Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam taki problem. Wczoraj wieczorem normalnie zamknąłem swoją e39 pilotem a dziś rano chce otworzyć a tu nic. Nie działa. Co jest tego przyczyną ? E39 2001 r
Opublikowano

Może to zabrzmi banalnie, ale sprawdzałeś czy drugi pilot działa?

Jeśli tak to poprostu trzeba wymienić baterie, która łatwo się nie wyjmuje :mrgreen:

Opublikowano
Pewnie bateria się rozładowała. W lato jeszcze dawał radę a teraz gdzie już z rana jest mróz nie daje już rady

 

 

kolega chyba ma na myśli akumulator w samochodzie a nie w kluczyku dokładny opis wymiany akumulatorka w kluczyku jest w dziale zrób to sam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

najlepiej to iść do zegarmistrza i wymienić...

tylko UWAGA - na wymianę mamy minutę...jak się nie uda trzeba programować kluczyk

Dla wprawionego fahofca to chwilka moment...mi wymienił w 30 sek..20 zł zapłaciłem czy cos,

 

pozdrawiam

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

1. Sprawdź, czy masz akumulator naładowany :)

2. Sprawdź, czy otwierając ją kluczykiem (kluczyk w dziurke) otworzą Ci wszystkie drzwi przez centralny, czy tylko kierowcy (i jesli masz alarm - czy zacznie wyć, i równolegle czy po otwarciu możesz uruchomić zapłon)

 

3. Najmniej prawdopodobna, ale przetestowałem na własnej skórze.

Otóż zorientuj się, czy w pobliżu nie ma jakiegoś dużego generatora pola magnetycznego (generator, transformator, przewody wys. napięcia, itp.) - ja pewnego pięknego dnia pojechałem do Klienta, zamknąłem auto i poszedłem na spotkanie. Wracam, chcę otworzyć - [BAD]. Nie działa obejście całego auta, klikając w centralny. Otwarcie z kluczyka - zaczął wyć alarm.

 

Już miałem dzwonić po Assistance, gdy z firmy wyszło paru chłopaków z magazynu i powiedzieli, żebyśmy przepchnęłi auto 30m dalej. W myślach popukałem się w czoło, ale byli dość pewni w tym, co mówią. Zgadnij, co potoczyło się dalej.

 

Dlatego o tym piszę, bo moja E39 jest nad wyraz wrażliwa na niekomfortowe warunki magentyczne...

Opublikowano

Dlatego o tym piszę, bo moja E39 jest nad wyraz wrażliwa na niekomfortowe warunki magentyczne...

wszystkie nowe auta mają ten problem

tylko po co wydziwiać skoro mogłeś otworzyć kluczem i odjechać ?

Opublikowano

Nie mogłem, bo kluczem otwierał się tylko centralny, podczas gdy alarm i immobiliser pozostawały aktywne :mad2:

Po otwarciu kluczem alarm zaczynał wyc, a zaplonu w ogołe nie dało się włączyć, nie reagował na stacyjke. Napisałem o tym w swoim poście.

 

Koledze specjaliście zalaczyl się attackmode? Dzięki za dobra radę, następnym razem pomyśle o tym.

Opublikowano
Witam ja tez sie podłącze pod temat tylko ze mój pilot wogóle nie reaguje już od dłuższego czasu. Kodowałem go już tak jak jest w opisie zrób to sam i nic mu nie pomaga. Mam wersje poliftową gdzie ponoć niemożna otwierać kluczyka żeby np; wymienić baterie. Zastanawiam się tylko czy to na pewno wina kluczyka być może jakiegoś transpondera bądź coś w tym stylu co wy na to panowie macie jakiś pomysł. Proszę o rady
Opublikowano
1. Sprawdź, czy masz akumulator naładowany :)

2. Sprawdź, czy otwierając ją kluczykiem (kluczyk w dziurke) otworzą Ci wszystkie drzwi przez centralny, czy tylko kierowcy (i jesli masz alarm - czy zacznie wyć, i równolegle czy po otwarciu możesz uruchomić zapłon)

 

3. Najmniej prawdopodobna, ale przetestowałem na własnej skórze.

Otóż zorientuj się, czy w pobliżu nie ma jakiegoś dużego generatora pola magnetycznego (generator, transformator, przewody wys. napięcia, itp.) - ja pewnego pięknego dnia pojechałem do Klienta, zamknąłem auto i poszedłem na spotkanie. Wracam, chcę otworzyć - [bAD]. Nie działa obejście całego auta, klikając w centralny. Otwarcie z kluczyka - zaczął wyć alarm.

 

Już miałem dzwonić po Assistance, gdy z firmy wyszło paru chłopaków z magazynu i powiedzieli, żebyśmy przepchnęłi auto 30m dalej. W myślach popukałem się w czoło, ale byli dość pewni w tym, co mówią. Zgadnij, co potoczyło się dalej.

 

Dlatego o tym piszę, bo moja E39 jest nad wyraz wrażliwa na niekomfortowe warunki magentyczne...

 

Kluczykiem otwiera mi wszystkie drzwi alarm zaczyna wyć ale po włączeniu zapłonu przestaje.

Opublikowano

Ja na Twoim miejscu udalbym się do dobrego elektryka albo serwisu, gdzie zakładali Ci alarm. To dziwne, ze możesz uruchomić zaplon gdy wyje alarm (czy generalnie gdy jest uzbrojony).

 

Albo ASO, żeby sprawdzić kluczyk.

Jak chcesz dorobić nowy to pogugluj za taka firma, kiedyś interesowalem się tym i odrobienie kluczyka do mojej E39 miało kosztować 150zl, razem z kodowaniem. Już nie pamietam danych firmy, ale znalazłem ich w necie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.