Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem zainteresowany BMW z tego ogłoszenia http://otomoto.pl/bmw-520-2-0-t-diesel-polecam-C25999786.html

Z rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że samochód był lekko uszkodzony przodem, malowana była maska, zderzak i lewy, przedni błotnik. Z minusów dochodzą jeszcze parujące i zmatowiałe przednie reflektory oraz brak przycisku obniżania temperatury klimatyzacji i lekko pęknięty plastik radia.

Mechanicznie podobno super, właściciel przez 2 lata posiadania wymienił części za kwotę 4 tys. zł, co potwierdza fakturami. Przebieg podobno oryginalny, potwierdzony książką serwisową.

Jak myślicie, ile można zapłacić za ten model, jeżeli rzeczywiście mechanicznie jest dobry, a mankamentem jest jedynie słabo naprawiony przód?

Dzięki za pomocne wypowiedzi.

Pozdrawiam!

Opublikowano
Niech pokaże książkę serwisową. Poproś o te faktury i spróbuj zadzwonić pod podane na nich numery tel. i potwierdzić zakupy lub naprawy. To najprostsza forma wstępnej weryfikacji.
Opublikowano

To do kompletu:

 

Dane pojazdu

 

 

Wartość

Numer podwozia WBADM71050GU40121

Kod typu DM71

Typ 520D (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 100

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)

Tapicerka STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT)

Data prod. 2000-03-01

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S464A SKISACK Worek na narty

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Auto warte tyle ile zapłaci kupujący. M47 w budzie 5tki - szału nie będzie.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

Skany faktur mam, jutro będę dzwonił w celu potwierdzenia. Książkę serwisową też mam zeskanowaną, ostatni przegląd pod koniec 2009 roku - przebieg 174 tys. km, a obecny właściciel ma je od czerwca 2010 roku i na pierwszej fakturze z sierpnia 2010 widnieje przebieg 176 tys. km.

 

Wiem, że jeżeli chodzi o osiągi to szału nie będzie, a nawet będzie dość słabo, ale nie nastawiam się na osiągi. Potrzebuję dużego samochodu, w którym stawiam raczej na ekonomię, niż na specjalne osiągi. Auto jednak ma swoją wartość rynkową zależną od wersji silnikowej, wyposażenia i stanu ogólnego. Wiadomo, że kupujący zawsze chciałby zapłacić jak najmniej, a sprzedający otrzymać jak najwięcej.

Opublikowano

Kolego do przebiegu dodaj 200tys. Kiere u siebie mam jeszcze oryginalną ale w takim stanie to ona nie jest i jeszcze dużo tys km nie będzie i przebieg nie mam 170 a prawie 270tys

 

Co do osiągów to tragedii nie ma. 10sek do setki a więc zawalidrogą nie będziesz a przy innych autach będziesz ponad przeciętną w osiągach.

Opublikowano
Różal ma rację. Przestańcie wierzyć w te przebiegi... Normalne powinno być 350 tys na tym liczniku albo i więcej. Po co tu sprawdzać przebieg. Auto w takiej cenie należy pojechać sprawdzić i nie patrzeć w ogóle na kilometry. Lepsze 350 tys po autostradzie niż 150 po mieście... :)

Pozdrawiam,

Karol

Opublikowano
Kolego do przebiegu dodaj 200tys. Kiere u siebie mam jeszcze oryginalną ale w takim stanie to ona nie jest i jeszcze dużo tys km nie będzie i przebieg nie mam 170 a prawie 270tys

Tutaj się z Tobą nie zgodzę, bo wszystko zależy od tego kto użytkował samochód i w jaki sposób. Skóra na kierownicy nie jest porwana, po prostu schodzi lakier ze skóry, a przyczyną mogą być pierścionki na rękach, intensywne użytkowanie w mieście etc. Jeżeli w tym egzemplarzu byłby przebieg około 400 tys. km to fotel byłby w słabym stanie, bo w E39 tapicerka nie jest szczególnie dobrej jakości. W tym wypadku fotel jest w stanie idealnym.

 

Jestem po intensywnych oględzinach i raczej zdecyduje się na ten egzemplarz. Serwis potwierdził mi wszystkie wymiany i naprawy jakie robił obecny właściciel.

Wizualnie samochód nie jest idealny, ale ma swoje lata. Na pewno do poprawy jest maska, którą ktoś słabo naprawił i zaczyna rdzewieć na krawędzi. Reszta blachy bez korozji, jedynie kilka rysek wynikających z eksploatacji w Warszawie. No i jeszcze reflektory, a mianowicie jeden mocno paruje, a drugi jest zmatowiały i ma pęknięty kierunek.

Za to po jeździe próbnej stwierdzam, że stan mechaniczny jest co najmniej bardzo dobry. Nowe hamulce, zawieszenie cichutkie i ładnie tłumiące. Silnik co prawda jest dość mułowaty, ale chyba ten typ tak ma. Konkretniej chodzi mi o brak wyraźnego odczuwania momentu, w którym turbo zaczyna dmuchać. Do tej pory jeździłem VAGami i w TDIkach moment załączenia turbiny jest mocno odczuwalny. Poza tym silnik w dobrej kondycji, nie puszcza żadnego dymka nawet na bardzo wysokich obrotach.

 

Chciałbym, żebyście wypowiedzieli się na temat odczuć z jazdy E39 z tym silnikiem, czy rzeczywiście z momentem załączenia turbiny jest tak jak napisałem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.