Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Koledzy mam do was pytanko. Chciałbym przeznaczyć na E46 maksymalnie 15 000 zł. Od pon do pt będę robił jakieś 60 km. Jaki silnik polecacie do tego modelu i wersję nadwoziową oprócz Compact bo nie podoba mi się. Jak wygląda awaryjność danego modelu z silnikiem i jego koszt utrzymania ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja dolewam litr na okolo 1000km,przykre ale niema sie co oszukiwac.

Po prostu jeżdzisz niesprawnym autem i tyle . Skoro wiesz ,że połyka takie ilości oleju to dlaczego tego nie naprawisz . Jadąc takim autem w dłuższą trasę to trzeba pamiętać nie tylko o tankowaniu ,ale i bańce oleju na dolewki :duh:

Opublikowano
Ja bral bym 328 albo 330i chodz 330 wiecej kosztuje ale jest 231 ps pod pedałem gazu :D

Tak jak mówiłem wcześniej, mam do wydania jakieś 28tyś, wydaje mi się że w tej cenie powinienem znaleźć coś rozsądnego w coupe z roczników po lifcie?

Opublikowano

Kamil witaj !

Pytasz

podać ewentualne koszty napraw i koszt użytkowania

Jak kupisz tz auto bez wkładu finansowego czyli przez najbliższe 12 miesięcy nic z eksploatacyjnych do wymiany to miej przygotowany budżet 1000zł rocznie i go odkładaj do tz portfela samochodowego.

Nie liczę kosztów paliwa co sobie każdy możne sam policzyć, np 100km tygodniowo spalanie 8 na 100 po 5,5zł tj 44zł tygodniowo oraz 2288 rocznie do tego wakacje i inne niespodziewane wyjazdy do rodziny.

Ty niby piszesz że będziesz tylko robił tygodniowo w dni robocze 60km ale to zawsze więcej wychodzi.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
To raczej pewne te km bo tyle do szkoły jest dlatego też pisałem do piątku. W sobotę to auto raczej będzie stało bo sobie dorabiam a w niedzielę no to wiadomo że gdzieś się przejedzie itp.
Opublikowano
Kup to na co Ciebie stać.I nie katuj kultowych silników gazem.Jesli nie podołasz kosztom spalania to kup cos czemu podołasz.Ortodoksyjne podejscie mam.
Opublikowano
Jako posiadacz wielu aut [na przestrzeni lat]z silnikami benzynowymi o pojemnosciach dużo wiekszych niz 328 czy 330 i w liczbie 15 sztuk-własnych -nie na handel,odpowiem Koledze powyżej : :duh: :mad2: .Ponadto fakt iż ja nie akceptuję gazu nie oznacza iz w jakikolwiek sposób mnie obchodzi czy ktos go ma czy nie.I nie upoważnia to do niegrzecznych odpowiedzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z taką kwotą kupił bym najlepsze 328i z końca produkcji i zostanie jeszcze coś na "dopicowanie" :wink:
Opublikowano
ja dolewam litr na okolo 1000km,przykre ale niema sie co oszukiwac.

Po prostu jeżdzisz niesprawnym autem i tyle . Skoro wiesz ,że połyka takie ilości oleju to dlaczego tego nie naprawisz . Jadąc takim autem w dłuższą trasę to trzeba pamiętać nie tylko o tankowaniu ,ale i bańce oleju na dolewki :duh:

ja tego tak nie widze,samochod chodzi jak zyleta,i po pierwsze inwestowac 10 tysiecy w naprawe bo tyle mnie by pochlonela tu gdzie mieszkam(nie wiedzac czy trafie na mechanika ktory dobrze to zrobi,zeby potem sie nie klocic i roszcic zwrotu pieniedzy za zle wykonana naprawe) w samochod ktory bedzie mial 13 lat z przebiegiem 270 000km,wart moze 20 tys.

Ale spoko jak ktos ma namiar na dobrego mechanika w zachodniopomorskim ktory to potrafi zrobic w przystepnej cenie to czemu nie!

nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano

Większe od 325 to nie mam zamiaru szukać a to przez to że nie ma fizycznej możliwości bezpiecznego wykorzystania potencjału tego silnika na naszych drogach a 170 km w 323i lub w nowszym 320i jest jak dla mnie wystarczającym silnikem. Przeżucając się z całych 45km z mojego obecnego pojazdu na 170 będzie sporą różnicą :D

A co do gazowania to jeśli wykona to ktoś co zna się na rzeczy i będzie dobrze serwisowane to pozostaje tankować i cieszyć się jazdą ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

rozmieszył mnie tekst o kultowych silnikach i profanacji w stosunku do zwykłego dupowozu. Jak by to było e28, e21, mustang czy inny już klasyk to rozumiem ze kult, klasyk, profanacja, ale w stosunku do e46 hmmm Gaz w nim nie jest żadną profanacją, kultowym modelem może być co najwyżej wersja M CLS, a dla kogoś kto nie ma 15 własnych aut jest to dobry i pewny sposób na obniżenie kosztów, bez stary dla silnika. Silniki m52 i m54 przy dobrze dobranej instalacji dają radę bez żadnych problemów i innych historyjek wyssanych z palca.

 

PZDR>

Opublikowano
Jak pisze KRIS85 raz że obniżenie kosztów jazdy a przy dzisiejszych instalacjach utrata mocy już jest nie odczuwalna. Rzecz jasna że trzeba na początku wyłożyć pewnie z 3 klocki na dobrą instalację.
Opublikowano
Z taką kwotą kupił bym najlepsze 328i z końca produkcji i zostanie jeszcze coś na "dopicowanie" :wink:

Znaleźć 328 po lifcie w coupe jest jeszcze trudniej niż 330Ci, aktualnie nie ma ani jednego na portalach aukcyjnych ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fakt ciężko będzie znaleźć taki okaz :mrgreen: ale czekaj czekaj pewnie jakiś przeszczep się znajdzie :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Fakt ciężko będzie znaleźć taki okaz :mrgreen: ale czekaj czekaj pewnie jakiś przeszczep się znajdzie :cool2:

Rozumiem, że po lifcie nie było już 328 w coupe? Nie jestem w temacie tego silnika, bo ciągle przeglądam tylko 330, więc nie wiem ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie mam pytanie.

Posiadam 320i 170PS przed liftem, bo rocznik 2001. Powiedzcie jaka jest rożnica miedzy 323i o mocy 170PS ? Czym te silniki się różnią :) Oprócz pojemności i momentu obrotowego oczywiscie. Jakas różnica technologii?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.