Skocz do zawartości

525d 163km nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

walczymy z autem kolegi mianowicie na poczatku pieknego poranka nie odpalil auta inpa wywalila blad przekaznika grzania swiec zarowych,

kupil wymienil i d...pa, inpa pokazala blad cisnienia pompy w czasie startu wymienil pompke progowa poniewaz wartosc wachala sie miedzy 3,6 a 2,8 i nadal nic

ma ktos moze jakies pomysly ??

Opublikowano
pompa ori pierburg, cisnienie 3,86 wiest ok w momencie krecenia 3,63, wywala blad Raildrucküberwachung im start moje pytanie brzmi wtf?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Będę się wymądrzał, ale właśnie skończyłem walkę z identycznym problemem w e46 320d common rail. Ten błąd oznacza, że jest za małe ciśnienie paliwa podczas startu i rzadko przyczyną jest pompka progowa, najczęściej jest czujnik paliwa na szynie common rail, tak na szybko znalazłem na allegro jak wygląda taki jak u Ciebie:

http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-paliwa-bmw-5-e39-530d-1126400-i2709699101.html

 

W najgorszym przypadku pompa wysokiego ciśnienia lub przelewający wtrysk, ale proponuje na początek podmienić od kogoś ten czujnik.

Inną banalną przyczyną jaką miałem w identycznej 525d była niedokręcona opaska na wężyku paliwa wchodzącym do pompy wysokiego ciśnienia (to ta przy silniku), sprawdź czy w tym przezroczystym wężyku paliwowym nie ma bombelków powietrza... :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Witam .Mam podobny problem , ale zdiagnozowano w 100% ze to pompa wtryskowa , teraz pytanie - czy do 525 TDS 98 roczmik sa rozne pompy , czy roczniki sa niewazne ? Prosze o pomoc.
  • Moderatorzy
Opublikowano
sprawdzenie twojej pompy wtryskowej kosztuje ok 150 zl

Za 150 to nawet nikt nie będzie się grzebał żeby ją wyjąć,sprawdzić i spowrotem założyć,bo roboty jest w ***uj(łącznie z rozpięciem rozrządu).

Koszty naprawy są zależne od tego co jest uszkodzone i może wynieść nawet pod 3 koła.

ec2Wze6.jpg
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

Widzę autor nie odpowiedział, ale podzielę się moim rozwiązaniem- najprostszym z mozliwych. Moje 530d nie odpalało jak chciało, jak miało ochotę odpaliło, jak nie to nie, jeździłem po "mechanikach", wydałem kupe kasy na regeneracje pomp itd. a okazało się że walnął wtrysk :mad2: . Wystarczyło kupic strzykawki, 6 wężyków i podłączyć pod pod przelew, a już przy samym kręceniu rozrusznikiem przez ok 1 min z przerwami, w jednej ze strzykawek było 80 ml ropy. Wtrysk udało mi się wymieć w warunkach garażowych, ale niestety nie nadawał się nawet do regeneracji- cały zapieczony.

Także każdemu polecam najpierw sprawdzić wtryski na przelew i zaworek ciśnieniowy na wężu powrotu do baku- po prawej stronie silnika. Może okazać się jak u mnie, że cała przyjemność będzie nie droga- o ile posiadamy INPE i kabelek do resaru korekty wtryskow.

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.