Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mialem problem z ladowaniem akumulatora w moim bmw, okazalo sie sie ze alternator raz laduje a raz nie wiec wymienilem na nowy. Po wymianie alternatora naladowalem akumulator i wszystko bylo ok, 2 dni pozniej pojechalem na miasto pokrecilem sie po sklepach wsiadam do auta i cisza brak pradu:/ zadzwonilem po kolege odpalilem auto z kabli i bez najmniejszych problemow dojechalem do domu, zrobilem ok 30km i myslalem ze akumualtor sie podladuje zgasilem samochod pod domem i nie mam pradu... Pomyslalem ze moze uszkodzony jest akumulator wiec postanowilem go wymienic , mialem w garazu prawie nowy akumulator od innego auta wiec postanowilem go wymienic ( jest on troszke wiekszy) wymieniony nowy naladowany akumulator wsadzilem do auta pojezdzilem 3 dni i znowy to samo:/ Czy moze mi ktos pomoc z moim problemem
Opublikowano
Najlepiej to sprawdź kompem bo powodów może być sporo.Temat już poruszany wielokrotnie na forum ale zaczynać trzeba od diagnostyki
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Witam dziekuje za odpowiedz, podlacze auto w piatek pod komputer jesli nic nie wyjdzie co moge sprawdzic? co moze byc przyczyna? Myslalem o klemie minusowej ale gdyby byla ona uszkodzona auto by chyba nawet nie odpalilo(silnik 2,0 benzyna automat)? Nie mam zadnych komunikatow ze jest jakis problem nie pali mi sie kontrolka od akumulatora ani alternatora:/ dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz spróbować odłączyć zasilanie na kilka dni od inteligentnej klemy minusowej i zobaczysz czy coś pomoże, sprawdź też moduły które są w bagażniku pod podłogą bo lubi się tam woda gromadzić i wtedy problem gotowy.
Opublikowano
witam sprawdzalem dzisiaj ladowanie alternatora prad wychodzi z alternatora i dochodzi do akumulatora, moze jest to wina alternatora ze raz laduje raz nie jak mozna to sprawdzic? A moze to aku? jak najlepiej moge to sprawdzic? odpiolem kabel od klemy minusowej tak jak kolega guzior2 zaproponowal. Aha dzis rano samochod ledwo zapalil, w czasie pracy poprosilem mechanika zeby sprawdzil mi to ladowanie i tez ledwo zapalil, po pracy wsiadam do auta przekrecam kluczyk i auto zapalilo bez najmniejszych problemow:/
Opublikowano

Ten alternator i regulator napiecia to nowe? Regulatory napięcia właśnie w BMW tak padają, że raz ładują a raz nie.

Możesz w ukrytym menu włączyć podgląd napięcia ładowania i obserwować. Możesz też sprawdzić czy np rano na zimnym silniku zaraz po odpaleniu czy jest ładowanie.

Ja tak miałem, że jak silnik był jeszcze zimny to nie było ładowania, też zero komunikatów o braku ładowania. Wymiana regulatora pomogła.

 

Pozdr

Opublikowano
dziekuje za wszystkie odpowiedzi.Alternator jest nowka sztuka a jesli chodzi o to ukryte menu i wlaczenie podgladu ladowania to jak to zrobic:) dziekuje za odpowiedz pozdrawiam
  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Koledzy POMÓŻCIE !!!

 

Mam problemy z ładowaniem, prześledziłem forum i starałem się podążać za Waszymi wskazówkami mimo to problem pozostał. Gdy akumulator jest wpełni naładowany jezdze z 3-4 dni ,poczym dostaje sygnał na desce czerwone logo akumulatora, poczym wyskakują kontroli brak abs, trakcji itp, wskazówki wszystkie opadają,ale zaraz to mija i dalej jadę spokojnie. Gdy już akumulator naprawdę jest wyczerpany, pojawiają się wszystkie kontrolki, wskazówki prędkościomierza i obrotów opadają, radio wyłącza się i już wiem ze zaraz auto stanie. W takich sytuacjach ratowałem się tak, że zatrzymywałem się ( miałem przenośny rozruch), gdy podpinałem go auto zapalało i jechałęm dalej tak jakby nagle zaczeło ładować i mogłem jezdzic cały dzien.

 

Pojechałem do elektro mechanika kazał wymienic regulator napięcia (ale niby na jakis zamiennik , a nie oryginał), było problem ten sam, to odłączyłęm kabelek od IBS , nic nie pomogło. Kupiłem nowy akumulator podłaczyłem, przyjechał koles z bmw i zrobił mi adaptacje oraz sprawdził IBS i niby był dobry - tak powiedział mi mechanik. Teraz nie wiem czy moze ten regulator napięcia powinien być oryginalny?

 

Na nowym akumualtorze jezdziłem tydzien czasu i myślałem ze już wszystko ok, ale pewnego dnia uruchomiłem silnik po paru minutach jazdy wyskoczyły znowu kontrolki ABS itp wskazówki opadły , ale wszystko po 3 seknudach wrociło do normy i jechałem dalej. Wiedziałem ze to te same objawy co kiedys i zmierzają do rozłądowania akumualtora. Jezdziłem na tym akumulatorze 2 miesiace, teraz jak go naładuje to jezdze 4 dni i znowu musze ładować. W moim odczuci raz jest ładowanie a raz go nie ma. Bo jak wyskoczą mi te kontrolki na desce, ekran sie wyączy, to jak sie zatrzymam wyłącze silnik i zaraz włącze wszystko jakby się resetowało i jest ładowanie.

 

Mam zamiar wymienić teraz alternator, czy jest to właściwa droga?

 

Sprawdzałem też moduł który jest w kole w bagażniku, jest suchy nie widać aby jakoś był napuchnięty, odłączyłem go i nie wyświetlał się ekran na desce, ale też to nie pomagało. Odłączałem od alternatora też kabelt który do niego jest podłaczony , ale też pojawiały sie te błędy.

 

Nie mam problemów z odpalaniem auta, tzn nie rozłądowywany jest akumulaotr przez noc, bo sprawdzałem to też odłaczają klemy na noc. Po prostu od dłużej jazdy akumulator się wyczeprywał bo raz miał ładowanie raz nie

 

Błagam o pomoc

DZIĘKUJE

  • 6 lat później...
Opublikowano

Witam Koledzy

Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e60 2004 rok 2.2 benzyna

Jest lipa... odpalam auto wszystko dobrze ,dalej gasze zalatwiam sprawy wracam do auta odpalam i .... odpala ale nie ładuje.... napiecie jest 12,6 i spada z kazda chwilą ... auto gasze odpalam i normalnie 14,2 elegancko łąduje... i tak caly czas raz odpale to ładuje ,a raz odpale to pizda w szafie 12,6 i spada.... az zgaśnie albo sam go zgasze... Pomożecie ? Życze miłego wieczorku i wszystkeigo dobrego

aaaa IBS odłączyłem nic nie dało....

bład wywala 299B 281C 9D12 E18D E18F 9C54 E714

Opublikowano
Problemem byla klema minusowala po odpieciu od niej zasilania auto laduje pozdrawiam

mam podobny problem jaki Ty miałeś kumpel tylko nwm co masz na mysli odlaczajac zasilanie od klemy minusowej... chodzi o kabel ibs ? odlaczylem i dalej to samo...

Opublikowano
Koledzy POMÓŻCIE !!!


Mam problemy z ładowaniem, prześledziłem forum i starałem się podążać za Waszymi wskazówkami mimo to problem pozostał. Gdy akumulator jest wpełni naładowany jezdze z 3-4 dni ,poczym dostaje sygnał na desce czerwone logo akumulatora, poczym wyskakują kontroli brak abs, trakcji itp, wskazówki wszystkie opadają,ale zaraz to mija i dalej jadę spokojnie. Gdy już akumulator naprawdę jest wyczerpany, pojawiają się wszystkie kontrolki, wskazówki prędkościomierza i obrotów opadają, radio wyłącza się i już wiem ze zaraz auto stanie. W takich sytuacjach ratowałem się tak, że zatrzymywałem się ( miałem przenośny rozruch), gdy podpinałem go auto zapalało i jechałęm dalej tak jakby nagle zaczeło ładować i mogłem jezdzic cały dzien.


Pojechałem do elektro mechanika kazał wymienic regulator napięcia (ale niby na jakis zamiennik , a nie oryginał), było problem ten sam, to odłączyłęm kabelek od IBS , nic nie pomogło. Kupiłem nowy akumulator podłaczyłem, przyjechał koles z bmw i zrobił mi adaptacje oraz sprawdził IBS i niby był dobry - tak powiedział mi mechanik. Teraz nie wiem czy moze ten regulator napięcia powinien być oryginalny?


Na nowym akumualtorze jezdziłem tydzien czasu i myślałem ze już wszystko ok, ale pewnego dnia uruchomiłem silnik po paru minutach jazdy wyskoczyły znowu kontrolki ABS itp wskazówki opadły , ale wszystko po 3 seknudach wrociło do normy i jechałem dalej. Wiedziałem ze to te same objawy co kiedys i zmierzają do rozłądowania akumualtora. Jezdziłem na tym akumulatorze 2 miesiace, teraz jak go naładuje to jezdze 4 dni i znowu musze ładować. W moim odczuci raz jest ładowanie a raz go nie ma. Bo jak wyskoczą mi te kontrolki na desce, ekran sie wyączy, to jak sie zatrzymam wyłącze silnik i zaraz włącze wszystko jakby się resetowało i jest ładowanie.


Mam zamiar wymienić teraz alternator, czy jest to właściwa droga?


Sprawdzałem też moduł który jest w kole w bagażniku, jest suchy nie widać aby jakoś był napuchnięty, odłączyłem go i nie wyświetlał się ekran na desce, ale też to nie pomagało. Odłączałem od alternatora też kabelt który do niego jest podłaczony , ale też pojawiały sie te błędy.


Nie mam problemów z odpalaniem auta, tzn nie rozłądowywany jest akumulaotr przez noc, bo sprawdzałem to też odłaczają klemy na noc. Po prostu od dłużej jazdy akumulator się wyczeprywał bo raz miał ładowanie raz nie


Błagam o pomoc

DZIĘKUJE

 

Mam identyko.... Poradziłeś sobie kumpel?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.