Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam klubowiczów mam prośbę ponieważ jestem nowy na forum i chcę kupić Bmw 520 d 163 km lub 520d 177km ew 525d lub 530 d , moje zapytanie które wybrać co prawda przemawia za mną 163 km słyszałem że się mniej mniej psuję niz po lifcie 177 km ale nie wiem czy to prawda , proszę o pomoc dziękuję .. chodzi mi o silnik który się mniej psuje normalny do codziennej eksploatacji Edytowane przez Plugibugi
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla mnie 2.0D 163 KM w zupełności wystarcza, 8,6 sek. do setki to bardzo dobry wynik jak na taki silniczek, w trasie również nie jest problemem osiągnąć duże prędkości i dodatkowo jest mało awaryjny.

 

zbiera sie dopiero od 2tys obr/min.

 

Mój zbiera się od ok. 1600 -1700 obr.

Opublikowano

 

Mój zbiera się od ok. 1600 -1700 obr.

 

Chyba zaczyna ciągnąc od 1,6 - 1,7. Przejedź sie 3,0d to zobaczysz o co chodzi.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przejedź sie 3,0d to zobaczysz o co chodzi.

 

Pzdr

 

Jeździłem 3.0D tak że wiem o co chodzi i stwierdziłem że w moim przypadku nie wykorzystywał bym za często potencjału tego silnika dlatego uważam że dobrze zrobiłem kupując 520d.

Opublikowano
to ja wszystkich pogodze bo mam 525D silnik troche zapomniany bo albo wybierano 520D lub 530D.....i jestem mega zadowolony:)
Opublikowano

Kolego temat był wielokrotnie przerabiany. :mad2: Zaraz się odezwą przeciwnicy/zwolennicy całej gamy silników w BMW. :nienie: Wybierz taki na jaki cię stać,a głownie patrz na takie rzeczy jak bez wypadkowość,stan faktyczny tj.czy był serwisowany itd.Polecam skrzynie automatyczną są naprawdę wytrzymałe i nowoczesne a najważniejsze mega wygodne. :D .Jak dla mnie jest to podstawa aby później być w przyszłości zadowolony tak jak ja :cool2: .

Ja wybrałem 2,5 celowo dowiedziałem się że z reguły jest on mniej ekstremalnie eksploatowany, a co za tym idzie mniejszy przebieg.Obecnie mam 206 tkm na latane i jestem odpukać mega zadowolony:oryginalne nie wymieniane zawieszenie,turbina,skrzynia itd.

Miałem krótko problem z ciśnieniem doładowania ale dałem sobie sam radę w naprawie.Po tym dla świętego spokoju wyrzuciłem nieszczęsne klapki z kolektora.I od tej pory spokój.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=136429&start=75

Powiem krótko TRUDNO jest znaleźć egzemplarz bez wad,wybierz najlepszy pod względem technicznym i zostanie ci wtedy kupę kasy na np doposażenie w ekstra dodatki.Zamiast kupić już średnio lub dobrze wyposażony ale sypiący się na każdym kroku.Musisz być mega czujny na triki sprzedających,którzy świetnie maskują i odwracają uwagę od wad.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ciężko poszukać !!

Sporo już było na tan temat...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.