Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wiadomo ze za gotowca brc zaplaci w, autoryzowanym wiecej. Nic dziwnego, wiekszosc jeździ na skladakach a inni wola gotowe drozsze.

 

Jego wola ☺ tysiak za nic w sumie wyrzucił

szukam
Opublikowano

Koledzy. Szukam już drugi miesiąc. Oczywiście nic wartego uwagi (must have: R6 benzyna i fotele m-pakiet, najlepiej coupe choć nie koniecznie) nie znalazłem. Powiedzcie co sądzicie o tym:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320ci-ac-schnitzer-ID6ykuYf.html ? Lusterka i wydech na dzień dobry do wymiany na ori oraz z szyb przyciemnienie do zdjęcia (tak poza konkursem to da się to zrobić, aby efekt końcowy był OK?).

Widzicie na dzień dobry coś nie tak? A może ktoś z was zna ten wóz?

Opublikowano
Masz dział do oceny aut i tam zaloz temat z vinem.

Racja - nie zauważyłem. Ogłoszenie i tak już nieaktualne. :(

Opublikowano

Panowie, podepnę się i odświeżę temat. Ile obecnie trzeba dać za porządne e46 z 330Ci pod maską w M-pakiecie, roczniki 2003-2005?

I jeszcze jedno pytanie takie bardziej ogólne. Powyżej jakich przebiegów należy sobie raczej odpuścić kupno tego silnika? Czy jest sens kupować auto z 330i na pokładzie z przebiegiem powyżej 250 tyś, gdy planuję, że auto w moich rękach ma zrobić jakieś 150-200 tyś?

Opublikowano
Panowie, podepnę się i odświeżę temat. Ile obecnie trzeba dać za porządne e46 z 330Ci pod maską w M-pakiecie, roczniki 2003-2005?

I jeszcze jedno pytanie takie bardziej ogólne. Powyżej jakich przebiegów należy sobie raczej odpuścić kupno tego silnika? Czy jest sens kupować auto z 330i na pokładzie z przebiegiem powyżej 250 tyś, gdy planuję, że auto w moich rękach ma zrobić jakieś 150-200 tyś?

 

mi w zeszlym tygodniu stuknelo 300 tysiecy przebiegu, oprocz dolewania nieco olejku zupelnie nic sie nie dzieje. moc trzyma pieknie i ogolnie nie mam zastrzezen do samego silnika. jesli znajdziesz "w miare" zadbany to jeszcze sie nim nacieszysz ;)

Opublikowano
No to trochę mnie uspokoiliście, bo myślałem, że z takim przebiegiem, to jednak co i rusz trzeba coś wymieniać i niekoniecznie dużo to pomaga. Wychodzi jednak na to, że ten silnik, przy takim przebiegu, wcale nie musi być zjechany, a jeśli już trafi się jakaś naprawa, to po niej dalej można śmigać i cieszyć się z jazdy :)
Opublikowano
Panowie, podepnę się i odświeżę temat. Ile obecnie trzeba dać za porządne e46 z 330Ci pod maską w M-pakiecie, roczniki 2003-2005?

I jeszcze jedno pytanie takie bardziej ogólne. Powyżej jakich przebiegów należy sobie raczej odpuścić kupno tego silnika? Czy jest sens kupować auto z 330i na pokładzie z przebiegiem powyżej 250 tyś, gdy planuję, że auto w moich rękach ma zrobić jakieś 150-200 tyś?

 

mi w zeszlym tygodniu stuknelo 300 tysiecy przebiegu, oprocz dolewania nieco olejku zupelnie nic sie nie dzieje. moc trzyma pieknie i ogolnie nie mam zastrzezen do samego silnika. jesli znajdziesz "w miare" zadbany to jeszcze sie nim nacieszysz ;)

ja mam 320 tyś na lpg :D Tylko w innym aucie ale motor ten sam. Olej biorą (i tak zresztą małych ilościach około litr/10000 km) samochody z pierwszych lat produkcji, w bodajże 2002 albo 2003 to poprawiono :) Z większych problemów vanosy albo przedmuchy. To drugie spowodowane głównie niewłaściwym użytkowaniem jak pałowanie na zimnym albo zagrzanie silnika. Układ chłodzenia w BMW musi być tip top inaczej auto się odwdzięczy :( Głowice w M54 są aluminiowe i czasem razem z uszczelka pod głowicą może być do roboty głowica, a to już jest większy wydatek.. Jeszcze zależy jak, bo jak płyn wylatuje z silnika na zewnątrz to pół biedy i można dolewać co jakiś czas, ale jeśli płyn chłodniczy ucieka do oleju to nieciekawie. Mnie to na szczęście nie spotkało ale czytałem, że w tym silniku zdarzało się. Oczywiście to są pojedyncze przypadki i nie ma co narzekać. Ja bardzo polecam ten silnik ;) Jeden z lepszych w BMW. Stara dobra wolnossąca R6 bez turbin i innych dziwactw :D BMW bardzo długo montowało ten silnik, takie same są w E39 i E53.

 

Jak chcesz fajną sztukę to przygotuj z 30 pare tysięcy. Ludzie bardzo sobie cenią 3 litrowe e46, szczególnie wersję coupe. Z drugiej strony jeśli kupujesz samochód dla siebie to możesz pomyśleć o swapie. Sam silnik drogi nie jest a zadbaną e46 np. 318 czy coś w tym stylu można znaleźć za mniejsze pieniądze.

Opublikowano

Powiem tak:

Z jednej strony chciałbym te 3 litry, bo to chyba najrozsądniejszy wybór, jeśli chce się mieć naprawdę fajne osiągi za stosunkowo niską cenę (bo jakoś nie jestem w stanie dać alternatywy dla innego silnika w innym aucie za te 30-35 tys. zł z podobnych roczników).

Z drugiej strony jeszcze nigdy nie jeździłem autem z tylnym napędem (no, nie licząc poloneza :D ) i nie wiem czy taki 330i na początek to dobry wybór dla mnie, bo może najpierw powinienem się przyzwyczaić mając pod maską np. 318i (ten 143 konny). Pojeździć, zobaczyć i ewentualnie po pewnym czasie zastanowić się nad swap'em tak jak piszesz.

Opublikowano

Witam Kolegów

 

Od jakiegoś czasu choruję ciężko na e46 sedan i już jestem niedaleko od podjęcia decyzji o wymianie auta. Możecie mi podpowiedzieć jakiego silnika szukać (w grę wchodzą tylko R6) i za jaką kwotę trzeba przygotować na przyzwoite BMW?

Opublikowano
Wszystkie są dobre, najlepszy ponoć 2.8 liter(benzyna ofc). Na sedana to różnie, zależy od opcji, ale 15 tysi w zupełności powinno starczyć na w miare spoko egzemplarz.
Opublikowano
polecamy dolewać olej powiadasz :D ??

z Waszego doświadczenia są jakieś sposoby aby poznać po autku, że ma problem z nadmiernym apetytem na olej? Zasyfiony układ wydechowy (po spalanym oleju), brak mocy?

Przede wszystkim oryginalny przebieg niski, bedzie pewna formą gwarancji że auto pali względnie malo oleju. Takie 330i pow 250-300 tys km niemal wszystkie piją i to często wiadrami. jak kupisz cos z udokumentowanym przebiegiem ponizej 200 tys km masz dużą szanse ze pali mało, albo bardzo mało.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Powiem tak:

Z jednej strony chciałbym te 3 litry, bo to chyba najrozsądniejszy wybór, jeśli chce się mieć naprawdę fajne osiągi za stosunkowo niską cenę (bo jakoś nie jestem w stanie dać alternatywy dla innego silnika w innym aucie za te 30-35 tys. zł z podobnych roczników).

Z drugiej strony jeszcze nigdy nie jeździłem autem z tylnym napędem (no, nie licząc poloneza :D ) i nie wiem czy taki 330i na początek to dobry wybór dla mnie, bo może najpierw powinienem się przyzwyczaić mając pod maską np. 318i (ten 143 konny). Pojeździć, zobaczyć i ewentualnie po pewnym czasie zastanowić się nad swap'em tak jak piszesz.

 

Cześć, moim zdaniem nie idź w półśrodki i szukaj 330i :) Też miałem obawy, ale jak się przejechałem to nie mam wątpliwości, że był to dobry wybór. Również nie mam doświadczenia z tylnym napędem w rzeczywistości i nie zamierzam jak na razie wyłączać trakcji, z włączoną trakcją nie masz się czego bać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.