Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wklej vin do tematu :cool2:

 

 

Dane pojazdu

 

Wartość

Numer podwozia WBAGF81010DK63937

Kod typu GF81

Typ 740I (EUR)

Typoszereg E E38 ()

Seria 7

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M62

Pojemność skokowa 4.40

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ARKTISSILBER METALLIC (309)

Tapicerka SOFTLEDER/SCHWARZ (N9SW)

Data prod. 1997-01-31

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

L804A SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Szwajcaria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S202A STEPTRONIC Steptronic

S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S284A LM RAEDER/ELLIPSOIDSTYLING 46 Obr. BMW, st. le. BMW Styling

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S806A 3.BREMSLEUCHTE Trzecie światło stop

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Wersja na Szwajcarię, więc poproś o KS i możesz zadzwonić lub wysłać maila do serwisu, gdzie uzyskasz całą historię auta. Byłbym mocno zdziwiony gdyby ją miał. Przebiegu nie komentuję.
Opublikowano

Ładnie wygląda. Sprzedający nic nie wspomniał o bezwypadkowości a więc warto zapytać oraz sprawdzić samemu.

Przebieg nie wiadomo. Ale fakt jest, że fotel kierowcy o ile oryginalny jest naprawdę w ładnym stanie tak samo kierownica.

Opublikowano

Oglądałem auto dziś i zdjęcia nie kłamią, tak jak się to zdarza czasem. Wygląda ok. Podobno bez złych przygód. Czysty i nie schetany. Silnik ładnie pracuje. Jeździ też przyjemnie :)

Nie mam punktu odniesienia do dżwięków z zawieszenia bo samochód jest lepiej wyciszony niż moja 126-ka. Ale to co słychać nie straszy. Przyśpiesza miło, biegi zmienia miło...miły samochód. :)

Nie chcę się napalać ale z tego zakresu cenowego nic co widziałem dotychczas nie wyglądało równie dobrze.

Myślę że jeśli przegląd w aso wypadnie pozytywnie to chyba przytulę. Chociaż to nie moja wymarzona wersja kolorystyczna i wyposażenie jak na ten model dość spokojne...skłaniam się jednym słowem.

Czy można prosić o polecenie jakiegoś serwisu na poziomie w Gliwicach? Bo ASO to Katowice chyba najbliżej.

Pozdrawiam opiniodawców.

Opublikowano

fakt, 7er wygląda najlepiej w ciemnym kolorze, ale to już starszy samochód i nie ma co wybrzydzać jeśli za taką kase jest szansa kupienie dobrej sztuki.

Auto od jakiegoś łebka czy od gościa co trzyma głowę na karku?

KS nie jest taka ważna jeśli jest silnik w porządku (przy V8 pokusił bym się o pomierzenia ciśnienia na cylindrach) ciężko w ośmiu cylindrach wyczuć czy jakiś nie kuleje. I jak będziesz jeździł jeszcze raz to przejedź się na gorszej nawierzchni i ważne! otwórz szyby przednie lekko. Czasami z otwartymi szybami można usłyszeć jakieś niedomagania. Jak zauważyłeś e38 jest świetnie wyciszona. Skrzynia z Twojego opisu wynika, że pracuje dobrze.

Opublikowano

Sprzedający jak najbardziej ok :)

Jeździłem po wertepach też, ale przy zamkniętych szybach bo lało jak z cebra wczoraj i i tak bym nie usłyszał wiele.

Pytałem w ASO katowickim o standardowy przeglad przedzakupowy, i wyglada to tak, że trzeba sobie pół dnia zarezerwować i ok 6 stówek. Solidnie się biorą do tematu. Niestety pomiar kompresji i zbeżność płatne dodatkowo, a przecież to jedne z podstawowych informacji o aucie do wzięcia które są potrzebne :duh: .

Kwota wzrasta do ok tysiaca plnów. Rany Julek.

Może jakaś konkurencja jest w okolicy co nie tnie aż tak?

Opublikowano

Daleko masz do miejscowości w którym jest to auto?

Jeśli nie i znasz okolicznych mechaników ale porządnych to się z nimi umów. Ja za sprawdzenie kompleksowo swojej dałem 350zł i sprawdzili bardzo wiele rzeczy. Może i nie wszystko ale kompresja była na 100% bo przy starym aucie jest to dla mnie ważne. Sprawdzali ją 2h.

 

Zawsze jak właściciel o czymś nie wie o coś wyjdzie to można zbić cenę i wyjdzie na to ze sprawdzanie auta wyjdzie za free. Ja do ASO z niczym nie jeżdżę ale jak czytam jacy tam są fachoFcy to nawet bym się do nich nie wybierał. Najczęściej to są wymieniacze części.

Opublikowano
KS przy autach ze Szwajcarii jest ważna chociażby ze względu na to, że jednym telefonem lub mailem uzyskasz całą historię. Tam auta benzynowe z dużym silnikiem są na porządku dziennym i walą tyle km ile diesle w Niemczech. Jestem przekonany, że licznik w tym aucie x2 jak nie x3. Ale jak komuś to nie przeszkadza, zwłaszcza przy takim silniku, to ok.
Opublikowano

Dramatu z odległością nie ma. To nie jest problem. Problemem jest właśnie to że nie znam żadnego serwisu z tych okolic i stąd prośba o ew. polecenie.

Szukam czegoś w okolicach gdzie auto mieszka, czyli Gliwice.

A propos ASO jeszcze, czy 8 stówek to normalna cena za dorobienie kluczy?

Bo mi to czarnym kosmosem zalatuje.

Poszperam na forum, pewnie ktoś już działał w tej sprawie i można taniej.

Opublikowano

Nie wiem czy to ktoś przeczyta, ale nie wiem gdzie indziej miałbym się pochwalić, więc tu napiszę:

kupiony jest :8)

Czuję się fantastycznie, hahaha.

Pozdrawiam .

Opublikowano

Przeszla przegląd tzw przedzakupowy w BM cars w Mysłowicach.

Wyszło kilka babolców do zrobienia, ale nic nad czym trzeba płakać. Głównie rzeczy eksploatacyjne typu np. tarcze do wymiany, zużyte elementy w zawieszeniu. Normalka.

Najgorszą rzeczą jest cieknąca uszczelka od miski. Uszczelki tanie dość ale robotę wycenili drogo. Będę rozpoznawał temat obsługi tego auta, może znajdę jakieś tańsze miejsce, acz solidne.

Poza tym auto czyste nie poobijane, silnik grzecznie odpala i jest cichy. Przyjemnie się jeździ, nie powiem... :)

Przywykłem do wygody i rozmiarów w W126, lecz tu jest jeszcze lepiej chyba. :mrgreen:

Wyposażenie nie jest maksymalne co widać w VINie, ale za to wszystko działa i jest bez modyfikacji. Pomijam ksenony których nie powinno być ,a są.

Przejechalem wczoraj pierwsze 100 km, niezbyt spokojnie i nie tylko na autostradzie, więc w cyklu mieszanym. Spaliła ok 14 l. Uważam że nieżle. MB wziąłby więcej.

W piątek pierwsza trasa :)

Opublikowano
Wymiana uszczelki w misce nie należy do łatwych. Sporo czasu trzeba i wysiłku poświęcić. Tak więc nikt tego tanio nie zrobi. Jeśli tylko to wyszło to nie ma co się przejmować. :) Ważne że jest dobrze sprawdzona i będzie śmigać. Dobry stary silnik bez vanosów :cool2:
Opublikowano
Przy okazji wymiany uszczelki pod miską sprawdziłbym dokręcenie pompy oleju, bo w tych silnikach różnie bywa.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Dzieki. Poprosze zeby przy wymianie sprawdzili.

Swietnie sie jezdzi.

Wiem ze to nie wątek o spalaniu, ale..srednia 12/100. Trasa 350 km, tempomat na 140 tam gdzie sie dalo, bez szalenstw ale za to 40 minut w korku w Czestochowie.

MYsle ze to fajny wynik.

I jak sie od samego dolu zbiera :).

Zaluje ze nie sprawilem sobie auta z takim motorkiem wczesniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.