Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No to mozesz zrobic downgrade opisy do 323i coupe :).

Paradoks jest taki, ze ten 323 chyba jest deczko zrywniejszy od 325, a na pewno wytrzymalszy.

Opublikowano

jak już ciągne tak temat to mam pytanie bo zmieniłem miesiac temu orginalne kompletne sprzeglo i teraz chce jeszcze zmienic oleje w silniku i skrzyni biegów

do silnika musze kupic chyba 7litrów ? jaki polecacie do tego silnika ? przebieg 200tys z groszami zawsze sama benzynka

a i ile oleju tam do skrzyni wchodzi 2litry starczą?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

Ale mam przemyśleń. Z ciekawości przejechałem się 2.0TS (150 koni) alfą kumpla ( benzyna ofc )i stwierdziłem że taka moc w by mnie zadowoliła :] Nie wiem dokładnie jak to wygląda z BMW, ale myślę że BMW wypada nawet lepiej (patrząc na dane). Dlatego mam do was obeznanych w temacie pytanie. Na tapecie jest wersja coupe: 20-25k zł do wydania.

 

Co sądzicie o:

1. M54 B22 (320i)

a) osiągi

b) Najczęstsze usterki silnika i osprzętu

2. M52TU B25 (323i)

a) osiągi

b) Najczęstsze usterki silnika i osprzętu

 

Który wypada lepiej? A może pakować się w coś mocniejszego? Tylko nie chce przesadzić. Obecnie posiadam astre II 2.0DI 82KM ( przy tym wozie to każde jak rakieta :s )

Doradźcie coś zagubionemu w temacie :)

Edytowane przez Mr_Zimi
Opublikowano
Za 25k to nie kupię raczej dobrze zachowanej 330i, i nawet teraz nie chcę. To auto zje mnie w całości :p Na rozpoczęcie przygody z BMW to imo 320i/323/325 w zupełności wystarczy. Interesuje mnie przede wszystkim dobry stan techniczny: jak na wiek tych samochodów, i ciekawe wyposażenie: najlepiej mpakiet, sportsize :cool2:
Opublikowano
2.0 150KM 2xVanos (M52TUB20) to kiepska opcja, silnik dość słaby i niezbyt oszczędny - pali prawie tyle co 3.0

 

W tej cenie przedlift 316/318. A jeśli nie musi być stan idealny to nawet 323i, ale poliftowe już będą same ogryzki.

 

 

W jakiej cenie? Bo kolega cos wspominal o 25k. Za te pieniadze to mozna juz 330i ogarnac a co mowa male benzyniaki poliftowe...

 

http://allegro.pl/330i-smg-f1-m-pakiet-sprzedana-sprzedana-sprzedana-i3327382396.html

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
2.0 150KM 2xVanos (M52TUB20) to kiepska opcja, silnik dość słaby i niezbyt oszczędny - pali prawie tyle co 3.0

 

W tej cenie przedlift 316/318. A jeśli nie musi być stan idealny to nawet 323i, ale poliftowe już będą same ogryzki.

 

Kolego, chodziło mi dokłądnie o M52TUB25 i M54B22. Poważnie nic nie kupie godnego uwagi za 25k ? Tylko 316/318 ?

Opublikowano

A dajcie spokoj, przesadzacie. Kumpel potrzebowal auta za 1500zł pojechalismy i wzielismy w ciemno 318i IS E30 i lata juz trzeci rok, nic sie nie stalo. Non stop na odcinie zapiernicza, dyfer z tylu zaspawal zrobil wydech, dolot i lata bokami, a silnik ma kompresje jak w katalogu. A pewnie jakbym tutaj wkleil linka z aukcja 2 lata temu to byscie wysmiali ze sie do niczego nie nadaje. To samo z innym znajomym ktory kupil oryginalnego schnitzera 523i 1997 z oryginalnym przebiegiem 190.000 za 12.000zł.

 

Poważnie nic nie kupie godnego uwagi za 25k ? Tylko 316/318 ?

 

Nie sluchaj ich, jak poszukasz to znajdziesz, czasem sie cos trafia. Poza tym nigdy w zyciu bym nie dal tyle za 316/318, tosz to nie chce jezdzic... No ale kazdy potrzebuje czego innego wazne ze smiglo na masce :) Trzeba jechac, obejrzec auto i zdecydowac, a nie odrzucac wszystkie aukcje "bo za tanie" to ze Wy wystawilibyscie takie auta 5 tys drozej, to normalka ale dla wielu ludzi to sa poprostu zwykle samochody i nie cenia sobie ich jak dziela sztuki, nie rzadko nawet nie wiedza co sprzedaja... Daj mi 25k i przywioze Ci gruba bmke w mocnym R6 a nie z jakimis 100 koniami :p Nie pisze ze pierwsza lepsza bedzie dobra, wiadomo ze wiekszosc beemek jest juz wychodzonych, ale trzeba poszukac, na przyklad swojej E46 szukalem 4 miesiace, a E39 szukalem 1 dzien. Sek w tym ze trojkami E46 czesciej jezdza mlodziaki a wiadomo jak mlodziaki jezdza, ja mialem juz trojke i teraz mam piatke. I jedyna trojka jaka jeszcze w zyciu kupie to bedzie M3 E46. Seria 5 to Idealny kompromis miedzy seria 3 a 7, nie jest tak ociezale a jednak wypad na wakacje z full bagazem to zaden klopot, w dodatku E39 w m pakiecie podoba mi sie najbardziej. Fakt, E46 polifty sa drogie, wg. mnie za drogie patrzac na ceny serii 5 i 7, ale idzie cos znalezc. Wlasnie wrocilem z przejazdzki, akurat na obwodnicy trafila sie alfa romeo Brera i Impreza WRX ganiali sie we dwoch to i ja sie podlaczylem do tanca, nie uciekli mi wogole. Brere przeganialem na kazdym biegu. No moze troszke WRX mi odchodzil ale byl wydlubany na 100% bo mial wydech nie serie, wiec zapewne i po programie byla. Nie to zebym sie tym jakos mocno scigal, ale czasem lubie sobie podgonic. A takim 318/316 to moglbys im co najwyzej pomachac na do widzenia :wink:

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Majac do wydania 20 tys na jakim roczniku byscie sie skupili jesli chodzi o kupno e46 ? Chce kupic takie auto zeby pojezdzic nim troche nie dokladac do niego od razu po zakupie. Ja myslalem nad rocznikiem 2002 ale czy za te pieniadze mozna kupic w miare przyzwoita e46?
Opublikowano
Zalezy jaki silnik i w jakim nadwoziu.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Wszystko zależy od "progu bólu". Jeśli chcesz doinwestowany na bieżąco serwisowany w ASO ideał, pomijając że takie bmw trafia się jak 1 na 100, to za 25tys możesz liczyć najwyżej na przedlift 316/318. Jeśli chcesz auto w miarę do jazdy to 323. A jeśli lubisz jeździć trupem to 330.
Opublikowano
Chce poprostu auto w miare zadbane nie dobydlone zeby mi sie nie zaczelo sypac jak kupie tylko tyle, silnik diesla bo lubie ta charakterystyke pracy diesli i tryb jazdy. Silnik raczej ten dwu litorwy nie trzy litrowy.
Opublikowano
Cos troche chyba przesadzacie z tymi cenami rozgladalem sie i srednia cena za rok 2002 to od 17 tys do 20. Mowie tutaj o sredniej nie najniższej i to silnik 320d a nie jakis 316. Wiec chyba troche moze wyolbrzymiacie ze za 20 tys nie kupi auta mozliwego do jazdy z 2002 roku.
Opublikowano
za 25tys możesz liczyć najwyżej na przedlift 316/318

 

Czytam i nie wierze :duh:

Na allegro nie ma nawet jednego idioty ktory wystawil przedlifta 316/318 za 20k a nie mowa za 25k... Wejdz i zobacz. Idac tym tokiem myslenia za swoje 330CI teraz krzyczalbys 55 tys racja?

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Rozgladalem sie na allegro na otomoto na tablica i raz na gieldzie bylem w krakowie i zdecydowana wiekszosc aut w roku 2002 nie przekracza 20 tys. Za 20 tys zaczynaja sie juz 2003 i 2004 roczniki z tym ze pewnie jakies doebane no ale zaczynaja sie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.