Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ma ktoś w 520d skrzynię sportową i łopatki przy kierownicy?

Ma to sens?

Opublikowano
Ja też jeździłem na jazdach próbnych. Łopatki kompletnie bez sensu. Skrzynia ma trochę inny program, chociaż 520d jest na tyle "spokojny", że nie ma pewnie większej różnicy. Jak bierzesz nowy to warto dołożyć 500zł, bo gałka ładniejsza. Jak szukasz w używanych to nie ma to kompletnie znaczenia.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Biorę chyba demo więc dużego wyboru nie mam ale zastanawiałem się czy przyjąć to za +
Opublikowano
jeździłem takim na jeździe próbnej i muszę przyznać że się przydają. Skrzynia utrzymuje bardzo niskie obroty gdzie po wciśnięciu gazu długo nic się nie dzieje. Gdy się przygotowujesz do wyprzedzania, lub jest jakaś większa górka zbijasz bieg lewą łopatką i trwa to nieporównywalnie szybciej niż redukcja po mocnym wciśnięciu gazu.
Opublikowano
jeździłem takim na jeździe próbnej i muszę przyznać że się przydają. Skrzynia utrzymuje bardzo niskie obroty gdzie po wciśnięciu gazu długo nic się nie dzieje. Gdy się przygotowujesz do wyprzedzania, lub jest jakaś większa górka zbijasz bieg lewą łopatką i trwa to nieporównywalnie szybciej niż redukcja po mocnym wciśnięciu gazu.

 

+1

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Mam tą opcję i pozytywnie oceniam

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Opublikowano
Mam i też widzę same zalety. Można zredukować bieg szybciej niż w trybie automatycznym (opóźnienie jest, ale dużo mniejsze), można łatwiej wyhamować silnikiem, ładniejsza jest sama dźwignia. Jasne, że nie jest to najpotrzebniejsza z opcji, ale przy minimalnej różnicy w cenie zdecydowanie opłacalna.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Właśnie u mnie wybieram miedzy dwoma gdzie jeden ma skrzynie sport z łopatkami no i chyba na tę padnie :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie u mnie wybieram miedzy dwoma gdzie jeden ma skrzynie sport z łopatkami no i chyba na tę padnie :)

 

Dla mnie sprawa lopatek decydujaca o wyborze by nie byla ale potwierdzam ze czasem sie przydaja no i fajnie to wyglada. Napisz cos o tych opcjach zakupowych? Jakie wyposazenie, przebiegi, ceny?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wyposażenie maja porównywalne i bez szału, skóry bez komfortu,duża nawi, xenony,pdc bez żadnych wielkich wynalazków.Jedna z nich ma skrzynię sport.

Będę miał fajna bazę do rozbudowy :)

Opublikowano
Właśnie u mnie wybieram miedzy dwoma gdzie jeden ma skrzynie sport z łopatkami no i chyba na tę padnie :)

 

Ja też polecam łopatki przy takim słabym silniku - są potrzebne. Przy mocnym silniku bieg i obroty nie mają znaczenia, przy 520 trzeba to brać pod uwagę...

George Wind
Opublikowano
Zdecydowanie bierz z lopatkami. Przy tym silniku automat jest fajny do spokojnej jazdy, ale jak chcesz pojechać dynamicznie łopatki pomagają. Szczególnie w trybie sport+ możesz jechać do czerwonego pola zanim skrzynia przerzuci bieg, i wykorzystując moc i moment czuć ze auto nie jest jedynie toczydelkiem. Utrzymując silnik na jednym biegu jedzie się jak manualem - hamujesz silnikiem i przyspieszasz mocą. Ładna gałki to wartość dodana ;)

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Trochę pojeżdziłem tą wersją

 

http://autodelux.otomoto.pl/bmw-520-gwarancja-jak-nowy-f-vat-23-C26027395.html

 

z łopatkami oczywiscie i jak dla mnie to zbędny bajer ale to kwestia gustu :cool2:

Kurcze sorry za dygresje ale czuje pewien niesmak czytając ogłoszenia z zapisami typu 17 calowy układ hamulcowy. Zawsze wtedy nasuwa mi się pytanie w czym jeszcze się sprzedawca pomylił ... Ech ten kryzys...

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zdecydowanie bierz z lopatkami. Przy tym silniku automat jest fajny do spokojnej jazdy, ale jak chcesz pojechać dynamicznie łopatki pomagają. Szczególnie w trybie sport+ możesz jechać do czerwonego pola zanim skrzynia przerzuci bieg, i wykorzystując moc i moment czuć ze auto nie jest jedynie toczydelkiem. Utrzymując silnik na jednym biegu jedzie się jak manualem - hamujesz silnikiem i przyspieszasz mocą. Ładna gałki to wartość dodana ;)

 

Już zadatkowałem :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytalem sie o specyfikacje i pisales ze bez fajerwerkow ale podstawowe wyposazenie jak navi czy skory ma. Napisz prosze jeszcze cos o cenie. Bardzo ciekawi mnie ile za takie demo teraz trzeba u dealera wybulic? Jaki przebieg i czy rocznik 2012?
Opublikowano
(...)Będę miał fajna bazę do rozbudowy :)

 

A propos: podobno jeśli się chce zainstalować do 520dA oryginalny Performance Power Pack, to jeśli skrzynia nie jest sportowa, to jeszcze trzeba dołożyć kilka tysi za wymianę jakiegoś sprzęgiełka, które w sportowej jest oryginalnie zamontowane. Tako rzecze ASO...

Opublikowano

A propos: podobno jeśli się chce zainstalować do 520dA oryginalny Performance Power Pack, to jeśli skrzynia nie jest sportowa, to jeszcze trzeba dołożyć kilka tysi za wymianę jakiegoś sprzęgiełka, które w sportowej jest oryginalnie zamontowane. Tako rzecze ASO...

 

 

Bzdury gadają. Nie wiedzą co mówią.

Opublikowano

Bzdury. Skrzynia sportowa to tylko soft, nie licząc dźwigni. W dodatku soft który jest w każdym aucie, wystarczy przeprogramować. BTW, od M też wszyscy macie wgrany soft :)

Chciałbym poznać numer części tego sprzęgiełka... Aby pokazali to na diagramie dla SAT, zwłaszcza, że taki nie istnieje... ASO :duh:

@Kruk

A jakie kolory? Nic nie piszesz o kolorach.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Będzie granatowa(IMPERIALBLAU BRILLANTEFFEKT) choć wolał bym białą ale białe były tylko w szmatach.
Opublikowano

Jak masz ostrygę w środku to z granatowym będzie piękna, bardzo podoba mi się IMPERIALBLAU, po dobrym wosku jest super wetlook.

A białych nie może być za dużo bo stracą efekt ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano
W środku jest niestety czarna też wolał bym jasną ale cóż...
Opublikowano

A białych nie może być za dużo bo stracą efekt ;)

 

Dokładnie. Tyle białych Sprinterów, Crafterów, Caddy itd, że musi być kontrast na ulicach :mrgreen:

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.