Skocz do zawartości

[524TD] Ciężko pali


mateo2558

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio musialem wymienic filtr paliwa i pompke w baku, po wymianie samochod rano krecil dluzej bo musial zaciagac paliwo(w wezyku ktory widac z filtra do pompy powiekszal sie pecherz pow, tak jak by paliwo sciekalo do filtra, kiedys tak nie bylo) ale odpalal wmiare, ale od pewnego czasu trzeba bylo go grzac z 5razy ale i tak dlugooo krecil jak zalapal to najpierw jakos na jeden cyl i dopiero po chwili reszta, wiec co kupilem nowe swiece(pozniej sie okazalo ze stare tez byly ok tzn 5/6, ale ze juz mialem nowe to wymienilem) ale dalej jest to samo, tzn juz nie musze go grzac 5razy ale ze 3 musze, zeby jakos odpalil, sprawdzane miernikiem prad dochodzi do kazdej swiecy, itp.

 

Wiec pytanie co moze byc tego przyczyna? no i jak usunac ten pęcherz pow z przewodu?

 

Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te dluzsze krecenie nie jest problemem gorzej z grzaniem swiec ;/ tzn swiece grzeja a ciezko pali 3-5 razy i ciezkk

 

A jak z kompresją? Wykręcałeś świece żarowe i w ich miejsce wkręcałeś manometr?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie sprawdzalem bo nie mam poki co zabardzo jak, ale dzisiaj tak myslalem ze co z tego ze ja podgrzewam swiece jak mam zapowietrzony ukl i dopoki cieple swiece i krece to nie ma paliwa;/ zaraz pojde cos pokombinowac z odpowietrzeniem

 

ok probowalem odpowietrzyc ta srubka nad filtrem paliwa, jak z tego juz leci paliwo probowalem wezykiem od wzrotu, ale pozniej jak juz lecialo z wezyka zalozylem znowu odkrecilem srubke dodalem gazu zakrecilem i jednoczesnie odposcilem gaz to i tak widzialem bombelek pow jak przelatywal przez przewod, po ok 10min odpalilem znowu i bylo jak by lepiej bo bez zbednego krecenia, zobaczymy pozniej jak ostygnie calkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj stanąć tylnymi kołami na krawężniku (żeby [BAD] stała wyżej ) , jeżeli jest zapowietrzony powinien lepiej odpalić ,ja swego tadzia odpowietrzałem przy wtryskach poluzowałem przewody wysokiego ciśnienia na wtryskach i zakręciłem parę razy potem przewody dokręciłem i autko odpala jak nowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.