Skocz do zawartości

528i xdrive opinie


bukal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
dokładnie, piszecie co zrobic zeby było taniej, a mi jeszcze dokładki robicie ... :)

 

 

Konfiguracja w sam raz ale... dorzuce Ci szybe przednia przeciwsloneczna albo nawet wszystkie szyby przeciwsloneczne. To wbrew pozorom wazny dodatek. Bez tego klima chlodzi a slonce i tak daje ognia przez szybe przednia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem kamera cofania, podswietlenie ambientowe i asystent świateł drogowych to elementy na których można oszczędzić. Zdecydowanie zamienilbym je na dociaganie drzwi - w F10/11 trzaskanie nie wypada a trzeba. Przynajmniej w moim.

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak chcesz zejść z ceny to oprócz tego co wspomniał Slavo, pomyśl o zmianie komfortów na sportowe.... Wiem wiem że wszyscy twierdzą że to MUST ale ja nie mogłem tak ustawić fotela żeby wykorzystać funkcję gięcia górnej części oparcia do potrzymania pleców, tak żeby nie czuć że leżę na fotelu.

Popatrz też czy naprawdę potrzebujesz wszystkich składowych pakietów które wybrałeś, bo tam też można uszczknąć parę złotych biorąc tylko wybrane elementy.

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To samo uważam. Komforty na sportowe. Do tego spokojnie można HiFi Prof zamienić na HiFi. Zresztą najlepiej żeby kolega sobie w salonie posłuchał czy mu zwykłe HiFi wystarczy. Podobnie z fotelami. Usiąść, porównać i zdecydować.

 

Wg mnie bardzo ważna i potrzebna funkcja to kładziona tylna kanapa. Nie jest to pewnie drogie w dopłacie a bardzo bardzo użyteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Teraz nie ma dziury tylko składa się 20proc. oparcia w które wczepia się worek na narty za który trzeba dodatkowo zapłacić jako akcesorium :duh:

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy piszą o rezygnacji z komfortów. Oczywiście każdemu zależy na czym innym, ale dla mnie jest to element wyposażenia z którego jestem chyba najbardziej zadowolony.

A poza tym pływa on bezpośrednio na przyjemność podróżowania, więc dla mnie to konieczność. Mało tego, dołożył bym wentylację i masaże:) fotel i kierownica łączą nas z autem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jesli masz kase to sie nie zastanawiaj na siedzeniami komfortowymi. min to sportowe siedzenia -. Masazu takiej opcji nie ma w BMW.

Jesli chodzi o min wyposazenia to ksenon, skora, nav. prof., automat, sportowa kierownica, HiFi srodkowy lub wyzszy, sportowe siedzenia,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik w 528xi to naprawdę rewelacja. Za stosunkowo nieduże pieniądze (w porównaniu do konkurencji) dostajesz świetne osiągi, bardzo dobrą trakcję (xDrive) i niskie spalanie (w mieście ok 10l/100km przy normalnej jeździe).

 

Opcje, które warto mieć:

- komfortowe fotele (kosztują dużo, ale są naprawdę mega wygodne)

- HUD

- dostęp komfortowy

- sportową kierownicę (świetnie leży w dłoni i ładnie wygląda ;))

- rozszerzoną klimatyzację

- domykanie drzwi (to raczej bajer, bo drzwi zamykają się bardzo dobrze ;))

- automatycznie otwierana/zamykana klapa bagażnika

- Night Vision (jeśli jeździsz w nocy koniecznie to kup, bo działa idealnie)

- ambientowe podświetlenie (bajer, ale fajnie wygląda)

- surround view (przydają się przy parkowaniu przy krawężnikach i np. przy wyjeżdżaniu z ciasnych miejsc)

- navi pro (dobrze działająca nawigacja z bardzo dużym ekranem)

 

Co do audio to niestety kicha... Nawet hifi pro słabo gra... :(

 

Generalnie nie oszczędzaj na wyposażeniu, bo potem możesz żałować, że "ee... kosztowało to 3000 zł, a by się przydało" ;)

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
wlasnie wrocilem z Alp, banan nie schodzi z twarzy :D spalanie srednie miedzy 8 l na krajowych a 11 na autostradzie przy boxie, bagazu i 3 osobach w srodku - po prostu super :mrgreen: prowadzenie bajka, w Italii b duzo F11 i F10, odpalanie przy -20C no problem, 4 inne auta (diesle) nawet nie odpalily :duh: silnik 528 to narazie optimum za minimum :!: Edytowane przez yahoo10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Miałem okazje pojeździć przez godzinę 528i xdrive i chcę się podzielić moją opinią. Najpierw jednak przejechałem 120 km X3 z tym silnikiem. Co do X3 to nie bardzo czuje się dobrze w suvie, na dziś mi nie pasuje, jakoś tak nie czuje się zespolony z autem i z drogą. Poza tym wg mnie jest dość ciasno, za wąsko, przynajmniej po przesiadce z E60. Co do silnika i wątpliwości co do głośności, 4 cylindrów itp. Sytuacja jest następująca: przy jeździe w trasie i przyspieszaniu do 4 tys obr/min auto jest na tyle dynamiczne, że nie trzeba mocniej wciskać gazu i wtedy silnika nie słychać wcale. Przy wciśnięciu gazu na maxa w trasie i tak silnika praktycznie nie słychać, bo szumy powietrza go zagłuszają skutecznie. Silnik słychać przy jeździe do 100 km/h tylko przy wciśnięciu gazu na maxa, kwestia czy jest nie przyjemny to kwestia indywidualna, mi się podobał. Teraz 528i - przesiadka po przejechaniu 120 km od razu do piątki. I to jest inny świat. Wiem co pisze, bo jeździłem juz większością nowych modeli BMW. Nie ma porównania jeśli chodzi o odczucia dżwiękowe, tak jakby był to inny silnik. Dźwięk, który słychać przy max przyspieszeniu już od 0 jest dla mnie rewelacyjny i pożądany, chce się mocno przyspieszać. Nie ma mowy o tym, że to 4 a nie 6 cylindrów jako argument przeciw. Na prawdę czuć mocne przyspieszenie. Zmierzyłem przyśpieszenie od 80 do 180 km/h - 15 s!!! To tyle co 530d 258 kM i 1 s wolniej niż 535i - SZOK! Co do samego modelu F10, to nie ma o czym pisać, auto jest rewelacyjne, X3 czy F30 to wg mnie nie ta liga. Napęd xdrive super ciągnie auto, droga była mokra i nawet kontrola trakcji nie zamrugała. Co do spalania to orientacyjnie w X3 w trasie wyszło z komputera ok 12l, ale się spieszyłem, więc to tylko orientacyjny wynik, nie sugerowałbym się tym. W piątce gdzie naprawdę cisnąłem średnia 13, ale to też niewspółmierne do codziennej jazdy, bo kto na co dzień się rozpędza do 180 a potem nagle hamuje do 70, więc to były tylko testy auta z tym silnikiem a nie spalania. Jednak na koniec jazdy przez ok 10 km jechałem na tempomacie 80 km/h i spalanie z komputera 5,4 :D . Reasumując jak ktoś ma wątpliwości co do 4 cylindrów w serii 5 na prawdę nie ma obaw. Jeszcze jedno, jak potem wsiadłem do swojego E60 to miałem wrażenie, że to jakiś mniejszy model, z tym silnikiem świetnie przyspiesza, ale bardziej go słychać, nawet przy słabszym przyspieszaniu. Od 80 do 180 km/h - 18 s, więc aż o 3 s wolniej niż 528i...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.