiegoś 3 lata młodszego M54 czy wszystko jest kwestią im lepszy stan i lepszy sprzedawca, tym lepiej?

PS

Może głupie pytanie może nie ale gdzie polecacie szukać E46 poza otomoto? OLX? Grupki FB - które w szczególności?

Jak nie straszny Ci ewentualny remont to szukaj m54, jeździe lepiej z dołu a jak chcesz mieć spokój to szukaj serwisowanego e46 z m52tu. Znajdziesz niezłe auto w swoim budżecie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To w takim razie chciałbym zadać kolejne pytanie - czy w budżecie 20 tys. znajdę jakieś B+G R6 Sedan ew. Coupe (myślę głównie o 320/323/325 ze względu na spalanie chociaż zdaję sobie sprawę z tego że 2.8/3.0 potrafi być bezpieczniejszą opcją, bardzo mile widziany szyberdach)? Czy może jest sens szukać trochę taniej by w 20 się zmieścić z założeniem instalacji (w tym ile by taka porządna kosztowała)? Powinienem się nastawić na M52(tu) czy bezpieczniejszą opcją jest szukanie jakiegoś 3 lata młodszego M54 czy wszystko jest kwestią im lepszy stan i lepszy sprzedawca, tym lepiej?

PS

Może głupie pytanie może nie ale gdzie polecacie szukać E46 poza otomoto? OLX? Grupki FB - które w szczególności?

Jak nie straszny Ci ewentualny remont to szukaj m54, jeździe lepiej z dołu a jak chcesz mieć spokój to szukaj serwisowanego e46 z m52tu. Znajdziesz niezłe auto w swoim budżecie.

Czyli M52tu jest mniej awaryjny niż M54? Z czego to wynika? Na czym polegają głównie awarie M54 i jak dużo trzeba wtedy włożyć? Chciałbym też ogółem spytać czy nie ma gdzieś dobrego artykułu z cennikiem ile jakie naprawy w E46 wynoszą i na jakie powinno się być przygotowanym (i jak to jak to jest z gazem)? Z góry przepraszam jeśli odpowiedzią na moje pytanie jest użycie opcji wyszukaj.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Różnią się pierścieniami, to jest przyczyna spalania oleju w m54, "pomogły" też wydłużone interwały olejowe. Remont r6 często przekracza 10 tys. Dobra instalacja lpg to okolice 4 tys.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czyli po prostu lepiej jak poszukam M52tu niż M54? W sumie to może nawet i lepiej ze względu na design poliftu. Dobra instalacja domyślałem się że gdzieś koło tych 4 (gdzieś temat o E39 swego czasu widziałem więc domyślałem się że ceny te same wręcz) więc żaden czar nie prysł.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak ludzie pytają na co zwracać uwagę przy 20 letnich kapeluszach po 400-500k+ km nabite. Ręce opadają.

Tam może być do wymiany wszystko i nic, ale zaraz i tak trzeba będzie wkładać.

Opublikowano

mogę swoją 330ci sprzedać jak ktoś chce porządne auto to zapraszam. wersja coupe. czarna. nic nie zniszczona.skóry jak nowe. jest to egzemplarz w oryginale tak jak opuścił fabrykę.

bez żadnej rdzy.100% wszystko działa

Opublikowano

Cześć, przymierzam się do zmiany mojego E46, M54B22 na coś mocniejszego. Interesuje mnie E46 z silnikiem: 2.8, 3.0 w LPG lub 3.0D. Do dyspozycji mam około 20 tyś. Chciałbym się dowiedzieć, który z tych silników jest najbardziej rozwojowy i najprzyjemniejszy do jazdy z tego co wiem z 2.8 można wyciągać około 210/220km a z 3.0i oraz 3.0D około 250km bez dużej ingerencji. Interesują mnie koszty eksploatacji tych samochodów i ogólnie co bardziej polecacie do takiej jazdy. Ogólnie przebiegi nie będą robione duże bo około 5 tyś rocznie raczej takie weekendowe wypady. W moim aktualnym aucie najbardziej mnie wkurza, że się słabo zbiera z niskich zakresów obrotów i po kilku przejażdżkach dieslami około 130/200 konnymi spodobały mi się ich przyspieszenia podczas spokojnej jazdy, ale nie mam porównania z 2.8 i 3.0i po modach i chciałbym poznać waszą opinię na ten temat.


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć, przymierzam się do zmiany mojego E46, M54B22 na coś mocniejszego. Interesuje mnie E46 z silnikiem: 2.8, 3.0 w LPG lub 3.0D. Do dyspozycji mam około 20 tyś. Chciałbym się dowiedzieć, który z tych silników jest najbardziej rozwojowy i najprzyjemniejszy do jazdy z tego co wiem z 2.8 można wyciągać około 210/220km a z 3.0i oraz 3.0D około 250km bez dużej ingerencji. Interesują mnie koszty eksploatacji tych samochodów i ogólnie co bardziej polecacie do takiej jazdy. Ogólnie przebiegi nie będą robione duże bo około 5 tyś rocznie raczej takie weekendowe wypady. W moim aktualnym aucie najbardziej mnie wkurza, że się słabo zbiera z niskich zakresów obrotów i po kilku przejażdżkach dieslami około 130/200 konnymi spodobały mi się ich przyspieszenia podczas spokojnej jazdy, ale nie mam porównania z 2.8 i 3.0i po modach i chciałbym poznać waszą opinię na ten temat.


Pozdrawiam

A co ty chcesz "pomodzic" w wolnossacej benzie i jeszcze pytasz o koszty eksploatacji? Jedno drugiego sie nie trzyma.

Opublikowano
Cześć, przymierzam się do zmiany mojego E46, M54B22 na coś mocniejszego. Interesuje mnie E46 z silnikiem: 2.8, 3.0 w LPG lub 3.0D. Do dyspozycji mam około 20 tyś. Chciałbym się dowiedzieć, który z tych silników jest najbardziej rozwojowy i najprzyjemniejszy do jazdy z tego co wiem z 2.8 można wyciągać około 210/220km a z 3.0i oraz 3.0D około 250km bez dużej ingerencji. Interesują mnie koszty eksploatacji tych samochodów i ogólnie co bardziej polecacie do takiej jazdy. Ogólnie przebiegi nie będą robione duże bo około 5 tyś rocznie raczej takie weekendowe wypady. W moim aktualnym aucie najbardziej mnie wkurza, że się słabo zbiera z niskich zakresów obrotów i po kilku przejażdżkach dieslami około 130/200 konnymi spodobały mi się ich przyspieszenia podczas spokojnej jazdy, ale nie mam porównania z 2.8 i 3.0i po modach i chciałbym poznać waszą opinię na ten temat.


Pozdrawiam

A co ty chcesz "pomodzic" w wolnossacej benzie i jeszcze pytasz o koszty eksploatacji? Jedno drugiego sie nie trzyma.

 

Myślałem w przypadku 2.8 o modyfikacji wydechu, kolektora ssącego, wałka ssącego, koło zamachowe m50 z dociskiem od m57 oraz modyfikacji sterownika. A w 3.0 o wydechu, dolocie i sterowniku są wykresy w których po tych dwóch modyfikacjach niektórym na hamowni wychodziło po 250km.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wydaj kasę lepiej na wymianę całej zawiechy, bo te kapcie jeszcze na fabrycznych amorach jeżdżą.
Opublikowano
Niektórzy pakują po 3 tyś w same felgi, które i tak są w większości przypadków przeciętne. Więc myślę, że te modyfikacje dla zyskania 20/30km nie są złym pomysłem.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Auto będzie dawało więcej frajdy ze sprawnego zawieszenia, niż +30 KM przy prowadzeniu okrętu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niektórzy pakują po 3 tyś w same felgi, które i tak są w większości przypadków przeciętne. Więc myślę, że te modyfikacje dla zyskania 20/30km nie są złym pomysłem.

Wiemy o co ci chodzi ale to nie ma sensu. Pakowanie kasy w wolnossacy silnik. Nigdy nie dostaniesz tego czego oczekujesz i objedzie cie zwykle 2.0d z 450nm. 20tys to zbyt malo aby bylo fajnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie napisalem ze w benzyne nie warto sie pchac. Akurat w e46 wybrałbym tylko benze badz 3.0d. Chodzi o zdanie, kupie i zrobie mody w silniku, stad pytanie, jakie? Lepiej pieniadze przeznaczyc na doprowadzenie auta do super stanu niz "modzenie" w silniku.
Opublikowano
W takim razie porównując dwie zadbane BMW e46 jedna 3.0i lpg z komputerem delikatnie dostrojonym i ulepszonym (szybka odcinka, lepsza reakcja na gaz itp) a druga 3.0D podkręconą na 250km to która lepiej wypada pod względem osiagów i kosztów eksploatacji.
  • Moderatorzy
Opublikowano

lpg i zabawa w podkręcanie :mad2:

co to za dziwne kryterium stosujesz w ogóle zakupu pojazdu.

Kupuje się auto w dobrym stanie, albo złym będąc tego świadom i się je doprowadza to dobrego stanu.

Te twoje 20k starczy na e46, które nie jedzie, bo siorbie olej i kapie z pokrywy, albo jest wytłuczone jak W124 taksówkarza.

Te auta są STARE jak kapcie, tam do wymiany to się większość nadaje.

Kup e46 to ci tam zrobię listę w 20 sekund rzeczy za 10k zł do wymiany, a jak mi dasz 2 minuty to za 18k zł, a nie ruszymy silnika nawet, felg czy lakieru.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.