Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Mam BMW 525i Vanos. Po załorzeniu gazu auto zaczeło mi plywać na obrotach na gazie, a na bęzynie pomimo tego, że wskazówka obrotomierza stoi w jednej pozycji to na wolnych obrotach czuć jak rzuca silnikiem(traci swój takt). Wymieniłem świece i nic nie pomogło. Co może być przyczyną?
Opublikowano

Sprawdz jeszcze kabelki wysokiego napiecia,przy gazie insalacja el. to podstawa. :!:

Jesli to nie pomoze to smigaj na regolacje

2FST4U
Opublikowano
Sprawdz jeszcze kabelki wysokiego napiecia,przy gazie insalacja el. to podstawa. :!:

Jesli to nie pomoze to smigaj na regolacje

 

tylko ze w silniku M50 nie ma kabelków , są cewki na kazdej świeczce

a pływające obroty po zagazowaniu to podobno norma

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
a pływające obroty po zagazowaniu to podobno norma
Nie, to nie jest norma, bardzo ważna jest jakość gazu. Tankowałem na KrakGazie i trochę falowało, przerzuciłem się na gaz Shella i jest dobrze, tzn. było dobrze, bo na razie nie jeszcze na gazie [niech się wtryskiwacze przedmuchają :]
Opublikowano
Masz silnik bardzo wymagający w stosunku do instalacji LPG. Zwykłe instalacje dosyć często sprawiają problemy.Jaką Ty masz instalację?
Opublikowano
cześć panowie. w mojej pierwszej beci małem podobny problem z ty, że miałem instalację 1G/ czytaj śruba/ przy silniku M50. gdy zaczęły pływać obroty na gazie w serwisie gdzie instalowali gaz załozyli mi klapkę z blachy, która miała ograniczyć przepływ powietrza POMOGŁO podobno przy takich instalacjach w kolektorze musi się wytworzyć odpowiednie podciśnienie aby gaz był dozowany odpowiednio
Opublikowano
Moja inst gazowa to omvl dream

 

Witam,

 

też mam instalację tej firmy i wszystko działa b.dobrze. Obroty nie falują i dobrze się wkręca. Kłopot może pojawić się przy źle dobranych dyszach - na listwie fabryczne są fi 2 a żeby dobrze wszystko chodziło powinny być fi 3. Innym powodem może być źle zaprogramowana mapa wtrysku. Możesz sprawdzić również ciśnienie na listwie - przy brudnych filtrach może tak się zachowywać.

U mnie silnik nie miał mocy - dosyć charakterstycznie trzesło min jakby nie pracował jeden tłok - dosyć podobny efekt jak u Ciebie, obrotomierz stoi w miejscu a dziwnie auto wibruje - okazało się że przewód łączący listwę wtryskową z dyszą był zagięty...

Ostatnio walczyłem prawie 2 miesiące z gazownikami i chyba na obecną chwilę wiem o tej instalacji więcej od nich...

 

pozdrawiam

tomek

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam raczej pływa na lpg ale byłem dwa dni temu na warsztacie z zawieszeniem i przy okazji okazało się że mam złamaną sonde a stało sie to przez poluzowany układ wydechowy. Mam pytanie czy opłaca sie kupowac sonde na szrocie.[/code][/i]
Opublikowano
Nie bardzo sonda i tak wytrzymuje ok. 100-150tys.km a cena nowej jest do przyjęcia.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.