Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pete , witaj !

Masz rację że poprawnie po Polsku powinienem napisać konfabulacja a nie fabulacja jak jest po Francusku.

Nie da się ukryć że te 32 lata poza krajem to swoje robi.

Pozdrawiam.

nie no dobrze jest.

w skrócie:

w pierwszym przypadku kity.

w drugim kity w które samemu się wierzy :wink:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mała podpowiedź... NA PEWNO niższy.

O błędach generowanych podczas komunikacji po CANie z nieprawidłowym przebiegiem 655350 km można poczytać na googlach, zamiast pisać pierdoły.

 

Przepraszam za wyciągniecie posta ze strony nr 300, ale przeczytałem to dopiero teraz i aż mi głupio, tak masz rację, zwyczajnie przeoczyłem się, myślałem o przebiegu rzędu 65tys a nie 650tys ;)

Sprostowanie do odp na post http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=200081&p=2056381#p2056277

Opublikowano

320 czyli 2.0 150 koni czyli m52

323 czyli 2.5 170 koni czyli m52

328 czyli 2.8 193 konie czyli m52

 

to starsze jednostki, odrobine prostsze, raczej nie pijące nadmiernych ilości oleju. W autach przedliftem montowane oczywiście.

 

320 czyli 2.2 170 koni czyli m54

325 czyli 2.5 192 konie czyli m54

330 czyli 3.0 230 koni czyli m54

 

nowsze, może bardziej elastyczne, jako m54 lubią odrobine bardziej olej (szczegolnie 3.0). Auta po lifcie.

 

obie rodziny silników nie sprawiają wiekszych problemów, w każdym są czujniki wału i wałka które lubią strajkować, wiskoza też sie zużywa, w nowszych zawory disa w kolektorze. Normalne to cieknący podstawy filtra oleju (uszczelka pare zł ale roboty sporo) czasem też sonda/sondy lambda wymagają wymiany. Palą podobne ilości paliwa bez różnicy który silnik wybierzesz to różnice sa dość małe żeby nie powiedzieć nie do zauważenia podczas normalnej jazdy.

szukam
Opublikowano

Witam serdecznie.

To mój pierwszy post na tym forum. Ponieważ nie chcę zaśmiecać nowymi tematami, podepnę się pod ten.

Przyznam szczerze, że E46 podobało mi się od zawsze. Kiedyś myślałem o 330d, ale było poza moim zasięgiem finansowym. Potem też rozważałem, ale wiem jak ciężko znaleźć pewne auto więc odpuściłem temat. Ale teraz auto znalazło mnie. Mam "okazję" kupić E46 coupe z 2001 roku. Uszkodzone (walnięte w tył), ale w pakiecie dostaję zgromadzone przez właściciela części w kolorze nadwozia. Kwestia naprostowania i zmontowania. Autko to 325i 192KM w Automacie. Jeździłem, bardzo ładnie się zbiera, skrzynia zmienia biegi płynnie i nic nie szarpie. Ale i tak jeżeli kupię, to zmienię olej. W każdym razie samochód ma niecałe 220 tysięcy km przebiegu potwierdzonego książką serwisową i w ASO. Nie potwierdzałem sam, ale właściciel to dobry znajomy i tu się akurat wałka nie boję, bo sprowadził auto dla siebie, jednak sytuacja życiowa zmusza go do sprzedaży. Mam kilka pytań. Oczywiście o części rzeczy już poczytałem, ale informacje z pierwszej ręki są jednak zawsze lepsze ;)

- Jak ten silnik znosi LPG? Z tego co czytałem, to bardzo dobrze, ale może się jeszcze jacyś użytkownicy wypowiedzą. Póki co będę jeździł na benzynie, ale docelowo raczej będę chciał zamontować LPG, bo przebiegi się zwiększą.

- Czy ten silnik ma jakieś typowe usterki? Na coś powinienem mocno uważać przy ostatecznych oględzinach?

- Jak wygląda wasze doświadczenie z trwałością foteli? Bo w tym na jasnej skórze widać że jest mocno popękana i trochę mnie to drażni. Ktoś się bawił w renowację?

- I w sumie pytanie najważniejsze, ile Waszym zdaniem obecnie można dać za pewną sztukę E46 325i z pełną elektryką, nawigacją 4:3, grzanymi fotelami, xenonami itp? Pytam Was jako osoby znające się, bo otomoto czy allegro nie jest żadnym wyznacznikiem w tej kwestii.

Jak sobie coś jeszcze przypomnę, to zapytam :P Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano

barszczyzna - No niestety bywa ;D

Jak ostatnio siostra sprzedawała autko - seicento 900 z 98r. ale w stanie bdb. bo to po dziadku, który jeździł do kościoła i na zakupy z przebiegiem 60 tys. Jeden przyjechał oglądać - a nastepny (który odbył drogę 40 km) czekał pod domem na decyzję tego pierwszego. No i ten pierwszy kupił, a ten drugi musiał wracac drugie 40 km :P

Opublikowano

- I w sumie pytanie najważniejsze, ile Waszym zdaniem obecnie można dać za pewną sztukę E46 325i z pełną elektryką, nawigacją 4:3, grzanymi fotelami, xenonami itp? Pytam Was jako osoby znające się, bo otomoto czy allegro nie jest żadnym wyznacznikiem w tej kwestii.

.

 

Pewna sztuka to dosc szerokie okreslenie. Jedna pewna sztuka ma 150 tys km, a druga 400 tys km i tez jest zadbana i pewna (jak z dobrych rak). Ale ceny beda inne calkiem. Dla jednego auto cale lakierowane ale nie skladane z 2 jest dobre i pewne, dla drugiego dwa malowane elementy dyskwalifikują auto.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Czesc. Mam do Was pytanko. Chce zmienić moją obecna mazde 6 z 2006r na bmw e46 z 2004r. ze względu na to że mazda mi strasznie gnije. Bmw mają chyba lepsze blachy. Szukałbym auta w niemczech do 25tyś z przebiegiem do 150tyś. Interesuje mnie jakaś benzyna ale nie wiecej niż 2.5L do załozenia lpg lub diesel 2.0. Co moglibyście mi polecić? Aha i autko musi być w automacie. Mam już swoje lata i potrezbuje trochę wygody :D zastanawiałem się nad e91 lecz trochę drogie. Wole raczej w lepszym stanie ale troszke starsze
Opublikowano

chyba gorszej blachy od mazdy 6 nie mozna już mieć :D ale to domena japonczyków :P o ile silniki jeżdzą o tyle buda sie poddaje w kazdym aucie.

 

z przebiegiem moze być słabo żeby znaleźć do 150 tys, nie boj sie przebiegu przy beemkach, zupelnie inaczej znoszą przebiegi auta premium, ani po wnętrzu tak mocno nie widać, ani mechanicznie niewiele sie dzieje złego. Jak trafisz coś z prywatnych rąk to bierz chocby mialo 200/250tys.

 

masz 318 143 konie, masz 320 170 i masz 325 192. Z czego 318 to silnik 2l r4, 320 to 2.2l r6, 325 to juz normalnie 2.5 r6l.

 

R6 wiadomo klasyka, brzmi lepiej i jeździ fajniej, pali odrobinę wiecej, z racji na automat to bedą 2 odrobiny :)

 

a co moglibyśmy ci polecić ? znaleźć zadbany egzemplarz i po sprawdzeniu dobrym go kupić :)

 

myślisz że bedziemy ci rzucać ogłoszeniami tutaj ? :)

 

do lpg sie nada każdy aczkolwiek do 318 potrzebny jest w miare kumaty gazownik, a nie pierwszy lepszy.

 

W dieslu zapomnij o takim przebiegu przy 10-12 latach :)

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
170km ma silnik 2.2l a różnica jest spora przy zdrowych jednostkach, bo często zdarzają się silniki m54, które nie trzymają mocy, więc 2.5 może zostać objechane przez zdrowe 2.2

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich :)

prosze o opinie o BMW 316 Ti 1,8 z 2005 auto ma przebieg 197 tys.

Na co zwracac uwage ?

pozdrawiam

Edytowane przez Takira
Opublikowano
Witam wszystkich :)

prosze o opinie o BMW 316 Ti 1,8 z 2005 auto ma przebieg 197 tys.

Na co zwracac uwage ?

pozdrawiam

 

Na to, ze w 2005 nie robiono juz compactow.

Opublikowano
Witam wszystkich :)

prosze o opinie o BMW 316 Ti 1,8 z 2005 auto ma przebieg 197 tys.

Na co zwracac uwage ?

pozdrawiam

 

Na to, ze w 2005 nie robiono juz compactow.

 

w papierachb jest napisane 2005, wiec ...?

I to jedyna tego auta wada? :wink:

Opublikowano

Jak auto zadbane to brać

Dxtr71 Ci napisał że w 2005 roku już nie było ich w produkcji i prze co można zrozumieć że jak jedna żecz w ogłoszeniu jest fałszywa to i wszystko może być ...

Na pocieszenie to może produkcja z 2004 a pierwsza rejestracja 2005 roku i ktoś to utożsamił z datą produkcji.

Podaj Nr VIN to ci ktoś powie jak to jest

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
A warto interesować się już 11letnim autem? Z tego co słyszałem to e46 tez lubią pognic. Za 25tys juz bym chyba kupił zadbany egzemplarz. Przeraża mnie natomiast wiek auta . Obecnie mam z 06r i nie wiem czy opłaca się cofać . Może jednak poczekać z rok i uzbierać na e90? Chodziaz z drugiej strony teraz mógłbym sobie kupić full opcje z szara skóra automatem navi może nawet napędem na 4. I silnik 2.5 lub 3.0 tylko czy warto ?! Hmm...sam juz nie wiem
Opublikowano

Piszesz

A warto interesować się już 11letnim autem?
Przeraża mnie natomiast wiek auta

Hmm... jak Cię przeraża i po nocach nie będziesz spał to brać nowe.

Z grubsza na zachodzie auto po 4 letnim leasingu to 50% a po następnych 4 latach to 25% wartości nowego, po prostu coś za coś.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Ja rozumiem. Tylko chodzi o to czy 11 lub12 letnie auto będzie mi służyło bezproblemowo przez np. Następne 7lat. Bo chciałbym wpakować w niego np. Gaz, nowe ładne felgi, wymieniać wszystko z najwyższej półki, i zastanawiam się czy to autko odwdzięczy mi się niezawodnością i dobije do np.400TYS. Bo jak bym kupował to nawet liczę się z 250tys.przebiegiem. Chodzi również o to czy rdza.mi go nie zezre po 3,4,5,6,7 zimach?
Opublikowano
Witam wszystkich :)

prosze o opinie o BMW 316 Ti 1,8 z 2005 auto ma przebieg 197 tys.

Na co zwracac uwage ?

pozdrawiam

 

Na to, ze w 2005 nie robiono juz compactow.

 

w papierachb jest napisane 2005, wiec ...?

I to jedyna tego auta wada? :wink:

 

podaj vin i linka do auta to sie zoabczy, bo póki co to nic nie wiadomo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.