Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, mam BMW e39 523, układ chłodzenia działał bez prblemu az do... Gdy stąłem na placu samochód był odpalony zauwazyłem wyciek płyny z okolic silnika, natychmiast zgasilem auto. po ponownym odpaleniu problem ustał. zdarzyło mi sie juz tak kilka razy. Dodam ze termostat wymieniony, układ odpowitrzony prawidłowo. jaka moze byc przyczna?

sory za błędy:)

Opublikowano
Jaka jest przyczyna wycieku? Nieszczelność w układzie. Jak kapie to przecież nie będzie problemu z zlokalizowaniem. Przecież nie damy radę Ci wywróżyć. Musisz sprawdzić węże chłodnice i wszystkie połączenia. Ale kapie to musisz wejść pod auto albo chociaż maskę podnieść. :duh:
Opublikowano (edytowane)

Ele wycieku nie ma cały czas. po ponownym odpaleniu auta wszytsko ustaje.

I nie wiem kiedy moze mi znowu zaczac leciec.

Edytowane przez PawełWitek
Opublikowano
nie odpalaj auta i nie bedzie problemu. proste jak drut. :norty:

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Posmakuj czy to klima nie skrapla sie. Nie uzywales wczesniej spryskiwacza, badz go nie przelales?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
nie, klimia i wszytskie inne rzeczy były dobrze. przejerzałem dzis wszytskie gumiane przewody i sa w porządku. Zastanawia mnie tylko to ze wyciek pojawia sie co jakis czas. Nie było by problemu ze znalezieniem przeciaku gdyby wystepował on cały czas. Bede czekał aż znów zacznie leciec i wtedy będe szukał
Opublikowano
Weź kogoś do pomocy, odpal auto i niech ktoś dodaje gazu - prawdopodobnie wtedy szybko zlokalizujesz wyciek. Sprawdź na zimnym silniku jak i na ciepłym - to częściowo odmienne obiegi i być może tylko jeden z nich przecieka. Dodatkowo możesz podłożyć na noc karton pod auto i rano zobaczyć czy jest wyciek i w którym miejscu (choć częściowo możesz zostać zmylony przez osłony pod silnikiem).
Opublikowano
dostęp jest strasznie słaby, rozmontowałem filtr powietrza powyciagałem te plastiki i siedziałem z latarka i się przygladałem. Metalowa rurka idzie wzdłóz silnika. z jeden strony nie mogę znaleść jej konca trzeba by odkręcić koloktor ale to robota dla fachowców. Natomiast drugi koniec wchodzi tak jakby w ta częsc do ktreój przykreca sie obudowe termostatu i tam zauwazyłem mokra plame i ocieka ona po całym silniku.
Opublikowano
Lubia lubia ale tam wszedzie jest suchutko, termostaaty był wymieniany pare dni temu i tam wszytsko było ok. Szukam teraz schematu chłodzenia i teych rurek gdzies zebym mógł dokładnie zabadac co i jak. wczoraj te mijeca osuszyłem itp dzis bede widział jak pojde dalej
Opublikowano
sprawdzam na zimnym i uzupełniam płyn na zimnym silniku. Teraz jesli to jest ten oring który podałem wyzej to i tak musze leciec do mechaników. bo nie mam pojecia jak ta rurke wyciagnać. bo dostęp jest ubogi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.