Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zdecydowanie program ! Może ciut słaby bo dpf zapchany skontaktuj się z prmax i wypal filtr 2 razy i pewnie odzyskasz z 15 koni. A 270km to standardowy program dla xdrive z dpf ;] Auto z mpakiem wygląda super !
  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Super auto! Mody na duży plus. Jak patrzę teraz na fotki przed mpakiem i po założeniu to serio nadziwić się nie mogę jaką to robi robotę :mrgreen:

Nie myślałeś o tym, żeby pozbyć się tych relingów?

I fajny ten bajerek w garażu. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim :lol:

Opublikowano

co do przytkanego dpf to bardzo możliwe, ostatnio(2-3 miesięce) śmigam tylko po mieście, powoli i krótkie odcinki,

wybiorę się przepalić go na A2:) nie będę PRMAX-owi zawracał gitary...

 

A co do relingów to planuje jakiś mod, albo całkowicie zdemontuje albo założe te LCI - niskie, przeraża mnie tylko wizja zdejmowania podsufitki... :mad2:

 

A co do m-paku, wizualnie zmienił auto niesamowicie:)))))))

 

ciekawa sprawa z ringami:( miałem jakiś czas temu założone zwykłe halogenowe żarówki tylko że zamiast 10W(tyle mają ori), założyłem 20W i po paru tygodniach się przepaliły jedna po drugiej, wiec znowu kupiłem ledy niby mocniejsze itd.

Przy zmianie okazało się że te 20W żarówki wybuchły nic nie zniszczyły no ale...

 

założyłem ledy za 400zł (podobno najlepsze) i spaliły się po jednym dniu... oczywiście reklamuje... ale świeciły naprawdę ładnie - szkoda że jeden dzień

kupiłem wiec oryginalna żarówkę z oprawką w ASO x2 (cena 133zł za szt. ehh) i świeci normalnie

Opublikowano
Autko pikne ;) jak dla mnie wrzuciłbym tylko czarny grill a relingi bym zostawił... nie pasuję mi komiak bez relingów ale to rzecz gustu ;) Pozdrawiam
Opublikowano

no wyglądały super, prawie jak F10, F30... niestety jak widać na ostatnim zdjęciu już ich nie ma... przepaliły się

dystrybutor prześle mi nowe, podobno jakaś część partii była zawilgocona - co powoduje szybkie przepalanie się - zobaczymy jak będzie po wymianie,

 

planuje kolejny mod paski na progi M performance z serii F10, co myślicie?

http://imageshack.us/a/img577/4725/utgs.jpg

http://imageshack.us/a/img843/5042/96ut.jpg

Opublikowano

Też mam je na oku:)

Za oryginał trzeba dać ok 450 zł.

Pytanie jak będzie to do srebrnego koloru auta pasowało.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

No ja też po rabatach w ASO mam 475zl + montaż... Dlatego sie zastanawiam...

DAMIANZ Gdzie znalazłeś za 80 zł???

 

Widziałem na f10 frozen grey, taki matowy srebrny - wygladało super...

Opublikowano
450zł lol. To ja dla forumowiczów załatwienie za 400zł :D, rozumiecie biznes is biznes. Dokładnie nie pamiętam ceny, ale była poniżej 100zł i długość tego to coś 30cm chyba. Dobra drukarka i będzie jeszcze taniej i w dobrej jakości. Te 450zł to cena chyba z kosmosu. Ja to znalazłem na Ebay-u. Jak by coś to pisać, dam wam rabat na 400zł i gwarancje jakości produktu :8)

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

Damianz Na ebay sa podobnie wygladajace reklamy, ale sa to aukcje samych napisow Performance - nie wiem jakie wykonanie, nie jest to, to samo:)

http://www.ebay.pl/itm/BMW-F30-M-Performance-x2-Side-stickers-Decals-Vinyl-Graphics-1-3-5-series-/251240664579?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a7f1c4e03#ht_500wt_689

 

A mi chodzi o ori cala naklejke (z czarnym tłem) na próg z ASO do modelu f10,f30 rdlatego cena jest inna

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Ehhh, ostatnio jadąc naszą piękną drogą szybkiego ruchu... wyprzedzałem lewym pasem całą kolumnę ciężarówek,

gdy jedna z nich postanowiła, zajechać mi drogę (bo oczywiście jechała 81 km/h, a ta przed nią 80 km/h :duh: )

ja jechałem "troszkę" szybciej...

 

Sama sytuacja już mi podniosła ciśnienie, :evil: ale wtedy zobaczyłem jak wielki kawałek naszej drogi wylatuje spod kół i uderza w moją szybę... :evil: :evil: :evil:

huk niesamowity, szyba zbita... ja wyprzedzam i wyhamowuje do zera "TIRa" ze wschodu... wysiadam i widzę kobieta za kierownicą, nawet ładną...

http://imageshack.us/a/img560/2059/i6d0.jpg

 

http://imageshack.us/a/img46/3153/93yx.jpg

 

Szyba już wymieniona na nową, muszę powiedzieć, że zmiana na duży plus, jakbym miał nowe auto...

nie zdawałem sobie sprawy, że moja stara jest już tak wypiaskowaną (180 tyś km), tyle, że już nie jest ori...

 

Dodatkowo dzisiaj odebrałem moją srebrną strzałę z ACS w Raszynie, z dużego przeglądu

http://imageshack.us/a/img10/2241/hzbl.jpg

 

- wymiana oleju w silniku (Castrol 0W-40)

- wymiana filtrów: oleju i powietrza (nie prałem, jak ostatnio czytałem na forum)

- wymiana oleju w skrzyni biegów (automat)

- wymiana miski olejowej z filtrem od skrzyni biegów

- wymiana tulei przy skrzyni biegów (trochę się pociła, podobno częsta usterka)

- wymiana sterownika świec żarowych ( były błędy wszystkich 4 świec, nowy BERU)

- sprawdzenie zawieszenia, hamulców i napędu (wszystko ok żadnych luzów)

- diagnostyka samochodu (błąd przepustnicy gaszącej i dodatkowej pompy wody - niestety trzeba powymieniać w najbliższej przyszłości)

- sprawdzenie płynu chłodniczego i hamulcowego (wszystko ok)

 

 

Poprzedni właściciel (dziennikarz motoryzacyjny) wymieniał olej w skrzyni biegów wraz miską/filtrem co 60 tyś km, czyli przy 60 i 120,

doradzał mi ten zabieg przy 180 tyś, tłumaczył mi, że ten olej też się zużywa i traci swoje właściwości, wiec wymieniam według zaleceń.

Słyszałem różne opinie na ten temat, wiem, że nadgorliwość gorsza od faszyzmu, ale automat działa rewelacyjnie i chce żeby tak zostało...

 

Jestem ciekawy co Wy myślicie o wymianie oleju w skrzyni biegów (automat)?

Edytowane przez kdus
Opublikowano
Dobrze ze wymieniles, ja u siebie, skrzynia manualna, wymienilem przy przebiegu 100kkm. Napewno to nie zaszkodzi. W X5 ktore mialem nie wymienialem wogole i przy przebiegu 210kkm skrzynia nadawala sie do wymiany. BMW nie zaleca wymiany "oleju" w skrzyni wogole chyba ze auto stalo w glebokiej wodzie itd.
http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano
Każdy spec od skrzyń automatycznych twierdzi że należy wymieniać co maks 100k ! Ja wiem że w brata 540i nie był wymieniany przez 240k i co prawda skrzynia się nie zepsuła ale olej można było kawałkami rwać ;-] więc dobra decyzja !
Opublikowano

AWARIA...

 

EHHH... dopóki nie byłem pewny nie pisałem...

po wymianie oleju/miski w skrzyni biegów (automat), po pierwszych 100km zauważyłem delikatne szarpanie/"tarka" w okolicy 40km/h,

tylko podczas powolnego przyśpieszania, agresywne przyśpieszanie było bez jakichkolwiek objawów - szarpanie było na tyle delikatne, że sam nie wiedziałem

czy mi się wydaje czy nie...

 

Biegi zmienia płynnie, na postoju z D na R i P bezszelestnie... odstawiłem auto do garażu w piątek i czekałem na poniedziałek, żeby sprawdzić o co chodzi w ACS...

diagnoza komputerowa nie wykryła żadnych błędów skrzyni, silnika... miałem nadzieję, że oleju jest za mało albo za dużo, coś nie dokręcone...

niestety wszystko wygląda na ok, tylko jazda autem potwierdziła moje odczucia... po wielu próbach z Panem Adamem nie można było jednoznacznie określić co to jest,

czy zbieg okoliczności i akurat odmówiła posłuszeństwa skrzynka rozdzielcza od napędu, czy coś przy wale... diagnozy brak

 

zmieniliśmy olej w skrzynce rozdzielczej napędu... nic to nie zmieniło, umówiliśmy się wiec na inny dzień żeby zdiagnozować usterkę...

jedyną rzecz jaką zauważyłem to, że jak samochód był zimny to objawy nie występowały, dopiero po rozgrzaniu.

 

Nie chcę nigdy doprowadzić do końca(zniszczyć) jakiś elementów, a miałem wrażenie, że objawy się nasilają... czuć było kolejne wibracje przy 80 km/h,

wiec pojechałem jeszcze do specjalistów tylko od automatycznych skrzyni biegów, firma Samko na połczyńskiej -

naprawialiśmy u nich 2 razy automaty w Voyagerze i Volvo s60 - chodziły poprawnie po naprawie.

 

Gdy facet zapytał o objawy od razu wiedział, że problem tkwi w skrzyni biegów - zapytałem czy wymiana oleju coś pogorszyła, powiedział że mogło to tylko nie znacznie przyśpieszyć tą awarię - bo nowy olej ma trochę inne właściwości a problem polega na tym że skrzynia ta ma "jakieś" lockupy - że tak naprawdę ma 6 biegów plus 5 przełożeń które są w pogotowiu (jakieś półbiegi) i to właśnie z nimi jest problem, jak się rozgrzeje skrzynia to olej jest rzadszy i zwiększa się ciśnienie i coś je przepuszcza stąd ten efekt tarki - chyba nic nie pomyliłem,

efekt tarki jest teraz przy 40 km/h i 80 km/h, kolejnym etapem jest przy 40, 60, 80, 100...

 

podobno u nich znana usterka i często robią automaty BMW z tą przypadłością przy przebiegach w okolicy 150 tyś... powiedział mi, że i tak przejechał 183tyś.

kolejne moje pytanie czy wina leży w zbyt częstej wymianie oleju w skrzyni (co 60 tyś)- bo BMW nie zaleca w ogóle wymiany - na co mi odpowiedział, że jak samochód jeździ po mieście to powinno się co 30-40 tyś wymieniać...

 

REASUMUJĄC NAPRAWA SKRZYNI 4000-6000 PLN...

+ wcześniejsze wydatki na auto w tym miesiącu

- szyba przednia 800 PLN

- klocki, tarcze tył 950 PLN

- Wymiana oleju silnik/skrzynia 2095 PLN

Robi naprawdę dużą dziurę w portfelu... :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano

Współczuję... A nie lepiej opłaca się kupić nową skrzynię? Tzn nową używaną oczywiście.

Sam właśnie siedze w samochodzie, na liczniku 183410 i powoli szykuję się na wymianę oleju w automacie i aż strach czytać takich historii, tym bardziej ze mi troche szarpie w trybie S przy zmianie z 1 na 2 i czasami z 2 na 3.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

używana koszt 2500-3500 PLN plus wymiana i możliwość kupienia takiej samej...

a tu dostanę gwarancję na rok... wiec się raczej opłaca,

 

u mnie nie było najmniejszych szarpnięć... chodził idealnie, chciałem, żeby tak było dalej, dlatego wymieniłem...

drugi raz bym nie wymieniał i tak teraz będzie olej znów do wymiany...

Opublikowano

Ja już chyba nie kupię samochodu z automatem więcej, u mnie w rodzinie 3x się zdarzyły problemy z automatem, nigdy nie było tanio:

 

e46 330xd - 4 tys

vw touareg 2,5td - 5 tys (tutaj na przykład byłą kwestia nie wymienionego oleju w skrzyni, z czego najśmieszniejsze jest to, że 3 tygodnie po tym jak go kupiliśmy i 3 tygodnie po tym jak był robiony pełen serwis w aso w tym WYMIANA OLEJU W SKRZYNI co widnieje na fakturze, skrzynia siadła a mechanik zajmujący się tylko automatami stwierdził, że olej w skrzyni nie byl wymieniany od nowosci samochodu - wtedy to bylo 100 tys przebiegu - realne)

e92 335i - 5 tys

 

3 samochody - 3 razy problem z automatem

 

aż boli jak się o tym pomyśli ;p ale za wygodę przychodzi słono płacić

 

mam nadzieję że u Ciebie wyjdzie jak najtaniej :cool2:

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano (edytowane)

No niestety, nie było żadnych objawów, tylko delikatnie pociła się tuleja przy skrzyni

wymiana była profilaktyczna... Skrzynia działała rewelacyjnie...

 

Jak widać nie ma reguły... Ja prawdopodbnie(po wpisie o Touaregu to nie wiem) miałem wymianę

Oleju w skrzyni przy 60 tyś, 121 tyś km i teraz przy 183...

No nic jak naprawie to pewnie bedę jeździł długo tym autem, mimo, że lubię często zmieniać.

 

Najbardziej się boję, że zaraz będzie turbo, wtryski, napęd xdrive albo coś jeszcze...

Dzisiaj zatęskniłem za moim bezawaryjnym e87.

Edytowane przez kdus
Opublikowano

Co do xdrive to my w e46 330xd nie mieliśmy przez 7 lat żadnego kłopotu ;)

 

samochód się nigdy nie zwraca, chyba, że jesteś handlarzem ;p, no ale my po naprawie skrzyni w e46 też zostawiliśmy ją jeszcze na 3 lata a w planach była wcześniejsza zmiana :roll:

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano
to co chcesz E87 :norty: ??? Automat jak miał olej wymieniany na czas to 300kkm bez problemu, a w benzynie to jeszcze więcej. Nie wiem czy wiecie, ale w Audi mówią że pada Multitronic, a ja mam już ponad 200kkm i chodzi superrr. Olej się wymienia i się jeździ, tym bardziej że automat ma ciężko w 30d ze względu na nisko moment. Dla przykładu wymieniajmy olej w silniku co 50kkm, będzie jeździć ? No raczej nie, tak samo z automatem. Pamiętajcie "kto nie smaruje ten nie jedzie" :wink:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.