Skocz do zawartości

2,0d nie równa praca na zimnym silniku????pomocy


zyga49

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pewien kłopot przy mojej E60 2,0 d 06'r. prawie zawsze po chłodniejszej nocy po odpaleniu silnik pracuje nie równo aż buja furą na boki ,trwa to dosłownie chwilę a potem jest już SUPER , sprawdziłem świece wszystkie spalone i wymieniłem na nowe NGK , NIESTETY problem nadal się powtarza . Wie ktoś z was co to może być ?? ktoś pisał gdzieś że jakieś cewki moduły czy coś tam ale na kompie nic nie pokazuje ;-( dodam że komp cały czas pokazuje mi spalanie 9 litrów obojętnie jak jadę ....

 

 

Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam

 

Mam pewien kłopot przy mojej E60 2,0 d 06'r. prawie zawsze po chłodniejszej nocy po odpaleniu silnik pracuje nie równo aż buja furą na boki ,trwa to dosłownie chwilę a potem jest już SUPER , sprawdziłem świece wszystkie spalone i wymieniłem na nowe NGK , NIESTETY problem nadal się powtarza . Wie ktoś z was co to może być ?? ktoś pisał gdzieś że jakieś cewki moduły czy coś tam ale na kompie nic nie pokazuje ;-( dodam że komp cały czas pokazuje mi spalanie 9 litrów obojętnie jak jadę ....

 

 

Z góry dzięki za pomoc

 

Na 100 % masz zepsuty sterownik świec żarowych, jest to częsta usterka w BMW ponieważ te moduły są z wadą fabryczną, najlepiej wysłać swój sterownik do kolegi z forum (ROGER-NYSA) który się naprawia i zapłacisz sporo mniej i będziesz miał pewność że się już nie zepsuje a z nowym może być podobny problem po czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp .

 

Tak błędy pogasły , pytałem tez mechanizatora czy to te moduły twierdzi że to nie to ,wskazywał bardziej zapowietrzenie układu paliwowego .... A kolego od sterownika miałeś już taki kłopot rozumiem ?? Mój mech zdziwił mnie też stwierdzeniem że nie powinienem lać Vervy ani Vpowera bo paliwo jest za suche i padają pompa wtryski .. nie wiem co o tym myśleć .

 

 

Ile ta naprawa moze +-kosztować choć bardziej chodzi mi o czas ;/???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa chyba się wyjasniła , podłaczyłem raz jeszcze pod kompa i wywala błedy świec na 4 cylindrach ,więc sterownik . Telefon do Rogera i pojutrze montaż sprawnego sterownika ;-)

 

W końcu będzie normalnie palył ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie w 520d 163km miałem identycznie tzn po odpaleniu przez chwilę trzepalo budą i obroty skakaly. Gdy usuwaniem klapki przy okazji wyczyscilem EGR. Po tym zabiegu obroty są ok. Nic nie trzęsie. Nadmiernie że również miałem błąd dwóch świec zarowych który nadal występuje tzn nic nie wymieniłem jeszcze. Także jak nigdy nie czysciles Egr sprópbuj od tego myślę że powinno pomóc.

..pasja to moje życie..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że zrobię wszystko tzn. czekam na sterownik ,zamontuje i jesli będzie ok to nic nie tykam ,ale jesli problem z poranną delirą ;-) będzie się powtarzał wtedy wykonam czyszczenie EGR i wywale klapki chociaz są w BDb stanie i już plastikowe nie metalowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wymienialiśmy świece , i sciagaliśmy kolektor . Pozatym doczytałem już wcześniej że od 2006 poprawili ten problem i metlaowe zamienili na plastyk ;-)

 

 

Hmm ja mam samochód wyprodukowany w maju 06 r. i klapki miałem metalowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A ja mam z marca 2006 i mam plastik :mrgreen:

 

Może zależne to od rynku na jaki były przeznaczone :roll:

 

Chyba że faktycznie są plastikowe a ja nie zwróciłem dobrze uwagi bo były trochę brudne z nagaru. Moja jest z Niemiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz plastyk ... ja chciałem usunąc ale sa Ok więc póki co się wstrzymuje ale tak jak mówił mi mech miał pare przypadków w 2 litrówkach że jak rozbierał to brakowało a silnik to jak to powiedział ładnie strawił heheh

 

A jak odniesiecie się do paliwa jakiego disla lejecie ,zwykłego czy verve V-powera ... mi odradzano bo niby za suche i Bmki Commonrail nie lubią ... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

Ja mam takie pytano gdzie się znajduje ten moduł w e60 2.0d 163km bo prawdopodobnie będę go musiał wymieniać? Pokazuje u mnie błąd dwóch świec ale myślę że na tym się nie skończy..

Pzdr

..pasja to moje życie..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam.

Ja mam takie pytano gdzie się znajduje ten moduł w e60 2.0d 163km bo prawdopodobnie będę go musiał wymieniać? Pokazuje u mnie błąd dwóch świec ale myślę że na tym się nie skończy..

Pzdr

viewtopic.php?f=15&t=152003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W E60 M47N2 jest łatwiejszy dostęp, ostatnio jak byłem przy wymianie sprzęgła z dwumasą to widać było sterownik do którego dostęp nie jest trudny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOje pytanie wynika z tego , że opis podany wyżej , który czytałem już wczesniej jest do e90 i mimo , że są te same silniki mogą się one pewnym drobiazgami róznić.

pozdr

..pasja to moje życie..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.