Skocz do zawartości

F10 520d łopatki przy kierownicy


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też jeździłem na jazdach próbnych. Łopatki kompletnie bez sensu. Skrzynia ma trochę inny program, chociaż 520d jest na tyle "spokojny", że nie ma pewnie większej różnicy. Jak bierzesz nowy to warto dołożyć 500zł, bo gałka ładniejsza. Jak szukasz w używanych to nie ma to kompletnie znaczenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem takim na jeździe próbnej i muszę przyznać że się przydają. Skrzynia utrzymuje bardzo niskie obroty gdzie po wciśnięciu gazu długo nic się nie dzieje. Gdy się przygotowujesz do wyprzedzania, lub jest jakaś większa górka zbijasz bieg lewą łopatką i trwa to nieporównywalnie szybciej niż redukcja po mocnym wciśnięciu gazu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem takim na jeździe próbnej i muszę przyznać że się przydają. Skrzynia utrzymuje bardzo niskie obroty gdzie po wciśnięciu gazu długo nic się nie dzieje. Gdy się przygotowujesz do wyprzedzania, lub jest jakaś większa górka zbijasz bieg lewą łopatką i trwa to nieporównywalnie szybciej niż redukcja po mocnym wciśnięciu gazu.

 

+1

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tą opcję i pozytywnie oceniam

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam i też widzę same zalety. Można zredukować bieg szybciej niż w trybie automatycznym (opóźnienie jest, ale dużo mniejsze), można łatwiej wyhamować silnikiem, ładniejsza jest sama dźwignia. Jasne, że nie jest to najpotrzebniejsza z opcji, ale przy minimalnej różnicy w cenie zdecydowanie opłacalna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Właśnie u mnie wybieram miedzy dwoma gdzie jeden ma skrzynie sport z łopatkami no i chyba na tę padnie :)

 

Dla mnie sprawa lopatek decydujaca o wyborze by nie byla ale potwierdzam ze czasem sie przydaja no i fajnie to wyglada. Napisz cos o tych opcjach zakupowych? Jakie wyposazenie, przebiegi, ceny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wyposażenie maja porównywalne i bez szału, skóry bez komfortu,duża nawi, xenony,pdc bez żadnych wielkich wynalazków.Jedna z nich ma skrzynię sport.

Będę miał fajna bazę do rozbudowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie u mnie wybieram miedzy dwoma gdzie jeden ma skrzynie sport z łopatkami no i chyba na tę padnie :)

 

Ja też polecam łopatki przy takim słabym silniku - są potrzebne. Przy mocnym silniku bieg i obroty nie mają znaczenia, przy 520 trzeba to brać pod uwagę...

George Wind
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie bierz z lopatkami. Przy tym silniku automat jest fajny do spokojnej jazdy, ale jak chcesz pojechać dynamicznie łopatki pomagają. Szczególnie w trybie sport+ możesz jechać do czerwonego pola zanim skrzynia przerzuci bieg, i wykorzystując moc i moment czuć ze auto nie jest jedynie toczydelkiem. Utrzymując silnik na jednym biegu jedzie się jak manualem - hamujesz silnikiem i przyspieszasz mocą. Ładna gałki to wartość dodana ;)

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę pojeżdziłem tą wersją

 

http://autodelux.otomoto.pl/bmw-520-gwarancja-jak-nowy-f-vat-23-C26027395.html

 

z łopatkami oczywiscie i jak dla mnie to zbędny bajer ale to kwestia gustu :cool2:

Kurcze sorry za dygresje ale czuje pewien niesmak czytając ogłoszenia z zapisami typu 17 calowy układ hamulcowy. Zawsze wtedy nasuwa mi się pytanie w czym jeszcze się sprzedawca pomylił ... Ech ten kryzys...

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Zdecydowanie bierz z lopatkami. Przy tym silniku automat jest fajny do spokojnej jazdy, ale jak chcesz pojechać dynamicznie łopatki pomagają. Szczególnie w trybie sport+ możesz jechać do czerwonego pola zanim skrzynia przerzuci bieg, i wykorzystując moc i moment czuć ze auto nie jest jedynie toczydelkiem. Utrzymując silnik na jednym biegu jedzie się jak manualem - hamujesz silnikiem i przyspieszasz mocą. Ładna gałki to wartość dodana ;)

 

Już zadatkowałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pytalem sie o specyfikacje i pisales ze bez fajerwerkow ale podstawowe wyposazenie jak navi czy skory ma. Napisz prosze jeszcze cos o cenie. Bardzo ciekawi mnie ile za takie demo teraz trzeba u dealera wybulic? Jaki przebieg i czy rocznik 2012?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)Będę miał fajna bazę do rozbudowy :)

 

A propos: podobno jeśli się chce zainstalować do 520dA oryginalny Performance Power Pack, to jeśli skrzynia nie jest sportowa, to jeszcze trzeba dołożyć kilka tysi za wymianę jakiegoś sprzęgiełka, które w sportowej jest oryginalnie zamontowane. Tako rzecze ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos: podobno jeśli się chce zainstalować do 520dA oryginalny Performance Power Pack, to jeśli skrzynia nie jest sportowa, to jeszcze trzeba dołożyć kilka tysi za wymianę jakiegoś sprzęgiełka, które w sportowej jest oryginalnie zamontowane. Tako rzecze ASO...

 

 

Bzdury gadają. Nie wiedzą co mówią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdury. Skrzynia sportowa to tylko soft, nie licząc dźwigni. W dodatku soft który jest w każdym aucie, wystarczy przeprogramować. BTW, od M też wszyscy macie wgrany soft :)

Chciałbym poznać numer części tego sprzęgiełka... Aby pokazali to na diagramie dla SAT, zwłaszcza, że taki nie istnieje... ASO :duh:

@Kruk

A jakie kolory? Nic nie piszesz o kolorach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.