Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zależy od ilu dolną cenę ustawiłeś i ilość km.

bo takie co mają 200-300tkm to i za 2-3 tysie dorwiesz.

ale są i po 5 z przebiegiem pod 300 jak porobione:

link

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Witam. Na wstępie przybliże swoje dotychczasowe niewielkie doświadczenie związane z autami jakie posiadałem.

Mialem doczynienia m.in: Astrą G 1.6 8V 75km, GolfemIV 1.4 16V 75km oraz Hyundai Coupe gk 2.0 137km. Astra oraz Golf były wykorzystywane na dojazdy 8-10km i sporadyczne dłuższe trasy. Eksploatacja tych aut była praktycznie nie odczuwalna finansowo natomiast komfort jak i radość jazdy, była znikoma. Po przesiadce w dające namiastkę sportowego auta Coupe częściej robię trasy(200-300km) co przy prędkościach autostradowych jest katorgą ze względu hałas jaki panuje w kabinie.

Dlatego proszę o rade związaną z wyborem modelu BMW. Prośbę kieruję do was jako fanów, a przedewszystkim doświadczonych użytkowników różnych modeli bawarskiej marki.

Auto ma służyć na poranne i wieczorne powroty z pracy 10-15km oraz przynajmniej raz w miesiącu trasy 250km.

Proszę o w miarę obiektywne odpowiedzi w kwestiach:

1. Jakie polecacie wersje silnikowe do maksymalnie 15 tysięcy?

1. Na czym skupić się przy oględzinach E46 jeśli chodzi o typowe usterki techniczne.

2. Newralgiczne punkty, które mogą świadczyć o powypadkowej przeszłości.

3. Miejsca w których najczęściej widać skutki upływającego czasu.

4. Jeśli nie E46 to jaki inny model biorąc pod uwagę moje fundusze?

5. Jeśli macie auto na sprzedaż lub macie informacje na temat sprzedaży e46 godnego polecenia, proszę o przesłanie info na PW.

 

Pozdrawiam z nadzieją szybkiego dołączenia do grona posiadaczy! :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:mad2: Już się nie dziwię frustracji ludziom co siedzą tu dwa lata na forum. Ja tu jestem krótko ale normalnie :mad2:

Nie dalej jak 2-3 strony temu był IDENTYCZNY post. Normalnie dejavu.

 

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a co mają robić Ci co siedzą dłużej, np. od początku? :norty:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Kolego hipked po prawej na dole strony znajdziesz cyferki oznaczające ilość stron dotyczących tego co Ciebie interesuje a także co powinno interesować.Owych stron jest prawie 250.Przeczytaj je.
Opublikowano

Wkurzacie się na nowych użytkowników co najmniej tak jakby ktoś skrzywdził Waszą matke :)

Porządku w tym temacie raczej nie będzie bo każdy kto znajdzie ten temat chce uzyskać odpowiedzi na SWOJE pytania a że są niemal identyczne w całym wątku porozsiewane w poszczególnych postach no to już czytać za bardzo się nie chce - łatwiej zapytać.

Skoro ten temat jest skarbnicą wiedzy o e46 (wcale nie twierdze, że nie) to można go zamknąć. Czyż nie? Wtedy się skończą powielane pytania i cały ten burdel z tym związany.

Bo na ~250stron może około 15 to treść przydatna a reszta to pytania i odpowiedzi, że już było, że trzeba poszukać i poczytać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czytanie wszystkich stron jest bez sensu ale chociaż te kilka wstecz wypadałoby przejrzeć. Ja jak miałem problem z temperaturą silnika to przeczytałem 61 stron tematu na bmw.sport. i nie zadając po raz setny tych samych pytań problem rozwiazałem.
Opublikowano
Enter, skoro taki mądry jesteś, to odpowiedz koledze na pytania. Jesteś po lekturze całego wątku, uzbierałeś masę przydatnych informacji, ba - nawet zdołałeś określić ile jest tych przydatnych stron :cool2:
Opublikowano

Edek.by ja w porównaniu do Ciebie to jestem szczeniaczek i pod względem stażu na forum jak i wiedzy wyniesionej z tego wątku więc zostawie pole do popisu Tobie. :)

Uważam, że zamknięcie tego tematu załatwiło by sprawę - przebywa tu jakiś moderator z uprawnieniami? :)

Nikt nie chce zamknąć tematu ani nikt nie chce uporządkować informacji bo tu chyba nie o to chodzi, żeby było przejrzyście i użytecznie.

Bardziej chodzi o to żeby coś się działo... :D

Opublikowano

Jeśli traktujesz forum, jako pole do popisywania się to ciekawe masz podejście.

 

Nie wniosłeś do tego wątku na razie nic, a tworzysz kolejne posty, które są nawet mniej pomocne niż zachęcanie nowicjuszy do przeczytania tego tematu. Napisz do moderatorów, by zamknęli wątek i będzie po sprawie. Albo weź się za uporządkowywanie informacji, by wszyscy na tym skorzystali - byłoby wtedy przejrzyście i użytecznie :cool2:

 

Koniec OT z mojej strony.

Opublikowano
Jeśli traktujesz forum, jako pole do popisywania się to ciekawe masz podejście.

Nic takiego dosłownie nie napisałem. A chodziło mi o to że jak ktoś nowy napisze coś to starzy bywalcy piszą tutaj po to by sobie popisać bo zamiast odpowiedzieć to sieją sztuczny zamęt i naskakują na nowych. Takie forumowe skakanie sobie nawzajem do gardeł.

 

Albo weź się za uporządkowywanie informacji, by wszyscy na tym skorzystali - byłoby wtedy przejrzyście i użytecznie :cool2:

Ty także możesz się za to wziąć. Zresztą jak każdy użytkownik tego forum :)

 

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :D

Opublikowano
Jeszcze chciałem zapytać, czy do tego modelu są jakieś części które trudno dostać i trzeba ściągać z zagranicy? I jak wygląda sprawa dobrych zamienników?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma z tym problemów, są dostępne dobre zamienniki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jeszcze chciałem zapytać, czy do tego modelu są jakieś części które trudno dostać i trzeba ściągać z zagranicy? I jak wygląda sprawa dobrych zamienników?

 

Jak jestes fanatykiem to wszystko, liczac najrobniejsze srubki dostaniesz w ASO (www.realoem.com). Mozesz nawet sam poskladac swoje BMW od zera!

Oczywiscie zamennikow jest na rynku cala masa.

Opublikowano

Kolejne pytania (mam nadzieję, że mnie nie zlinczujecie :wink: ):

1. Czy silniki 2.0i 170km zasilane gazem wykazują znacząco większe zużycie poszczególnych elementów w porównaniu do egzemplarzy zasilanych benzyną?

2. Czy E46 z silnikiem 2.5i wszystkie miały montowane skrzynie 6-biegowe? Jak wygląda sprawa swapu takiej skrzyni do silnika 2.0i?

3. Trochę z innej beczki. W miarę rozglądania się za autem moją uwagę zwróciło także E39. Duże są różnice w cenach części w porównaniu do E46?

Opublikowano

1. nic sie nie dzieje jak instalacja dobra i dobrze założona i wyregulowana.

2. skrzynie 6 biegów pojawiły się chyba od 2003/2004r, poszukasz informacji to znajdziesz.

3. Troche bardziej złożone zawieszenie z przodu. Ale koszta nie są jakość drastycznie wieksze. Silniki są takie same do 3l, gadzety i elektronika taka sama jak w e46. Auto wygodniejsze na pewno, miejsca moze bardzo dużo nie ma ale jeździ bardziej jak limuzyna w porównaniu do e46.

szukam
Opublikowano

Ad 3. E39 z przodu ma wielowahacz, to jest to troche bardziej skomplikowane zawieszenie.

W praktyce to w wielu wersjach ma tez nivo z tylu i jak sie chce, zeby dzialalo, to czasem trzeba sie napocic.

Opublikowano

czesc wszystkim. jesli w zlym miejscu zadaje pytanie to prosze to przerzucic w poprawne miejsce. ale do sedna:

chce kupic bmw w kombi i moje typy to: seria 3 320d z 2000 lub seria 5 330d z 2000. i pytanie

wg wikipedi w 320d z 2000roku silnik to M47D20 bez common rail. czy to prawda bo roznie ludzie sie wypowiadaja na forum. i jesli ktos zna odpowiedz jak jest z seria 5 330d z 2000. silnik M57D30 bez czy z common rail.

dzieki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

320d przedlift jest na pompie rotacyjnej vp dopiero polift na cr.

3.0 od 184km w górę jest na cr.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Witam.

Podepne sie do tematu, z wydaje mi sie konkretnym pytaniem.

Szukam e46 mam dylemat nad silnikiem. Interesuja mnie:

320i m54 b22

318ci n42 b20

moglibyscie napisac cos wiecej o tych silnikach?

interesuja mnie awaryjnosc?

jakies typowe usterki?

Wasze opinie. Np stosunek mocy do masy. Spalanie w praktyce.

Co do 318 czy cilnik n46 b20 to to powiekszona wersja silnika z e36?

A i jeszcze dodatkowe pytanie czy 320d m47d20 tű to naprawde tak awaryjny model bo jak narazie spotykam glownie takie opinie. A na papierze wyglada calkiem calkiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A i jeszcze dodatkowe pytanie czy 320d m47d20 tű to naprawde tak awaryjny model bo jak narazie spotykam glownie takie opinie. A na papierze wyglada calkiem calkiem.

Szczególnie od tych, którzy nie mieli z nim styczności :lol: jak znajdziesz dobrze utrzymany egzemplarz, najlepiej od prywatnego właściciela, który "coś" w nim robił to warto :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Co do 318 czy cilnik n46 b20 to to powiekszona wersja silnika z e36?

Te silniki łączy to, że mają 4 cylindry i 16 zaworów. Poziom skomplikowania n42/n46 jest dość znaczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.