Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie, chciałbym kupić e46 compact 318ti (N42B20) w przyszłym roku z rocznika 2003. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat ksenonów. To jest produkt firmy AL? Czy występuje problem z wypalaniem odbłyśnika, bo w zwykłej e46 przy lampach AL jest metalowy odbłyśnik i kłopotów raczej nie ma. Jak wygląda zabezpieczenie antykorozyjne takich miejsc jak błotniki przednie i tylne, podłoga czy tylna klapa. Co do opcji wyposażenia, to czy występowały tylne elektrycznie uchylane okna? Tych aut jest niewiele i nie mam jak się przypatrzeć poszczególnym elementom.
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

okna występowały jak w kupejce ale to rzadkość.

jak zależy to można dołożyć samemu ale jest na tyle blisko do zamka że ręką można sięgnąć :mrgreen:

gdy nie grzebane przy blacharce to nic się nie dzieje z tymi elementami.

ja w swoim nie mam żadnej korozji rocznik '04

co do ksenonów to nie słyszałem żeby się sypały, sam mam halogeny i światło dają piękne.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Dziękuję za odpowiedź, pytanie tylko jaki egzemplarz uda mi się znaleźć. Na rynku pełno dość mocno uszkodzonych pojazdów, które są niedbale naprawione. Często są również braki w wyposażeniu fabrycznym, staram się nieraz rozkodować VIN i porównuję, jednak nieraz nie wiem czy wszystkie opcje muszą być wyszczególnione. Mam pytanko dotyczące Mpakietu, czy w przypadku jego występowania, w środku muszą być sportsitze i Mpakietowa kierownica, czy też są to niezależne opcje?
Opublikowano
Wszystko zależy od tego jakie przebiegi rocznie planujesz i jakim dysponujesz budżetem.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
blisko masz do granicy więc raczej sam bym na Twoim miejscu coś ściągnął.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Hmm, czytasz w moich myślach:) Na późną wiosnę lub wczesną jesień planuję wyjazd do Niemiec, wszystko zależy od planowanego na czerwiec wyjazdu . Przebieg roczny to 15tys, czasem mniej lub więcej. Budżet 21tys. zł, celuję w 318ti czyli n42b20, bo często podróżuję po Wrocławiu, wiec diesel raczej odpada ze względu na krótkie odcinki jak i mały przebieg roczny.
Opublikowano

Da się jakoś po zdjęciach sprawdzić czy sedan ma składane tylne siedzenia? Np. po podłokietniku jakiś inny jest. Pomijam "dzyndzelki" za które się pociąga, bo przeważnie zdjęcia są tak robione, że tego nie widać. W kombi składane siedzenia są standardem, prawda?

 

Co jest takim pakietem startowym który trzeba wymienić w e46 (323i,325i,328i) po kupnie? olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, filtr paliwa. Coś jeszcze? Ogólnie na taki pakiet startowy to ile +/- trzeba liczyć?

Czy jest w benzynie coś co trzeba zrobić po kupnie jak w przypadku klapek w dieslu?

 

Ma ktoś porównanie komfortu jazdy E46 z Civic VI i Passatem b5? Pytam, bo często widzę jak ktoś piszę, że do komfortowej jazdy jest lepsza E39. Tylko, że to raczej porównanie do E46 a nie do innych marek. Niestety nie miałem przyjemności jechać dłużej niż kilka km E46, dlatego pytam. Po kilku km nie można tego stwierdzić.

Opublikowano
sprawdź vanos ... jeśli chodzi o komfort to z pewnością w E39 jest wyższy ... jak użytkujesz auto ? czy jeździsz często w dalekie trasy czy raczej miasto i czasami trasa ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Domyślam się, że w E39 jest wyższy. Jednak mi wystarczy, że w E46 będzie wyższy niż w Civicu i Passacie którego teraz używam. Do pracy mam ok 17km. Jeśli chodzi o jakieś dalsze wyjazdy to oczywiście jakiś wypad na wakacje. Co jakis czas wypad na weekend. Raczje poruszam się poza miastem. Tak uśredniając do ok 70%/30% poza miastem/miasto.

 

A jeszcze jedno... jak jest z bagażnikiem w E46 sedan. Takie odniesienie, czy zmieszczą się np. 4 felgi z oponami 18 cali? Wiem, że to głupie odniesienie, ale zawsze to da jakiś obraz. Nie wiem dlaczego, ale bagaznik wydaje mi się mały. Jednak mogę źle oceniać.

Opublikowano

...nie zmieszczą się :)

jeśli porównasz do passata do bmw jest sztywniejsze choćby ze względu na inne zawieszenie ... ale z pewnością daje większą frajdę z jazdy ...zwłaszcza po zakrętach ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Da się jakoś po zdjęciach sprawdzić czy sedan ma składane tylne siedzenia? Np. po podłokietniku jakiś inny jest. Pomijam "dzyndzelki" za które się pociąga, bo przeważnie zdjęcia są tak robione, że tego nie widać. W kombi składane siedzenia są standardem, prawda?

 

Co jest takim pakietem startowym który trzeba wymienić w e46 (323i,325i,328i) po kupnie? olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, filtr paliwa. Coś jeszcze? Ogólnie na taki pakiet startowy to ile +/- trzeba liczyć?

Czy jest w benzynie coś co trzeba zrobić po kupnie jak w przypadku klapek w dieslu?

 

Ma ktoś porównanie komfortu jazdy E46 z Civic VI i Passatem b5? Pytam, bo często widzę jak ktoś piszę, że do komfortowej jazdy jest lepsza E39. Tylko, że to raczej porównanie do E46 a nie do innych marek. Niestety nie miałem przyjemności jechać dłużej niż kilka km E46, dlatego pytam. Po kilku km nie można tego stwierdzić.

 

Ja śmigam do Norwegii E46 1200km w jeden dzien i po trasie nie jestem zmeczony ani połamany, w srodku cicho, duzo zalezy od ogumienia, ja mam zimowki 205/55/16 to jest spoko, ale jak w lato wjada 225/45/17 to juz nie jest tak "komfortowo" :twisted: We wtorek lece do PL wiec mam nadzieje ze moj Messerschmitt sie spisze na 5 :cool2:

Opublikowano

W porównaniu do Civic to pewne, że będzie lepiej. Bardziej mi pasuje takie sztywniejsze zawieszenie niż "pływające" pewniej się czuje w takim aucie.

 

Ja śmigam do Norwegii E46 1200km w jeden dzien i po trasie nie jestem zmeczony ani połamany, w srodku cicho, duzo zalezy od ogumienia, ja mam zimowki 205/55/16 to jest spoko, ale jak w lato wjada 225/45/17 to juz nie jest tak "komfortowo" :twisted: We wtorek lece do PL wiec mam nadzieje ze moj Messerschmitt sie spisze na 5 :cool2:

 

W takim wzpadku nie ma się czym martwić.

 

Jedynie tak bagażnik... Kombi dużo bardziej mi odpowiada, ale ten sedan - piękny. Pozostaje znaleźć coś z składanymi siedzeniami i myślę, że będzie ok.

Opublikowano
A jeszcze jedno... jak jest z bagażnikiem w E46 sedan. Takie odniesienie, czy zmieszczą się np. 4 felgi z oponami 18 cali? Wiem, że to głupie odniesienie, ale zawsze to da jakiś obraz. Nie wiem dlaczego, ale bagaznik wydaje mi się mały. Jednak mogę źle oceniać.

 

 

Bagaznik ma 435 litrów. Nie jest olbrzymi. 4 felgi z oponami 18 cali nie wejdą do niego. Mało do którego sedana takei 4 kola wejdą do bagaznika....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Da się jakoś po zdjęciach sprawdzić czy sedan ma składane tylne siedzenia? Np. po podłokietniku jakiś inny jest. Pomijam "dzyndzelki" za które się pociąga, bo przeważnie zdjęcia są tak robione, że tego nie widać. W kombi składane siedzenia są standardem, prawda?

 

Co jest takim pakietem startowym który trzeba wymienić w e46 (323i,325i,328i) po kupnie? olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, filtr paliwa. Coś jeszcze? Ogólnie na taki pakiet startowy to ile +/- trzeba liczyć?

Czy jest w benzynie coś co trzeba zrobić po kupnie jak w przypadku klapek w dieslu?

 

Ma ktoś porównanie komfortu jazdy E46 z Civic VI i Passatem b5? Pytam, bo często widzę jak ktoś piszę, że do komfortowej jazdy jest lepsza E39. Tylko, że to raczej porównanie do E46 a nie do innych marek. Niestety nie miałem przyjemności jechać dłużej niż kilka km E46, dlatego pytam. Po kilku km nie można tego stwierdzić.

 

Składana kanapa - b przydatna rzecz. Niestety mój golas tego nie ma. A bagażnik może i sam w sobie nie jest mały, ale klapa limuzynowa nie pozwala ładować do środka sporych gratów. Dopóki nie urodził nam się dzieciak, to nie wiedziałem że będę tego żałował :( Np. duży wózek (nie spacerówka) nie wchodzi cały do kufra, i gondola musi jechać na kanapie z tyłu. Jak ktoś nie ma / nie planuje / ma dorosłe już dzieciaki to OK, ale w innym wypadku to raczej lepiej turasa brać :(

 

Pakiet startowy - można by jeszcze odmę wymienić, sprawdzić świece, akumulator

 

Komfort - no niestety też mi przestała twardość odpowiadać. Prawie 2 lata śmigam i kurcze jednak widzę, że trzeba było E39 brać. Na autostradzie albo na świeżej nawierzchni jest OK, ale po mieście i na większości naszych dróg jest już dla mnie za sztywno nieco. Szybko nie jeżdżę, a zresztą jak tu 316i szybko jeździeć, hehe, i wolałbym bardziej miętko. Tym bardziej, że chyba od tych wszystkich dziur wiele elementów kabiny w środku po prostu zaczeło (mi) skrzypieć i trzeszczeć. Nie wiem, może to od czegoś innego, ale jednak na każdym nawet małym wyboju coś tam piszczy, skrzeczy i hałasuje. Z tyły półeczka za kanapą, z boku coś w siedzeniach, w kokpicie itd. normalnie aż przykro słuchać :( Może to tylko mój egzemplarz, ale może jednak polskie drogi dają się we znaki? Do Passtucha komfortu nie porównam, ale np. świeża Laguna to zupełnie inna bajka, Volvo V40 też wydaje mi się nieco miększe. E39 to oczywiście też zupełnie inna zabawa...

Opublikowano

E46 bardziej mi sie podoba, jak się przejechałem kawałek to do Civica jak niebo i ziemia. Bardziej mi odpowiada twardsze zawieszenie, bo nie lubie jak mi sie auto buja na boki. :P

Myślę, że teraz czas na E46 a za jakiś czas 5er.

Opublikowano
Ten futurystyczny Civic jest niewygodny i przekombinowany na zewnątrz jak i w środku. E46 ma lepszy komfort jazdy, lepiej jeździ w zakrętach bo ma twardsze zawieszenie, właściwie co ja porównuje:). E39 to fajny komfort jazdy, ale droższe części, taka sama różnica jest między e39 i e38. Takie różnice muszą występować, bo nie byłoby sensu kupować większego i droższego modelu.
Opublikowano

Wiem że nie ten dział może, ale jako posiadacz e46, siedzący głównie na tym dziale postanowiłem rzucić tutaj hasło.

Mianowicie kumpel ma s8, z roku koło 2000, w automacie. Jak wiadomo zapierdziela to to.

Chciał bmw ale ..., właśnie co waszym zdaniem byłoby porównywalnie mocne, w podobnej cenie, niewymagające takich kosztów utrzymania jak M, znoszące gaz żeby móc konkurować z tymi 360 końmi audi, nawet w gazie. On nic nie znalazł i kupił s8.

Bo jak ja przeleciałem allagro, Yt itd to w sumie zdziwiłem się ale w seri, poza m, to raczej ciężko coś znaleźć.

Może na suchym dobrze zrobione 330d w coupe coś by mogło zdziałać ale zakładałem że to ma być seria.

Jestem ciekaw waszych spostrzeżeń.

Jednie e60 545 może by coś poradziło, e65 ma 333 w 745 ale ma mniejsze sportowe zacięcie niż audi s8, a w poprzednich 7kmach mniejsze moce.

Pomijam ocenę wnętrza i chromowane nakładki audi ... chodzi mi o moc, przeniesienie napędu, ceną i koszta utrzymania bo po rozmowie okazało się ze po za felernymi reflektorami i skrzynią at to reszta nie jest jak na taki model droga,

Opublikowano

jeśli kolega ma manualną skrzynie, to szybsze będą:

E65 760 (3-4x droższe)

E60 550 (5x droższe)

E39 M5 (2-3x droższe)

E36 M3 (najbliżej ceny S8 D2)

 

a jeśli automata, to szybsze będzie nawet E46 330i, bo automat katalogowo ma 6,6s do 100 (manual 5,5)

 

ogólnie konkurentem dla Audi S8 jest seria 7 V12.

 

poza startem do 100, w zakresie wyższych prędkości szybsze będą samochody nawet o mniejszej mocy z racji mniejszych strat mocy na przeniesieniu napędu.

 

i ostatnia sprawa... ciekawe ile mu zostało rzeczywistych KM z tych 360... 4,2 z audi są znane z tego że nie trzymają mocy, chociażby 4,2 FSI - w teorii 420KM, w praktyce na hamowni wychodzi czasami i 280 :norty:

Opublikowano

Ja bym szukał e39 4.4 :cool2:

Tak jak kolega pisał wyżej pewnie w audi z 360 km zostało z 300(dobrze by było) Myślę że zdrowe e39 w manualu dawało by rade.

Opublikowano
kiedyś miałem a8 310KM no i chciałem się pościgać z kolegą który miał 330 204KM + chip no i mogłem jedynie pooglądać jego tylne światła :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W lato widziałem jak ścigały się a8 4,2 310km z e 60 3.0d 231 km i audi dostało strasznie po du......
Opublikowano

Hmm, ma w automacie. Napisałem że pomijam m5 i m3, z powodu nie porównywalnych kosztów utrzymania. A chodziło mi o coś w podobnej cenie, tj. 25- 35 tys zł.

e65 760 ... wiadomo, jak kiedyś zdziadzieje i przekonam się do stylistyki i pontonów to będzie mój jedyny wybór :), nie wiem jak ma się starsze 750 do s8

Nie abstrahowałem czy s8 trzyma moc, bo 330i często nie trzyma, zakładałem że porównywane modele trzymają. A chodziło mi na suchym asfalcie, od 0 do np 200 jak wychodzą.

Zwykłe a8 też nie do porównania, w e39 4.4 ma dużo mniej koni, choć jak wiadomo konie to nie wszystko.

Ja broń Bóg nie gloryfikuje audi, tylko w tej kasie, z tymi kosztami utrzymania ... a z tego co wiem do w e38 750 jest dużo droższa w utrzymaniu niż 745, dużo, nie wiem jak jest w 760 e65, ale ono już nie wchodzi w cenę 25 - 35, bo za tyle można wyrwać s8.

Aha, i ja wcale nie chce s8 kupić, tylko szukałem konkurenta, w seri, poza m, w tej kasie i w tych kosztach.

Ja cały czas stoję przed dylematen swapa na 204km 330d i późniejszych zmian na 280- 290, a i na razie wole mniejsze wozidełka.

Fajne jest to że s8 jest, jak mi się wydaje jest bardziej usportowione niż e38 7er, mniej tapczanowate, bo tapczanem na być zwykłe a8.

W bmw 7er tego nie ma. Jest 7 i koniec. M jest w 1, 3, 5 ale nie 7. audi ma s i w niektórych modelach rs dla bardziej wymagających.

W nowszych s8 ponoć głowice lecą i jest to dość problematyczne.

Opublikowano

Tak się składa, że kumpel jeździ taką Audicą w automacie (fura jego staruszka) i z moim 330i raczej nie ma co stawać. Do 100 jest maskę z tyłu, do 140 pół długości, później to już teatr jednego aktora - BMW. :)

 

W swoim mieście już stawałem z kilkoma mocniejszymi - STi Hawk mnie zjadł, 350z już nie tak drastycznie, ale też nie do objechania, no i mamy tu jednego Golfa IV - 720 kucyków na PB98, killował juz takich mocarzy jak Panamera GTS czy 911. :D

Opublikowano
Tak się składa, że kumpel jeździ taką Audicą w automacie (fura jego staruszka) i z moim 330i raczej nie ma co stawać. Do 100 jest maskę z tyłu, do 140 pół długości, później to już teatr jednego aktora - BMW. :)

 

wszystko się zgadza... na suchym seryjne 330i na pewno będzie szybsze - do 100 może być jeszcze wyrównany wynik, ale później na pewno 330i odjedzie. podobnie 330d po programie.

 

co innego S8 manual - według danych katalogowych jest sporo szybszy.

 

a tak w ogóle, to chyba te S8 D2 teraz już za psie pieniądze można kupić, widziałem na allegro po kilkanaście tys zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.