Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
czesc. Pisałeś że bardzo łatwo i tanio skompletować pancerny zestaw jednomasowy ze sprzęgłem z M57 Orientujesz sie mniej wiecej ile taka operacja mogłaby kosztować?
Opublikowano
Dzięki za podpowiedzi :) Znajomy ma mi sprowadzić jednak auto z Niemiec spod granicy z Francją, tej chwili raczej rezygnuję z poszukiwania samochodu w Polsce... Ma wypatrzone dwie e46 318i z 2002 roku od prywatnych właścicieli z udokumentowaną historią, itp, itd. Oglądał i ponoć są w dobrym stanie jak na ten rocznik. Powiedział, że na gotowe (czyli z prowizją dla niego) wyjdzie około 16,5 tys. Co ogólnie myślicie o takiej ofercie? Jak zdobędę fotki to się podzielę :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no właśnie to bardziej do tego działu.

za 2500E można już coś kupić w temacie 318i.

bez szału ale lepsze tamte niż nasze igły ze stodoły.

1500zeta sprowadzenie i 1000 rejestracja.

tak by wychodziło.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
ale w benzynie problem z dwumasa to nietypowa sprawa. Lepej patrz na poliftowe niz z poczatku produkcji.
Opublikowano (edytowane)

ostroznie bym tez podchodził do ich historii obie mają nieorginalne lampy z przodu i z tyłu czy zmienione dla wyglądu czy z musu

 

osobiscie polecał bym tez szukac auta na niemieckich blachach...im mniej miało kontaktu z polską drogą tym lepiej

 

ps. . Czarny lakier ładny ale trzeba myc co dwa dni ogólnie srebrny kolor moim zdaniem bardziej elegancki i szykowny no i z klasą

Edytowane przez PanMiyagi
Opublikowano

nie polecam kupować auta w Polsce,chyba,że właśnie jak kolega u góry pisze od klubowicza.Ja sam niedawno zakupiłem auto i muszę powiedzieć,że naprawdę się naszukałem.....,a autko znalazłem dopiero w Niemczech i to nie od razu.

Z tego co widziałem to u nas w kraju na rynku wtórnym są obecne same wraki,większość to oferty handlarzy których nawet nie warto rozważać.Jak ognia należy unikać samochodów modyfikowanych i tuningowanych:).Dlatego najlepiej wybrać się po auto do Niemiec...320i przed liftem to zmieściłbyś się jeszcze w małej akcyzie:)

Opublikowano

Koszt rejestracji (własnie dopiero sam kupiłem)

 

akcyza 7% ceny z umowy (do 2litrów) - jak się wpisze 2tys EUR to przejdzie - czyli 160zł około

przegląd - 95zł

zwolnienie z VAT w urzędzie akarbowym - 160zł

tłumaczenie papierów - 110zł

OC tymczasowe na 30dni -98zł PZU

sama rejestracja + opłata ekologiczna - ok 700zł

 

czyli w sumie jakos koło 1,5 tys zł sie zamknie całość ... pełna historia ASO i stan techniczny - bezcenne ;)

Opublikowano

Handlarz nie weźmie auta w Niemczech w w dobrym stanie i za cenę giełdową bo nic na niej nie zarobi.To normalne,że szuka kapcia do podpicowania żeby zarobić kilka tys PLN.Jak ktoś ma możliwość to tylko niemcy bo kupisz auto w takiej cenie jak jak w PL tylko,że bez przebitek albo w lepszym stanie.

 

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
no właśnie to bardziej do tego działu.

za 2500E można już coś kupić w temacie 318i.

bez szału ale lepsze tamte niż nasze igły ze stodoły.

1500zeta sprowadzenie i 1000 rejestracja.

tak by wychodziło.

 

No jak znajomy oglądał to bliżej 3000 euro za coś lepszego, za 2500 można ale compacta raczej, w sedanie są ale w stanie średnim zwykle... W sumie gość sprowadzał auta wielu osobom w okolicy i są zadowoleni :)

 

Brałbym 320i gdyby nie akcyza :mad2:

Opublikowano
ta czarna ma duzy przebieg jak na benzyne i moze sporo dolzysz do niej, skoro juz sie przesiadasz to kup wiekszy moze silnik, na benzynie nie odczujesz roznicy jak miales 320d bedzie ci sie wydawac ze idzie slabiej od tego 320d , chyba ze teac chcesz po katowac autko troche, ja bym na twoim miejscu bral minimum 325 na podtlenku lpg, fakt jak koledzy pozyzej jesli chcesz dobre autko to najlepiej wybrac sie do niemiec albo z forum tu , bo handlarze to maja ale ulepy wiem bo brat sie nabral i juz 8 kola dołozyl do 320d a robil 9 tys km
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Handlarz nie weźmie auta w Niemczech w w dobrym stanie i za cenę giełdową bo nic na niej nie zarobi.To normalne,że szuka kapcia do podpicowania żeby zarobić kilka tys PLN.Jak ktoś ma możliwość to tylko niemcy bo kupisz auto w takiej cenie jak jak w PL tylko,że bez przebitek albo w lepszym stanie.

 

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Zgadzam się w 100% :cool2:

A dla autora mam taką propozycję ,żeby szukał może e39 523i . Piękny dzwięk silnika ,mocy nie brakuje w porównaniu do 2.0i no i komfort podróży nie porównywalny z e46 . Znajomy wyrwał ostatnio taką z 1999r praktycznie za pół ceny mojej e39 + opłaty ale naprawdę super zadbany . zaglądaliśmy wszędzie i nie ma się do czego doczepić ,no ale zobaczymy jak będzie z strony mechanicznej jak zrobi nią kilkanaście tyś .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ta czarna ma duzy przebieg jak na benzyne i moze sporo dolzysz do niej

A jaki ma mieć przebieg 15-letnia e46 za 11k? 150kkm? Tak jak jest teraz to wychodzi niecałe 17kkm na rok..srebrna ma ciekawy tylny zderzak :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Koledzy znacie gwintowane zawieszenia Supersport Performance? Jestem zainteresowany E46 330i ze Szwajcarii, która ma założone takie zawieszenie, ale nigdy o tej firmie nie słyszałem. Czy ktoś z Was miał z takim sprzętem do czynienia? Jak się to sprawuje na polskich drogach?

 

Przy okazji, co myslicie o autach sprowadzanych ze Szwajcarii? Czytałem, że zwykle są zadbane i dobrze wyposażone, ale z drugiej strony opinie takie, że często mają spore przebiegi lub są powypadkowe (albo po niewielkich stłuczkach, bo w Szwajcarii niewiele trzeba, żeby nie przejść przeglądu). Czy możecie mi coś więcej powiedzieć?

Mam na oku 330i za około 29000, przebieg ok. 180000, według książki serwisowej i sprawdzany w ASO, wydaje się dość wiarygodny.

 

I jeszcze jedno pytanie, które ASO BMW w Warszawie najlepiej wybrać na przegląd przed zakupem?

 

Dzięki!

Opublikowano
i wy myślicie że samochód co ma 10-13 lat ma przebieg około 200tys chyba jakiś żart oczywiście tyle mają ale po przejechaniu granicy
Opublikowano

no nikt normalny w to nie wierzy. Tak samo kupowanie auta w DE ale nie od prywatnej osoby tylko z komisu jest tak samo szczesliwe jak kupowanie u nas w komisie.

 

tylko i wyłącznie oferty prywatne, najlepiej żeby auto było jeżdzone przez długi czas, np. ponad 5 lat. Najlepiej od pierwszego właściciela daje jako takie możliwości wiary w to co widzimy.

 

Dopóki każdy z nas bedzie chciał tyłek szkłem utrzeć co widać po takich tematach zakładanych gdzie chce kupić auto za połowe wartości, a potem beczy że się psuje. Do tego kazdy chce poniżej 200tys i wszystkie auta mają poniżej 200tys wedle życzenia. Benzyny tak samo są krecone nie ma litości.

 

Obraz typowego polaczka niestety, na forum mu powiedzą że szrot że badziewie ale za miesiac znajdzie inne ogłoszenie i tak kupi i tak kupi jeden z drugim pazdzierza :P

szukam
Opublikowano

szokujące to jest

 

zawsze trzeba przedewszystkim patrzec na ogólny stan auta jak auto jest widac bardzo zadbane to mozna nawet olac licznik zgóry traktując ze kłamie

 

No a auto kupowac w Niemczech od Niemca a nie z Niemiec od Polaka

 

poza tym nie kazdemu by sie chciało kombinowac niewiadomo jak przy aucie za 11tys przy Q7 to juz sie opłaca

Opublikowano
najlepsze pieniadze właśnie zarabia się na tanich autach takich do max 20-30tys bo jest masa części zamiennych i tanio można podpicować :) i fruuu frajerowi :) tak właśnie myślą handlarze a ich słynne powiedzenie brzmi " przyjdzie głupi weźmie kupi ":)
Opublikowano

mysle że kupic Q7 ładnie wygladajace za 50tys cofnąc licznik i ladnie umyc i sprzedac za 70tys to lepszy deal niz pierdzielic sie z czesciami naprawami i zarobic 2tys

 

kazdy handlarz tez wie ze dobre auto lepiej sie sprzeda i szybciej niz jakis szrot gdzie dwa miesiace trzeba przy nim majstrowac takimi składakami po 5 dzwonach handlują tylko najgłupsi rumuni i turasy takie auto na pierwszy rzut oka widac ze szrot

 

wątpie by było tak że auto za 11tys wygląda pięknie i nie ma w nim do czego sie przyczepic a później okaże sie że jest 2w1 czy banan czy inny zlepek bo tak auta sie nieda odrestaurowac by nie było śladu i jeszcze się w tej kasie handlarzowi opłacało i cos zarobił bo to masa roboty i kasy jak by nie było

 

Nie wpadajmy w paranoje auto trzeba dobrze obejżec i sprawdzic jak jest wporządku zadbane to można kupic ładne auto odrazu się widzi ...No chyba że ktos nie zna sie wcale

Opublikowano

Przy okazji, co myslicie o autach sprowadzanych ze Szwajcarii?

 

Auta sprowadzone z Szwajcarii są bardzo dobrze wypasione tutaj gdzie mieszkam tygodniowo sprowadza sie około 20 aut z CH

powiem tak cena jest wieksza jak w PL jakieś 3-4 tys w zaleznosci od auta mozna kupić fajna brykę lekko uszkodzona,

podaje przykład

http://axa.ricardo.ch/kaufen/axa-winterthur-fahrzeuge/bmw-320d-advantage-11296673-17976415-5/w/an715435132/

lepiej kupic i samemu zrobić takie auto jak kupić ulepa z PL:)

Opublikowano

Dostala po zawieszeniu, prosto to ona jezdzic nie bedzie....

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.